BZP: Całodobowa ochrona mienia budynku zlokalizowanego w Tczewie przy ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 10, zarządzanego przez Centrum Kultury i Sztuki w Tczewie
06.11.2024
2024/BZP 00581368/01
CENTRUM KULTURY I SZTUKI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Całodobowa ochrona mienia budynku zlokalizowanego w Tczewie przy ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 10, zarządzanego przez Centrum Kultury i Sztuki w Tczewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KULTURY I SZTUKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000284782
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Tczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 785516546
1.5.8.) Numer faksu: 585310707
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@ckis.tczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ckis.tczew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Całodobowa ochrona mienia budynku zlokalizowanego w Tczewie przy ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 10, zarządzanego przez Centrum Kultury i Sztuki w Tczewie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb0859a6-4763-46ca-afd1-2de9985cac10
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00212628/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 ochrona budynku CKiS w Tczewie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/ckis_tczew3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy ww.platformazakupowa.pl, przy czym ofertę w formie elektronicznej wraz z
załącznikami należy złożyć za pośrednictwem „Formularza składania oferty” dostępnego na www.platformazakupowa.pl w miejscu publikacji ogłoszenia i dokumentacji przetargowej, natomiast dokumenty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz przekazywanie informacji odbywa się za pomocą formularza „Wyślij wiadomość”. Link do postępowania dostępny jest na stronie www.ckis.tczew.pl w zakładce „O Nas Zamówienia Publiczne – Platforma Zakupowa” lub bezpośrednio poprzez dedykowany profil CKiS w Tczewie: https://platformazakupowa.pl/ckis_tczew
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.1 W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy www.platformazakupowa.pl, przy czym ofertę w formie elektronicznej wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem „Formularza składania oferty” dostępnego na www.platformazakupowa.pl w miejscu publikacji ogłoszenia i dokumentacji przetargowej, natomiast dokumenty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz przekazywanie informacji odbywa się za pomocą formularza „Wyślij wiadomość”.
1.2 Link do postępowania dostępny jest na stronie www.ckis.tczew.pl w zakładce „O Nas Zamówienia Publiczne – Platforma Zakupowa” lub bezpośrednio poprzez dedykowany profil CKiS w Tczewie: https://platformazakupowa.pl/ckis_tczew
1.3 Oferta, dokumenty oraz oświadczenia składane przez Wykonawców muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie albo przez upoważnionego przedstawiciela. Ofertę, dokumenty oraz oświadczenia składane przez Wykonawców w formie elektronicznej należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
1.4 Dokumenty elektroniczne lub ich elektroniczne kopie oraz oświadczenia składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy www.platformazakupowa.pl jako załączniki. Zamawiający przyjmuje następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, .xls, .zip.
1.5 Sposób złożenia oferty i dokumentów elektronicznych, w tym podpisywanie dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a także zasady korzystania z portalu, opisane zostały w „Instrukcji dla wykonawców” oraz w „Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o. o.” dostępnych pod adresem www.platformazakupowa.pl.
1.6 W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii platformy www.platformazakupowa.pl, Zamawiający może komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: administracja@ckis.tczew.pl.
1.7 Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę SWZ Zamawiający zamieszcza za pośrednictwem portalu www.platformazakupowa.pl w miejscu publikacji ogłoszenia.
1.8 Wszelkie dokumenty, które Zamawiający zobowiązany jest opublikować na stronie internetowej, dostępne będą pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ckis_tczew.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/ckis_tczew
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Centrum Kultury i Sztuki z siedzibą w Tczewie (83-110), ul. Wyszyńskiego 10, jako administrator danych osobowych, zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuje Państwa, iż:
1) Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji niniejszego zamówienia pu-blicznego/przetargu* na podstawie art. 6 ust 1 pkt b Rozporządzenia Parlamentu Euro-pejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fi-zycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1)
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści jej danych i ich sprostowania.
3) Państwa dane będą udostępniane innym odbiorcom danych: firma pocztowa, firma ochroniarska, organy nadzorujące zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
5) Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu realizacji zamówienia publiczne-go/przetargu*.
6) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez czas zgodny z obowiązującymi przepisami dotyczącymi archiwizacji – 5 lat.
7) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: inspektor@um.tczew.pl lub listownie na adres: Centrum Kultury i Sztuki, ul. Wy-szyńskiego 10, 83-110 Tczew z dopiskiem: Inspektor Ochrony Danych.
8) Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobo-wych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: CKiS.251.08.2024.KI
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 315400 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całodobowa ochrona mienia budynku zlokalizowanego w Tczewie przy ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 10, zarządzanego przez Centrum Kultury i Sztuki w Tczewie, wraz z wyposażeniem budynku, ochrona terenu przylegającego do budynku w postaci ogrodzonej działki nr 343/6 (park za budynkiem) o pow. 0,3772 ha i ogrodzonej działki nr 343/4 (parking) o pow.0,263 ha, a także:
- współudział pracownika ochrony pełniącego w danym dniu dyżur w ochronie imprez organizowanych przez Centrum Kultury i Sztuki w Tczewie w ochranianym budynku i w parku za budynkiem na działce nr 343/6.
- kontrolę monitoringu z obiektów chronionych poprzez systemy kamer.
- ochronę oraz monitorowanie sygnałów alarmowych i interwencja w przypadku zagrożenia dla obiektu CKiS w Tczewie.
- wykonywanie czynności portiersko – informacyjnych
- kontrola osób wchodzących do budynku w przypadku obowiązywania reżimu na czas zagrożenia epidemiologicznego w 2025 roku
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena kryteriów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: posiadanie personelu z orzeczeniem o niepełnosprawności
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w podziale na ilość referencji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób lub mienia wydanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22.08.1997 o ochronie osób i mienia.
2) Posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca wykaże, że świadczył w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 5 usług w zakresie ochrony osób, mienia przez okres nie krótszy niż 1 rok wraz z podaniem ich wartości. Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego Oświadczenia - Załącznika nr 1.1 do Formularza oferty, wypełnionego Załącznika nr 1.2 do Formularza oferty – Informacja na temat wiedzy i doświadczenia oraz załączonych listów referencyjnych dot. jakości wykonywanych usług.
3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę min. 5 pracowników dla tego zamówienia. Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego Oświadczenia - Załącznika nr 1.1 do Formularza oferty oraz wypełnionego Załącznika nr 1.3 do Formularza oferty – Wykazu osób.
4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek nie będzie spełniony w przypadku Wykonawcy posiadającego zobowiązania finansowe wobec CKiS. Wykonawca musi posiadać polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min 2 000 000 zł. Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego Oświadczenia - Załącznika nr 1.1 do Formularza oferty oraz polisy OC wraz z dowodem jej opłacenia.
5) Odbycia wizji lokalnej potwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego na podstawie Załącznika nr 3 do SWZ (kopię dokumentu należy złożyć wraz z ofertą).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 Pzp Wykonawców, którzy:
1) posiadają wobec Zamawiającego przeterminowane zobowiązania,
2) wykonali dla CKiS w ostatnich 2 latach od dnia ogłoszenia niniejszego postępowania prace nieterminowo lub o niskiej jakości, co zostało potwierdzone w protokole odbioru lub innych dokumentach,
3) wprowadzili Zamawiającego w ostatnich 2 latach od dnia ogłoszenia niniejszego postępowania w błąd, przedstawiając nieprawdziwe: dane, dokumenty i informacje,
4) ogłosili likwidację lub upadłość,
5) posiadają nierzetelną opinię publiczną
6) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b)handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu Karnego,
c)finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym
7) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publicznego
8) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należytych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie płaty tych należności.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 1.1 do SWZ;
2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w Cz. III ust. 1 SWZ Wykonawca załączy do oferty:1) Oświadczenie - Załącznik nr 1 do SWZ Formularz ofertowy.
2) Informacja na temat wiedzy i doświadczenia - Załącznik nr 1.2 do Formularza oferty, wraz z poświadczeniami
3) Wykaz osób - Załącznik nr 1.3 do Formularza oferty.
4) Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej - Załącznik nr 3 do SWZ
5) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków - Załącznik nr 1.1 do Formularza oferty
6) Polisa OC.
7) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub innego dokumentu zaświadczającego o formie prowadzonej działalności, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8) Aktualna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób lub mienia wydanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22.08.1997 o ochronie osób i mienia.
9) Decyzja na działalność wydana przez Komendanta Głównego Policji.
10) Zobowiązanie Podwykonawcy Grupy Interwencyjnej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Jeżeli w postępowaniu wybrana zostanie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Konsorcjum, przed zawarciem umowy wykonawcy ci na żądanie Zamawiającego zobowiązani są do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku do treści oferty dotyczącej przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego, sposobu realizacji przedmiotu umowy oraz terminu płatności i terminu realizacji umowy wprzypadku: 1) zmiany regulacji prawnych jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi wprowadzonych po dacie podpisania umowy wywołującej potrzebę zmian treści umowy wraz ze skutkami takiej zmiany, w szczególności zmiany dotyczącej podatków; 2) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć Ogłoszenie nr 2022/BZP 00412031/01 z dnia 2022-10-27 2022-10-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 3) gdy wystąpi siła wyższa
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy