BZP: TPm-110/24 dostawa z wniesieniem czytnika płytkowego fluorescencyjnego wraz z przeszkoleniem personelu
07.11.2024
2024/BZP 00583184/01
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
TPm-110/24 dostawa z wniesieniem czytnika płytkowego fluorescencyjnego wraz z przeszkoleniem personelu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
1.3.) Oddział zamawiającego: DZP UMP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288811
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fredry 10
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-701
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ump.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ump.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TPm-110/24 dostawa z wniesieniem czytnika płytkowego fluorescencyjnego wraz z przeszkoleniem personelu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52a46a53-5e72-4027-8b59-eb1f9e73c9f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00401856/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Opracowanie biokompatybilnych pochodnych porfirynoidów jako aktywowanych światłem środków ochrony roślin
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ump3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ump
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert,
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą,
z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki
komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024 r. poz. 1513). W przedmiotowym postępowaniu komunikacja
między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej
(https://platformazakupowa.pl/pn/ump).
2. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/ump Zamawiający może również komunikować się
z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, z wyłączeniem składania ofert, które odbywa
się poprzez platformę zakupową.
3. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń,
o których mowa w niniejszej SWZ, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/ump.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń, elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz
innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U.
z 2020 r. poz. 2415 z późn. zm.).
5.
1)Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony
platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Chrome lub FireFox w najnowszej
dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz
łącze internetowe o przepustowości, co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest
zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
2) Oferta lub wniosek powinny być sporządzone w języku polskim, z zachowaniem postaci
elektronicznej, a do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub
multimedialne stosuje się: .txt; .rtf; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx;
.pptx; .csv, xml.
Zamawiający dopuszcza formaty.zip i 7z, które mogą zawierać jedynie pliki o wyżej
wymienionych formatach. Zamawiający zaleca stosowanie formatu pdf.
3) Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia
16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1233),
które Wykonawca zastrzeże, jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać umieszczone
w osobnym polu (w kroku pierwszym składania oferty) przeznaczonym na zamieszczenie
tajemnicy przedsiębiorstwa. Zamawiający wymaga, aby każda informacja stanowiąca
tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym
pliku. Wykonawca zastrzega i wykazuje, że określone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa wraz z przekazaniem tych informacji. Wykonawca nie może zastrzec
informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 Pzp.
4) W przypadku, gdy dany dokument tylko w części zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa,
wskazuje się aby Wykonawca podzielił ten dokument na dwa pliki i dla każdego z nich
odpowiednio oznaczył status jawności, bądź tajemnicy przedsiębiorstwa.
5) W celu sprawnego przeprowadzenia otwarcia ofert Zamawiający wymaga, aby nazwy plików
jednoznacznie określały, w którym z nich znajduje się formularz oferty.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”:
*administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny im. Karola
Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, tel. (61) 854-60-00,
http://ump.edu.pl;
* we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować
się z inspektorem ochrony danych w Uniwersytecie Medycznym za pomocą adresu e-mail:
iod@ump.edu.pl
*Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego „Dostawa
z wniesieniem czytnika płytkowego fluoroscencyjnego wraz z przeszkoleniem personelu”
numer postępowania TPm-110/24 prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji;
* odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
*Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
*obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp;
*w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
* posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;
* nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego
administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony
danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TPm-110/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa z wniesieniem czytnika płytkowego
fluoroscencyjnego wraz z przeszkoleniem personelu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 3 do SWZ – OPZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Karty katalogowe wystawione przez producenta (broszury techniczne, instrukcje,foldery, dokumentacje techniczne, itp.) oferowanych rozwiązań co najmniej w zakresie
potwierdzającym spełnianie wymagań z opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający
dopuszcza potwierdzenie wymaganych parametrów poprzez oświadczenie producenta
lub autoryzowanego dystrybutora tylko wówczas, gdy dany parametr nie występuje
w dokumentacji technicznej wystawionej przez producenta, jak karta katalogowa,
broszura, dokumentacja techniczno-ruchowa, instrukcja użytkowania, instrukcja
instalacji, itp. Potwierdzanie parametru poprzez oświadczenie może mieć charakter tylko
wyjątkowy i dotyczyć pojedynczych punktów, a nie całego czy większości spośród
wymaganych parametrów.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Karty katalogowe wystawione przez producenta (broszury techniczne, instrukcje,foldery, dokumentacje techniczne, itp.) oferowanych rozwiązań co najmniej w zakresie
potwierdzającym spełnianie wymagań z opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający
dopuszcza potwierdzenie wymaganych parametrów poprzez oświadczenie producenta
lub autoryzowanego dystrybutora tylko wówczas, gdy dany parametr nie występuje
w dokumentacji technicznej wystawionej przez producenta, jak karta katalogowa,
broszura, dokumentacja techniczno-ruchowa, instrukcja użytkowania, instrukcja
instalacji, itp. Potwierdzanie parametru poprzez oświadczenie może mieć charakter tylko
wyjątkowy i dotyczyć pojedynczych punktów, a nie całego czy większości spośród
wymaganych parametrów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) W przypadku, o którym mowa w podpunkcie 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie została wybrana, Zamawiający żąda
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej
współpracę tych Wykonawców.
4) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia, o których mowa w pkt 19 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie,
w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają
poszczególni wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp.
7) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.