BZP: Ochrona lubińskiego ogrodu zoologicznego na 2025 rok.
07.11.2024
2024/BZP 00585163/01
OGRÓD ZOOLOGICZNY W LUBINIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona lubińskiego ogrodu zoologicznego na 2025 rok.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OGRÓD ZOOLOGICZNY W LUBINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022359066
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Igancego Paderewskiego 99
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoolubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoolubin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona lubińskiego ogrodu zoologicznego na 2025 rok.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b245836-f76c-4695-818e-2e739173d083
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585163
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094527/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona lubińskiego Ogrodu Zoologicznego na 2025 rok.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b245836-f76c-4695-818e-2e739173d0833.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiający a Wykonawcą odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
a) Platformy Urzędu Zamówień Publicznych do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
b) Poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@zoolubin.pl
- z zastrzeżeniem, iż oferta i oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Platformy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOO/ZP-TP/03/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ochrona terenu Ogrodu Zoologicznego w Lubinie (Park Wrocławski w Lubinie), o łącznej powierzchni 14,47 ha w okresie od 31 grudnia 2024 do 31 grudnia 2025 r., codziennie (także soboty, niedziele i święta), przez co najmniej 3 osoby w godzinach otwarcia (w okresie czerwiec – wrzesień, w dniach od piątku do niedzieli przez 1 osobę dodatkowo przez 8 godzin ww. dni) i co najmniej 1 osobę poza godzinami otwarcia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że: posiada koncesję, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020, poz. 838 ze zm.), na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, wydanej przez właściwego ministra do spraw wewnętrznych;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
1) osiągnął w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimalne roczne przychody w kwocie 650.000,00 zł złotych (słownie: sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100);
2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna tego ubezpieczenia na kwotę nie mniejsza niż 630.000,00 zł (sześćset trzydzieści tysięcy złotych 00/100);
c) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
1) wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie przynajmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj.: ochronę obiektu terenowego z elementami małej architektury o powierzchni co najmniej 14,00 ha, bądź obiektu użyteczności publicznej o wartości min. 50.000 zł brutto;
2) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia w postaci:
- pojazd przeznaczony dla grupy interwencyjnej z wyraźnym oznakowaniem, iż jest to pojazd należący do Wykonawcy,
- minimum 20 sztuk jednolitego umundurowania dla pracowników ochrony, odpowiedniego do każdej pory roku (obuwie, spodnie, koszule, T-shirty, kamizelki, polary oraz odzież wierzchnia jak kurtki zimowe, kurtki przeciwdeszczowe, czapki letnie, czapki zimowe);
- minimum 7 sztuk sprawnych środków łączności, takich jak minimum 5 telefonów komórkowych i 2 radiostacje przenośne (radiotelefony).