BZP: ZAKUP, DOSTAWA I ROZŁADUNEK ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO W BARCZEWIE
08.11.2024
2024/BZP 00587294/01
Przedszkole Miejskie w Barczewie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP, DOSTAWA I ROZŁADUNEK ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO W BARCZEWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie w Barczewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511355874
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Barczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-010
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895148396
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pm.barczewo@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkolebarczewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP, DOSTAWA I ROZŁADUNEK ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO W BARCZEWIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db2af766-175b-429b-8e6b-a89ba82b0670
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056018/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup. dostawa i rozładunek artykułów spożywczych od 02.01.2025 do 31.12.2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db2af766-175b-429b-8e6b-a89ba82b06703.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z zapisami SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Przedszkole Miejskie w Barczewie Z
administratorem można skontaktować się e-mailowo: pm.barczewo@wp.pl oraz telefonicznie: 89 5148396
2. Dane przetwarzane będą zgodnie z RODO, a poziom ochrony danych będzie systematycznie
dostosowywany do zmieniających się standardów gwarantujących właściwy sposób ich zabezpieczenia.
3. Inspektorem ochrony danych sprawującym nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych
osobowych w przedszkolu jest Pan Maciej Wnukiewicz. Kontakt z naszym inspektorem w sprawie przetwarzania przez
nas danych osobowych jest możliwy mailowo - maciej.wnukiewicz@o2.pl
4. Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonywania umowy na
podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b rozporządzenia RODO, a także w celu wykonania obowiązków wynikających z powszechnie
obowiązujących przepisów prawa oraz celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Przedszkola Miejskiego
w Barczewie, w tym w szczególności w celu podejmowania czynności dotyczących ewentualnego ustalenia,
dochodzenia i obrony roszczeń -zgodnie z art. 6 ust. l lit. d) RODO.
5. Pani/Pana dane osobowe mogą być powierzone do przetwarzania podmiotom
świadczącym na rzecz Przedszkola Miejskiego w Barczewie usługi
dostępu do sieci internetowej oraz serwisu oprogramowania, sprzętu informatycznego, na podstawie
zawartych z tymi podmiotami umów powierzenia danych osobowych.
6. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres uzależniony od:
• umowy najmu - 5 lat
• umowy - 10 lat
• faktury VAT - 5 lat
• dokumentacja postępowania przetargowego - 5 lat
• dokumentacja postępowania przetargowego finansowanego ze środków Unii Europejskiej - 15 lat
7. Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
8. Mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony
Danych osobowych, jeśli uznają Państwo, iż przetwarzanie przez Administratora Państwa danych
osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016 r.
9. Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji umowy.
10. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PM.272.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 449000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup, dostawa i rozładunek artykułów ogólnospożywczych dla Przedszkola Miejskiego w Barczewie
4.2.5.) Wartość części: 60000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający uzna oferty za spełniające wygania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania jeżeli: a) oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, b)oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie c)Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymagania Zamawiającego
2. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio- proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego.
3. wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustalonej punktacji. Maksymalna liczba punktów jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup, dostawa i rozładunek produktów pochodzenia zwierzęcego (mięso i jego przetwory) dla Przedszkola Miejskiego w Barczewie
4.2.5.) Wartość części: 90000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający uzna oferty za spełniające wygania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania jeżeli: a) oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, b)oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie c)Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymagania Zamawiającego
2. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio- proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego.
3. wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustalonej punktacji. Maksymalna liczba punktów jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup, dostawa i rozładunek ziemniaków, warzyw, jarzyn, owoców i orzechów dla Przedszkola Miejskiego w Barczewie.
4.2.5.) Wartość części: 102000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający uzna oferty za spełniające wygania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania jeżeli: a) oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, b)oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie c)Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymagania Zamawiającego
2. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio- proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego.
3. wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustalonej punktacji. Maksymalna liczba punktów jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup, dostawa i rozładunek mrożonek (ryby przetworzone i konserwowe, warzywa i owoce mrożone) dla Przedszkola Miejskiego w Barczewie
4.2.5.) Wartość części: 55000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający uzna oferty za spełniające wygania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania jeżeli: a) oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, b)oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie c)Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymagania Zamawiającego
2. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio- proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego.
3. wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustalonej punktacji. Maksymalna liczba punktów jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup, dostawa i rozładunek mleka i jego przetworów dla Przedszkola Miejskiego w Barczewie
4.2.5.) Wartość części: 90000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający uzna oferty za spełniające wygania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania jeżeli: a) oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, b)oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie c)Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymagania Zamawiającego
2. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio- proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego.
3. wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustalonej punktacji. Maksymalna liczba punktów jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup, dostawa i rozładunek pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich dla Przedszkola Miejskiego w Barczewie.
4.2.5.) Wartość części: 52000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamawiający uzna oferty za spełniające wygania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania jeżeli: a) oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, b)oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie c)Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymagania Zamawiającego
2. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio- proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego.
3. wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustalonej punktacji. Maksymalna liczba punktów jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zgodnie z zapisem w SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z zapisami w SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z zapisami w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane w formie pisemnego aneksu pod rygoremnieważności.
2. Strony, oprócz przypadków określonych w przepisach prawa, dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących
zakresach:
1) numerów kont bankowych Stron,
2) cen jednostkowych na niższe niż określone w umowie,
3) w zakresie rzeczowym przedmiotu umowy tj. zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, pod warunkiem, iż
odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
4) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/ udoskonalonego produktu powodującego wycofanie
dotychczasowego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową
5) dopuszcza się zmiany umowy w zakresie numeru katalogowego, nazwy produktu wielkości opakowania przy zachowaniu
jego parametrów- w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta potwierdzonych odpowiednimi
dokumentami.
6) zmiana ilości zamawianych produktów żywnościowych względem przewidywanej, na mniejszą lub większą, w zależności
od potrzeb wynikających np. ze zmniejszenia lub
zwiększenia się liczby uczniów lub pracowników szkoły uprawnionych do korzystania ze
stołówki szkolnej, zmiany zapotrzebowania na ilości produktów, rezygnacji z realizacji części zamówienia, itp., w tym z
powodu zdarzeń wynikających z epidemii lub z uwagi na inne okoliczności, które powodują, że wykonanie umowy bez
zmiany jej zakresu wywołałoby u Zamawiającego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu realizacji umowy lub
powodowałoby nieracjonalne wydatkowanie środków publicznych. Powyższa zmiana nie wymaga aneksu do umowy.
7) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku stanu zagrożenia
epidemicznego, stanu epidemii lub innych zdarzeń spowodowanych epidemią lub inną siłą
wyższą, w szczególności w przypadku zawieszenia nauki stacjonarnej w szkole, zamknięcia szkoły, skierowania
poszczególnych klas na kwarantannę lub objęcie kwarantanną dzieci korzystających z obiadów, a także w przypadku
zamknięcia stołówki szkolnej lub braku możliwości realizacji umowy z powodu zdarzeń spowodowanych epidemią lub siłą
wyższą. Termin wykonania umowy może zostać skrócony o okres trwania ww. okoliczności.