BZP: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelechlinek
12.11.2024
2024/BZP 00588632/01
Gmina Żelechlinek
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelechlinek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żelechlinek
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647836
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Tysiąclecia Państwa Polskiego 1
1.4.2.) Miejscowość: Żelechlinek
1.4.3.) Kod pocztowy: 97-226
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.4.7.) Numer telefonu: 447122712
1.4.8.) Numer faksu: 447122770
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zelechlinek.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zelechlinek.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588632
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00574162
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na:
1) odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe na terenie Gminy Żelechlinek, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów:
- przygotowania do ponownego użycia i recyklingu następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła,
- ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania zgodnie z obowiązującymi w trakcie realizacji umowy przepisami prawa z zastrzeżeniem, że Wykonawcę obciąża ryzyko zmiany prawa w tym zakresie.
2) odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
zwanego PSZOK,
3) wyposażeniu na koszt Wykonawcy obsługiwanych nieruchomości oraz Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w pojemniki i worki o pojemności i właściwościach określonych w Uchwale Nr XLII/267/2022 Rady Gminy Żelechlinek z dnia 12 maja 2022 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Żelechlinek (Dz. Urz. Woj. Łódz. z 2022 r., poz. 3217).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na:
1) odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe na terenie Gminy Żelechlinek, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów:
- przygotowania do ponownego użycia i recyklingu następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła,
- ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania,
- składowania,
zgodnie z obowiązującymi w trakcie realizacji umowy przepisami prawa z zastrzeżeniem, że Wykonawcę obciąża ryzyko zmiany prawa w tym zakresie.
2) odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
zwanego PSZOK,
3) wyposażeniu na koszt Wykonawcy obsługiwanych nieruchomości oraz Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w pojemniki i worki o pojemności i właściwościach określonych w Uchwale Nr XLII/267/2022 Rady Gminy Żelechlinek z dnia 12 maja 2022 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Żelechlinek (Dz. Urz. Woj. Łódz. z 2022 r., poz. 3217).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada aktualny wpis do rejestru BDO prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa na podstawie art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.), w zakresie podmiotów transportujących odpady;
b) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez Wójta Gminy Żelechlinek, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Żelechlinek;
2) zdolności technicznej i zawodowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) wykonał, a w przypadku usług powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalność jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 (jedną) usługę świadczoną w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy, polegającą na odbiorze odpadów komunalnych w ilości nie mniejszej niż 400 Mg/ 12 m-cy;
b) dysponuje:
- co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
- co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
- co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej,
- co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości, o utrudnionym dojeździe.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada aktualny wpis do rejestru BDO prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa na podstawie art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.), w zakresie podmiotów transportujących odpady, obejmujący swym zakresem kody odpadów zgodne z określonymi w przedmiocie zamówienia;
b) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez Wójta Gminy Żelechlinek, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Żelechlinek, obejmujący swym zakresem kody odpadów zgodne z określonymi w przedmiocie zamówienia;
2) zdolności technicznej i zawodowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) wykonał, a w przypadku usług powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalność jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 (jedną) usługę świadczoną w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy, polegającą na odbiorze odpadów komunalnych w ilości nie mniejszej niż 400 Mg/ 12 m-cy;
b) dysponuje:
- co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
- co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
- co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej,
- co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości, o utrudnionym dojeździe.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych b) na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- aktualnego wpisu do rejestru BDO prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa na podstawie art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.), w zakresie podmiotów transportujących odpady;
- wpisu do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez Wójta Gminy Żelechlinek, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Żelechlinek,
- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 7 do SWZ), w tym co najmniej 1
(jedną) usługę świadczoną w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy, polegającą na odbiorze odpadów komunalnych w ilości nie mniejszej niż 400 Mg/ 12 m-cy,
- wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 8 do SWZ), w tym:
• co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
• co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
• co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej,
• co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości, o utrudnionym dojeździe.
Po zmianie:
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych b) na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- aktualnego wpisu do rejestru BDO prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa na podstawie art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.), w zakresie podmiotów transportujących odpady, obejmującego swym zakresem kody odpadów zgodne z określonymi w przedmiocie zamówienia;
- wpisu do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez Wójta Gminy Żelechlinek, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Żelechlinek, obejmującego swym zakresem kody odpadów zgodne z określonymi w przedmiocie zamówienia,
- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 7 do SWZ), w tym co najmniej 1
(jedną) usługę świadczoną w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy, polegającą na odbiorze odpadów komunalnych w ilości nie mniejszej niż 400 Mg/ 12 m-cy,
- wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 8 do SWZ), w tym:
• co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
• co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
• co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej,
• co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości, o utrudnionym dojeździe.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-12 12:00
Po zmianie:
2024-11-20 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-12 13:00
Po zmianie:
2024-11-20 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-11
Po zmianie:
2024-12-19