BZP: Bieżące utrzymanie, konserwacja i naprawa sygnalizacji świetlnej, znaków aktywnych oraz znaków zmiennej treści na drogach wojewódzkich województwa podlaskiego w 2025 roku z podziałem na 3 zadania.
05.11.2024
2024/BZP 00577961/01
Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Bieżące utrzymanie, konserwacja i naprawa sygnalizacji świetlnej, znaków aktywnych oraz znaków zmiennej treści na drogach wojewódzkich województwa podlaskiego w 2025 roku z podziałem na 3 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667863
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elewatorska 6
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-620
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzdw.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami wojewódzkimi.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie, konserwacja i naprawa sygnalizacji świetlnej, znaków aktywnych oraz znaków zmiennej treści na drogach wojewódzkich województwa podlaskiego w 2025 roku z podziałem na 3 zadania.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1a7bf3d-fcd3-42d7-98c4-54cb92751b67
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025642/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Utrzymanie sygnalizacji i znaków aktywnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzdw.logintrade.net/zapytania_email,180767,6f3d7aa334ffe3612d507fb4a304c127.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzdw.logintrade.net/zapytania_email,180767,6f3d7aa334ffe3612d507fb4a304c127.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Platformy dostępne są pod adresem:
https://pzdw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu zaufanego.
- wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB.
• dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),
• dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml).
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku:
https://pzdw.logintrade.net/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.2512.130.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżące utrzymanie, konserwacja i naprawa sygnalizacji świetlnej, znaków aktywnych oraz znaków zmiennej treści na drogach wojewódzkich województwa podlaskiego w 2025 roku z podziałem na zadania:
Zadanie 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Rejon Dróg Wojewódzkich w Sokółce.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Dodatkowo w okresie zawarcia umowy, w przypadku zwiększenia km dróg do utrzymania w związku z pozbawieniem kategorii dróg krajowych i zaliczeniu ich do kategorii dróg wojewódzkich, udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 w związku art. 305 pkt. 1 ustawy Pzp, będzie polegać na powtórzeniu tego samego zakresu zamówienia w zakresie bieżącego utrzymania, konserwacji i naprawy sygnalizacji świetlnej, znaków aktywnych oraz znaków zmiennej treści oraz nakładów pracy którego dotyczy umowa podstawowa. Przy udzielaniu tych zamówień, wymagania zawarte w SWZ dotyczyć będą także realizacji zamówienia w ramach art. 214 ust. 1 pkt. 7 w związku art. 305 pkt. 1 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
(C) cena – 60 %
(R) czas reakcji – 20 %
(IO) ilość wykonanych objazdów – 20 %
1) Przez kryterium cena (C) Zamawiający rozumie całkowity kosz realizacji zamówienia. Do oceny Zamawiający przyjmuje cenę ryczałtową za 12 miesięcy wykonania usługi (brutto) wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty. Liczba punktów w ramach kryterium ceny zostanie wyliczona zgodnie ze wzorem:
C = (C min. / Cb) x 100 x 60 %
gdzie:
C – ilość punktów przyznana za cenę ryczałtową za 12 miesięcy wykonania usługi (brutto)
Cmin – najniższa cena ryczałtowa za 12 miesięcy wykonania usługi (brutto) w złożonych ofertach
Cb – cena ryczałtowa za 12 miesięcy wykonania usługi (brutto) badanej oferty
100 – wskaźnik stały
60 % procentowe znaczenie kryterium cena
2) Przez kryterium czas reakcji (R) do oceny Zamawiający przyjmuje czas od momentu przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę do czasu faktycznego rozpoczęcia usuwania awarii wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Zgodnie z warunkami SWZ maksymalny czas reakcji od momentu przyjęcia zgłoszenia do czasu rozpoczęcia usuwania awarii wynosi 5 godzin. Zamawiający przy obliczaniu punktów w tym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:
• czas reakcji 5 godzin – 0 pkt,
• czas reakcji 4 godziny – 10 pkt,
• czas reakcji 3 godziny – 20 pkt,
Oferty w których:
nie zostanie podany czas reakcji od momentu przyjęcia zgłoszenia do czasu rozpoczęcia usuwania awarii lub
będzie on dłuższy niż maksymalny okres określony przez Zamawiającego zostaną odrzucone na podst. art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP.
Oferta w kryterium czas reakcji od momentu przyjęcia zgłoszenia do czasu usuwania awarii może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
3) Przez kryterium ilość wykonanych objazdów (IO) do oceny Zamawiający przyjmuje ilość wykonanych objazdów wskazanych przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Zamawiający przy obliczaniu punktów w tym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:
• za 1 objazd w miesiącu ( do ostatniego dnia każdego miesiąca) – 0 pkt;
• za 2 objazdy w miesiącu (pierwszy objazd do 15 każdego miesiąca, drugi objazd do ostatniego dnia miesiąca) – 20 pkt.
Oferty, w których nie zostanie podana ilość wykonanych objazdów lub będzie ona inna niż minimalna lub maksymalna ilość określona przez Zamawiającego zostaną odrzucone na podst. art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP.
Oferta w kryterium ilość wykonanych objazdów może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy (ON) który spełni wszystkie postawione w niniejszym SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiący sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
Ofert najkorzystniejsza (ON) = (C) + (R) + (IO)
gdzie:
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
R – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Czas reakcji”
IO – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Ilość wykonanych objazdów”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość wykonanych objazdów
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżące utrzymanie, konserwacja i naprawa sygnalizacji świetlnej, znaków aktywnych oraz znaków zmiennej treści na drogach wojewódzkich województwa podlaskiego w 2025 roku z podziałem na zadania: Zadanie 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Łomży, Rejon Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Dodatkowo w okresie zawarcia umowy, w przypadku zwiększenia km dróg do utrzymania w związku z pozbawieniem kategorii dróg krajowych i zaliczeniu ich do kategorii dróg wojewódzkich, udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 w związku art. 305 pkt. 1 ustawy Pzp, będzie polegać na powtórzeniu tego samego zakresu zamówienia w zakresie bieżącego utrzymania, konserwacji i naprawy sygnalizacji świetlnej, znaków aktywnych oraz znaków zmiennej treści oraz nakładów pracy którego dotyczy umowa podstawowa. Przy udzielaniu tych zamówień, wymagania zawarte w SWZ dotyczyć będą także realizacji zamówienia w ramach art. 214 ust. 1 pkt. 7 w związku art. 305 pkt. 1 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
(C) cena – 60 %
(R) czas reakcji – 20 %
(IO) ilość wykonanych objazdów – 20 %
1) Przez kryterium cena (C) Zamawiający rozumie całkowity kosz realizacji zamówienia. Do oceny Zamawiający przyjmuje cenę ryczałtową za 12 miesięcy wykonania usługi (brutto) wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty. Liczba punktów w ramach kryterium ceny zostanie wyliczona zgodnie ze wzorem:
C = (C min. / Cb) x 100 x 60 %
gdzie:
C – ilość punktów przyznana za cenę ryczałtową za 12 miesięcy wykonania usługi (brutto)
Cmin – najniższa cena ryczałtowa za 12 miesięcy wykonania usługi (brutto) w złożonych ofertach
Cb – cena ryczałtowa za 12 miesięcy wykonania usługi (brutto) badanej oferty
100 – wskaźnik stały
60 % procentowe znaczenie kryterium cena
2) Przez kryterium czas reakcji (R) do oceny Zamawiający przyjmuje czas od momentu przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę do czasu faktycznego rozpoczęcia usuwania awarii wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Zgodnie z warunkami SWZ maksymalny czas reakcji od momentu przyjęcia zgłoszenia do czasu rozpoczęcia usuwania awarii wynosi 5 godzin. Zamawiający przy obliczaniu punktów w tym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:
• czas reakcji 5 godzin – 0 pkt,
• czas reakcji 4 godziny – 10 pkt,
• czas reakcji 3 godziny – 20 pkt,
Oferty w których:
nie zostanie podany czas reakcji od momentu przyjęcia zgłoszenia do czasu rozpoczęcia usuwania awarii lub
będzie on dłuższy niż maksymalny okres określony przez Zamawiającego zostaną odrzucone na podst. art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP.
Oferta w kryterium czas reakcji od momentu przyjęcia zgłoszenia do czasu usuwania awarii może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
3) Przez kryterium ilość wykonanych objazdów (IO) do oceny Zamawiający przyjmuje ilość wykonanych objazdów wskazanych przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Zamawiający przy obliczaniu punktów w tym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:
• za 1 objazd w miesiącu ( do ostatniego dnia każdego miesiąca) – 0 pkt;
• za 2 objazdy w miesiącu (pierwszy objazd do 15 każdego miesiąca, drugi objazd do ostatniego dnia miesiąca) – 20 pkt.
Oferty, w których nie zostanie podana ilość wykonanych objazdów lub będzie ona inna niż minimalna lub maksymalna ilość określona przez Zamawiającego zostaną odrzucone na podst. art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP.
Oferta w kryterium ilość wykonanych objazdów może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy (ON) który spełni wszystkie postawione w niniejszym SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiący sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
Ofert najkorzystniejsza (ON) = (C) + (R) + (IO)
gdzie:
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
R – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Czas reakcji”
IO – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Ilość wykonanych objazdów”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość wykonanych objazdów
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżące utrzymanie, konserwacja i naprawa sygnalizacji świetlnej, znaków aktywnych oraz znaków zmiennej treści na drogach wojewódzkich województwa podlaskiego w 2025 roku z podziałem na zadania: Zadanie 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Suwałkach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Dodatkowo w okresie zawarcia umowy, w przypadku zwiększenia km dróg do utrzymania w związku z pozbawieniem kategorii dróg krajowych i zaliczeniu ich do kategorii dróg wojewódzkich, udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 w związku art. 305 pkt. 1 ustawy Pzp, będzie polegać na powtórzeniu tego samego zakresu zamówienia w zakresie bieżącego utrzymania, konserwacji i naprawy sygnalizacji świetlnej, znaków aktywnych oraz znaków zmiennej treści oraz nakładów pracy którego dotyczy umowa podstawowa. Przy udzielaniu tych zamówień, wymagania zawarte w SWZ dotyczyć będą także realizacji zamówienia w ramach art. 214 ust. 1 pkt. 7 w związku art. 305 pkt. 1 ustawy Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
(C) cena – 60 %
(R) czas reakcji – 20 %
(IO) ilość wykonanych objazdów – 20 %
1) Przez kryterium cena (C) Zamawiający rozumie całkowity kosz realizacji zamówienia. Do oceny Zamawiający przyjmuje cenę ryczałtową za 12 miesięcy wykonania usługi (brutto) wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty. Liczba punktów w ramach kryterium ceny zostanie wyliczona zgodnie ze wzorem:
C = (C min. / Cb) x 100 x 60 %
gdzie:
C – ilość punktów przyznana za cenę ryczałtową za 12 miesięcy wykonania usługi (brutto)
Cmin – najniższa cena ryczałtowa za 12 miesięcy wykonania usługi (brutto) w złożonych ofertach
Cb – cena ryczałtowa za 12 miesięcy wykonania usługi (brutto) badanej oferty
100 – wskaźnik stały
60 % procentowe znaczenie kryterium cena
2) Przez kryterium czas reakcji (R) do oceny Zamawiający przyjmuje czas od momentu przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę do czasu faktycznego rozpoczęcia usuwania awarii wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Zgodnie z warunkami SWZ maksymalny czas reakcji od momentu przyjęcia zgłoszenia do czasu rozpoczęcia usuwania awarii wynosi 5 godzin. Zamawiający przy obliczaniu punktów w tym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:
• czas reakcji 5 godzin – 0 pkt,
• czas reakcji 4 godziny – 10 pkt,
• czas reakcji 3 godziny – 20 pkt,
Oferty w których:
nie zostanie podany czas reakcji od momentu przyjęcia zgłoszenia do czasu rozpoczęcia usuwania awarii lub
będzie on dłuższy niż maksymalny okres określony przez Zamawiającego zostaną odrzucone na podst. art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP.
Oferta w kryterium czas reakcji od momentu przyjęcia zgłoszenia do czasu usuwania awarii może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
3) Przez kryterium ilość wykonanych objazdów (IO) do oceny Zamawiający przyjmuje ilość wykonanych objazdów wskazanych przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Zamawiający przy obliczaniu punktów w tym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:
• za 1 objazd w miesiącu ( do ostatniego dnia każdego miesiąca) – 0 pkt;
• za 2 objazdy w miesiącu (pierwszy objazd do 15 każdego miesiąca, drugi objazd do ostatniego dnia miesiąca) – 20 pkt.
Oferty, w których nie zostanie podana ilość wykonanych objazdów lub będzie ona inna niż minimalna lub maksymalna ilość określona przez Zamawiającego zostaną odrzucone na podst. art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP.
Oferta w kryterium ilość wykonanych objazdów może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy (ON) który spełni wszystkie postawione w niniejszym SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiący sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
Ofert najkorzystniejsza (ON) = (C) + (R) + (IO)
gdzie:
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
R – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Czas reakcji”
IO – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Ilość wykonanych objazdów”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość wykonanych objazdów
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Nie dotyczy
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Nie dotyczy
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Nie dotyczy
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dotyczącej Wykonawcy:
Wykazanie się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum 1 zamówienia polegającego na bieżącym utrzymaniu sygnalizacji świetlnej lub znaków aktywnych, każde o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. (brutto), z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
lub
Wykazanie się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum 1 zamówienia polegającego na bieżącym utrzymaniu sygnalizacji świetlnej i znaków aktywnych, o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. (brutto), z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
b) dotyczącej osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Nie dotyczy
c) Potencjał techniczny
Nie dotyczy
PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW.
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa:
a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie
uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegółowe wymagania zawarto w SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SWZ - Projektowane postanowienia umowy – wzór umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-15 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Przetargowej poprzez stronę internetową prowadzonego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-15 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Oferta złożona przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy powinna zawierać:1) Formularz ofertowy,
2) pełnomocnictwo do złożenia oferty względnie do podpisania podmiotowych środków dowodowych lub innych oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą o ile upoważnienia nie wynikają z innych dokumentów składanych w postępowaniu.
3) zobowiązania wymagane postanowieniami SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane postanowieniami SWZ.