BZP: Doposażenie pracowni gastroenterologicznej w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Turku
05.11.2024
2024/BZP 00577937/01
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W TURKU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Doposażenie pracowni gastroenterologicznej w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Turku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W TURKU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300050
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Poduchowne 1
1.4.2.) Miejscowość: Turek
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.4.7.) Numer telefonu: +48 632805600
1.4.8.) Numer faksu: +48 632788400
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital.turek.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.turek.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577937
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00556935
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
a) dokumentów potwierdzających, że oferowany wyrób spełnia wymagania przewidziane w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych oraz rozporządzanie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 roku (MDR), tj. certyfikat CE lub deklaracje zgodności CE
b) dokumentów potwierdzających, że oferowane parametry spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej – automatycznej myjni endoskopowej, tj. w Załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, tj. folder, ulotki, specyfikacje techniczne, folder ze zdjęciem / rysunkiem lub inne dokumenty potwierdzające oferowane parametry w specyfikacji technicznej,
Po zmianie:
a) dokumentów potwierdzających, że oferowany wyrób spełnia wymagania przewidziane w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych oraz rozporządzanie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 roku (MDR), tj. certyfikat CE lub deklaracje zgodności CE
b) dokumentów potwierdzających, że oferowane parametry spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej – automatycznej myjni endoskopowej, tj. w Załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, tj. folder, ulotki, specyfikacje techniczne, folder ze zdjęciem / rysunkiem lub inne dokumenty potwierdzające oferowane parametry w specyfikacji technicznej lub oświadczenie Wykonawcy / Podwykonawcy / Dostawcy / Dystrybutora potwierdzające spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia wszystkich parametrów określone w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, w przypadku gdy katalog czy folder producenta nie będzie zawierał wszystkich parametrów określonych przez Zamawiającego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
a) dokumentów potwierdzających, że oferowany wyrób spełnia wymagania przewidziane w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych oraz rozporządzanie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 roku (MDR), tj. certyfikat CE lub deklaracje zgodności CE
b) dokumentów potwierdzających, że oferowane parametry spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej – automatycznej myjni endoskopowej, tj. w Załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, tj. folder, ulotki, specyfikacje techniczne, folder ze zdjęciem / rysunkiem lub inne dokumenty potwierdzające oferowane parametry w specyfikacji technicznej,
Po zmianie:
a) dokumentów potwierdzających, że oferowany wyrób spełnia wymagania przewidziane w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych oraz rozporządzanie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 roku (MDR), tj. certyfikat CE lub deklaracje zgodności CE
b) dokumentów potwierdzających, że oferowane parametry spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej – automatycznej myjni endoskopowej, tj. w Załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, tj. folder, ulotki, specyfikacje techniczne, folder ze zdjęciem / rysunkiem lub inne dokumenty potwierdzające oferowane parametry w specyfikacji technicznej lub oświadczenie Wykonawcy / Podwykonawcy / Dostawcy / Dystrybutora potwierdzające spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia wszystkich parametrów określone w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, w przypadku gdy katalog czy folder producenta nie będzie zawierał wszystkich parametrów określonych przez Zamawiającego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-08 08:30
Po zmianie:
2024-11-13 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-08 09:15
Po zmianie:
2024-11-13 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-07
Po zmianie:
2024-12-12