BZP: Kompleksowa realizacja imprez plenerowych dla uczestników projektu: „Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji”, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03EH/
07.11.2024
2024/BZP 00585071/01
PSZCZYŃSKIE CENTRUM KULTURY
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa realizacja imprez plenerowych dla uczestników projektu: „Od
Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji”, numer wniosku o dofinansowanie:
FESL.10.24-IZ.01-03EH/
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PSZCZYŃSKIE CENTRUM KULTURY
1.3.) Oddział zamawiającego: PCKUL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000281312
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Władysława Jagiełły 1
1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAMOWIENIA@PCKUL.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pckul.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa realizacja imprez plenerowych dla uczestników projektu: „Od
Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji”, numer wniosku o dofinansowanie:
FESL.10.24-IZ.01-03EH/
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d39c084-3ee6-42f8-8e59-9cb77ee4d8ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00344945/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Imprezy plenerowe dla uczestników projektu: „Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d39c084-3ee6-42f8-8e59-9cb77ee4d8ab3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/ w
przypisanym postępowaniu.
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
• w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia – Pani Aneta Mańko, codziennie w
godzinach pracy PCKUL,
• w sprawach formalnych - Pani Agnieszka Gasz, codziennie w godzinach pracy
PCKUL.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na platformie https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Wykonawca
posiadający konto na ww. platformie ma dostęp do niezbędnych formularzy, m.in.: złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Więcej informacji
dotyczących zakładania konta na platformie:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2020/11/ZKU-5.2.pdf.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy
https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (więcej informacji:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu).
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych
informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformie e-zamowienia.pl.
6. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich
postępowań lub ze strony głównej platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej
„RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pszczyńskie Centrum Kultury z
siedzibą w Pszczynie (43-200) przy ul. Władysława Jagiełły 1, NIP: 6381015727, REGON:
000281312, www.pckul.pl, sekretariat@pckul.pl, zamowienia@pckul.pl.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan
kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych
osobowych pod adresem e-mail: iodo@pckul.pl lub przesyłając korespondencję na adres
administratora danych z dopiskiem "IOD".
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Prawo zamówień publicznych, Wytyczne
kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 lub tożsame akty prawne, zwane dalej
„Dokumentami”.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres minimum 5 lat od dnia
zakończenia projektu, w ramach którego realizowane zostaje niniejsze zamówienie, za
wyjątkiem sytuacji, gdzie przepisy szczególne wydłużają ten okres.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym przepisami Dokumentów,
związanym z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Dokumentów.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
1. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.
2. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
3. Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
4. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
1. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo usunięcia danych osobowych.
2. Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
3. Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PCKUL.212.7(2).2024/10.24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja imprez plenerowych dla uczestników
projektu (wraz z otoczeniem) projektu: „Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji”,
numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03EH/23– zgodnie z WYKAZEM ZAWARTYM W SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 92500000-6 - Usługi świadczone przez biblioteki, archiwa, muzea i inne usługi kulturalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE ANIMATORA
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 6
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy wskazani w art. 361ust. 1 pkt 1) - 4) ustawy PZP, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
a. celem ich działalności jest realizacja zadań w zakresie użyteczności publicznej
związanej ze świadczeniem tych usług oraz społeczna i zawodowa integracja osób, o
których mowa w art. 94;
b. nie działają w celu osiągnięcia zysku, przeznaczają całość dochodu na realizację
celów statutowych oraz nie przeznaczają zysku do podziału między swoich
udziałowców, akcjonariuszy i pracowników;
c. struktura zarządzania nimi lub ich struktura własnościowa opiera się na
współzarządzaniu w przypadku spółdzielni, akcjonariacie pracowniczym lub
zasadach partycypacji pracowników, co wykonawca określa w swoim statucie;
d. w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających dzień wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi nie udzielono im
zamówienia na podstawie tego przepisu przez tego samego zamawiającego.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez
Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
3. Na podstawie art. 112 Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
spełniają następujące warunki:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego
warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego
warunku w tym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego
warunku w tym zakresie;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art.455 ust.1 pkt.1 PZP w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 4 do niniejszego SWZ.