BZP: Dostawa materiałów szewnych oraz wszczepialnych wyrobów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II)
06.11.2024
2024/BZP 00581725/01
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów szewnych oraz wszczepialnych wyrobów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 615-32-33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-bochnia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów szewnych oraz wszczepialnych wyrobów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-992fd40c-0036-4419-8959-cc4266bb73e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581725
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00100193/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Dostawa nici chirurgicznych oraz siatek
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-992fd40c-0036-4419-8959-cc4266bb73e53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe informacje zostały zawarte w VI. SWZ
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu e-
Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poczty elektronicznej.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na e-
Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w e-Zamówieniach https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Szczegółowe informacje zostały zawarte w VII. SWZ
1) Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej za wyjątkiem opisanym w II.7.3) oraz VII.1) SWZ. tj. Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków
komunikacji elektronicznej, w zakresie przedstawienia próbki, której nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej.
2) Przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w pkt. VII.1), można przekazać, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
3) Próbkę wraz z wypełnionym wykazem próbek oferowanych produktów (według załącznika nr 2D) należy złożyć w
zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej kopercie lub opakowaniu, w sposób uniemożliwiający ujawnienie jej treści
przed upływem terminu otwarcia ofert.
4) Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić następującą treść:
NAZWA WYKONAWCY…………………………….
ADRES WYKONAWCY………………….……….
NUMER TELEFONU…………………………..
Próbka w postępowaniu o udzielenie Zamówienia publicznego pod nazwą Dostawa materiałów szewnych oraz wszczepialnych wyrobów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty cz. II
Wieckiej DZ-271-1-43/TP1/2024
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM …………… r., DO GODZ. …….(*)
(*) należy wpisać obowiązujący (aktualny) termin składania ofert.
5) Próbkę złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Krakowskiej 31, w Bochni – pok. 3 Dziennik podawczy, Pawilon A, w terminie
wskazanym w pkt. XI.3) i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w pkt. VII.4) SWZ
6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za przypadkowe otwarcie próbki w sytuacji niezgodnego z powyższym sposobem
opisania oferty, jak również w przypadku nienależytego jej zabezpieczenia.
7) Zamawiający nie dokona zwrotu zbadanych próbek. Próbki zostaną wykorzystane przy ocenie zgodności oferowanego
przedmiotu Zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SWZ oraz przy ocenie ofert w kryterium Parametry
techniczne – jakość
8) Próbkę, o której mowa w pkt. II.7.3) SWZ, można przekazać, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z
dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w terminie wskazanym i na adres wskazany
w piśmie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ-271-1-43-TP1-2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest Dostawa materiałów szewnych oraz wszczepialnych wyrobów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Pakiet nr 1 - Nici wchłanialne
Część I
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 2/0 6 x 45cm - Podwiązka Saszetka 252
2. 3/0 6 x 45cm - Podwiązka Saszetka 180
3. 0 6 x 45cm - Podwiązka Saszetka 36
4. 1 140-150cm - Podwiązka(**) Saszetka 864
5. 5/0 70-75cm 17-19 mm 1/2 koła okrągła Saszetka 36
6. 4/0 70-75cm 20-22mm 1/2 koła okrągła(**) Saszetka 72
7. 3/0 70-75cm 20-22mm 1/2 koła okrągła(**) Saszetka 612
8. 3/0 70-75cm 24-25mm 3/8 koła odwrotnie tnąca dwuwklęsła kosmetyczna Saszetka 36
9. 3/0 75-90cm 26-27mm 1/2 koła okrągła, rozwarstwiająca (**) Saszetka 120
10. 3/0 75-90 30-31mm 1/2 koła okrągła, rozwarstwiająca Saszetka 120
11. 2/0 70-75cm 24-25mm 3/8 koła odwrotnie tnąca dwuwklęsła kosmetyczna (**) Saszetka 36
12. 2/0 70-75cm 35-37 mm 5/8 koła okrągla (**) Saszetka 36
13. 2/0 75-90 cm 26-27mm 1/2 koła okrągła, rozwarstwiająca Saszetka 684
14. 2/0 75-90cm 30-31mm 1/2 koła okrągła, rozwarstwiająca (**) Saszetka 120
15. 2/0 70-75 cm 30-31mm 1/2 koła okrągła z krótkim tnącym końcem (**) Saszetka 1116
16. 2/0 90cm 38-40mm 1/2 koła okrągła (**) Saszetka 360
17. 2/0 75-90cm 48-50mm 1/2 koła okrągła Saszetka 864
18. 2/0 70-75cm 60-65mm 1/2 koła okrągła (**) Saszetka 252
19. 2/0 70-75cm 30-32mm igła typu J (laparoskopowa) 30-32 okrągła (**) Saszetka 252
20. 0 70-75cm 30-31mm 1/2 koła okrągła z krótkim tnącym końcem Saszetka 1584
21. 0 70-75cm 26-27mm 1/2 koła okrągła (**) Saszetka 216
22. 1 70-75cm 30-32mm igła typu J (laparoskopowa) 30-32 z krótkim tnącym końcem, wzmocniona, (**) Saszetka 360
23. 1 75-90cm 60-65mm 1/2 koła okrągła Saszetka 792
24. 1 90cm 40-41mm 1/2 koła okrągła, wzmocniona, (**) Saszetka 252
25. 1 - pętla 150cm 48-50mm 1/2 koła okrągła(**) Saszetka 72
26. 2 150-200cm 60-65mm 1/2 koła okrągła Saszetka 36
27. 1 90cm 48-50mm 1/2 koła okrągła, wzmocniona (**) Saszetka 648
28. 1 75-90 cm 37-38mm 1/2 koła okrągła,wzmocniona, (**) Saszetka 900
29. 2 70-75cm 60-65mm 1/2 koła okrągła(**) Saszetka 36
30. 2 90cm 37-38mm 1/2 koła okrągła z krótkim tnącym końcem, wzmocniona (**) Saszetka 1836
31. 2 75-90cm 45-48mm 1/2 koła okrągła z krótkim tnącym końcem (**) Saszetka 36
Część II
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 1 90cm 40mm 1/2 koła okrągła, wzmocniona (**) Saszetka 624
2. 1 90cm 37mm 1/2 koła okrągła, wzmocniona Saszetka 480
3. 1 90cm 45-48mm ½ koła okrągła Saszetka 336
4. 2/0 70-75 cm 30mm 1/2 koła okrągła Saszetka 192
5. 2/0 70-75 cm 26mm 1/2 koła okrągła Saszetka 96
6. 2/0 70-75 cm 22mm 1/2 koła okrągła Saszetka 24
7. 3/0 70-75 cm 22mm 1/2 koła okrągła Saszetka 24
8. 3/0 70-75 cm 26mm 1/2 koła okrągła Saszetka 24
9. 4/0 70-75 cm 22mm 1/2 koła okrągła(**) Saszetka 168
Część III
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 1 90cm 45-48mm 1/2 koła okrągła Saszetka 1224
2. 2/0 75cm 24-30mm 3/8 koła odwrotnie tnąca dwuwklęsła kosmetyczna(**) Saszetka 612
3. 2/0 75-90 26-27 1/2 koła okrągła, podwójna (**) Saszetka 120
Część IV
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 4/0 75-90 cm 13-17mm 1/ 2 koła okrągła Saszetka 216
2. 2/0 70-75 cm 26-27mm 1/2 koła okrągła, (**) Saszetka 252
3. 0 90cm 38-40mm 1/2 koła odwrotnie tnąca Saszetka 36
4. 0 90cm 35-37mm 1/2 koła okrągła Saszetka 252
5. 3/0 70-75 cm 26-27mm 1/ 2 koła okrągła (**) Saszetka 432
6. 1 pętla 150cm 40mm 1/2 koła okrągła,wzmocniona(**) Saszetka 252
7. 1 pętla 150cm 48-50mm 1/2 koła okrągła, wzmocniona (**) Saszetka 108
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -
szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Kryterium Waga [%] Maksymalna liczba punktów
Cena ofertowa brutto K1 60% 60
Parametry techniczne - jakość K2 40% 40
RAZEM 100% 100
2) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
C = K1 + K2
gdzie:
C – całkowita liczba punktów,
K1 – punkty uzyskane w kryterium Cena ofertowa brutto,
K2 - punkty uzyskane w kryterium Parametry techniczne
3) Ocena punktowa w kryterium - Cena ofertowa brutto - dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru:
Cena najtańszej oferty
K1 = ----------------------------------------- x 60pkt
Cena badanej oferty
4) Ocena punktowa w kryterium - Parametry techniczne – jakość - dokonana zostanie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę - próbek i założonych niżej warunków i przeliczona według wzoru:.
Wartość liczbowa w badanej ofercie
K2 = -------------------------------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt
Najwyższa wartość liczbowa ocenianego kryterium spośród badanych ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne - jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest Dostawa materiałów szewnych oraz wszczepialnych wyrobów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Pakiet nr 2 - Nici niewchłanialne
Część I
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 2/0 75cm 26-27mm 1/ 2 koła okrągła (**) Saszetka 180
2. 0 75-90cm 26-27mm 1/2 koła okrągła (**) Saszetka 36
3. 3/0 75-90cm 20-22mm 1/ 2 koła okrągła Saszetka 36
4. 4/0 75-90cm 20-22mm 1/ 2 koła okrągła Saszetka 12
5. 5/0 75-90 cm 13-17mm 1/ 2 koła okrągła podwójna Saszetka 36
6. 5/0 45-75 cm 19mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła (**) Saszetka 36
7. 6/0 45-75 cm 11-13mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła Saszetka 12
8. 3/0 75-90cm 26-30mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła Saszetka 384
9. 3/0 75-90cm 24mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła(**) Saszetka 1824
10. 3/0 75-90cm 19mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła(**) Saszetka 24
11. 2/0 75-90cm 24mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła(**) Saszetka 264
12. 2/0 45cm 24-26mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła Saszetka 24
13. 2/0 75-90cm 30mm 3/8 koła odwrotnie tnąca Saszetka 264
14. 4/0 45-75cm 19mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła Saszetka 24
15. 7/0 75-90 cm 9-9,3 mm 3/8 koła okrągła podwójna naczyniowa micro lub podwójna 3/8 koła okrągła z krótkim końcem tnącym Saszetka 36
16. 8/0 75-90 cm 8 mm 3/8 koła okrągła podwójna naczyniowa micro Saszetka 36
Część II
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 4/0 45cm 11-12mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła Saszetka 36
2. 4/0 45-75cm 16-17mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła(**) Saszetka 252
3. 4/0 45cm 19mm 3/8 koła odwrotnie tnąca(**) Saszetka 576
4. 4/0 75 cm 19mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła Saszetka 180
5. 4/0 75cm 24mm 3/8 koła odwrotnie tnąca Saszetka 360
6. 3/0 75cm 24mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła Saszetka 1332
7. 3/0 75cm 30mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła Saszetka 432
8. 3/0 45 cm 24mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła (**) Saszetka 216
9. 3/0 75cm 19mm 3/8 koła odwrotnie tnąca Saszetka 1440
10. 3/0 45 cm 19mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła Saszetka 36
11. 2/0 75cm 24mm 3/8 koła odwrotnie tnąca(**) Saszetka 516
12. 2/0 75cm 30mm 3/8 koła odwrotnie tnąca Saszetka 36
13. 2/0 75cm 37-39mm 3/8 koła odwrotnie tnąca(**) Saszetka 36
14. 0 75cm 37-39mm 3/8 koła odwrotnie tnąca (**) Saszetka 108
15. 0 75-100cm 40-60mm 3/8 koła odwrotnie tnąca Saszetka 36
16. 2 75-100cm 90mm 3/8 koła odwrotnie tnąca (**) Saszetka 108
17. 0 45 cm 38-39mm 3/8 koła odwrotnie tnąca (**) Saszetka 144
18. 5/0 75 cm 19mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła(**) Saszetka 72
19. 5/0 75 cm 16-17mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła(**) Saszetka 360
20. 5/0 45 cm 19mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła Saszetka 36
21. 6/0 45-75 cm 11-12 mm 3/8 koła odwrotnie tnąca kosmetyczna dwuwklęsła Saszetka 36
Część III
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 2/0 75 cm 26-27 mm 1/ 2 koła okrągła (**) Saszetka 360
2. 0 75 cm 30-32 mm 1/2 koła okrągła Saszetka 36
3. 1 75 cm 37-38 mm 1/2 koła okrągła (**) Saszetka 36
4. 5 45-75 45-50mm 1/2 koła okrągła Saszetka 12
5. 1 180-200cm - podwiązka (**) Saszetka 36
6. 0 75-90cm 26-27mm 1/ 2 koła okrągła Saszetka 12
7. 2 75-90cm 39-40mm 1/ 2 koła okrągła Saszetka 12
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -
szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Kryterium Waga [%] Maksymalna liczba punktów
Cena ofertowa brutto K1 60% 60
Parametry techniczne - jakość K2 40% 40
RAZEM 100% 100
2) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
C = K1 + K2
gdzie:
C – całkowita liczba punktów,
K1 – punkty uzyskane w kryterium Cena ofertowa brutto,
K2 - punkty uzyskane w kryterium Parametry techniczne
3) Ocena punktowa w kryterium - Cena ofertowa brutto - dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru:
Cena najtańszej oferty
K1 = ----------------------------------------- x 60pkt
Cena badanej oferty
4) Ocena punktowa w kryterium - Parametry techniczne – jakość - dokonana zostanie na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę - próbek i założonych niżej warunków i przeliczona według wzoru:.
Wartość liczbowa w badanej ofercie
K2 = -------------------------------------------------------------------------------------------------- x 40 pkt
Najwyższa wartość liczbowa ocenianego kryterium spośród badanych ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne - jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest Dostawa materiałów szewnych oraz wszczepialnych wyrobów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Pakiet nr 3 - Pętla do zakładania metodą laparoskopową
Lp. Przedmiot zamówienia Grubość Długość nitki Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6.
1. Pętla do zakładania metodą laparoskopową. 2/0 50cm szaszetka 12
2. Pętla do zakładania metodą laparoskopową 0 50 cm szaszetka 12
3. Pętla do zakładania metodą laparoskopową 2/0 50 cm szaszetka 12
4. Pętla do zakładania metodą laparoskopową 0 50 cm szaszetka 48
5. Nici wchłanialne 3/0 20 cm szaszetka 72
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -
szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest Dostawa materiałów szewnych oraz wszczepialnych wyrobów medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Pakiet nr 7 - Klej do mocowania siatek przepuklinowych
Lp. Przedmiot zamówienia J.m. Ilość j.m.
1. 2. 3. 4.
1. Zestaw z klejem do laparoskopowego mocowania siatek przepuklinowych szt. 5
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAMAWIAJĄCY, WEZWIE WYKONAWCĘ KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA DO ZŁOŻENIA W WYZNACZONYM, NIE KRÓTSZYM NIŻ 5 DNI, TERMINIE, AKTUALNYCH NA DZIEŃ ZŁOŻENIA PODMIOTOWYCH ŚRODKÓWM DOWODOWYCH TJ.:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 2B do SWZ
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Na potwierdzenie, że oferowane dostawy są zgodne z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu Zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:1) oświadczenia, że oferowane wyroby są wyrobami dopuszczonymi do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017r. (MDR). (według załącznika nr 2C);
2) dokumentów potwierdzających, że oferowane parametry spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w formularzu asortymentowym – szczegółowa oferta cenowa – załącznik nr 1A do SWZ tj. Katalog oferowanego wyrobu medycznego - oryginalna specyfikacja techniczna, karta katalogowa, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim - każda strona musi zostać opisana, którego pakietu i pozycji dotyczy.
3) próbki umożliwiające dokonanie oceny oferty w kryterium Parametry techniczne - jakość tj.: próbkę zaopatrzoną w oryginalne etykiety producenta lub potwierdzone kopie. Każda próbka musi zostać podpisana którego pakietu i pozycji dotyczy. W ramach danego pakietu należy dostarczyć próbki (po 1 szt.) dla następujących pozycji:
Pakiet 1 część I poz. 4,6,7,9,11,12,14,15,16,18,19,21,22,24,25,27,28,29,30,31; część II poz. 1,9; część III poz. 2,3 część IV poz. 2,5,6,7
Pakiet 2 część I poz. 1,2,6,9,10,11; część II poz. 2,3,8,11,13,14,16,17,18,19 część III poz. 1,3,5 wraz z wypełnionym wykazem próbek oferowanych produktów (według załącznika nr 2D). Uwaga przedmiotowe środki dowodowe (próbki) nie podlegają uzupełnieniu w zakresie potwierdzenia zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert – zgodnie z pkt.II.8.6) SWZ Sposób dostarczenia dokumentów potwierdzających, że oferowane parametry oferowanego przedmiotu Zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego dla pakietu nr 1, 2 tj. próbek został opisany w VII. SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. II.8.1) ppkt 1), 2) SWZ lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. II.8.1) ppkt. 3) SWZ, a przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, nie stosuje się wezwania o którym mowa w pkt. II.8.5) SWZ.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty (FORMULARZA OFERTOWEGO) należy dołączyć:1) Formularz asortymentowy - szczegółowa oferta cenowa - sporządzony odpowiednio wg załącznika nr 1A do SWZ. -
podpisany ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym Formularz nie
podlega uzupełnieniu. (Zamawiający prosi o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej (w wersji
edytowalnej). Formularz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania).
2) oświadczenie wymienione w pkt. V.1.1) SWZ podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem
osobistym lub podpisem zaufanym.
3) przedmiotowe środki dowodowe wymienione w pkt. II.8.1) ppkt 1), 2) SWZ; - podpisane ważnym i aktualnym podpisem
kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
4) przedmiotowe środki dowodowe wymienione w pkt. II.8.1) ppkt 3) SWZ - sposób dostarczenia próbek dla pakietu nr 1, 2 został opisany w VII. SWZ
5) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; - podpisane ważnym i aktualnym
podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.;
6) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; -
podpisane ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.;