BZP: Dostawa i dystrybucja gazu do budynków Zespołu Szkół Nr 1 im. J. Piłsudskiego w Limanowej
06.11.2024
2024/BZP 00580717/01
Zespół Szkół Nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Limanowej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i dystrybucja gazu do budynków Zespołu Szkół Nr 1 im. J. Piłsudskiego w Limanowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Limanowej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000182225
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 81
1.4.2.) Miejscowość: Limanowa
1.4.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.4.7.) Numer telefonu: 183371760
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsnr1.limanowa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsnr1.limanowa.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580717
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00570974
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach dopuszczalnych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do treści umowy w przypadkach określonych poniżej. 1) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy (w tym rozpoczęcia) jest możliwa w przypadkach określonych w rozdziale VI pkt 2 ppkt 1 lit. a) – c) PPU; 2) Zmiana wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadkach określonych w rozdziale VI pkt 2 ppkt 2 lit. a) – d) PPU; 3) Zamawiający działając zgodnie z art. 439 ustawy Pzp przewiduje możliwość waloryzacji części wynagrodzenia Wykonawcy dotyczącej dostawy gazu, na zasadach określonych w rozdziale VI pkt 2 ppkt 3 lit. a) – j) PPU; 4) Pozostałe rodzaje możliwych zmian: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie umowy zgodnie z SWZ, b) zmiany przepisów prawa, mające wpływ na obniżenie kosztów realizacji umowy. Zmiana następuje automatycznie z dniem wejścia w życie zmienionych przepisów, nie wymaga oświadczenia woli Zamawiającego. Zmiana będzie miała wpływ na wartość umowy, c) zmniejszenie liczby punktów poboru o maksymalnie jeden, w szczególności w przypadku przekształcenia, zbycia, rozwiązania, połączenia, przejęcia, likwidacji, czasowego wyłączenia z użytku lub innej zmiany formy jednostki organizacyjnej. Wykonawcy zostanie wypłacone wynagrodzenia za faktycznie dostarczony gaz w odejmowanym punkcie poboru, d) zmiana grupy taryfowej (w przypadku zmiany grupy taryfowej na grupę taryfową, która nie została wyceniona w ofercie Wykonawcy, zastosowanie znajdą ceny obowiązujące w cenniku Wykonawcy na dzień dokonania zmiany i będą niezmienne do upływu okresu jej trwania), e) zmiana mocy umownej nastąpi po wyrażeniu zgody przez OSD, w szczególności w przypadku gdy w czasie trwania umowy zwiększyłoby się lub zmniejszyło zapotrzebowanie na moc w związku np. ze zmianą charakteru obiektu lub jego modernizacją, f) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w szczególności na skutek zmian obowiązujących przepisów prawnych dokonanych w trakcie realizacji umowy, g) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, h) zmiana miejsca odbioru, i) aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, j) przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujących niemożliwością wykonania czynności przewidzianych umową, k) zmiana nr konta bankowego. 5) Zmiany może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Zamawiający przewiduje katalog zmian, na które może wyrazić zgodę, powyższe nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 6) Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpi za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany, z wyjątkiem zmian, o których mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 2 lit. a), c) oraz pkt 2 ppkt 4 lit. b). 7) Zmiany treści umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią zmiany o charakterze administracyjno – organizacyjnym umowy np. dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy, jego formy organizacyjno – prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych (w tym nazwy miejsca odbioru), zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
Po zmianie:
Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach dopuszczalnych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiany postanowień umowy zostały opisane w pkt. VI w zał. nr 4 PPU do SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-08 10:00
Po zmianie:
2024-11-12 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-08 10:30
Po zmianie:
2024-11-12 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-07
Po zmianie:
2024-12-11