BZP: Świadczenie usług transportowych samochodami osobowymi i busami na rzecz WCSKJ
07.11.2024
2024/BZP 00583211/01
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług transportowych samochodami osobowymi i busami na rzecz WCSKJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogińskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-506
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz.jgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportowych samochodami osobowymi i busami na rzecz WCSKJ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d61662b-eb3b-4cca-b107-a8f904b5400f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00234219/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług transportowych samochodami osobowymi i busami na rzecz WCSKJ
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10054473.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1005447
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1005447 i
formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie dotyczącej postępowania. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub
elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca jest zobowiązany przekazać dokumenty za
pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1005447 .
W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1689 ze zm.), zwanej dalej: Ustawą znk, Wykonawca, w celu utrzymania w
poufności tych informacji, przekazuje je zgodnie z zasadą określoną w pkt 11 SWZ. W przypadku przekazywania w postępowaniu
dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowany dokument
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem
wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób, niż przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których
dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio zostały pozyskane w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w
niniejszym postępowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/PN/50/10/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa transportu pacjentów:
• do i ze Stacji Dializ, transport pacjentów do i z Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej ul. Ogińskiego 6 w Jeleniej Górze w Jeleniej Górze,
• do i z Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Bolkowie ul. Wysokogórska 19, 59-420 Bolków,
• do i ze Szpitala „Wysoka Łąka” w Kowarach, ul. Sanatoryjna 27, 58-530 Kowary,
• transport dla potrzeb POZ (nocna i świąteczna pomoc medyczna),
• przewóz krwi i preparatów krwiopochodnych, materiałów do badań, apteki, drobnego sprzętu, dokumentacji – loco miejsce wskazane przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60120000-5 - Usługi taxi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:
Cena (C) – waga 60% (60% = 60,00 pkt)
Termin rozpatrzenia reklamacji w dniach roboczych (TRR)- waga 20% (20% = 20,00 pkt)
Czas podstawienia pojazdu na wskazane miejsce (CPP)- waga 20% (20 % = 20 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu na wskazane miejsce
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca wykaże spełnienie warunków udziału w zamówieniu, gdy przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia w wysokości minimum 100 000,00 zł.Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem umowy przez cały okres wykonywania umowy.
Wykonawca jest zobowiązany utrzymać ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Jeżeli ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej w tym okresie wygaśnie (upłynie okres obowiązywania) Wykonawca wykupi nowe ubezpieczenie OC i przedłoży je Zamawiającemu, co najmniej na 7 dni wcześniej niż utrata ważności poprzedniego ubezpieczenia.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:
1) przedłoży wykaz o dysponowaniu potencjałem technicznym zapewniającym właściwą realizację przedmiotu zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik Nr 5.2 do SWZ. Wykonawca wykaże iż dysponuje sprawnymi technicznie środkami transportu drogowego do przewozu osób (tj. dysponuje minimum 7 samochodami osobowymi oraz minimum 3 busami minimum 6 osobowymi). Wykonawca musi zapewnić odpowiednią ilość środków transportu niezbędną do prawidłowej organizacji dowozu dla wszystkich osób uprawnionych do dowożenia. Wszystkie środki transportu przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia, muszą posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu oraz polisy ubezpieczenia OC i NNW.
2) przedłoży wykaz osób i podmiotów uczestniczących w realizacji zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik Nr 5.1 do SWZ
4) przedłoży wykaz co najmniej 1 usługi transportowej o wartości min. 150 000,00 zł brutto wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; którego wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie wskazanym w (art. 108 ust. 1 Ustawy PZP), o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 594 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenie
3) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP - Załącznik Nr 4.3 do SWZ
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie Wykonawca może sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4.1. do SWZ. Dokument lub oświadczenie, sporządzane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP - Załącznik Nr 4.3 do SWZ
podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
5) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia w wysokości minimum 100 000,00 zł.
Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem umowy przez cały okres wykonywania umowy.
Wykonawca jest zobowiązany utrzymać ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Jeżeli ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej w tym okresie wygaśnie (upłynie okres obowiązywania) Wykonawca wykupi nowe ubezpieczenie OC i przedłoży je Zamawiającemu, co najmniej na 7 dni wcześniej niż utrata ważności poprzedniego ubezpieczenia.
7) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca powinien wykazać wykonanie co najmniej 1 usługi o wartości minimum: 150 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane. Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,
którego wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ
8) Wykaz osób i podmiotów uczestniczących w realizacji zamówienia – Załącznik Nr 5.1
9) Wykaz o dysponowaniu potencjałem technicznym zapewniającym właściwą realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca wykaże, iż dysponuje sprawnymi technicznie środkami transportu drogowego do przewozu osób (tj. dysponuje minimum 7 samochodami osobowymi oraz minimum 3 busami minimum 6 osobowymi). Wykonawca musi zapewnić odpowiednią ilość środków transportu niezbędną do prawidłowej organizacji dowozu dla wszystkich osób uprawnionych do dowożenia. Wszystkie środki transportu przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia, muszą posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu oraz polisy ubezpieczenia OC i NNW – Załącznik Nr 5.2
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów przedmiotowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty wraz z ofertą:1) Załącznik Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia wraz z formularzem cenowym
2) Załącznik Nr 2 Formularz oferty zarejestrowaną nazwę Wykonawcy, zarejestrowany adres Wykonawcy, województwo, powiat, numer telefonu, numer REGON, numer NIP, e – mail, adres strony internetowej, numer konta bankowego, dane osobowe i nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktów;
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię;
4) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawcy, złożone w oryginale, udzielone zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze
5) Dowód wniesienia wadium (w sposób określony w pkt. 13 SWZ).
6) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik Nr 4.2 do SWZ.
7) Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z Instrukcją Dekontaminacji Karetki Transportowej oraz Standardową Procedurą Transfuzjologiczną – transport preparatów krwiopochodnych do Banku – Załącznik Nr 8
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w kwocie określonej dla danego pakietu, (przed upływem terminu składania ofert), na cały okres związania ofertą od upływu terminu składania ofert:Nr Pakietu Kwota wadium zł
1 13 985,00 zł
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Podmioty występujące wspólnie (w rozumieniu art. 58 ustawy PZP) ponoszą solidarną odpowiedzialność prawną za ewentualne nienależyte wykonanie zamówienia.Informacja dotycząca wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz udziału podwykonawców
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając wspólną ofertę,
w takim przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2. Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia mogą być:
• spółka cywilna – w rozumieniu przepisów art. 860-875 k.c.,
• wykonawcy, którzy zawarli porozumienie w celu wspólnego ubiegania się
o udzielenie zamówienia, nie będący spółką cywilną w rozumieniu przepisów k.c. np.:
tak zwane „konsorcjum” dwóch lub więcej Wykonawców.
3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, ustanawiają „Pełnomocnika” do:
• reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo
• reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
W ofercie należy złożyć oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię.
4. W przypadku, gdy upełnomocnienie osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie wynika z treści umowy zawartej pomiędzy
Wykonawcami wspólnie ubiegających się o zamówienie, w ofercie składa się oryginał umowy lub notarialnie potwierdzoną kopię.
5. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają dokumenty w taki sposób, aby przy ich ocenie wspólnie spełniali w/w warunki.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz poda nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Ponadto Wykonawca uprawniony jest do powierzenia wykonania części przedmiotu umowy nowemu podwykonawcy, zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy. Do powierzenia wykonania części przedmiotu umowy nowemu podwykonawcy, zmiany, wykluczenia lub rezygnacji z podwykonawcy konieczna jest zgoda Zamawiającego w przypadku, o którym mowa w art. 427 ust. 4 ustawy PZP. W pozostałych przypadkach zmiana podwykonawcy następuję za uprzednim poinformowaniem o tym fakcie Zamawiającego, dokonanym co najmniej na 5 dni przed dokonaniem zmiany podwykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia wartości netto zgodnie z art. 455 ust. 2 ustawy PZP, gdzie łączna wartość zmian będzie mniejsza niż progi unijne określone na podstawie art. 3 ust. 1 ustawy PZP i jest niższa niz 9,99% wartości zamówienia, która została określona w § 2 pkt. 1 umowy, a zmiany te nie spowodują zmiany ogólnego charakteru umowyStrony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w następujących przypadkach:
a) terminu wykonania umowy, w szczególności w związku z zaistnieniem odpowiednio udokumentowanych przez Wykonawcę okoliczności od niego niezależnych ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego lub inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą;
b) zakresu świadczonych usług w związku ze zmianami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego;
c) w zakresie przedmiotowym (tj. m.in. zmiana techniki świadczenia usługi, zmiana częstotliwości wykonywanych czynności), ze względu na udokumentowane przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, np. zmiany organizacyjne, jeżeli wymaga tego zapewnienie prawidłowo wykonywanej usługi;
d) zmiana sposobu wykonania części umowy uzasadniona przyczynami technicznymi, w szczególności, gdy wystąpi konieczność wykonania prac zamiennych niezbędnych do
wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej;
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy