BZP: Wykonanie usług w zakresie montażu i utrzymania elementów oświetlenia świątecznego na terenie Miasta Inowrocławia wraz z ich przechowaniem
05.11.2024
2024/BZP 00579451/01
Miasto Inowrocław
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usług w zakresie montażu i utrzymania elementów oświetlenia świątecznego na terenie Miasta Inowrocławia wraz z ich przechowaniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250
1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług w zakresie montażu i utrzymania elementów oświetlenia świątecznego na terenie Miasta Inowrocławia wraz z ich przechowaniem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9208fdbe-3a46-4b27-aeac-929740c7b6c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.43.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług montażu i utrzymania elementów oświetlenia świątecznego na terenie Miasta Inowrocławia wraz z ich przechowaniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami i normami dotyczącymi robót elektroinstalacyjnych.
2. Zakres usług obejmuje:
1) Montaż elementów oświetlenia świątecznego i ich utrzymania w okresie świątecznym od 6.12.2024 r. do 06.01.2025 r., w tym:
Na terenie Miasta Inowrocławia:
a) na budynku Ratusza przy al. Ratuszowej 36, na długości 130 m, kurtyna świetlna o wys. 1 m;
b) kurtyny świetlne na wieży Ratusza o wymiarach 5x1 m;
c) kurtyny świetlne budynek Urzędu Miasta al. Ratuszowa 33-35 o wys. 1 m i szer. 47,6 m i ściany szczytowe o wys. 1 m i szer. 24,4 m;
d) kurtyny świetlne budynek Urzędu Miasta al. H. Sienkiewicza 1 o wys. 1,5 m i szer. 77,02 m;
e) fontanna świetlna na Skwerze Obrońców Inowrocławia w niecce istniejącej fontanny;
f) 15 szt. dekoracji latarni na Placu Klasztornym;
g) Mikołaj 2D za ławkami – 2szt.;
h) huśtawka 3D – 1szt. na Rynku.
W pasach drogowych ulic:
a) Rynek (dekoracja żywej choinki o wys. nie mniejszej niż 12 m);
b) płyta Rynku fotorama „Wesołych Świąt”;
c) dekoracja 67 szt. drzew żywych małych, dekoracja 44 szt. drzew żywych dużych, dekoracja 77 szt. drzew żywych średnich - ul. Solankowa (od al. Ratuszowej do ul. Wilkońskiego);
d) przewieszka – 7 szt. wys. 100 cm i szer. 350 cm, - ul. Królowej Jadwigi (od Rynku
do ul. Solankowej);
e) przewieszka – 2 szt. wys. 100 cm i szer. 350 cm - ul. Królowej Jadwigi
(przy Urzędzie Gminy);
f) przewieszka – 6 szt. wys. 100 cm i szer. 350 cm, - odcinek ul. Królowej Jadwigi (od ul. Solankowej do ul. Laubitza);
g) przywieszka – 4 szt. wys. 100 cm i szer. 350 cm, - odcinek ul. Św. Ducha;
h) przywieszka – 2 szt. wys. 100 cm i szer. 350 cm, - odcinek ul. Kasztelańskiej;
i) przywieszka – 2 szt. wys. 100 cm i szer. 350 cm, - ul. Paderewskiego;
j) 28 szt. dekoracji latarni na Rynku;
k) dekoracja wolnostojąca – prezenty o wym. 250x110 cm;
l) dekoracja choinek.
Na terenie Parku Solankowego:
a) dekoracja frontu Muszli Koncertowej w Parku Solankowym – 1 kpl.,
b) przy wejściu do Parku Solankowego – witacz z napisem „Park Solankowy Inowrocław” zamontowany przez cały rok,
c) dekoracji barierek na mostku – 105 szt.,
d) dekoracji przy alei głównej (pomiędzy pergolą a muszlą koncertową) – 4 zestawy aniołów 3D,
e) dekoracja wejście na tężnie – „Tężnia Solankowa”,
f) korona tężni – węże świetlne,
g) wiewiórka – w pobliżu Muszli Koncertowej (okablowanie przewodów powinno być zabezpieczone najazdem kablowym bądź osłoną, np. z włókniny, celem uniemożliwienia porażenia prądem w przypadku uszkodzenia),
h) fontanna świetlna na terenie Ogrodów Papieskich,
i) Mikołaj 2D za Ławkami – 2 szt.,
j) fotorama bałwan – 1szt. przy dywanie głównym.
2) Przechowywanie elementów oświetlenia świątecznego, które w sezonie świątecznym nie będą instalowane na ulicach Miasta, w okresie od 1.12.2024 r. do 30.11.2025 r. oraz oświetlenia świątecznego, zdemontowanego po okresie świątecznym, w terminie od 7 stycznia 2025 r. do 30 listopada 2025 r., w tym:
1) 18 szt. elementów świetlnych na słupach, (skwer Leona Wyczółkowskiego);
2) 8 szt. dekoracji latarniowej przestrzennej, (słupy na skwerze przy kościele Krzyża
– ul. Kościelna/ Kościuszki),
3) 10 szt. dekoracji latarniowej płaskiej, (skwer Obrońców Inowrocławia);
4) zaprzęg reniferów;
5) dekoracji latarniowej na alei głównej – 20 szt.;
6) dekoracja wejścia do Tężni – 1 kpl. (trzy skręcane ramy);
7) fontanny świetlnej (niecka fontanny w pobliżu Muszli Koncertowej);
8) dekoracja wolnostojąca – prezenty o wym. 340x175 cm.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisowej
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; tj. posiadają ubezpieczoną odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
a) wykonali (lub wykonują) w okresie ostatnich pięciu lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej dwie usługi polegające na montażu, demontażu i utrzymaniu oświetlenia świątecznego miejskiego przez cały sezon świąteczny;
b) dysponują: min. dwoma podnośnikami do prac na wysokości min. 18 m; pomieszczeniem przeznaczanym do przechowywania elementów oświetlenia świątecznego, zadaszonym, murowanym, o utwardzonej nawierzchni o pow. nie mniejszej niż 150 m2; min. 1 samochodem o powierzchni min. 12 m2 przystosowanymi do transportu elementów oświetlenia świątecznego;
c) dysponują: 2 osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie dozoru nad eksploatacją urządzeń elektrycznych do 1 kV oraz 2 osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1 kV.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:1) wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu ;
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5 i 7 ustawy Pzp,
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 w następujących przypadkach i zakresie:1) zmiana treści umowy wynikać będzie z konieczności dostosowania do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znowelizowanego bądź wprowadzonego w trakcie wykonywania zamówienia (w tym zmiana wysokości podatku VAT),
2) zwiększenia limitu wydatków na naprawy instalacji, uzasadniony nieprzewidzianymi awariami lub aktami wandalizmu lub znacznym wzrostem cen materiałów, na wniosek wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego;
3) zmiana osób skierowanych do realizacji zamówienia pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania określone dla nich przez Zamawiającego w SWZ; Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą równoważne z ocenianym doświadczeniem osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w ofercie wykonawcy;
4) działania siły wyższej w rozumieniu Kodeksu cywilnego;
5) zmiany terminów wykonania przedmiotu zamówienia ze względów organizacyjnych (przez Zamawiającego);
6) dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia w przypadku:
a) dokonania zmiany w zakresie przedmiotu umowy na podstawie którejkolwiek z okoliczności w pkt 1-5; wynagrodzenie wykonawcy ulegnie odpowiedniej zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie wykonawcy, proporcjonalnie do zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) zakresu przedmiotu umowy;
b) waloryzacji wynagrodzenia zgodnie z art. 439 ustawy Pzp, na zasadach określonych w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-13 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-12
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.11.2025 r., z tym że:1) przegląd techniczny oświetlenia świątecznego – od dnia zawarcia umowy do 05.12.2024 r.;
2) montaż oświetlenia świątecznego – do 05.12.2024 r.;
3) włączenie oświetlenia świątecznego – 06.12.2024 r.;
4) utrzymanie w sprawności oświetlenia – od 06.12.2024 r. do 06.01.2025 r.;
5) demontaż oświetlenia świątecznego - 7 dni licząc od 07.01.2025 r. ;
6) przechowanie elementów oświetleniowych – od dnia demontażu oświetlenia do 30.11.2025 r.
7) przekazanie oświetlenia świątecznego - 30.11.2025 r.