BZP: Świadczenie usług medycznych w ramach medycyny pracy – dla żołnierzy zawodowych, pracowników jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG w Zamościu – w zakresie 4 części.
06.11.2024
2024/BZP 00580314/01
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług medycznych w ramach medycyny pracy – dla żołnierzy zawodowych, pracowników jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG w Zamościu – w zakresie 4 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261181536
1.5.8.) Numer faksu: 261181607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług medycznych w ramach medycyny pracy – dla żołnierzy zawodowych, pracowników jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG w Zamościu – w zakresie 4 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21a2508e-5c98-4c3c-b889-9c61f20f104e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239066/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Wydatki z zakresu medycyny pracy 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/32wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu przez Wykonawcę oferty jest platforma zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/32wog.
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy - platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku
„Wyślij wiadomość” po którym pojawi się komunikat, iż wiadomość została wysłana do Zamawiającego. (sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami – nie dotyczy składania ofert i wniosków, gdyż wiadomości nie są szyfrowane).
3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie
z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
7. W sytuacji awarii Systemu lub niedostępności Systemu, uniemożliwiającego komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: 32wog.zampub@ron.mil.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej “RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F, 22 – 400 Zamość;
2) Inspektor ochrony danych osobowych w 32 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zamościu kontakt e-mail: 32wog.iodo@ron.mil.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: świadczenie usług medycznych obejmujący profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, dodatkowe, sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej 32 WOG Zamość oraz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu medycznym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu w zakresie 4 części. Nr sprawy ZP/TP/83/2024, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320 t.j.)
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605,1720 t.j.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/83/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: świadczenie usług medycznych obejmujący profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, dodatkowe, sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej 32 WOG Zamość oraz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu medycznym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu CZĘŚĆ Nr 1 - Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie garnizonu Zamość;
32 WOG Zamość; Grupa Zabezpieczenia Zamość, 2 Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej, 3 batalion radiotechniczny Łabunie Reforma; 3 batalion zmechanizowany JW.3391; 4 Brygada Logistyczna, 8. Kompania Rozpoznania Radioelektronicznego, 8 krrel Zamość JW. 3411 Grójec; 18 Pułk Przeciwlotniczy; 19 Brygada Zmechanizowana, 110 posterunek radiolokacyjny dalekiego zasięgu Łabunie JW.3533; Centrum Rozpoznania i Wsparcia Walki Radioelektronicznej (CRiWWRE), Dowództwo Wielonarodowej Brygady;
Parafia Wojskowa Zamość, Placówka Żandarmerii Wojskowej Zamość, Regionalne Centrum Informatyki Kraków węzeł Zamość; Węzeł Teleinformatyczny Zamość; Wojskowe Centrum Rekrutacji z Zamościu;
Miejsce wykonywania wyżej wymienionych usług w m. Zamość.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi:• do 50% łącznej wartości zamówienia podstawowego dla części nr 1;
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:
Lp. Kryterium Waga kryterium( 1%=1 pkt)
1. Cena oferowana brutto zamówienia podstawowego 60%
2. Ilość dni w tygodniu w których będzie dostępny lekarz orzecznik 40%
Oferty będą oceniane według poniższych wzorów i zasad:
Kryterium CENA OFERTOWA BRUTTO ZAMÓWIENIA – waga 60 pkt.
C=Cn/Cb×60 pkt
Gdzie:
C - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60%
Cn - najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - zaproponowana ceny oferty badanej
Dostępność lekarza orzecznika w tygodniu
Punkty w powyższym kryterium będą liczone w sposób następujący:
Dostęp lekarza orzecznika 5x w tygodniu - 40 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 4x w tygodniu -30 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 3x w tygodniu -20 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 2x w tygodniu -10 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 1x w tygodniu - 0 pkt.
Za najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która zawiera najkorzystniejszy bilans ceny i dostępu lekarza orzecznika w tygodniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność lekarza orzecznika w tygodniu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: świadczenie usług medycznych obejmujący profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, dodatkowe, sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej 32 WOG Zamość oraz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu medycznym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu CZĘŚĆ Nr 2 - Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie garnizonu Lublin;
32 WOG , 2 Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej JW. 5444, 3 Rejonowe Biuro Logistyczne skład Jawidz, 3 Wojskowy Szpital Polowy, 18 Brygada Zmotoryzowana ; 19 Brygada Zmechanizowana, 19 Nadbużańska Brygada Obrony Terytorialnej, 43 Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe Lublin; 149 Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe Rzeszów oddział Lublin, Centrum Rozpoznania Osobowego Lublin, Centralne Wojskowe Centrum Rekrutacji Ośrodek Zamiejscowy w Lublinie; Delegatura Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej w Lublinie, Delegatura Wojskowej Inspekcji Gospodarki Energetycznej w Lublinie, Dowództwo Wielonarodowej Brygady, Grupa Zabezpieczenia Jawidz, Grupa Zabezpieczenia Lublin, Inspektorat Służby Kontrwywiadu Wojskowego w Lublinie, Jednostka Wojskowa działań Niekonwencjonalnych GRYF, Oddział Żandarmerii Wojskowej Lublin; Orkiestra Wojskowa Lublin; Ośrodek Badawczy Służby MPS, Ośrodek Aktywizacji Zawodowej Lublin; Parafia Wojskowo-Cywilna Lublin, Prokuratura Rejonowa Lublin, Regionalne Centrum Informatyki Kraków - węzeł Lublin; Rejon Wsparcia Teleinformatycznego Lublin; Rejonowa Wojskowa Komisja Lekarska Lublin; Rejonowe Laboratorium MPS ; Resort Obrony Narodowej RZI Lublin, Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin; Skład Materiałowy Jawidz; Warsztaty Techniczne 3 RBLog., Węzeł Teleinformatyczny Lublin; Wojskowe Centrum Rekrutacji Lublin; Wojskowa Komenda Transportu; Wojskowe Biuro Emerytalne Lublin; Wojskowy Sąd Garnizonowy,
Miejsce wykonywania wyżej wymienionych usług w m. Lublin
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi:• do 50% łącznej wartości zamówienia podstawowego dla części nr 2;
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:
Lp. Kryterium Waga kryterium( 1%=1 pkt)
1. Cena oferowana brutto zamówienia podstawowego 60%
2. Ilość dni w tygodniu w których będzie dostępny lekarz orzecznik 40%
Oferty będą oceniane według poniższych wzorów i zasad:
Kryterium CENA OFERTOWA BRUTTO ZAMÓWIENIA – waga 60 pkt.
C=Cn/Cb×60 pkt
Gdzie:
C - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60%
Cn - najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - zaproponowana ceny oferty badanej
Dostępność lekarza orzecznika w tygodniu
Punkty w powyższym kryterium będą liczone w sposób następujący:
Dostęp lekarza orzecznika 5x w tygodniu - 40 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 4x w tygodniu -30 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 3x w tygodniu -20 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 2x w tygodniu -10 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 1x w tygodniu - 0 pkt.
Za najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która zawiera najkorzystniejszy bilans ceny i dostępu lekarza orzecznika w tygodniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność lekarza orzecznika w tygodniu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: świadczenie usług medycznych obejmujący profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, dodatkowe, sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej 32 WOG Zamość oraz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu medycznym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu CZĘŚĆ nr 3 - Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie garnizonu Chełm;
32 WOG - Grupa zabezpieczenia Chełm, 2 Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej, 19 Brygada Zmechanizowana, 19 batalion zmechanizowany Chełm; 19 Dywizjon Artylerii Samobieżnej w Chełmie, 19 Nadbużańska Brygada Obrony Terytorialnej Chełm, Centrum Rozpoznania i Wsparcia Walki Radioelektronicznej (CRiWWRE), JW..3411 Grójec, JW 3411/82 pluton rozpoznania radioelektronicznego; Regionalne Centrum Informatyki Kraków węzeł – Chełm; Węzeł Teleinformatyczny Chełm; Wojskowe Centrum Rekrutacji w Chełmie; Węzeł Teleinformatyczny Chełm, Parafia Wojskowa Chełm, Regionalne Centrum Informatyki Kraków
Miejsce wykonywania wyżej wymienionych usług w m. Chełm.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi:• do 50% łącznej wartości zamówienia podstawowego dla części nr 3;
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:
Lp. Kryterium Waga kryterium( 1%=1 pkt)
1. Cena oferowana brutto zamówienia podstawowego 60%
2. Ilość dni w tygodniu w których będzie dostępny lekarz orzecznik 40%
Oferty będą oceniane według poniższych wzorów i zasad:
Kryterium CENA OFERTOWA BRUTTO ZAMÓWIENIA – waga 60 pkt.
C=Cn/Cb×60 pkt
Gdzie:
C - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60%
Cn - najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - zaproponowana ceny oferty badanej
Dostępność lekarza orzecznika w tygodniu
Punkty w powyższym kryterium będą liczone w sposób następujący:
Dostęp lekarza orzecznika 5x w tygodniu - 40 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 4x w tygodniu -30 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 3x w tygodniu -20 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 2x w tygodniu -10 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 1x w tygodniu - 0 pkt.
Za najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która zawiera najkorzystniejszy bilans ceny i dostępu lekarza orzecznika w tygodniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność lekarza orzecznika w tygodniu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: świadczenie usług medycznych obejmujący profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, dodatkowe, sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej 32 WOG Zamość oraz żołnierzy zawodowych i pracowników resortu obrony narodowej jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu medycznym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu CZĘŚĆ Nr 4 - Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie garnizonu Hrubieszów.
32 WOG- Grupa Zabezpieczenia Hrubieszów, 2 Pułk Rozpoznawczy JW.Nr.4055, 19 Nadbużańska Brygada Obrony Terytorialnej, Węzeł Teleinformatyczny Hrubieszów, Regionalne Centrum Informatyki Kraków węzeł - Hrubieszów;
Miejsce wykonywania wyżej wymienionych usług w m. Hrubieszów
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi: • do 50% łącznej wartości zamówienia podstawowego dla części nr 4;4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:
Lp. Kryterium Waga kryterium( 1%=1 pkt)
1. Cena oferowana brutto zamówienia podstawowego 60%
2. Ilość dni w tygodniu w których będzie dostępny lekarz orzecznik 40%
Oferty będą oceniane według poniższych wzorów i zasad:
Kryterium CENA OFERTOWA BRUTTO ZAMÓWIENIA – waga 60 pkt.
C=Cn/Cb×60 pkt
Gdzie:
C - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60%
Cn - najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - zaproponowana ceny oferty badanej
Dostępność lekarza orzecznika w tygodniu
Punkty w powyższym kryterium będą liczone w sposób następujący:
Dostęp lekarza orzecznika 5x w tygodniu - 40 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 4x w tygodniu -30 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 3x w tygodniu -20 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 2x w tygodniu -10 pkt.
Dostęp lekarza orzecznika 1x w tygodniu - 0 pkt.
Za najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która zawiera najkorzystniejszy bilans ceny i dostępu lekarza orzecznika w tygodniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostępność lekarza orzecznika w tygodniu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
dotyczy uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to odrębnych przepisów:W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4,:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż jest wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art.100 i art.106 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (Dz.U. z 2022r. poz. 633 t. j.) Przedstawi wyciąg z Księgi Rejestrowej Podmiotu Leczniczego – wyciąg dla części 1,2,3,4.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4,:
AKTUALNY DOKUMENT potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art.100 i art.106 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (Dz.U. z 2022r. poz. 633 t. j.) - wyciąg z Księgi Rejestrowej Podmiotu Leczniczego – wyciąg dla części 1,2,3,4.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ustawy Pzp, gdy zamawiający wymaga posiadania uprawnień zawodowych czy też wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, a warunki udziału w postępowaniu spełniają tylko poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, jakie konkretne roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają określeni wykonawcy – a więc kto co konkretnie zrobi w trakcie wykonywania zamówienia. (z treści oświadczenia winno wynikać, którą część zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – dotyczy również wspólników spółki cywilnej) - wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. (jeżeli dotyczy).
Oryginał pełnomocnictwa w przypadku, gdy ofertę i załączniki podpisuje ustanowiony pełnomocnik
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ustawy Pzp, gdy zamawiający wymaga posiadania uprawnień zawodowych czy też wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, a warunki udziału w postępowaniu spełniają tylko poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, jakie konkretne roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają określeni wykonawcy – a więc kto co konkretnie zrobi w trakcie wykonywania zamówienia. (z treści oświadczenia winno wynikać, którą część zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – dotyczy również wspólników spółki cywilnej) - wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. (jeżeli dotyczy).
3) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale: XII A pkt 4 ppkt 3) (oświadczenie), XII A pkt 4 ppkt 4) (oświadczenie), XII B pkt 1 ppkt 1), składa każdy z wykonawców.
W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.