BZP: Zakup dodatkowego serwera do pracy redundantnej w siedzibie Urzędu oraz zakup modułów bateryjnych UPS do serwerowni.
08.11.2024
2024/BZP 00587178/01
Urząd Statystyczny w Rzeszowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup dodatkowego serwera do pracy redundantnej w siedzibie Urzędu oraz zakup modułów bateryjnych UPS do serwerowni.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Statystyczny w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331688
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178535219
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZamowieniaUSRZE@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzeszow.stat.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup dodatkowego serwera do pracy redundantnej w siedzibie Urzędu oraz zakup modułów bateryjnych UPS do serwerowni.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38a2b5cb-4d16-488c-b5a0-4260d5a264d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587178
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00224089/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup dodatkowego serwera do pracy redundantnej w siedzibie Urzędu oraz zakup modułów bateryjnych UPS do serwerowni
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38a2b5cb-4d16-488c-b5a0-4260d5a264d23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej ZamowieniaUSRZE@stat.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Danuta Sadecka, Marta Malak, Joanna Skarbek.
Informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w Rozdziale XII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) [Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1], dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Urząd Statystyczny
w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Jana III Sobieskiego 10;
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: IOD_USRZE@stat.gov.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer RZE-WAD.271.3.2024 Podstawą prawną ich przetwarzania są przepisy prawa:
- ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, dalej ustawa Pzp,
- rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, ja-kich może żądać Zamawiający od Wykonawcy,
- ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i wydane na jej podprawie akty wykonawcze;
4) Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art.18 ust. 5 pkt 1 i 2 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Pzp;
5) Dane osobowe zgromadzone w ramach postępowania o udzielenia zamówienia będą przechowywane przez okres 5 lat licząc w pełnych latach kalendarzowych, poczynając od dnia 1 stycznia ro-ku następującego po zakończeniu danego postępowania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej, a w przypadku realizacji umowy, przez okres jej trwania oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
6) Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale jest warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.
Konsekwencją nie podania danych osobowych może być nieważność oferty
w postępowaniu i niemożność zawarcia umowy, co wynika z przepisów ustawy Pzp oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Administrator nie planuje udostępniać danych poza EOG natomiast, w związku z jawnością po-stępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Państwa dane mogą być przekazywane do państw spoza EOG, z zastrzeżeniem z art.18 ust. 5 pkt 1 i 2 oraz art. 74 ustawy Pzp;
Niezbędne informacje dotyczące RODO opisane zostały w Rozdziale XXV. SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja w RODO (obowiązek informacyjny)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZE-WAD.271.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 149222,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Zakup dodatkowego serwera do pracy redundantnej w siedzibie Urzędu, obejmujący w swym zakresie:
a) dostawę 1 sztuki serwera do pracy redundantnej do siedzibie Urzędu,
b) montaż serwera do istniejącej infrastruktury,
c) dostawę i instalację oprogramowania zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ
d) wdrożenie po instalacji oprogramowania oraz wykonanych pracach montażowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
2) Zakup modułów bateryjnych UPS do serwerowni obejmujących ich dostawę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi zostać oznaczony nalepkami pozwalającymi zidentyfikować wyko-nawcę w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
4. Opakowanie oraz sprzęt muszą być oznakowane numerem seryjnym.
5. Oferowany przedmiot zamówienia winien współpracować z siecią energetyczną o parametrach
230 V ± 10%, 50 Hz.
6. Zamawiający wymaga, żeby wykonawca był podmiotem uprawnionym do udzielenia bezterminowej licencji na dostarczony wraz z serwerem system operacyjny. Dostarczony system operacyjny musi być wolny od wad prawnych i fizycznych. System operacyjny ma być zainstalowany i uruchomiony na dostarczonym serwerze.
7. Dostarczony przedmiot zamówienia winien mieć załączoną dokumentację sporządzoną w języku polskim i zawierać, co najmniej:
7.1. kartę gwarancyjną,
7.2. dokumentację do zainstalowanego systemu operacyjnego i oprogramowania oraz klucze aktywacyjne,
7.3. dokumentację powykonawczą po instalacji i konfiguracji serwera (po realizacji przedmiotu zamówienia),
7.4. instrukcję obsługi.
8. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wy-maganych parametrów technicznych - parametry oferowanego sprzętu winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach.
9. Zamawiający przed wyborem oferty zwróci się do wykonawcy, który otrzymał największą liczbę punktów o przesłanie dokumentów opisanych w pkt. 13, ppkt 1, 2 , 7 i 8 Załącznika nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert okre-ślonych w SWZ do tego postępowania.
2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
1) Cena - waga 60 % = 60 pkt,
2) Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości -waga 40 % = 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia
Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ.
2. Aktualne na dzień składania ofert zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów
Wzór zobowiązania podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.
3. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wraz
z ofertą oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 5 do SWZ.
4 Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania
o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
5. Jeżeli zajdą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
7. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia Wykonawca składa, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia
Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ.
2. Aktualne na dzień składania ofert zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów
Wzór zobowiązania podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.
3. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wraz
z ofertą oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 5 do SWZ.
4 Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania
o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
5. Jeżeli zajdą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
7. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia Wykonawca składa, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Treść oferty stanowi wypełniony Formularz ofertowy stanowiący odpowiednio Załącznik nr 3 do SWZWraz z ofertą muszą zostać złożone:
1. Formularz cenowy według wzoru- Załącznik nr 4 do SWZ;
2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 5 do SWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców);
3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego według wzoru Załącznik nr 6 do SWZ – jeżeli dotyczy;
4. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty – jeżeli dotyczy;
5. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium kwocie2 300,00 PLN.
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
o numerze 36 1010 1528 0023 7813 9120 0000.
NBP Oddział Okręgowy Rzeszów
z dopiskiem „Wadium - nr sprawy: RZE- WAD.271.3.2024”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy wnieść jako osobny plik obok innych plików sta-nowiących ofertę. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca prze-kazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać:
1) nazwa zleceniodawcy (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwa-ranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/ poręczenia) oraz adresy ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3) kwota gwarancji/poręczenia,
4) termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert,
5) bezwarunkowe, nieodwoływalne oraz płatne na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu, maksymalnie w terminie 30 dni od dnia żądania, pełnej kwoty wadium w oko-licznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzy-ma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku określa ustawa Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, wg Załącznika Nr 5 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje oraz brak podstaw wykluczenia.
4. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadkach, o których mowa a art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.
5. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu Cywilnego.
6. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
7. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.