BZP: Świadczenie usługi w zakresie przeprowadzenia grupowych zajęć z języka angielskiego dla uczestników projektu „Otwarte drzwi”
07.11.2024
2024/BZP 00583316/01
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W RADOMSKU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi w zakresie przeprowadzenia grupowych zajęć
z języka angielskiego dla uczestników projektu „Otwarte drzwi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W RADOMSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004700786
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sadowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446832885
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mops-radomsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops-radomsko.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi w zakresie przeprowadzenia grupowych zajęć
z języka angielskiego dla uczestników projektu „Otwarte drzwi”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ccb056c-c6c2-4253-b6b8-1afe11bd9c43
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Otwarte drzwi” nr umowy FELD.07.05-IP.01-0110/23-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalne Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ccb056c-c6c2-4253-b6b8-1afe11bd9c433.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w zakresie
składania dokumentów, oświadczeń, wniosków z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem:
• Dedykowanego formularza do komunikacji dostępnego w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) na Platformie e-
Zamówienia
Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie
pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości
(przycisk „dodaj załącznik”).
• Poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@mops-radomsko.pl (maksymalny rozmiar przesyłanych plików 20 MB)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy e-Zamówienia
jest bezpłatne,
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”,
15.5 Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-
Zamówienia ani logowania,
15.6 Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie.
15.7 Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach
danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (Zamawiający dopuszcza także
format RAR) i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie
będą miały bezpośredniego zastosowania.
15.8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w ust. 15.7,
przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności (Zamawiający dopuszcza także format RAR) z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych
(i przekazuje się jako załącznik),
lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
15.9 Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i
odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa” – dotyczy zarówno etapu składania ofert oraz dokumentów/oświadczeń składanych w toku postępowania o
zamówienie publiczne.
15.13 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
15.14 Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia -
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu
15.15 W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu Infolinia Platformy e-Zamówienia – 22 458 77 99 lub drogą
elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): szczegółowo określa Rozdział 27
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): szczegółowo określa Rozdział 27
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NK.2520.13.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeprowadzenia grupowych zajęć z języka angielskiego dla osób dorosłych - uczestników projektu „Otwarte drzwi” realizowanego w ramach Programu Regionalne Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 w ramach działania FELD.07.05 „Integracja i społeczeństwo obywatelskie”, których zadaniem będzie nauka podstawowego słownictwa w języku angielskim, nauka podstawowych form gramatycznych języka angielskiego, ćwiczenia umiejętności mówienia i komunikowania się w języku angielskim oraz inne określone przez Wykonawcę, a wchodzące w zwyczajowy programie nauczania języka angielskiego w zakresie podstawowym, umożliwiającym ewentualną kontynuację nauki w zakresie rozszerzonym.
5.2 Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.2.1 Celem wykonania przedmiotu zamówienia jest podniesienie poziomu wiedzy
i umiejętności Uczestników projektu w zakresie mówienia i pisania w języku angielskim oraz zwiększenie ich szans na zatrudnienie.
5.2.2 Uczestnicy zajęć muszą mieć zapewnione wszelkie niezbędne do prowadzenia zajęć materiały. Wykonawca przekaże Uczestnikom na własność niezbędne materiały szkoleniowe oraz zeszyt A-4, długopis oraz harmonogram szkolenia. Komplet materiałów winien zostać przekazany uczestnikom w pierwszym dniu zajęć.
5.2.3 Łącznie w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowane 480 godzin zegarowych zajęć, średnio około 50 godzin zajęć miesięcznie w okresie realizacji zamówienia.
5.2.4 Uczestnicy projektu „Otwarte drzwi” zostaną podzieleni na 4 grupy liczące po 8-10 osób, z których każda grupa zrealizuje 120 godzin zegarowych zajęć. Zajęcia będą prowadzone z grupami utworzonymi zgodnie z poziomem znajomości języka angielskiego uczestników.
5.2.5 Zamawiający zapewnia dostęp do sali szkoleniowej mieszczącej się na terenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomsku w której będą odbywać się zajęcia. Sala będzie wyposażona w podstawowy sprzęt szkoleniowy.
5.2.6 Termin realizacji usługi – zajęcia realizowane będą w okresie od daty podpisania umowy do 30 września 2025r.
5.2.7 Miejsce realizacji zajęć, wszelkie dokumenty wydawane przez Wykonawcę, dotyczące uczestnictwa osób w szkoleniu finansowanym z EFS, winny zawierać informacje o unijnym wkładzie finansowym w realizację zajęć zgodnie z informacjami zawartymi na stronie https://funduszeue.lodzkie.pl/poradnik/zasady-komunikacji-marki-fundusze-europejskie-2021-2027.
5.2.8 Zamawiający wyznaczy swojego przedstawiciela, z którym Wykonawca będzie konsultował realizację poszczególnych zadań. Ustalenie terminu rozpoczęcia zajęć oraz Szczegółowego Harmonogramu nastąpi w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego i musi uwzględniać rozkład innych zajęć Uczestników Projektu.
5.2.9 Po zakończeniu zajęć Wykonawca wyda uczestnikom zaświadczenia o uczestnictwie. Zaświadczenia winny zawierać informację o unijnym wkładzie finansowym w realizację zajęć oraz w odpowiedni sposób oznakowane.
5.2.10 W przypadku braku możliwości umieszczenia na ww. zaświadczeniach wskazanych informacji oraz logotypów Wykonawca dodatkowo wyda uczestnikom zajęć zaświadczenie o jego ukończeniu zawierające wymagane dane.
5.2.11 Wykonawca jest zobowiązany do:
• przygotowania konspektu zajęć na 3 dni przed realizacją zadania,
• wypełniania karty ewidencji czasu pracy,
• prowadzenia list obecności uczestników zawierających: datę, imię i nazwisko, podpis uczestnika, zakres tematyczny zajęć.
• współpracy z pracownikami socjalnymi w zakresie monitoringu obecności uczestników Projektu na spotkaniach,
• przygotowania i przeprowadzenia ankiety ex-ante ex-post, Przeprowadzenia badań ankietowych z uczestnikami projektu przed rozpoczęciem i po zakończeniu wsparcia, oceniających poziom osiągniętych rezultatów
• sporządzenia sprawozdania końcowego z realizacji zajęć:
a. ilość osób objętych wsparciem,
b. liczbę osób, które zakończyły wsparcie.
5.3 Na każdym etapie realizacji zadania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli, w tym prawo wglądu do dokumentów finansowych Wykonawcy, związanych z realizowaną usługą. W tym celu może zażądać od Wykonawcy oraz jego kadry niezbędnych dokumentów i informacji.
5.4 W uzasadnionych przypadkach w trakcie realizacji umowy na wniosek zatwierdzony przez Zamawiającego, Wykonawca może dokonać zmiany osób realizujących umowę na inne, jednakże muszą to być osoby posiadające co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie, jak poprzednio wskazane osoby, gwarantujące należyte i terminowe prowadzenie zajęć.
5.5 Za szkody nieumyślne wyrządzone przez uczestnika zajęć podczas ich trwania odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
5.6 Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia karty czasu pracy (listy obecności) w ramach niniejszego projektu oraz zbiorczej karty czasu pracy w systemie miesięcznym, tj. ewidencji godzin i zadań (dotyczy umów o pracę / mianowania, umów zlecenia oraz umów o dzieło z wyłączeniem umów, w wyniku których następuje wykonanie oznaczonego dzieła, np. raportu z badania czy ekspertyzy) potwierdzającej zaangażowanie we wszystkich formach aktywności zawodowej. Wzór karty czasu pracy i zbiorczej karty czasu pracy przygotowany będzie przez Zamawiającego.
5.7 Łączne zaangażowanie zawodowe Wykonawcy / osób (tj. w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia) w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, innych podmiotów nie może przekraczać 276 godzin miesięcznie. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o każdej zmianie zaangażowania w realizację projektów.
5.8 Wykonawca zobowiązany będzie do ochrony danych osobowych uczestników zajęć oraz Zamawiającego, a także ochrony innych informacji przekazanych mu przez Zamawiającego, a koniecznych do realizacji przedmiotu umowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek stosowania wszelkich formalności, procedur, zabezpieczeń w ww. zakresie, przewidzianych przepisami ustawy o ochronie danych osobowych i dostępie do informacji publicznej.
5.9 Wykonawca zapewnia wysoką jakość usługi, wysokie kwalifikacje osób realizujących umowę oraz zapewnia, że osoba prowadząca zajęcia będzie odpowiadała na indywidualne potrzeby uczestników zajęć.
5.10 Wszelkie należności wynikające z umowy Zamawiającego z Wykonawcą objęte są zakazem sprzedaży oraz cesji wierzytelności (w tym również odsetek) i nie mogą być przelane na rzecz osób trzecich bez zgody Zamawiającego.
5.11 Podane w SWZ ilości osób (uczestników zajęć) są maksymalnymi wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapłaci jedynie za rzeczywistą liczbę grup, w których realizowane będzie wsparcie (zgodnie z zapisami wzoru umowy), a Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nie przeprowadzenia warsztatów dla maksymalnej ilości grup.
5.12 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku
z wykonywaniem przedmiotu zamówienia oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas zajęć, oraz sporządzenia protokołu z wypadku ustalającego okoliczności i przyczyny oraz przekazania go Zamawiającemu i poszkodowanemu.
5.13 Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, przepisów BHP i ppoż.
5.14 Wykonawca usługi powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z przepisami nakładającymi obowiązek ich posiadania. Osoby realizujące przedmiot zamówienia powinny posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zadania z zakresu nauki języka angielskiego potwierdzone odpowiednimi zaświadczeniami.
5.15 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert Waga kryterium
Cena (C) 60,00%
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) 40,00%
21.2 Sposób oceniania ofert:
21.2.1 W kryterium cena (C), w którym zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:
Liczba Cn
zdobytych (C) = ----------- x 100 x waga kryterium 60 %
punktów Cb
Gdzie:
Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej
100 – wskaźnik stały
60 % – procentowe znaczenie kryterium ceny
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert nieodrzuconych przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.
W przypadku Wykonawcy, który zamierza wykonywać niniejsze zamówienie w ramach umowy zlecenia i dokonać jej rozliczenia na podstawie rachunku do umowy zlecenie (osoby niezamierzające rozliczyć usługi w ramach działalności gospodarczej) zaoferowane wynagrodzenie brutto wskazane w formularzu ofertowym obejmie wszelkie koszty i należności publicznoprawne jakie Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z wypłatą wynagrodzenia, co oznacza, że wypłacone wynagrodzenie będzie pomniejszone o należne składki ZUS i inne należności publicznoprawne.
21.2.2 Kryterium Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D), rozpatrywane zgodnie z danymi podanymi w wykazie osób stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający oceniał będzie doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w przeprowadzaniu zajęć języka angielskiego na podstawie wypełnionego przez wykonawcę załącznika nr 8 oraz załączonych do niego dowodów.
W przypadku osób posiadających doświadczenie w realizacji zajęć języka angielskiego w ramach stosunku pracy przyjmuje się, że wymiar 1 etatu równa się 40 godzinom miesięcznie (liczonych proporcjonalnie w przypadku niepełnego etatu).
Zamawiający zsumuje punkty doświadczenia wykazanych do realizacji usługi osób i podzieli je przez ilość wykazanych osób. Uzyskana wartość będzie brana pod uwagę przy ustalaniu punktacji w kryterium doświadczenie.
Sposób obliczania punktów w kryterium Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia będzie następujący:
Posiadanie doświadczenia w przeprowadzaniu zajęć języka angielskiego w latach 2014 do 2024 w wymiarze od 151 godzin do 300 godzin – 10 pkt;
Posiadanie doświadczenia w przeprowadzaniu zajęć języka angielskiego w latach 2014 do 2024w wymiarze od 301 godzin do 450 godzin – 20 pkt;
Posiadanie doświadczenia w przeprowadzaniu zajęć języka angielskiego w latach 2014 do 2024w wymiarze od 451 godzin do 600 godzin – 30 pkt;
Posiadanie doświadczenia w przeprowadzaniu zajęć języka angielskiego w latach 2014 do 2024w wymiarze od 601 – 40 pkt;
Oferta Wykonawcy w kryterium Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
21.3 Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów po zsumowaniu punktów w kryterium cena oferty oraz doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, obliczoną według wzoru:
P = C + D
21.4 Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
21.5 Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta po przeliczeniu ilości punktów przyznanych za oba kryteria oceny wynosi 100 pkt.
21.6 Zamawiający oceniał będzie złożone oferty wyłącznie w oparciu o wskazane powyżej kryteria.
21.7 Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej oferty przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
9.1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
9.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
9.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
9.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
1. Posiada doświadczenie tj. warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi polegające na przeprowadzeniu, co najmniej trzech kursów języka angielskiego prowadzonych w formie zajęć grupowych tj. dla minimum 8 osób grupa.
2. Dysponuje osobami tj. warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają następujące kryteria:
a) posiadają dyplom ukończenia studiów magisterskich lub wyższych zawodowych na kierunku filologia angielska lub lingwistyka stosowana obejmująca język angielski i przygotowanie pedagogiczne lub
posiadają dyplom ukończenia studiów magisterskich lub wyższych zawodowych ukończonych w kraju, w którym językiem urzędowym jest język angielski i posiada przygotowanie pedagogiczne lub
posiadają dyplom ukończenia nauczycielskiego kolegium języków obcych w specjalności języka angielskiego lub
posiadają świadectwo państwowego nauczycielskiego egzaminu języka angielskiego stopnia I lub II.
b) posiadają doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego w formie zajęć grupowych – tj. każda z nich prowadziła zajęcia grupowe z zakresu języka angielskiego w wymiarze nie mniejszym niż 150 godzin lekcyjnych lub zegarowych w latach
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP,
o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, ilości przeszkolonych osób, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ,
Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.
Uwaga : Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, w/w wykaz, powinien dotyczyć usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
b) dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat wykształcenia niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia, doświadczenia (ilość godzin prowadzenia zajęć grupowych z zakresu języka angielskiego), zakresu wykonywanych czynności oraz dysponowania dana osobą. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
Ponadto wykonawca zobowiązany do załączenia do wykazy dowodów potwierdzających:
- wykształcenie – odpowiednie kopie dyplomów lub świadectw.
- doświadczenie zawodowe – tj. dokumenty lub oświadczenia sporządzone przez podmiot, na rzecz którego wskazana osoba prowadziła zajęcia grupowe, a w tym także oświadczenie wykonawcy jeśli zajęcia te były prowadzone na jego rzecz, z których wynika, ilość godzin w ramach których dana osoba prowadziła zajęcia grupowe z języka angielskiego oraz lata w których zajęcia te były prowadzone.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
16.3.1. Oświadczenie dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniuoraz przesłanek wykluczenia z postępowania o treści zgodniej z Załącznikiem Nr 2 do SWZ, należy wypełnić i podpisać przez osoby(ę) uprawnione(ą) do reprezentowania Wykonawcy. Oświadczenie musi być podpisane przez Podmioty, których dotyczą, tj. Wykonawcę lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (patrz m.in. pkt 11.1.4. SWZ) lub inne Podmioty (patrz m.in. pkt 11.2.7. SWZ).
16.3.2. Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) – dokument, z którego wynika prawo
do podpisania oferty przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy – zasady podpisania dokumentu wynikają z Rozporządzenia wskazanego pkt 16.15.tiret 2 poniżej.
16.3.3. Pełnomocnictwa z art. 58 ust. 2 ustawy PZP (jeżeli dotyczy – patrz pkt 11.1. SWZ) – zasady podpisania dokumentu wynikają z Rozporządzenia wskazanego pkt 16.15. tiret 2 poniżej.
16.3.4. Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy – patrz pkt 11.2. SWZ) – zasady podpisania dokumentu wynikają z Rozporządzenia wskazanego pkt 16.15. tiret 2 poniżej (Wzór zobowiązania stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oferta wspólna (np. Konsorcjum, Spółka cywilna – Wspólnicy)11.1.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
11.1.2. Pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika powinno zawierać m.in.:
11.1.2.1. jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi;
11.1.2.2. wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się
o zamówienie;
11.1.2.3. precyzować zakres umocowania;
11.1.2.4. upoważniać Pełnomocnika do podejmowania niezbędnych działań związanych z postępowaniem i/lub dokonywania wszelkich czynności prawnych i faktycznych związanych z wykonaniem Umowy w imieniu Wykonawców;
11.1.2.5. być podpisane przez prawnie pełnomocnych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców składających wspólną ofertę, jako potwierdzenie uprawnień przekazanych Pełnomocnikowi;
11.1.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem, jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej.
11.1.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 16.3.1. SWZ, składa osobno każdy
z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
11.1.5. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej o którym mowa w pkt 9.1.4. SWZ, dopuszcza łączne spełnianie
przez Wykonawców niniejszego warunku.
11.1.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani
na wezwanie Zamawiającego o którym mowa w pkt 10.1.SWZ, złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.2. SWZ przy czym:
a) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.2.1. SWZ, składają wspólnie Wykonawcy ubiegający się o zamówienie,
b) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.2.2. SWZ składa osobno każdy z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
11.1.7. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
24.2 Przewiduje się możliwość zmiany postanowień Umowy w przypadku wystąpienia jakiejkolwiek z okoliczności o której mowa w §9 Wzoru Umowy.24.3 Wszelkie zmiany umowy inne niż wymienione w pkt 24.2. SWZ odbywać się będą zgodnie z zapisem art. 455 ustawy PZP i wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnej. Zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności.