BZP: Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Lublinieckiego i podległych jednostek organizacyjnych w latach 2025-2027
07.11.2024
2024/BZP 00583772/01
Powiat Lubliniecki
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Lublinieckiego
i podległych jednostek organizacyjnych w latach 2025-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubliniecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 35 10 500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/kontakt.html
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Lublińcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 151399060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubliniec.starostwo.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Zameczek"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150214905
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 74 GPP 2
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpszameczek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpszameczek.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta”
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001270196
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cyrana 10
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@dpskombatant.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dpskombatant.pl/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000298637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kochcicka 14
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpslubliniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpslubliniec.pl/
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 151406162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pcpr-lubliniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-lubliniec.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 152073343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pppplubliniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pppplubliniec.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Konrada Mańki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 151573457
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: P. Stalmacha 80
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@soswlubliniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.soswlubliniec.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000198367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks. płk. Jana Szymały 3
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsot.lubliniec.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000678972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Klonowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsz@zszlubliniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zszlubliniec.pl
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Nr 1 im. A. Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 152072421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mickiewicz.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mickiewicz.net.pl
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 152070988
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 48
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckziulubliniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckziulubliniec.pl
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243041960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 74 GPP 2A
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: capow.lubliniec@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: naszdomlubliniec.pl
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243041976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 74 GPP 2A
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: capow.lubliniec@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: naszdomlubliniec.pl
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243041982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 74 GPP 2A
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: capow.lubliniec@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: naszdomlubliniec.pl
Zamawiający 16
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243041953
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 74 GPP 2A
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: capow.lubliniec@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: naszdomlubliniec.pl
Zamawiający 17
1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000202123
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubliniecka 10/12
1.5.2.) Miejscowość: Herby
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-284
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@herby.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: herby.edu.pl
Zamawiający 18
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 151525412
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kalu@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.praca.gov.pl
Zamawiający 19
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 151405599
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PCK 10
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz-lubliniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: straz-lubliniec.pl
Zamawiający 20
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 151405843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: 42-700
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinblub@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinb-lubliniec.bip.info.pl
Zamawiający 21
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Lublińcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527041560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cyrana 10
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psds-lubliniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: psdslubliniec.naszbip.pl
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Zamawiający Powiat Lubliniecki działa w niniejszym postępowaniu w oparciu o art. 38 ust. 1, 2 i 3 ustawy Pzp w imieniu własnym i na rzecz 20 jednostek organizacyjnych Powiatu Lublinieckiego. Powiat zawarł porozumienie z jednostkami w zakresie wspólnego przygotowania, przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego, które szczegółowo reguluje te zagadnienia.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Lublinieckiego
i podległych jednostek organizacyjnych w latach 2025-2027
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4419e4d1-baf1-420f-bc8c-5b64f6be924f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583772
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024904/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Lublinieckiego i podległych jednostek organizacyjnych w latach 2025-2027
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja pomiędzy zamawiającym, a wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej - Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego - dostępnego pod adresem - https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3) Zamawiający informuje, iż wszelka korespondencja dotycząca niniejszego postępowania (pomiędzy zamawiającym a wykonawcami) będzie odbywała się za pośrednictwem Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego - dostępnego pod adresem - https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
4) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż określony w SWZ.
5) Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ.
6) Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego. Instrukcja korzystania z Systemu dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
7) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie przez wykonawcę oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z Systemu: https://pomoc.e-zp.finn.pl/ w szczególności za sytuację, gdy oferta nie zostanie złożona w miejscu wskazanym przez system FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego.
8) Nieprawidłowe złożenie oferty skutkować będzie nieuwzględnieniem jej w prowadzonym postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.272.20.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej obsługi budżetu Powiatu Lublinieckiego oraz podległych jednostek organizacyjnych. Jednostki organizacyjne Powiatu Lublinieckiego objęte przedmiotowym zamówieniem:
a) Starostwo Powiatowe w Lublińcu, ul. Paderewskiego 7, 42-700 Lubliniec;
b) Dom Pomocy Społecznej „Zameczek”, ul. 74 GPP 2, 42-700 Lubliniec;
c) Dom Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta”, ul. Cyrana 10, 42- 700 Lubliniec;
d) Dom Pomocy Społecznej, ul. Kochcicka 14, 42- 700 Lubliniec;
e) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Sobieskiego 9, 42-700 Lubliniec;
f) Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Sobieskiego 9, 42-700 Lubliniec;
g) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Konrada Mańki, ul. P. Stalmacha 90, 42-700 Lubliniec;
h) Zespół Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych, ul. Ks. J., Szymały 3, 42-700 Lubliniec;
i) Zespół Szkół Zawodowych, ul. Klonowa 10, 42-700 Lubliniec;
j) Zespół Szkół Nr 1 im. A. Mickiewicza, ul. Sobieskiego 22, 42-700 Lubliniec;
k) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec;
l) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 1, ul. 74 GPP 2A, 42-700 Lubliniec;
m) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 2, ul. 74 GPP 2A, 42-700 Lubliniec;
n) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 3, ul. 74 GPP 2A, 42-700 Lubliniec;
o) Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych, ul. 74 GPP 2A, 42-700 Lubliniec;
p) Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Herbach, ul. Lubliniecka 10/12, 42-284 Herby;
q) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Sobieskiego 9, 42-700 Lubliniec;
r) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. PCK 10, 42-700 Lubliniec;
s) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, ul. Sobieskiego 9, 42-700 Lubliniec;
t) Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Lublińcu, ul. Cyrana 10, 42-700 Lubliniec.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z postanowieniami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych (stawka WIBID 1M x marża banku)
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym (stawka WIBOR 1M + marża banku, wyrażone w procentach)
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniudotyczący/-e:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W celu wykazania spełniania w/w warunku wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że posiada ważne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej musi udowodnić posiadanie odpowiedniego ważnego zezwolenia na rozpoczęcie działalności bankowej w kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W celu wykazania spełniania w/w warunku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy tj:
a) w ciągu ostatnich 6 miesięcy przed miesiącem, w którym wyznaczono termin składania ofert, osiągnął współczynnik wypłacalności nie mniejszy od 10%;
b) w roku 2022 oraz 2023 osiągnął dodatni wynik finansowy lub dodatni wynik finansowy z wyłączeniem istotnych zdarzeń jednorazowych;
4) zdolności technicznej lub zawodowej: nie dotyczy
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.:
a) ważnego zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe,
a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej musi udowodnić posiadanie odpowiedniego ważnego zezwolenia na rozpoczęcie działalności bankowej w kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
b) oświadczenia (zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ), że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy tj:
A) w ciągu ostatnich 6 miesięcy przed miesiącem, w którym wyznaczono termin składania ofert, osiągnął współczynnik wypłacalności nie mniejszy od 10%;
B) w roku 2022 oraz 2023 osiągnął dodatni wynik finansowy lub dodatni wynik finansowy z wyłączeniem istotnych zdarzeń jednorazowych.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z postanowieniami SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z postanowieniami SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi istotnymi postanowieniami umowy (Postanowienie nr 6) stanowiącymi załącznik nr 10 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy