BZP: Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem obiektów Sądu Rejonowego w Nowym Sączu Wydziały Zamiejscowe w Muszynie.
05.11.2024
2024/BZP 00578781/01
SĄD REJONOWY W NOWYM SĄCZU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem obiektów Sądu Rejonowego w Nowym Sączu Wydziały Zamiejscowe w Muszynie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W NOWYM SĄCZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. dr Juliana Smolika 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowysacz.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.sr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sprawowanie wymiaru sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem obiektów Sądu Rejonowego w Nowym Sączu Wydziały Zamiejscowe w Muszynie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e82a8591-4ea4-40ca-be31-8900f00fd671
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578781
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00105128/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem obiektów Sądu Rejonowego w Nowym Sączu Wydziały Zamiejscowe w Muszynie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e82a8591-4ea4-40ca-be31-8900f00fd6713.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale VII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale I ust. 6 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale I ust. 6 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: G.261.7.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług:
1) bezpośredniej ochrony fizycznej stałej, wykonywanej przez pracowników ochrony, wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
2) bezpośredniej ochrony fizycznej doraźnej, wykonywanej przez pracowników ochrony, wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej - w przypadku potrzeby wzmocnienia ilości pracowników ochrony wynikających z potrzeby Zamawiającego w dni robocze,
3) ochrony polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych z powiadomieniem i udziałem grup interwencyjnych - monitoring budynków (systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu sygnalizacji pożaru).
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z postanowieniami SWZ i ustawy PZP
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: kwalifikacje i doświadczenie osób skierowanych do wykonywania zamówienia w zakresie fizycznej ochrony osób i mienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8