BZP: Usługa w zakresie wywozu oraz zagospodarowania odpadów z obiektów Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach wraz z dzierżawą kontenerów - (przetarg nr 1).
12.11.2024
2024/BZP 00589486/01
Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa w zakresie wywozu oraz zagospodarowania odpadów z obiektów Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
wraz z dzierżawą kontenerów - (przetarg nr 1).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołowska 72A
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-060
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aifz@awf.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa w zakresie wywozu oraz zagospodarowania odpadów z obiektów Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
wraz z dzierżawą kontenerów - (przetarg nr 1).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dca273c-86a9-4a24-8e87-e0a0f065e24a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00428651/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługa w zakresie wywozu oraz zagospodarowania odpadów z obiektów Akademii Wychowania Fizycznego im. J. Kukuczki w Katowicach wraz z dzierżawą kontenerów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://awf-katowice.logintrade.net/zapytania_email,181452,72e92953f4ee7ab47698440958eb8081.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://awfkatowice.logintrade.net/zapytania_email,181452,72e92953f4ee7ab47698440958eb8081.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://awf-katowice.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z platformy przetargowej dostępny pod adresem:
https://awf-katowice.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Złożenie oferty poprzez platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej platformy przetargowej - pod adresem:
https://awf-katowice.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie działania platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net
od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 - 1600.
5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty
(w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w instrukcjach użytkowników platformy przetargowej.
6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej,
w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2023 r. poz. 57 z późn. zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 6 niniejszego rozdziału SWZ, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez zamawiającego w niniejszej SWZ.
Szczegółowe informacje w Rozdziale XIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/13/2024/TPBN
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa w zakresie wywozu oraz zagospodarowania odpadów z obiektów Akademii Wychowania Fizycznego
im. Jerzego Kukuczki w Katowicach wraz z dzierżawą kontenerów - (przetarg nr 1).
Kod Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 90511000-2;
Przedmiot zamówienia:
Usługa w zakresie wywozu oraz zagospodarowania odpadów z obiektów Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach wraz z dzierżawą kontenerów
w latach 2025/2026.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w zakresie zlecenia dodatkowych usług określonych szczegółowo w Rozdziale X pkt. 9 SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego spośród warunków, o których mowaw art. 112 ust. 2 ustawy:
3.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
-Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie;
3.1.1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych
w gminie, na terenie której zamierza odbierać odpady komunalne od właściciela nieruchomości zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2022 poz. 2519 ze zm.);
b) wpis do Rejestru o którym mowa w art. 49 ust 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach, który zezwala na transport odpadów obejmujących kody odpadów określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r., w sprawie katalogu odpadów w zakresie rodzajów odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia;
3.2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
a) Wykonawca będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z minimalną sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia w wysokości
co najmniej 500 000,00 pln.
3.3. Zdolność techniczna lub zawodowa:
3.3.1. W zakresie zdolności technicznej:
a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
dwie (2) usługi – polegające na wykonaniu usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 150 000,00 zł. (sto pięćdziesiąt tysięcy 0/100 złotych).
b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje pojazdem specjalistycznym małogabarytowym
o DMC do 7,5 Mg przystosowanym do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych z posesji o utrudnionym dojeździe w tym o wąskich ograniczonych krawężnikami i chodnikami dojazdach w ilości minimum 1 pojazdu.
Uwaga!!!
Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117
ust. 1 ustawy), co oznacza możliwość sumowania zasobów w tym zakresie.
Uwaga!!!
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wspólnie z innymi wykonawcami (np. konsorcjum), należy wykazać usługę, w której wykonawca bezpośrednio uczestniczył - zamawiający nie dopuszcza by wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac.
Uwaga!!!
W przypadku wskazania przez wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym (https://ezamówienia.gov.pl) Urzędu Zamówień Publicznych.
3.3.2. W zakresie zdolności zawodowej:
-Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie;
4. Wykaz podmiotowych środków dowodowych
4.1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez zamawiającego w ust. 3 niniejszego rozdziału SWZ),
na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany w terminie minimum 5 dni do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
- w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.1.1.
a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych
w gminie, na terenie której zamierza odbierać odpady komunalne od właściciela nieruchomości zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2022 poz. 2519 ze zm.);
b) wpis do Rejestru o którym mowa w art. 49 ust 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.,
o odpadach, który zezwala na transport odpadów obejmujących kody odpadów określone
w Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r., w sprawie katalogu odpadów w zakresie rodzajów odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia;
- w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.2.
a) polisa odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z minimalną sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 500 000,00 pln.
- w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.3.1.
a) wykaz usług (załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane (wraz z podaniem kwoty), a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (zawierające również kwotę usług). Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
b) Oświadczenie wraz wykazem (załącznik nr 7 do SWZ) z którego wynika posiadanie pojazdu specjalistycznego małogabarytowego o DMC do 7,5 Mg przystosowanego do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych z posesji o utrudnionym dojeździe w tym o wąskich ograniczonych krawężnikami i chodnikami dojazdach w liczbie minimum 1 pojazdu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 5 do SWZ.1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe
w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 5 do SWZ.
1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.