BZP: Koordynacja zadań lidera i partnerów w realizacji projektu Circular MuSe finansowanego ze środków programu Interreg Południowy Bałtyk
05.11.2024
2024/BZP 00579566/01
Politechnika Gdańska
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Koordynacja zadań lidera i partnerów w realizacji projektu Circular MuSe finansowanego ze środków programu Interreg Południowy Bałtyk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: G. Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp.wilis@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pg.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koordynacja zadań lidera i partnerów w realizacji projektu Circular MuSe finansowanego ze środków programu Interreg Południowy Bałtyk
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54625596-2006-4e81-a7e9-41e8b0756ca3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Circular MuSe – „Promoting circular economy approaches that increase the resource efficiency of municipal services” („Promowanie podejścia gospodarki o obiegu zamkniętym zwiększającego efektywność wykorzystania zasobów w usługach komunalnych”) realiz. i współfinans. w ramach Programu Interreg Południowy Bałtyk
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie oznacz. jest numer. sprawy (numer. referencyjnym) ZP 7/WILiŚ/2024,
CRZP 236/002/U/24. We wszelkiej korespondencji związanej z nin. postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy powinni posługiwać się tym nr sprawy lub nr ogłoszenia. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie drogą elektroniczną za pośredn. platformazakupowa.pl, zwanej dalej Platformą, pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings lub poczty elektronicznej. Zaleca się, aby komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośred. formularza „Wyślij wiadomość”. W sytuacjach awaryjnych, np. w przyp. braku działania Platformy, Strony mogą komunikować się ze sobą także za pomocą poczty elektronicznej. Adres e-mail do komunikacji: szp.wilis@pg.edu.pl. Szczegół. informacje o środkach komunikacji elektr. znajdują się w rozdz. XI SWZ.
Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca, który zamierza złożyć ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie zakupowej. 2. Zarejestrowanie i
utrzymanie konta na platformie zakupowej oraz korzystanie z platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. 3. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl. 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa za wyjątkiem Internet Explorer, ze względu na zakończenie z dniem 17 sierpnia 2021 r. wspierania tej przeglądarki przez firmę Microsoft. 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 4. Udział w przedmiotowym postępowaniu wymaga wyposażenia osób składających w imieniu Wykonawcy ofertę oraz wymagane dokumenty i oświadczenia w kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty. 5. Instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, zmiany lub wycofania oferty oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 6. Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale XI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE. L. z 2016 r. nr 119, str. 1; zm.: Dz. U. UE.L. z 2018 r. Nr 127, str. 2), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą w 80-233 Gdańsk przy ul. G. Narutowicza 11/12;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest mgr inż. Paweł Baniel, tel. +48 58 348-66-29, e-mail: iod@pg.edu.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP 7/WILiŚ/2024, CRZP 236/002/U/24 pn. Koordynacja zadań lidera i partnerów w realizacji projektu Circular MuSe finansowanego ze środków programu Interreg Południowy Bałtyk, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust.1 oraz art. 74 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli okres trwałości projektu, na rzecz którego dokonywany jest zakup będzie dłuższy, to co najmniej do końca okresu trwałości tego projektu;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Dodatkowo, stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o
ograniczeniach, o których mowa w art. art. 19 ust. 2 i 3 oraz art. 75 ustawy Pzp:
1) w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzane są dotyczące go dane osobowe, to Zamawiający będzie uprawniony do żądania od Wykonawcy dodatkowych informacji precyzujących żądanie (np. nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia);
2) w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych, to Zamawiający będzie uprawniony do przetwarzania tych danych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 7/WILiŚ/2024, CRZP 236/002/U/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest koordynacja zadań lidera i partnerów w realizacji projektu Circular MuSe finansowanego ze środków programu Interreg Południowy Bałtyk.
1) Koordynacja zadań lidera i partnerów w realizacji projektu Circular MuSe musi być realizowana w języku angielskim oraz w ścisłym dialogu z Liderem Projektu. Ze względu na to, że Lider Projektu znajduje się w Polsce, personel Wykonawcy realizujący zadania powinien mieć kompleksową znajomość procedur administracyjnych dotyczących realizacji projektów w Polsce. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zapewnienia odpowiedniego i wykwalifikowanego personelu dla każdego z wymaganych zadań.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
a) regularne spotkania z Kierownikiem Projektu reprezentującego Lidera Projektu, co najmniej raz w miesiącu w formie online; przynajmniej raz na kwartał w siedzibie Zamawiającego;
b) opracowanie i regularne (co najmniej raz na kwartał) aktualizowanie szczegółowego wewnętrznego planu pracy projektu w dialogu z partnerami projektu;
c) przygotowanie Umowy Partnerskiej oraz koordynacja procesu jej podpisywania w celu przedłożenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii Umowy Partnerskiej podpisanej przez wszystkich Partnerów Projektu do Wspólnego Sekretariatu nie później niż w dniu złożenia pierwszego Raportu z Postępu Projektu;
d) stałe doradztwo w kwestiach strategicznych dotyczących realizacji projektu, w tym wsparcie komunikacji z Joint Secretariat, doradztwo dotyczące ewentualnych zmian w Projekcie, prac dodatkowych, zamówień, wskaźników produktu i rezultatu a związanych z prawidłowym rozliczaniem dofinansowania pod kątem ich zgodności z Wytycznymi, zarówno dla Lidera Projektu, jak i partnerów projektu;
e) ciągłe monitorowanie postępu projektu, w tym koordynacja „ewaluacji śródokresowej”, weryfikacja wykonanych prac, usług, nadzór nad harmonogramem postępowań, rzeczowa część wniosków o płatność, harmonogramy rzeczowe, oraz przygotowanie wniosków o ewentualne zmiany do Joint Secretariat;
f) udział w pracy Komitetu Sterującego projektu, w tym przygotowanie jego spotkań oraz pomoc przy podejmowaniu decyzji strategicznych;
g) doradztwo Kierownikowi Projektu reprezentującego Lidera Projektu w zakresie tworzenia wewnętrznego systemu sprawozdawczości i kontroli projektowej oraz pomoc przy zdefiniowaniu powiązanych z nimi procedur wewnętrznych projektu;
h) udział i wsparcie Lidera Projektu w sporządzaniu półrocznych raportów z postępu projektu (na podstawie informacji uzyskanych od partnerów projektu), w tym ewentualnie wyjaśnienia wątpliwości z Joint Secretariat;
i) weryfikacja kwalifikowalności wydatków w Projekcie oraz zarządzania finansowego i przekazywanie wyników weryfikacji Zamawiającemu;
j) udział oraz wsparcie Lidera Projektu w przygotowaniu, organizacji i realizacji regularnych spotkań koordynacyjnych, które odbywać się będą online ze wszystkimi partnerami projektu;
k) udział oraz wsparcie w przygotowaniu, organizacji i realizacji 6 międzynarodowych spotkań wszystkich partnerów oraz 2 międzynarodowych konferencji (rozpoczynającej i końcowej) we współpracy z odpowiedzialnymi partnerami projektu;
l) udział oraz wsparcie w przygotowaniu, organizacji i realizacji międzynarodowych wydarzeń obejmujących wymianę doświadczeń uzyskanych poprzez realizację pakietów roboczych (WP 2-4) we współpracy z odpowiedzialnymi partnerami projektu.
3) Czynności operacyjne wewnętrznej sprawozdawczości projektu oraz zarządzania finansowego, jak również zarządzanie komunikacją, będą realizowane przez Lidera Projektu i nie stanowią przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
79412000-5 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: cena oferty (C), jakość proponowanego (zastosowanego) podejścia i metodologii zarządzania projektem (JZP), doświadczenie specjalisty ds. zarządzania (DZ) oraz doświadczenie specjalisty ds. zarządzania finansowego (DZF).
2. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta zostanie obliczona wg wzoru:
CLP = C + JZP + DZ + DZF
gdzie:
CLP – całkowita liczba punktów przyznanych ofercie
C – liczba punktów przyznanych w kryterium Cena oferty
JZP – liczba punktów przyznanych w kryterium Jakość proponowanego (zastosowanego) podejścia i metodologii zarządzania projektem.
DZ – liczba punktów przyznana w kryterium Doświadczenie specjalisty ds. zarzadzania
DZF – liczba punktów przyznana w kryterium Doświadczenie specjalisty ds. zarządzania finansowego.
Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale XXV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość proponowanego (zastosowanego) podejścia i metodologii zarządzania projektem
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie specjalisty ds. zarządzania
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie specjalisty ds. zarządzania finansowego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę obejmującą koordynację projektu, weryfikację zgodności realizacji projektu z umową o dofinansowanie zgodnie z przepisami prawa polskiego i unijnego, dokumentami programowymi oraz wytycznymi i regułami obowiązującymi beneficjentów Funduszy Europejskich, spełniającą następujące wymagania: wartość projektu na rzecz którego realizowana była usługa minimum 500 000 EURO brutto (słownie euro: pięćset tysięcy 00/100).
W przypadku, gdy Wykonawca legitymuje się doświadczeniem w realizacji usług na rzecz projektu o wartości wyrażonej w walucie innej niż EURO, do przeliczenia kwoty na walutę EURO należy przyjąć średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych . Jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, do ww. przeliczenia należy zastosować ostatni średni kurs ogłoszony przed tym dniem.
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazanymi w formularzu ofertowym jako osoby realizujące zamówienie), zgodnie z poniższymi wymaganiami, t.j.:
Wykonawca musi wykazać, że w trakcie realizacji zamówienia dysponować będzie zespołem, w skład którego wchodzić będą specjaliści posiadający wiedzę oraz doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej osoby o następujących kwalifikacjach (wszystkie wymagania dla osób na danym stanowisku muszą być spełnione łącznie):
Specjalista ds. zarządzania - wymagania
− wykształcenie wyższe;
− biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie albo komunikacja za pomocą tłumacza;
− minimum 5-letnie doświadczenie w realizacji projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków UE;
− znajomość zasad i procedur realizacji projektów finansowanych lub współfinansowanych w ramach Programu Południowego Bałtyku 2021-2027;
Specjalista ds. zarządzania finansowego - wymagania
− wykształcenie wyższe;
− biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie albo komunikacja za pomocą tłumacza;
− minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie rozliczania, sporządzania wniosków o płatność i sprawozdawczości finansowej projektów, finansowanych lub współfinansowanych ze środków europejskich;
− znajomość przepisów polskiej ustawy o finansach publicznych oraz polskiej ustawy o rachunkowości;
− znajomość zasad rozliczania i sprawozdawczości pod względem finansowym projektów finansowanych lub współfinansowanych w ramach Programu Południowego Bałtyku 2021-2027;
Żadna z osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie może pełnić więcej niż jednej z ról zdefiniowanych powyżej przez Zamawiającego.
Szczegóły w rozdziale XVI SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
1) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
Okres wyrażony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
W przypadku, gdy Wykonawca legitymuje się doświadczeniem w realizacji usług na rzecz projektu o wartości wyrażonej w walucie innej niż PLN, do przeliczenia kwoty na walutę PLN należy przyjąć średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, do ww. przeliczenia należy zastosować ostatni średni kurs ogłoszony przed tym dniem.
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności specjalisty ds. koordynacji zarządzania projektem oraz specjalisty ds. koordynacji zarządzania finansowego projektu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Na potrzeby oceny oferty pod kątem kryteriów oceny ofert, wskazanych w rozdziale XXV SWZ Zamawiający wymaga załączenia do oferty Koncepcji realizacji zamówienia, w której Wykonawca powinien przedstawić sposób realizacji zamówienia, propozycję wdrażania wskazanych częściowych usług jak również możliwość śledzenia strategiczno – organizacyjnego podejścia /metodologii (szczególnie chodzi tutaj o spójność wdrażania poszczególnych działań jak również całokształtu metodologii wdrażania), umożliwiającej Zamawiającemu ocenę oferty w kryterium „Jakość proponowanego (zastosowanego) podejścia i metodologii zarządzania projektem”.2. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie przedmiotowego środka podmiotowego w języku angielskim.
3. Zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy Pzp wskazany przedmiotowy środek dowodowy nie podlega uzupełnieniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba, że Wykonawca wskazał w ofercie, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych i wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.2. Opcjonalnie, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną.
3. Opcjonalnie, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4. Opcjonalnie, oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ. Obowiązek złożenia oświadczenia odnosi się również do Wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.
5. Dokument stanowiący potwierdzenie wniesienia wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 1.800,00 EURO (słownie euro: jeden tysiąc osiemset 00/100).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
Szczegółowe wymagania dotyczące wadium znajdują się w rozdziale XXIII SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.2) Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty wspólnej Wykonawców. Wymagania dotyczące pełnomocnictwa Zamawiający określił w rozdz. XIX ust. 3 pkt 8 SWZ.
Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: a) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument) b) oddzielnie przez każdego z Wykonawców (tyle dokumentów ilu Wykonawców). W treści pełnomocnictwa zaleca się
wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
i wskazać ich pełnomocnika. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za podpisanie i wykonanie umowy.
5) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jako najkorzystniejszej, przed zawarciem umowy Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej ich współpracę.
6) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego składa oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XV ust. 9 SWZ.
7) Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
8) W przypadku podpisania oferty przez wszystkich wspólników spółki cywilnej art. 58 ust 2 ustawy Pzp nie będzie miał zastosowania.
9) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
a) wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
b) w ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny
z Pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik.
c) dokumenty własne składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
d) dokumenty wspólne takie jak np. formularz oferty, formularz rzeczowo-cenowy, wykaz usług, wykaz osób - składa Pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności poprzez sporządzenie i podpisanie przez obie strony aneksu do umowy, z zastrzeżeniem odmiennych postanowień umowy.2. Umowa może ulec zmianie na zasadach, o których mowa w art. 454 i następnych ustawy Pzp, a nadto w okolicznościach określonych poniżej.
3. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w zakresie terminu jej wykonania w razie przedłużających się procedur związanych z zatwierdzeniem końcowego wniosku o płatność przez Instytucję Zarządzającą i otrzymania przez Zamawiającego końcowej płatności z tytułu refundacji poniesionych przez Zamawiającego kosztów realizacji Projektu. Termin wykonania umowy może wówczas ulec zmianie o przewidywaną liczbę dni do otrzymania końcowej płatności z tytułu refundacji poniesionych przez Zamawiającego kosztów realizacji Projektu.
4. Niezależnie od postanowień powyższych Strony przewidują, iż umowa może ulec zmianie w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, a także zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Szczegóły dot. zmian w par. 12 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
5. Wynagrodzenie Wykonawcy, na zasadach określonych w niniejszej umowie oraz w treści art. 439 ustawy Pzp, podlegać będzie waloryzacji prowadzącej do dokonywania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany dających się wyodrębnić i ustalić cen materiałów lub poziomu kosztów związanych z realizacją zamówienia.
Zasady waloryzacji wynagrodzenia w par. 12 ust. 9 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-15 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1) Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-15 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Przedmiotowe postępowanie zostało ujęte w planie postępowań pod poz. 1.3.32.2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024r. poz. 507). Oświadczenie w tym zakresie zawarto w załącznikach 2A-2C do SWZ.