BZP: Usługa sportowo - rekreacyjna na podstawie kart abonenckich imiennych, umożliwiających dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników USK w Opolu.
07.11.2024
2024/BZP 00585064/01
UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W OPOLU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa sportowo - rekreacyjna na podstawie kart abonenckich imiennych, umożliwiających dostęp do
obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników USK w Opolu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530512391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wincentego Witosa 26
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-401
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: angelika.jablonska@usk.opole.pl;
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zdrowie
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sportowo - rekreacyjna na podstawie kart abonenckich imiennych, umożliwiających dostęp do
obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników USK w Opolu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20aef160-817e-4c21-b693-74ff75484ce2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585064
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015904/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Usługa sportowo – rekreacyjna na podstawie kart abonenckich imiennych, umożliwiających dostęp do obiektów sportowo – rekreacyjnych .
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://usk-opole.logintrade.net/zapytania_email,181064,c9b291a9e3cbe145ea51e5238300781d.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://usk-opole.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych
za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń
oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej. Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową. Oferta oraz inne dokumenty powinny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
b) Dane osobowe wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. DZP/2-23/233/145/2024.
c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
e) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ.
f) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z:
- art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego,
- art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.
h) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – zgodnie z treścią załącznika nr 4
i) Zamawiający informuje, że:
- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych), w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Sprawa DZP/2-23/233/145/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Usługa sportowo – rekreacyjna na podstawie kart abonenckich imiennych, umożliwiających dostęp do obiektów sportowo – rekreacyjnych dla pracowników USK w Opolu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zasady oceny kryterium „Cena” - waga kryterium 60 pkt
Kryterium zostanie obliczone według następującego wzoru:
1) Wariant podstawowy:
a) Do 60,00 zł – 20 pkt
b) Od 60,01 zł do 65,00 zł – 15 pkt
c) Od 65,01 zł do 70,00 zł – 10 pkt
d) Od 70,01 zł do 75,00 zł – 5 pkt
e) Od 75,01 zł – 0 pkt
2) Wariant zbilansowany:
a) Do 100,00 zł – 20 pkt
b) Od 100,01 zł do 105,00 zł – 15 pkt
c) Od 105,01 zł do 110,00 zł – 10 pkt
d) Od 110,01 zł do 115,00 zł – 5pkt
e) Od 115,01 zł – 0 pkt
3) Wariant intensywny:
a) Do 120,00 zł – 20 pkt
b) Od 120,01 zł do 125,00 zł – 15 pkt
c) Od 125,01 zł do 130,00 zł – 10 pkt
d) Od 130,01 zł do 135,00 zł – 5 pkt
e) Od 135,01 – 0 pkt
Zasady oceny kryterium „Ilość obiektów sportowo-rekreacyjnych” waga kryterium 40 pkt
1) Opole:
a) 35 obiektów i mniej– 0 pkt
b) 36-38 obiektów – 5 pkt
c) 39-42 obiektów – 10 pkt
d) 43-47 obiektów – 15 pkt
e) 48 lub więcej – 20 pkt
2) Województwo opolskie:
a) 90 obiektów i mniej– 0 pkt
b) 91-100 obiektów – 5 pkt
c) 101-111 obiektów – 10 pkt
d) 112-122 obiektów – 15 pkt
e) 123 lub więcej – 20 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: „Ilość obiektów sportowo-rekreacyjnych”
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych usług z wymaganymi cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert należy przedstawić:a) Wykaz obiektów sportowo – rekreacyjnych zlokalizowanych na terenie województwa opolskiego, w tym co najmniej 35 obiektów sportowo – rekreacyjnych zlokalizowanych na terenie miasta Opola oraz co najmniej 90 obiektów sportowo – rekreacyjnych na terenie województwa opolskiego (uwzględniając ww. obiekty miasta Opole) oferujących usługi w wariancie intensywnym wraz z informacją jakiego typu są w tych obiektach świadczone usługi tj. baseny, siłownie, fitness ale także i wszelkie inne dodatkowe usługi (inne dodatkowe formy aktywności) udostępniane Użytkownikowi w ramach karty.
b) Oświadczenie, iż Wykonawca zapewnia, że posiadacz karty abonenckiej będzie mógł korzystać z obiektów sportowo-rekreacyjnych wyszczególnionych w wykazie, o którym mowa w pkt. a), na terenie całej Polski zgodnie z posiadanym pakietem.
c) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dedykowanej aplikacji, strony internetowej lub profilu w mediach społecznościowych informujących o zakresie usług, rozwoju dostępnych usług i wprowadzaniu nowych usług do pakietu usług wraz z podaniem ich adresów . W oświadczeniu wykonawca określi o jakie dostępności chodzi oraz poda nazwę, poda adres usługi www lub link do zaciągnięcia aplikacji lub poda profil w mediach społecznościowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) Wykaz obiektów sportowo – rekreacyjnych zlokalizowanych na terenie województwa opolskiego, w tym co najmniej 35 obiektów sportowo – rekreacyjnych zlokalizowanych na terenie miasta Opola oraz co najmniej 90 obiektów sportowo – rekreacyjnych na terenie województwa opolskiego (uwzględniając ww. obiekty miasta Opole) oferujących usługi w wariancie intensywnym wraz z informacją jakiego typu są w tych obiektach świadczone usługi tj. baseny, siłownie, fitness ale także i wszelkie inne dodatkowe usługi (inne dodatkowe formy aktywności) udostępniane Użytkownikowi w ramach karty.b) Oświadczenie, iż Wykonawca zapewnia, że posiadacz karty abonenckiej będzie mógł korzystać z obiektów sportowo-rekreacyjnych wyszczególnionych w wykazie, o którym mowa w pkt. a), na terenie całej Polski zgodnie z posiadanym pakietem.
c) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dedykowanej aplikacji, strony internetowej lub profilu w mediach społecznościowych informujących o zakresie usług, rozwoju dostępnych usług i wprowadzaniu nowych usług do pakietu usług wraz z podaniem ich adresów . W oświadczeniu wykonawca określi o jakie dostępności chodzi oraz poda nazwę, poda adres usługi www lub link do zaciągnięcia aplikacji lub poda profil w mediach społecznościowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacje dla wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W takiej sytuacji Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej wykonania.
3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z pełnomocnikiem (liderem).
4. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 pzp i na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
6. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami.
7. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy także w przypadku gdy:1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, wówczas zmiana umowy będzie polegała na dostosowaniu postanowień umowy do powszechnie obowiązujących przepisów prawa, z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nie może prowadzić modyfikacji ogólnego charakteru umowy;
2) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, wówczas zmiana umowy będzie polegała na dostosowaniu sposobu wykonania zobowiązania, aby zachowany był jej ogólny charakter z uwzględnieniem interesu Zamawiającego i celu zawarcia umowy;
3) niezbędna jest zmiana terminu, sposobu lub zakresu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu, w tym wystąpienie siły wyższej;
4) doszło do zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu Umowy w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2018 r., poz. 2174, z późn. zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego, Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług;
5) wystąpi przyczyna, z powodu której niemożliwe będzie wykonanie przez Wykonawcę jego zobowiązań w następstwie okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.