BZP: Przebudowa części „A” i „C” oraz rozbiórka i budowa części „B” warsztatu samochodowego MPK w Łomży do obsługi autobusów zeroemisyjnych
06.11.2024
2024/BZP 00580534/01
MIASTO ŁOMŻA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa części „A” i „C” oraz rozbiórka i budowa części „B” warsztatu samochodowego MPK w Łomży do obsługi autobusów zeroemisyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ŁOMŻA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669921
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Stary Rynek 14
1.4.2.) Miejscowość: Łomża
1.4.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.4.7.) Numer telefonu: 86 215 68 02
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: m.nieciecka@um.lomza.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lomza.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580534
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00567789
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
1. Wypełniając obowiązek wynikający z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), zwanego dalej „RODO” informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu art. 4 ust. 7 RODO jest Miasto Łomża, które reprezentuje Pan Mariusz Chrzanowski - Prezydent Miasta Łomża, z siedzibą Pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, e-mail: ratusz@um.lomza.pl, telefon (centrala): (86) 215 67 00;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można skontaktować się telefonicznie: 86 215 67 33 lub mailowo pod adresem e-mail: iod@um.lomza.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. 2024, poz. 1320) zwanej dalej „ustawą Pzp”,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, okres wynikający z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych do niej wydanych oraz okres wynikający z umów o dofinansowanie;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo żądania do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). Pozostałe informacje znajdują się w rozdziale II SWZ.
Po zmianie:
Wypełniając obowiązek wynikający z art. 13 ust 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), zwanego dalej „RODO” uprzejmie informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych:
1. Odrębnymi administratorami Państwa danych osobowych są:
1) Prezydent Miasta Łomża z siedzibą Pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, email: prezydent@um.lomza.pl, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, zwanym dalej IOD pocztą tradycyjną (adres: Pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża), telefonicznie: 86 215 67 33 oraz elektronicznie na adres e-mail: iod@um.lomza.pl, w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych,
2) Minister Funduszy i Polityki Regionalnej (MFiPR), w zakresie w jakim pełni funkcję Instytucji Zarządzającej (IZ) Funduszami Europejskimi dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW 2021–2027), z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa, kontakt z IOD pocztą tradycyjną (adres: ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa) oraz elektronicznie na adres e-mail: iod@mfipr.gov.pl, w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych.
3) Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), w zakresie w jakim pełni funkcję Instytucji Pośredniczącej (IP) FEPW 2021–2027, z siedzibą przy Ul. Pańskiej 81/83, 00-834 Warszawa, kontakt z IOD pocztą tradycyjną (adres: ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa) oraz elektronicznie na adres e-mail: iod@parp.gov.pl, w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w związku z realizacją FEPW 2021-2027 w szczególności w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa części „A” i „C” oraz rozbiórka i budowa części „B” warsztatu samochodowego MPK w Łomży do obsługi autobusów zeroemisyjnych” oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym.
3. Będziemy przetwarzać następujące kategorie Państwa danych: dane identyfikacyjne, w tym imię, nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, PESEL, REGON, numer rachunku bankowego, numer uprawnień budowlanych, numer księgi wieczystej.
4. Dane mogą by pozyskiwane bezpośrednio od osób, których one dotyczą, albo od instytucji i podmiotów zaangażowanych w realizację FEPW 2021-2027.
5. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być:
1) upoważnieni pracownicy i współpracownicy Administratorów wskazanych w ust. 1,
2) instytucja audytowa, o której mowa w art. 71 rozporządzenia 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2012,
3) instytucje Unii Europejskiej (UE) lub podmioty, którym UE powierzyła zadania dotyczące wdrażania FEPW 2021-2027,
4) podmioty, które wykonują dla nas usługi związane z obsługą i rozwojem systemów teleinformatycznych, a także zapewnieniem łączności np. dostawcy rozwiązań IT i operatorzy telekomunikacyjni m.in. platformę zakupową.
Pozostałe informacje znajdują się w rozdziale II SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-15 10:00
Po zmianie:
2024-11-20 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-15 10:15
Po zmianie:
2024-11-20 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-14
Po zmianie:
2024-12-19