BZP: Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową śmieciarki jednokomorowej na podwoziu trzyosiowym
07.11.2024
2024/BZP 00582971/01
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp.z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową śmieciarki jednokomorowej na podwoziu trzyosiowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp.z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670574883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wincentego Witosa 94
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483802000
1.5.8.) Numer faksu: 483802033
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radkom@radkom.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkom.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową śmieciarki jednokomorowej na podwoziu trzyosiowym
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4eca7231-5340-4857-9ccd-21bce4ed9fa6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582971
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4eca7231-5340-4857-9ccd-21bce4ed9fa63.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
2. W niniejszym postępowaniu pytania do treści SWZ, wezwania, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują powołując się na nr ogłoszenia (BZP, lub ID postepowania) lub nr referencyjny postępowania tj. 12/2024.
a) za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” dostępnego na Platformie
e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ lub
b) drogą elektroniczną na adres: przetargi@radkom.com.pl,
Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Pozostałe wymagania znajdują się w pkt. 9 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (RODO) uprzejmie informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PPUH „RADKOM” Sp. z o. o., ul. W. Witosa 94, 26-600 Radom;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@radkom.com.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 12/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową śmieciarki jednokomorowej na podwoziu trzyosiowym.
Wymagania dotyczące podwozia pojazdu
1. Podwozie fabrycznie nowe - rok produkcji 2024,
2. Podwozie o DMC 26000kg,
3. Konfiguracja osi: 6x2,
4. Pierwsza oś kierowana o nośności min. 8,0t zawieszona na resorach parabolicznych, wyposażone w amortyzatory i stabilizator,
5. Druga oś napędowa na zawieszeniu pneumatycznym o nośności min. 11,0t,
6. Trzecia oś skrętna o nośności min. 7,5t podnoszona z zawieszeniem pneumatycznym
7. Pilot do sterowania wysokością jazdy, podnoszenia/obniżania tylnej osi i zatrzymania regulacji,
8. Blokada mechanizmu różnicowego
9. Rozstaw osi pojazdu 3800-4000 mm,
10. Silnik wysokoprężny sześciocylindrowy,
11. Silnik o pojemności min. 10000cm3,
12. Moc silnika: min. 320KM,
13.Norma emisji spalin: min. EURO 6,
14. Maksymalny moment obrotowy silnika min. 1700 Nm,
15. Zbiornik paliwa aluminiowy o pojemności min. 280l zamykany na kluczyk,
16. Zbiornik AdBlue o pojemności min. 60l zamykany na kluczyk,
17. Ogrzewany filtr wstępny paliwa,
18. Dwucylindrowa sprężarka powietrza z ogrzewanym osuszaczem,
19. Wentylowane hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej. Dwuobwodowy układ sprężonego powietrza i Elektroniczny układ hamulcowy (EBS),
20. Zaawansowany układ hamulcowy z hamowaniem awaryjnym przed poprzedzającym pojazdem/obiektem,
21. Elektropneumatycznie sterowany hamulec postojowy aktywowany ręcznie jak i automatycznie
22. Radary martwego pola, lewy i prawy,
23. Radar przedni martwego pola, monitorujący obszar ruchu przed pojazdem podczas postoju i jazdy
24. Układ ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu,
25. Elektroniczny układ kontroli stabilności jazdy,
26. Układ kontroli przyczepności,
27. Tylna przystawka od silnika, włączona na stałe,
28. Automatyczna lub zautomatyzowana skrzynia biegów,
29. Oprogramowanie skrzyni biegów zoptymalizowane do zabudowy śmieciarki,
30. Tempomat,
31 Osłona nadkoli i silnika,
32. Opony w rozmiarze 315/80R/22,5,
33. Koło zapasowe,
34. Układ kontroli ciśnienia w ogumieniu,
35. Pistolet na sprężone powietrze z elastycznym przewodem,
36. Wąż do pompowania kół,
37. Alternator min. 100A i akumulatory min. 2x220 Ah,
38. Klimatyzacja,
39. Elektrycznie otwierane szyby,
40. Zasilanie akcesoriów w kabinie 12V i 24V,
41. Fabryczny immobilizer,
42.Kabina dzienna trzyosobowa, ze schowkami za miejscem kierowcy/pasażera,
43. Kolor kabiny fabryczny biały,
44. Fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym ze zintegrowanym zagłówkiem i trzypunktowym pasem bezpieczeństwa oraz podłokietnikiem,
45. Dwa oddzielne fotele dla pasażerów z zagłówkami i trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa,
46. Lusterka główne i szerokokątne ogrzewane i regulowane elektrycznie,
47. Centralny zamek z pilotem,
48. Światła do jazdy dziennej w technologii LED,
49. Reflektory przeciwmgielne LED,
50. Obrysówki boczne,
51. Dwa pomarańczowe światła ostrzegawcze na dachu kabiny lub belka świetlna,
52. Roleta przeciwsłoneczna boczna, po stronie kierowcy,
53. Tachograf cyfrowy,
54. System multimedialny, który zawiera ekran dotykowy o przekątnej min. 15 cm zintegrowany z funkcjami przesyłania strumieniowego przez USB i Bluetooth i obsługą telefonu,
55. Sygnał ostrzegawczy cofania,
56. Pojazd wyposażony w: dywaniki gumowe, pokrowce na siedzenia, gaśnice – 2szt., apteczkę, trójkąt ostrzegawczy 2 szt., lewarek, tablicę z napisem ODPADY na przodzie pojazdu, klin pod koło 2 szt.,
57. Pojazd wyposażony w kosz na worki oraz zbiornik na czystą wodę z kranem po lewej lub po prawej stronie pojazdu,
58. Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji na pojazd skompletowany potwierdzające spełnienie warunków technicznych obowiązujących na terenie RP wystawione w języku polskim
59. Wykonawca dostarczy wraz z pojazdem dokumenty, na podstawie których dokonuje się pierwszej rejestracji pojazdu nowego na terytorium RP, o których mowa w art. 72 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 450 ze zm.)
Wymagania dotyczące zabudowy pojazdu
1. Nowa zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym,
2. Pojemności skrzyni ładunkowej min. 23 m3, bez uwzględnienia pojemności wanny odwłoka,
3. Rok produkcji: 2024r,
4. Wszystkie elementy składowe zabudowy malowane przed montażem. Malowanie podkładem,
a następnie lakierowane na kolor biały odpowiadający kolorem kabiny podwozia,
5. Całkowicie uszczelniony jednoczęściowy, integralny korpus skrzyni z odwłokiem ze zgniotem min. 5:1,
6. Boki skrzyni ładunkowej wykonane z blachy konstrukcyjnej lub trudnościeralnej o grubości min. 4 mm,
7. Dno skrzyni ładunkowej wykonane z wysokogatunkowej blachy konstrukcyjnej o podwyższonej odporności na ścierania lub trudnościeralnej o grubości min. 6 mm,
8. Wanna załadowcza wykonana z blachy wysokogatunkowej trudnościeralnej o grubości dna min. 10 mm typu Hardox 450 lub równoważnej. Boki wanny o grubości min. 6 mm również z blachy wysokogatunkowej trudnościeralnej Hardox 450 lub równoważnej,
9. Uszczelka między płytą wypychającą a ścianami bocznymi skrzyni na całej długości połączenia, nakładana jest na całą wysokość w celu zapewnienia maksymalnej szczelności podczas zbierania odpadów tzw. frakcji mokrych,
10. Dolne zaczepy skrzyni ryglujące odwłok regulowane mimośrodowo z możliwością regulacji szczeliny między skrzynią a odwłokiem zwiększające szczelność w trakcie eksploatacji,
11. Skrzynia ładunkowa o przekroju owalnym,
12. Podłoga skrzyni zaokrąglona z otworem rewizyjnym z możliwością odprowadzenia odcieków,
13. Ściany zabudowy płaskie wykonane z jednego arkusza blachy,
14. Mechanizm zgniatania liniowo – płytowy (szufladowy),
15. Możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym, ciągłym oraz manualnym,
16. Prowadnice łopaty wypychającej wewnątrz zabudowy – po bokach,
17. Urządzenie zasypowe obsługujące pojemniki o pojemności od 120 l do 1100 l zgodnie z normą MGB EN/PN 840 -1,- 2,- 3,
18. Urządzenie zasypowe wykonane w konstrukcji stalowej zabezpieczone antykorozyjnie, demontowalne. Demontaż możliwy bez konieczności używania urządzeń tnących,
19. Urządzenie zasypowe posiadające funkcję automatycznego pobierania i unoszenia pojemników
i kontenerów na listwie grzebieniowej, funkcja automatycznego unoszenia pojemników rozłączalna przyciskiem na panelu sterowania z tyłu zabudowy,
20. Automatyczne unoszenie urządzenia zasypowego do pozycji do jazdy w trakcie załączenia biegów do przodu lub biegu wstecznego,
21. Ześlizg składany – burta odwłoka w konstrukcji stalowej, zabezpieczone antykorozyjnie,
22. Gumowe wsporniki na belce urządzenia załadowczego służące oparciu burty odwłoka podczas
jej opuszczenia,
23. Dolna podpora pojemnika urządzenia zasypowego mechanicznie składana,
24. Wysokość od podłoża do stałej krawędzi wrzutnika max. 1450 mm,
25. Dwa stopnie dla ładowaczy z czujnikiem zajętości i opuszczenia stopnia oraz poręcze po bokach zabudowy zgodne z normą EN-PN 1501-01 08:2021,
26. Sterowanie urządzeniem zasypowym za pośrednictwem ergonomicznie ulokowanych paneli sterujących zamontowane po obu stronach odwłoka,
27. Funkcja automatycznego pick-up urządzenia zasypowego tj. automatyczne unoszenie pojemników
na grzebieniu urządzenia zasypowego,
28. Panel sterujący urządzeniem zasypowym ułatwiający opróżnianie pojemników 1100 litrów zamontowany na sztywnym ramieniu lub wsporniku w bliskiej przestrzeni mechanizmu zasypowego w miejscu ergonomicznym dla operatora na prawej stronie odwłoka oraz panel starowania umieszczony na lewej ścianie odwłoka,
29. Możliwość opróżniania skrzyni ładunkowej z kabiny kierowcy,
30. Oświetlenie wg obowiązujących przepisów o ruchu drogowym,
31. Dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, jeden w kabinie kierowcy,
32. Płynna regulacja zgniotu,
33. Kamera cofania z kolorowym monitorem umieszczonym w kabinie kierowcy (monitor min. 7’),
34. Konstrukcja spawanej prasy składająca się z płyty nośnej - suwaka podnoszonego za pomocą siłowników oraz płyty zgarniającej-zgarniaka wraz z siłownikami,
35. Po dwa siłowniki prasy oraz mechanizmu zgarniającego zamontowane wewnątrz odwłoka z tłoczyskami utwardzonymi powierzchniowo,
36. Siłowniki otwierania odwłoka umieszczone na dachu zabudowy zabezpieczone osłonami,
37. Układ uwalniania zakleszczonych pojemników,
38. Oświetlenie robocze z boku i z tyłu skrzyni ładunkowej zgodne z obowiązującą normą PN-EN 1501-01:2021,
39. Lampy ostrzegawcze LED z przodu i z tyłu zabudowy,
40. Pasy odblaskowe na kabinie i odwłoku,
41. Sygnał dźwiękowy przy cofaniu,
42. Pojemnik z czystą wodą do mycia rąk z dozownikiem na mydło lub płyn dezynfekcyjny,
43. Nadwozie zgodne z prawem unijnym ze znakiem CE i obowiązującą normą PN-EN 1501-01:2021,
44. Możliwość odprowadzania odcieków ze skrzyni ładunkowej i wanny zasypowej,
45. Możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej oraz czasu pracy pompy hydraulicznej,
46. Czujnik laserowy lub inny równoważny, montowany w przedniej części skrzyni pozwalający na rejestrowanie pozycji ściany wypychającej i pokazujący jej aktualną pozycję na wyświetlaczu w kabinie kierowcy. Wyświetlanie objętość już załadowanej, jak i jeszcze dostępnej, procentowe wypełnienie skrzyni i odległość ściany wypychającej od przedniej pozycji końcowej,
47. Centralne smarowanie zabudowy I urządzenia zasypowego,
48. Skrzynka narzędziowa w tworzywa sztucznego zamykana o pojemności min 120l,
49. Taca ze stali nierdzewnej montowana pod skrzynią, przeznaczona do przechowywania np. rękawic operatorów, lakierowana w kolorze zabudowy,
50. Instrukcja obsługi i eksploatacji w języku polskim w 2 egzemplarzach,
51. Książka serwisowa
Szczegółowe warunki dostawy, serwisu, gwarancji i rękojmi znajdują się w treści SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.
2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsza ofertę.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp i w SWZ oraz zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Ocena oferty (P) – suma punktów z poszczególnych kryteriów: P = A+ B + C.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 6,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 4,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni w/w warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dostawę co najmniej jednej nowej śmieciarki jednokomorowej - wykaz stanowi Załącznik nr 8 do SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów, składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp:
1) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2) Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.4. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 5.3.4. SWZ zamawiający żąda od wykonawcy dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp.
Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Na potwierdzenie zgodności z wymaganiami opisanymi w SWZ Wykonawca zobowiązany jest ZŁOŻYĆ WRAZ z OFERTĄ (zgodnie z art. 107 ust. 1 ustawy Pzp) specyfikację techniczna oferowanego pojazdu – wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ (zgodnie z art. 106 ust. 1 ustawy Pzp).5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Przedmiotowe środki dowodowe służą potwierdzeniu zgodności z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w opisie przedmiotu zamówienia (pkt 3 SWZ) i będą podlegały uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp.Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą, lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia, natomiast jeśli przedmiotowe środki dowodowe będą niezgodnie z wymaganiami Zamawiającego, będą zawierały błędy itp. Wykonawca nie zostanie wezwany do ich uzupełnienia - oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 pkt. 1 ust. 5) ustawy Pzp.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą zobowiązany będzie przedłożyć:a) pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik,
b) umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych wykonawców zostanie wybrana,
c) dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem umowy na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł.
d) zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 zł2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2023 poz. 462).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
PPUH „RADKOM” Sp. z o. o.
Bank Pekao SA II O/Radom 63 1240 3259 1111 0000 2989 7544
z adnotacją „Wadium - Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową śmieciarki jednokomorowej na podwoziu trzyosiowym, znak sprawy 12/2024”
5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu , zamawiający uzna wadium , które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 10.3 lit. b), c), d) należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia
(Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium
c) termin ważności gwarancji /poręczenia
d) zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji / poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy
8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust 6 ustawy Pzp.
Wadium wniesione przez jednego z członków konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
10. W przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98ust 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 14 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na podstawie zasad określonych w pkt 12.14 - 12.16 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przez Platformę e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-15 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wymaga przed zawarciem Umowy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w wysokości stanowiącej równowartość 5 % wartości brutto podanej w ofercie w formach określonych w przepisach Ustawy Pzp.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w:
art. 108 ust. 1 Pzp, art. 109 ust 1 pkt 1, 4 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2023 poz. 1497).