BZP: „Zakup i dostawa stabilizatora gruntu na potrzeby Nadleśnictwa Prudnik”
08.11.2024
2024/BZP 00587233/01
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prudnik
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i dostawa stabilizatora gruntu na potrzeby Nadleśnictwa Prudnik”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prudnik
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Prudnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530558915
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Prudnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774363241
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prudnik@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://prudnik.katowice.lasy.gov.pl/zamowienia-publiczne
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa stabilizatora gruntu na potrzeby Nadleśnictwa Prudnik”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c120d2c9-7641-4082-87a5-c6fc4fe8c454
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://josephine.proebiz.com/pl/profile/75500086313.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przez platformę e-zakupową Josephine https://josephine.proebiz.com/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Instrukcji wykonawcy” na stronie https://josephine.proebiz.com/pl/ pod ikoną BIBLIOTEKA INSTRUKCJI I LINKÓW
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://josephine.proebiz.com/pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prudnik z siedzibą w Prudniku przy ul. Dąbrowskiego 34, 48-200 Prudnik,REGON 530558915, e-mail: prudnik@katowice.lasy.gov.pl, tel. 774363241, zwane dalej „nadleśnictwem”, Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się na adres e-mail: iod@comp-net.pl 1.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Całość Informacji dostępna w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.1.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego stabilizatora gruntu (kruszarka drogowa, recykler drogowy) wraz z jego dostawą do siedziby Zamawiającego – Nadleśnictwa Prudnik – ul. Dąbrowskiego 34, 48-200 Prudnik. Wymagania niezbędne dotyczące przedmiotu zamówienia: Przystosowany do współpracy z posiadanym przez Nadleśnictwo Prudnik ciągnikiem rolniczym VALTRA T255 V, Wał odbioru mocy dopasowany do mocy ciągnika, Maszyna fabrycznie przeznaczona do montażu na ciągniku rolniczym na tylny-Trzypunktowy Układ Zawieszenia KAT. II lub III lub IV, fabrycznie nowa – wymagany rok produkcji 2024, kompletna, gotowa do użytkowania, przystosowana do konserwacji, remontu dróg i szlaków leśnych, gruntowych nieulepszonych, ulepszonych, twardych nieulepszonych (kruszywo, tłuczeń) o frakcji min. 0-31,5 mm (stabilizacji gruntu ze wszystkimi typami spoiw) oraz obróbka materiału wsadowego, recykling materiału w terenie, przeróbka gliny, kruszenie kamieni, asfaltu, pni drzew, rekultywacja gruntów, Praca w warunkach górskich na skalnych podłożach.
szerokość robocza minimum 200 cm, masa własna minimum 4000 kg, głębokość frezowania regulowana hydraulicznie z kabiny operatora (rotor opuszczany na siłownikach),możliwość całkowitego zagłębienia maszyny, na przykład przy rekultywacji gruntów, minimum 20 cm, pożądany rozmiar frakcji osiągany poprzez regulację otwarcia klapy tylnej wyposażonej dodatkowo w specjalny grzebień / żerdzie ze stali Hardox regulowany niezależnie od samej klapy, jak również poprzez regulację szczeliny między rotorem a zabudowaną ruchomą kontr-listwą ze stali Hardox, cała powierzchnia wewnętrzna komory mieszana opancerzona płytami ze stali Hardox, płyty zamocowane na śrubach, jednostopniowy system montażu narzędzi roboczych: utwardzany cieplnie uchwyt spawany do rotora, narzędzia robocze mocowane za pomocą 1 utwardzanej śruby, konstrukcja korpusu narzędzia zabezpieczająca uchwyt na pełnej wysokości od frontu, z boków oraz od góry, dzięki czemu uchwyt niemal nie jest narażony na wycieranie podczas pracy. Narzędzie przylega do uchwytu w czterech płaszczyznach, specjalne zęby skrajne z 10 spiekami węglika każdy, posadowione na samym skraju rotora do oczyszczania bocznych ścian komory mieszania z gromadzącego się nagaru powodującego nadmierne wycieranie ścian bocznych i uchwytów narzędzi, przekazanie napędu na rotor winno być realizowane bez użycia pasków, na przykład za pomocą przekładni zębatych w kąpieli olejowej, wbudowane ochronne sprzęgła przeciążeniowe, hydraulicznie regulowana klapa tylna z dwoma siłownikami hydraulicznymi umożliwia regulowanie ilości oraz rozdrobnienia materiału wyjściowego, gwarancja oraz rękojmia – minimum 12 miesięcy, maksimum 24 miesiące (Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu oferty długość gwarancji), maszyna przygotowana do montażu opcjonalnego systemu zraszania komory mieszania, dostępność części eksploatacyjnych, zużywających się podczas pracy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34920000-2 - Sprzęt drogowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ofertowa 80%, okres gwarancji 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu:1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Brak szczególnych wymagań
3. uprawnienie do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Brak szczególnych wymagań
4. sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Brak szczególnych wymagań
5. zdolności technicznej lub zawodowej:
Brak szczególnych wymagań