BZP: Zakup i dostawa posypywarki ciągnikowej do zimowego utrzymania dróg
08.11.2024
2024/BZP 00586859/01
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W ŁĘCZNEJ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa posypywarki ciągnikowej do zimowego utrzymania dróg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W ŁĘCZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Łęczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiatleczynski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpleczna.bip.e-zeto.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa posypywarki ciągnikowej do zimowego utrzymania dróg
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65073666-856c-45fa-9be9-bd822bf3dabf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052754/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup i dostawa posypywarki ciągnikowej do zimowego utrzymania dróg
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65073666-856c-45fa-9be9-bd822bf3dabf3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się
przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W ŁĘCZNEJ
UL. PRZEMYSŁOWA 16, 21-010 ŁĘCZNA
tel. 81 53 15 436,
e-mail: zdp@powiatleczynski.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe
informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy
e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego
formularza).
4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług
Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin
Platformy e-Zamówienia.
5. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod
numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na
stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i
Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia tj. w przypadku awarii lub
niedostępności, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą ePUAPu na adres wskazany
w pkt 1.2.3 (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
Wówczas we wszelkiej korespondencji należy posługiwać się znakiem referencyjnym:
ZDP.ZP.372.10.2024;
7. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert).
8. Za pośrednictwem posiadanego na Platformie e-Zamówienia konta podmiotu „Wykonawca”
odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności
Nr postępowania: ZDP.ZP.372.10.2024
Strona 9 z 14
przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach
postępowania. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady
i warunki korzystania z Platformy e - Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia,
dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ oraz informacje zamieszczone
w zakładce „Centrum Pomocy”.
9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną
za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”
(„Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się
w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie
odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika
do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie
wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na
Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących
do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie
tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.ZP.372.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zakup i dostawa posypywarki ciągnikowej do zimowego utrzymania dróg” spełniający polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami ustawy – Prawo o ruchu drogowym,
z oznakowaniem zewnętrznym.
Lp min. parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego
1 Ilość osi – jednoosiowa
2 Ładowność – min.5000 kg
3 Krata zasypowa
4 Koła 500/45-22,5
5 Rodzaj przenośnika - pasowy
6 Napęd tarcz – z wałka WOM
7 Napęd taśmy – z wałka WOM
8 Tarcze kwasoodporne
9 Światła drogowe LED
10 Hamulec pneumatyczny jednoobwodowy
11 Pojemność skrzyni ładunkowej – max.4,2 m3
12 Długość – max. 5400 mm
13 Szerokość – max. 2300 mm
14 Wysokość – max 2320 mm
15 Ilość tarcz wysiewających - 2
16 Siew graniczny ze stali kwasoodpornej
17 Wałek WOM