BZP: Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Białostockiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i Skarbu Państwa
07.11.2024
2024/BZP 00583326/01
Powiat Białostocki - Starostwo Powiatowe w Białymstoku
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Białostockiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i Skarbu Państwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Starostwo Powiatowe w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Borsucza 2
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-569
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050667768
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słnomska 15/1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-028
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcprbialystok.bip.gov.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Centrum Kształcenia Zawodowego w Łapach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200405699
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckplapy@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckplapy.biposwiata.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bialostocki - Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050668101
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szosa Baranowcika 37, Zaścianki
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-522
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@pzd.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Dom Pomocy Społecznej w Uhowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001265350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Surażska 67
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsuhowo@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dpsu.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Dom Pomocy Społecznej w Choroszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000293019
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 4
1.5.2.) Miejscowość: Choroszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-070
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dps.choroszcz@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dpsch.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Dom Pomocy Społecznej JAWOR w Jałówce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000301285
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 11
1.5.2.) Miejscowość: Michałowo, Jałówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-050
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsjawor@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsjalowka.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Łaźniach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200243245
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łaźnie 23
1.5.2.) Miejscowość: Supraśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: laznieosw@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://psdsl-stbialystok.wrotapodlasia.pl/
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Dom Pomocy Społecznej w Czerewkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 00131372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czerewki 1
1.5.2.) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-061
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpsczerewki.podlasie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpsczerewki.podlasie.pl/
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostockia - Powiatowa Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 052213037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słonimska 15/1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-028
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@pppp.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pppp.bialystok.pl/
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Łapach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000734541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Westeplatte 8
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@ppp.lapy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ppp.lapy.pl/
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050869213
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pogodna 63/1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-365
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bibi@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialystok.praca.gov.pl/
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Dom Dziecka w Supraślu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001233953
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 17A
1.5.2.) Miejscowość: Supraśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ddz@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dds.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Rodzinny Dom Dziecka w Supraślu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388101714
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 17B
1.5.2.) Miejscowość: Supraśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rddz@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-rdd-stbialystok.wrotapodlasia.pl/
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Centrum Administracyjne Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Krasnem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000206411
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krasne 3
1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: domdziecka.krasne@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.caopow.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/
Zamawiający 16
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Rodzinny Dom Dziecka "Uśmiech Anioła" w Krasnem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388100005
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krasne 3/1
1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: domdziecka.krasne@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-rddk-stbialystok.wrotapodlasia.pl/
Zamawiający 17
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - I LO w Łapach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000734475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Boh. Westeplatte 10
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lolapy@lo-lapy.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lo-lapy.biposwiata.pl/
Zamawiający 18
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Zespół Szkół w Czarnej Białostockiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: P-050243548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 7
1.5.2.) Miejscowość: Czarna Białostocka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-020
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: liceum@liceum.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://liceum.net/
Zamawiający 19
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białostocki - Zespół Szkół Mechanicznych w Łapach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000187530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Wł. Sikorskiego 68
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@fajnaszkola.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.fajnaszkola.net/
Zamawiający 20
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050667538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słonimska 15/1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-028
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.pinb@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pinbpb.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/kontakt.html
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Na mocy uchwały Zarządu Powiatu Białostockiego Nr 111/2024 z dnia 29 sierpnia 2024 r. w sprawie przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego na ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Białostockiego na lata 2025-2026 do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego wyznaczone zostało Starostwo Powiatowe w Białymstoku.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Białostockiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i Skarbu Państwa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85dff95b-3970-4926-9c0a-6a72a96d9f95
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056354/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Białostockiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i Skarbu państwa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85dff95b-3970-4926-9c0a-6a72a96d9f953.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej;
adresy poczty elektronicznej:
przetargi@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
k.anuszkiewicz@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
Ofertę należy złożyć korzystając z Platformy e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy
e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowejhttps://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. Złożenie oferty w postępowaniu
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Wykonawca składa ofertę korzystając z Platformy e-Zamówienia w zakładce „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.
3. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag & drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików:-w pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty”) Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz ofertowy”,
-w drugim polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”) wykonawca dodaje uprzednio podpisane
pozostałe pliki składane wraz z ofertą.
4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
5. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.
6. Ofertę podpisuje osoba uprawniona do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy.
7. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres e-mail, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem
8. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
9. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę. Wykonawca wycofuje ofertę w
zakładce„Oferty/wnioski” używając przycisku „Wycofaj ofertę”.
10. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
11. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
stanowi załącznik do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.272.15.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Białostockiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i Skarbu Państwa.
Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 85,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne
4.3.6.) Waga: 15,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Powiatu Białostockiego.
Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów na terenie państw należących do Systemu Zielonej Karty, a niebędących członkami Unii Europejskiej (tzw. ubezpieczenie Zielona Karta ),
3) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco,
4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
5) rozszerzone, odpłatne ubezpieczenie assistance,
6) ubezpieczenie mini assistance (ubezpieczenie bezskładkowe, jeśli wykonawca takie posiada).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 u.p.z.p. oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – tj. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w zakresie świadczenia usług ubezpieczeniowych, obejmujących przedmiot zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowe - stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz
oświadczenie dot. grupy kapitałowej Wykonawca składa na formularzu ofertowym.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający nie będzie żądał przedstawienia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
.2. Zgodnie z art. 125 ust. 1 u.p.z.p., do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego we wzorze, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
3. Oświadczenie, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z art. 58 ust. 1 u.p.z.p. wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 u.p.z.p. jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
4.1. oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 u.p.z.p., z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3a do SWZ – oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
4.2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegającego się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Zgodnie z art. 118 ust. 1 u.p.z.p., wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Z uwagi jednak na nieokre¬ślenie przez zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznych lub zawodowych, przepis art. 118 u.p.z.p. nie ma w niniejszym postępowaniu zastosowania.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zmiany umowy oraz warunki jej wprowadzenia reguluje paragraf 11 projektowanych postanowień umowy - dot. części I i części II7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-21 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający korzysta z usług brokera ubezpieczeniowego, Inter-Broker sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, który jako pośrednik ubezpieczeniowy działa w imieniu i na rzecz zamawiającego oraz wszystkich podmiotów objętych zamówieniem.Po rozstrzygnięciu postępowania i zawarciu umowy w sprawie zamówienia, broker ubezpieczeniowy będzie nadzorował jej realizację. Wybrany w każdej części zamówienia wykonawca zapłaci brokerowi ubezpieczeniowemu kurtaż w wysokości zwyczajowo stosowanej.
Dane brokera ubezpieczeniowego.
Inter-Broker sp. z o.o.
ul. Żółkiewskiego 5
87-100 Toruń
NIP: 8791013031
REGON: 870315750
Zezwolenie na prowadzenie działalności brokerskiej: nr 404/98 z dnia 02 lipca 1998 r., wydane przez Państwowy Urząd Nadzoru Ubezpieczeń.
tel.: 56 658 42 60, faks: 56 658 42 61
e-mail: interbroker@interbroker.pl
adres strony internetowej: www.interbroker.pl
Inter-Broker sp. o. o. z siedzibą w Toruniu jest administratorem danych osobowych. Wszystkie informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie internetowej:
https://www.interbroker.pl/rodo