BZP: Zakup paliw płynnych na potrzeby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Teresinie w 2025 roku
06.11.2024
2024/BZP 00581812/01
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Teresinie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup paliw płynnych na potrzeby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Teresinie w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Teresinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750439548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. XX-Lecia 13
1.5.2.) Miejscowość: Teresin
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-515
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 46 861 37 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzgk@gzgkteresin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.teresin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliw płynnych na potrzeby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Teresinie w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4698dccc-efbb-4fe2-918a-4d164ce7f82d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581812
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033349/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup paliw płynnych na potrzeby Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Teresinie w 2025 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4698dccc-efbb-4fe2-918a-4d164ce7f82d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: gzgk@gzgkteresin.pl (nie
dotyczy składania ofert w postępowaniu).
4. Pozostałe informacje o środkach komunikacji elektronicznej są zawarte w Rozdziale 7 SWZ.
5. Wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych są zawarte w Rozdziale 9 ust.10 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), uprzejmie
informujemy że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Teresinie, z siedzibą przy Alei XX –
Lecia 13, 96 – 515 Teresin reprezentowany przez Beatę Miazek p.o. Dyrektora;
2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę o kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za
pomocą poczty tradycyjnej na adres: Aleja XX – Lecia 13, 96 – 515 Teresin, pocztą elektroniczną na adres mail:
ido.gminy@teresin.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek
prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania –
w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z ustawy Pzp.
Szczegółowe informacje są zawarte w Rozdziale 22 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GZGK.251.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów, samochodów służbowych
oraz innych urządzeń zasilanych paliwami płynnymi, należących do Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Teresinie
tj.:
1) oleju napędowego w ilości w okresie obowiązywania umowy wynoszącej minimalnie 25.000,00 litrów a maksymalnie nie
przekraczającej 40.000,00 litrów;
2) benzyny bezołowiowej 95 – oktanowej w ilości w okresie obowiązywania umowy wynoszącej minimalnie 5.000,00 litrów a
maksymalnie nie przekraczającej 10.000,00 litrów.
2. Sprzedaż paliwa dokonywana będzie według cennika cen detalicznych stacji paliw obowiązującego w dniu tankowania
paliwa w stacji z każdorazowym uwzględnieniem przyznanego Zamawiającemu upustu, jeśli taki został wskazany w
formularzu oferty.
3. Paliwa winny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia z dnia 26 czerwca
2024 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1018) oraz wymagania określone we
właściwych przepisach prawa.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Rozdziale 3 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, odpowiadająca wszystkim warunkom określonym w
SWZ, która uzyska największą łączną liczbę punktów.
1) Olej napędowy
a) cena jednostkowa oleju napędowego – 60 %
b) rabat stały udzielony od ceny jednostkowej oleju napędowego wyrażony w złotych – 40 %
2) Benzyna bezołowiowa
a) cena jednostkowa benzyny bezołowiowej Pb 95 – 60 %
b) rabat stały udzielony od ceny jednostkowej benzyny bezołowiowej Pb 95 wyrażony w złotych – 40 %
2. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego
kryterium.
3. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów.
4. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
5. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad: za najkorzystniejszą ofertę
zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny jednostkowej i stałego rabatu udzielonego w kwocie wyrażonej
w złotych wyliczona zgodnie z poniższym wzorem.
Co najniższej
Ao = ------------------------ x 60% x 100
Co badanej
Ro badanej
Bo = ------------------------ x 40% x 100
Ro najwyższej
Wo = Ao + Bo
Ce najniższej
Ae = ------------------------ x 60% x 100
Ce badanej
Re badanej
Be = ------------------------ x 40% x 100
Re najwyższej
We = Ae + Be
N = [Wo x 0,80]+ [We x 0,20]
Ao,e – wskaźnik oceny oferty w zakresie cen
Bo,e – wskaźnik oceny oferty w zakresie rabatu
Wo – wskaźnik oceny oferty w zakresie oleju napędowego
We – wskaźnik oceny oferty w zakresie benzyny bezołowiowej Pb 95
Co,e – jednostkowa cena
Ro,e – rabat stały udzielony do ceny jednostkowej wyrażony w złotych
Oznaczenia: o – olej napędowy; e – etylina 95
N - cena oferty
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów
uzyskanych w w/w kryteriach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję wystawioną przez Urząd Regulacji Energetyki
zezwalającą na obrót paliwem objętym przedmiotem zamówienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku
Prawo energetyczne.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej 200.000,00 złotych, słownie złotych:
dwieście tysięcy złotych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca na wezwanie zamawiającego
zobowiązany będzie złożyć:
1) koncesję wystawioną przez Urząd Regulacji Energetyki zezwalającą na obrót paliwem objętym przedmiotem zamówienia wydaną
na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne;
2) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.W terminie składania ofert określonym w Rozdziale 10 SWZ wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertęzawierającą:
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00581474/01 z dnia 2024-11-06
2024-11-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy
1) formularz ofertowy (według załącznika nr 1 do SWZ),
2) oświadczenie własne wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania
wykluczeniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (według załącznika nr 3 do SWZ);
3) oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
oraz niepodlegania wykluczeniu dla każdego z podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega (według załącznika nr 3
do SWZ), o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów;
4) oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
oraz niepodlegania wykluczeniu dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w
przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według załącznika nr 3 do SWZ), o ile oferta
jest składana przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonają
poszczególni wykonawcy (według załącznika nr 5 do SWZ);
6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (według załącznika nr 4 do SWZ), jeżeli wykonawca wykazując
spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.
2. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający
żąda od wykonawcy dołączenia do oferty odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej
lub innego właściwego rejestru.
3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 2, jeżeli Zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, i wykonawca wskaże w
oświadczeniu, o którym mowa w ust.1 pkt.2 dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
4. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o
których mowa w ust.2, Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego
umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
5. Wymóg określony w ust.2-4 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Wymóg określony w ust.2-4 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby
lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, uprawnień lub doświadczenia,
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy
wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5) W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w
rozdziale 17, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których
realizacji te uprawnienia są wymagane.
7) Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie
publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika
oraz zakres jego umocowania. W imieniu tych wykonawców powinny działać osoby uprawnione do składania oświadczeń
woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym właściwym rejestrze.
8) Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik.
9) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale 11 i 12 SWZ,
b) warunki udziału w postępowaniu określone w ust.2 niniejszego rozdziału winny zostać potwierdzone w sposób określony
w Rozdziale 17 SWZ.
5. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w o których mowa w Rozdziale 11 i 12 SWZ oraz
spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w ust. 2 niniejszego rozdziału, Wykonawcy składają
oświadczania i dokumenty określone Rozdziale 17 SWZ, w sposób i w trybie tam określonym.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany umowy mogą nastąpić na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp, oraz okolicznościwskazanych w niniejszej umowie.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian Umowy, w tym zmiany okresu obowiązywania Umowy,
wynagrodzenia umownego czy zmiany przedmiotu zamówienia, w przypadku:
1) niemożliwości tankowania paliwa na stacji wskazanej przez Wykonawcę, z przyczyn niemożliwych wcześniej do
przewidzenia (w szczególności: remont stacji paliw lub awaria), Wykonawca ma obowiązek wskazać Zamawiającemu stację
paliw na której Zamawiający będzie miał prawo tankowania. Wskazana stacja musi odpowiadać wymaganiom
Zamawiającego określonym w Zaproszeniu do składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia
Zamawiającego w formie pisemnej o okolicznościach uzasadniających konieczność zmiany stacji w stosunku do wskazanej
w ofercie przez Wykonawcę oraz przewidywanym terminie zamiany stacji.
2) pojawienia się przyczyn będących następstwem zaistnienia siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego
zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było
zapobiec mimo dochowania należytej staranności;
3) urzędowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od
towarów i usług oraz podatku akcyzowego Wykonawca jest uprawniony do wystąpienia do Zamawiającego z wnioskiem
zawierającym uzasadnienie konieczności zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 2 w terminie 7
dni o zaistnieniu ww. sytuacji.
3. Zgodnie z art. 439 Pzp wynagrodzenie należne Wykonawcy za wykonanie Umowy może ulec zmianie (podwyższenie lub
obniżenie) poprzez stosowanie cen obowiązujących w dniu tankowania na stacji Wykonawcy, pomniejszonych o stały rabat
cenowy. Kolejna zmiana wynagrodzenia nastąpi przy każdorazowym tankowaniu z uwzględnieniem cen Wykonawcy
obowiązujących w dniu tankowania z ujętym umownie rabatem stosowanym przez Wykonawcę. Sposób wyliczenia kosztu
za każdorazowe tankowanie wyczerpuje wszelkie możliwości waloryzacji wynagrodzenia.
4. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do umowy, Zamawiający prześle Wykonawcy projekt zmian do umowy
(aneks) przed upływem terminu wykonania zamówienia, a Wykonawca odeśle podpisany aneks do umowy, bądź prześle
Zamawiającemu swój projekt zmian do umowy (aneks), bądź udzieli pisemnej odpowiedzi zawierającej odniesienie do
propozycji aneksu przedłożonego przez Zamawiającego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-18 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-16
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.Postępowanie jest prowadzone w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt. 2 ustawy PZP, w którym Zamawiającymoże prowadzić negocjacje w celu ulepszenia treści ofert, które
podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji zaprasza wykonawców do składania ofert
dodatkowych. Zamawiający może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty bez przeprowadzenia negocjacji lub po
przeprowadzeniu negocjacji,
zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 2 SWZ. 2. Dysponowanie zasobami innych podmiotów:1) Wykonawca może
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do
konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej
lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą
polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane.
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4) Pozostałe informacje w tym zakresie określone są w Rozdziale 16 SWZ.
3. Termin realizacji zamówienia (wymagany) – przedmiotowe zadanie będzie realizowane przez okres 12 miesięcy (od dnia
1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 roku).
4. Obligatoryjnemu wykluczeniu z postępowania podlega wykonawca lub którykolwiek ze wspólników konsorcjum (w
przypadku składania oferty wspólnej) lub podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków
udziału w postępowaniu, wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.