BZP: Sukcesywne dostawy mięs i wędlin do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
07.11.2024
2024/BZP 00582863/01
Gdański Zespół Żłobków
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy mięs i wędlin
do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Zespół Żłobków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190559151
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Racławicka 8
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-406
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zlobki.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gdansk.pl/gzz
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka nad dziećmi do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy mięs i wędlin
do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86a3d667-cfa7-46cf-86a9-80e76f431f07
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582863
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002721/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Sukcesywne dostawy mięs i wędlin do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków - postępowanie powtórzone
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86a3d667-cfa7-46cf-86a9-80e76f431f073.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest pisemnie, w języku polskim.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub w przypadku awarii platformy e-Zamówienia za pośrednictwem ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres skrzynki Gdańskiego Zespołu Żłobków: /gdanskiezlobki/SkrytkaESP lub poczty elektronicznej biuro@zlobki.gda.pl. Korzystanie z platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. W niniejszym postępowaniu przekazywanie pomiędzy stronami postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji musi następować pod rygorem nieważności w formie lub w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia klikając w kafelek z oznaczeniem „Przeglądaj postępowania/konkursy” lub wprowadzając nr ogłoszenia o zamówieniu lub ID (numer identyfikacyjny) niniejszego postępowania na Platformie e-Zamówienia.
5. Komunikacja w postępowaniu za pośrednictwem platformy e-Zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 344 ze zm.) za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze do komunikacji”. Za pośrednictwem tych formularzy odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają także dołączenie załączników do przesyłanej wiadomości poprzez przycisk „dodaj załącznik”. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, mogą być opatrzone, godnie z wyborem Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny albo wewnętrzny), dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) albo dokument z „wszytym” podpisem (typ wewnętrzny).
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga logowania ani posiadania konta na Platformie e-Zamówienia, jednakże wykorzystanie w pełnym zakresie zakładki „Formularze do komunikacji” wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia i zalogowania się na tę Platformę. W zakresie zadawania pytań przez Wykonawcę, wystarczające jest posiadanie przez Wykonawcę konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: rtf., pdf., doc., docx., odt.
9. Wszelkie odebrane i wysłane przez Wykonawcę w postępowaniu wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Całość wymagań technicznych wskazany został w Rozdziale 4 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gdański Zespół Żłobków ul. Racławicka 8, Gdańsk,
Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych: kskelnik@zlobki.gda.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin dla żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków”, o nr referencyjnym postępowania GZŻ.DRZP.252.3a.24.PW, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania Umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania Umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień Umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GZŻ.DRZP.252.3a.24.PW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięs i wędlin do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków tj. do:
a) Żłobka nr 1 – ul. Malczewskiego 33, 80-107 Gdańsk,
b) Żłobka nr 2 - ul. Piastowska 92a, 80-358 Gdańsk,
c) Żłobka nr 3 - ul. Chałubińskiego 20, 80-807 Gdańsk,
d) Żłobka nr 4 - ul. Startowa 3, 80-461 Gdańsk,
e) Żłobka nr 5 - ul. Konopnickiej 14, 80-240 Gdańsk,
f) Żłobka nr 7 - ul. Pocztowa 1, 80-827 Gdańsk,
g) Żłobka nr 8 - ul. Szeroka 15/17, 80-835 Gdańsk,
h) Żłobka nr 9 - ul. Racławicka 8, 80-406 Gdańsk,
i) Żłobka nr 10 - ul. Królewskie Wzgórze 2, 80-283 Gdańsk,
j) Żłobka nr 11 - ul. Wilanowska 16, 80-809 Gdańsk,
k) Żłobka nr 12 - ul. Olsztyńska 12, 80-395 Gdańsk,
l) Żłobka nr 13 - ul. Kolorowa 27, 80-180 Gdańsk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do Oferty – Wykazie asortymentowo-cenowym i Załączniku nr 2 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej także jako „OPZ”), w których określono zakres szczegółowych wymagań dotyczących parametrów jakościowych, okres przydatności do spożycia, wymagania w zakresie opakowań itp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15131130-5 - Wędliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1. spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
jest wpisany do rejestru zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność, albo Wykonawca jest wpisany do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia lub ustawą z dnia 16.12.2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego.
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
1.2. spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej i zawodowej.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
dysponuje lub będzie dysponował minimum dwoma (2) pojazdami dopuszczonymi do używania w celu przewozu artykułów spożywczych i pojazdy te są wpisane do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów spożywczych Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej (rodzaj żywności zgodny z przedmiotem zamówienia) i realizować będzie zamówienie jednocześnie minimum dwoma ww. pojazdami wyposażonymi w sprawny miernik temperatury panującej w przestrzeni ładunkowej. Wykonawca będzie miał obowiązek udostępnienia miernika temperatury w celu sprawdzenia przez Zamawiającego temperatury przewozu produktów nietrwałych mikrobiologicznie i art. mrożonych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej o którym mowa powyżej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże jego spełnienie.