BZP: „Ochrona nieruchomości zabudowanych będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa Oddziału Terenowego KOWR w Szczecinie”- postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WO.260.30.2024
12.11.2024
2024/BZP 00589515/01
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Ochrona nieruchomości zabudowanych będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa Oddziału Terenowego KOWR w Szczecinie”- postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WO.260.30.2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bronowicka 41
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-012
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.szczecin@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa, wsparcie rolnictwa, aktywna polityka rolna oraz rozwój obszarów wiejskich
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Ochrona nieruchomości zabudowanych będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa Oddziału Terenowego KOWR w Szczecinie”- postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WO.260.30.2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de437ce2-17ed-4004-a45d-885625a5aa9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00103256/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Ochrona fizyczna, usługa monitoringu siedziby OT KOWR w Szczecinie, Sekcji Zamiejscowych oraz innych nieruchomości będących w ZWRSP
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/455601/slug/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale 12 SWZ, https://kowr.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale 12 SWZ, https://kowr.eb2b.com.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarty w Rozdziale 24 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarty w Rozdziale 24 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZC.WO.260.30.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 13
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ochrona patrolowa nieruchomości - dz. nr 11/6 obr. Mołstowo, gm. Resko. Wykonawca wykonując doraźną bezpośrednią ochronę fizyczną nieruchomości (ochrona patrolowa), będzie zobowiązany do podejmowania działań interwencyjnych mających na celu zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w tym w szczególności jego zniszczenia lub uszkodzenia lub zaboru. Wykonawca zobowiązany jest ochraniać obiekt i znajdujące się w nim mienie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, między innymi zobowiązany jest do:
a) zapewnienia całodobowej gotowości załóg patrolowo – interwencyjnych, które podejmą czynne działania interwencyjne w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek przypadków naruszenia, które będą miały miejsce na chronionych nieruchomościach;
b) wykonywania przynajmniej 4 razy na dobę w równych odstępach czasu (średnio co 6 godzin), przez siedem dni w tygodniu patroli obiektów podlegających ochronie; dokonywania obchodów chronionego terenu i znajdujących się na nim obiektów z zewnątrz. Szczegółowe informacje zawiera rozdział 3 SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-01 do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie możliwość skorzystania ze wznowienia, o którym mowa w art. 35 ust. 1 ustawy pzp, na zasadach i warunkach określonych poniżej:1) Realizacja wznowienia polegać będzie na ewentualnym jednokrotnym powierzeniu realizacji przedmiotu zamówienia na okres od 1 miesiąca do maksymalnie 9 miesięcy po zakończeniu realizacji umowy podstawowej, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dla poszczególnych zadań częściowych okresy wznowień zostały wskazane w rozdziale 8 SWZ.
2) Wznowienie realizowane będzie na takich samych warunkach jak umowa podstawowa;
3) Ceny objęte wznowieniem będą takie same, jak określone w ofercie Wykonawcy;
4) Warunkiem skorzystania ze wznowienia będzie złożenie przez Zamawiającego na miesiąc przed zakończeniem trwania umowy oświadczenia woli o skorzystaniu ze wznowienia, w którym Zamawiający określi dokładny czas trwania wznowienia;
5) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa wznowienia, usługa świadczona będzie na warunkach i zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ;
6) W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego ze wznowienia, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kara umowna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ochrona patrolowa nieruchomości - dz. nr 20/35 obr. Rzęsin, gm. Gryfice. Wykonawca wykonując doraźną bezpośrednią ochronę fizyczną nieruchomości (ochrona patrolowa), będzie zobowiązany do podejmowania działań interwencyjnych mających na celu zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w tym w szczególności jego zniszczenia lub uszkodzenia lub zaboru. Wykonawca zobowiązany jest ochraniać obiekt i znajdujące się w nim mienie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, między innymi zobowiązany jest do:
a) zapewnienia całodobowej gotowości załóg patrolowo – interwencyjnych, które podejmą czynne działania interwencyjne w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek przypadków naruszenia, które będą miały miejsce na chronionych nieruchomościach;
b) wykonywania przynajmniej 4 razy na dobę w równych odstępach czasu (średnio co 6 godzin), przez siedem dni w tygodniu patroli obiektów podlegających ochronie; dokonywania obchodów chronionego terenu i znajdujących się na nim obiektów z zewnątrz. Szczegółowe informacje zawiera rozdział 3 SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kara umowna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ochrona patrolowa nieruchomości - dz. nr 326/36, 326/14 obr. Wicimice, gm. Płoty. Wykonawca wykonując doraźną bezpośrednią ochronę fizyczną nieruchomości (ochrona patrolowa), będzie zobowiązany do podejmowania działań interwencyjnych mających na celu zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w tym w szczególności jego zniszczenia lub uszkodzenia lub zaboru. Wykonawca zobowiązany jest ochraniać obiekt i znajdujące się w nim mienie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, między innymi zobowiązany jest do:
a) zapewnienia całodobowej gotowości załóg patrolowo – interwencyjnych, które podejmą czynne działania interwencyjne w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek przypadków naruszenia, które będą miały miejsce na chronionych nieruchomościach;
b) wykonywania przynajmniej 4 razy na dobę w równych odstępach czasu (średnio co 6 godzin), przez siedem dni w tygodniu patroli obiektów podlegających ochronie; dokonywania obchodów chronionego terenu i znajdujących się na nim obiektów z zewnątrz. Szczegółowe informacje zawiera rozdział 3 SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kara umowna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ochrona patrolowa nieruchomości - dz. nr 678, 675 obr. Banie 2, gm. Banie. Wykonawca wykonując doraźną bezpośrednią ochronę fizyczną nieruchomości (ochrona patrolowa), będzie zobowiązany do podejmowania działań interwencyjnych mających na celu zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w tym w szczególności jego zniszczenia lub uszkodzenia lub zaboru. Wykonawca zobowiązany jest ochraniać obiekt i znajdujące się w nim mienie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, między innymi zobowiązany jest do:
a) zapewnienia całodobowej gotowości załóg patrolowo – interwencyjnych, które podejmą czynne działania interwencyjne w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek przypadków naruszenia, które będą miały miejsce na chronionych nieruchomościach;
b) wykonywania przynajmniej 4 razy na dobę w równych odstępach czasu (średnio co 6 godzin), przez siedem dni w tygodniu patroli obiektów podlegających ochronie; dokonywania obchodów chronionego terenu i znajdujących się na nim obiektów z zewnątrz. Szczegółowe informacje zawiera rozdział 3 SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kara umowna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ochrona patrolowa nieruchomości - dz. nr 177/5, 134/11 obr. Trzcińsko Zdrój 2, gm. Trzcińsko Zdrój. Wykonawca wykonując doraźną bezpośrednią ochronę fizyczną nieruchomości (ochrona patrolowa), będzie zobowiązany do podejmowania działań interwencyjnych mających na celu zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w tym w szczególności jego zniszczenia lub uszkodzenia lub zaboru. Wykonawca zobowiązany jest ochraniać obiekt i znajdujące się w nim mienie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, między innymi zobowiązany jest do:
a) zapewnienia całodobowej gotowości załóg patrolowo – interwencyjnych, które podejmą czynne działania interwencyjne w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek przypadków naruszenia, które będą miały miejsce na chronionych nieruchomościach;
b) wykonywania przynajmniej 4 razy na dobę w równych odstępach czasu (średnio co 6 godzin), przez siedem dni w tygodniu patroli obiektów podlegających ochronie; dokonywania obchodów chronionego terenu i znajdujących się na nim obiektów z zewnątrz. Szczegółowe informacje zawiera rozdział 3 SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie możliwość skorzystania ze wznowienia, o którym mowa w art. 35 ust. 1 ustawy pzp, na zasadach i warunkach określonych poniżej:1) Realizacja wznowienia polegać będzie na ewentualnym jednokrotnym powierzeniu realizacji przedmiotu zamówienia na okres od 1 miesiąca do maksymalnie 9 miesięcy po zakończeniu realizacji umowy podstawowej, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dla poszczególnych zadań częściowych okresy wznowień zostały wskazane w rozdziale 8 SWZ.
2) Wznowienie realizowane będzie na takich samych warunkach jak umowa podstawowa;
3) Ceny objęte wznowieniem będą takie same, jak określone w ofercie Wykonawcy;
4) Warunkiem skorzystania ze wznowienia będzie złożenie przez Zamawiającego na miesiąc przed zakończeniem trwania umowy oświadczenia woli o skorzystaniu ze wznowienia, w którym Zamawiający określi dokładny czas trwania wznowienia;
5) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa wznowienia, usługa świadczona będzie na warunkach i zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ;
6) W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego ze wznowienia, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kara umowna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ochrona patrolowa nieruchomości - dz. nr 71/11 obr. Skrzynka, gm. Lipiany. Wykonawca wykonując doraźną bezpośrednią ochronę fizyczną nieruchomości (ochrona patrolowa), będzie zobowiązany do podejmowania działań interwencyjnych mających na celu zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w tym w szczególności jego zniszczenia lub uszkodzenia lub zaboru. Wykonawca zobowiązany jest ochraniać obiekt i znajdujące się w nim mienie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, między innymi zobowiązany jest do:
a) zapewnienia całodobowej gotowości załóg patrolowo – interwencyjnych, które podejmą czynne działania interwencyjne w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek przypadków naruszenia, które będą miały miejsce na chronionych nieruchomościach;
b) wykonywania przynajmniej 4 razy na dobę w równych odstępach czasu (średnio co 6 godzin), przez siedem dni w tygodniu patroli obiektów podlegających ochronie; dokonywania obchodów chronionego terenu i znajdujących się na nim obiektów z zewnątrz. Szczegółowe informacje zawiera rozdział 3 SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kara umowna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ochrona patrolowa nieruchomości - dz. nr 252/1 obr. Lubicz, gm. Widuchowa. Wykonawca wykonując doraźną bezpośrednią ochronę fizyczną nieruchomości (ochrona patrolowa), będzie zobowiązany do podejmowania działań interwencyjnych mających na celu zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w tym w szczególności jego zniszczenia lub uszkodzenia lub zaboru. Wykonawca zobowiązany jest ochraniać obiekt i znajdujące się w nim mienie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, między innymi zobowiązany jest do:
a) zapewnienia całodobowej gotowości załóg patrolowo – interwencyjnych, które podejmą czynne działania interwencyjne w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek przypadków naruszenia, które będą miały miejsce na chronionych nieruchomościach;
b) wykonywania przynajmniej 4 razy na dobę w równych odstępach czasu (średnio co 6 godzin), przez siedem dni w tygodniu patroli obiektów podlegających ochronie; dokonywania obchodów chronionego terenu i znajdujących się na nim obiektów z zewnątrz. Szczegółowe informacje zawiera rozdział 3 SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-01 do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
2. Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie możliwość skorzystania ze wznowienia, o którym mowa w art. 35 ust. 1 ustawy pzp, na zasadach i warunkach określonych poniżej:1) Realizacja wznowienia polegać będzie na ewentualnym jednokrotnym powierzeniu realizacji przedmiotu zamówienia na okres od 1 miesiąca do maksymalnie 9 miesięcy po zakończeniu realizacji umowy podstawowej, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dla poszczególnych zadań częściowych okresy wznowień zostały wskazane w rozdziale 8 SWZ.
2) Wznowienie realizowane będzie na takich samych warunkach jak umowa podstawowa;
3) Ceny objęte wznowieniem będą takie same, jak określone w ofercie Wykonawcy;
4) Warunkiem skorzystania ze wznowienia będzie złożenie przez Zamawiającego na miesiąc przed zakończeniem trwania umowy oświadczenia woli o skorzystaniu ze wznowienia, w którym Zamawiający określi dokładny czas trwania wznowienia;
5) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa wznowienia, usługa świadczona będzie na warunkach i zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ;
6) W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego ze wznowienia, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kara umowna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ochrona patrolowa nieruchomości - dz. nr 12/4 obr. Trzebień, gm. Dolice. Wykonawca wykonując doraźną bezpośrednią ochronę fizyczną nieruchomości (ochrona patrolowa), będzie zobowiązany do podejmowania działań interwencyjnych mających na celu zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w tym w szczególności jego zniszczenia lub uszkodzenia lub zaboru. Wykonawca zobowiązany jest ochraniać obiekt i znajdujące się w nim mienie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, między innymi zobowiązany jest do:
a) zapewnienia całodobowej gotowości załóg patrolowo – interwencyjnych, które podejmą czynne działania interwencyjne w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek przypadków naruszenia, które będą miały miejsce na chronionych nieruchomościach;
b) wykonywania przynajmniej 4 razy na dobę w równych odstępach czasu (średnio co 6 godzin), przez siedem dni w tygodniu patroli obiektów podlegających ochronie; dokonywania obchodów chronionego terenu i znajdujących się na nim obiektów z zewnątrz. Szczegółowe informacje zawiera rozdział 3 SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
2. Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie możliwość skorzystania ze wznowienia, o którym mowa w art. 35 ust. 1 ustawy pzp, na zasadach i warunkach określonych poniżej:1) Realizacja wznowienia polegać będzie na ewentualnym jednokrotnym powierzeniu realizacji przedmiotu zamówienia na okres od 1 miesiąca do maksymalnie 9 miesięcy po zakończeniu realizacji umowy podstawowej, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dla poszczególnych zadań częściowych okresy wznowień zostały wskazane w rozdziale 8 SWZ.
2) Wznowienie realizowane będzie na takich samych warunkach jak umowa podstawowa;
3) Ceny objęte wznowieniem będą takie same, jak określone w ofercie Wykonawcy;
4) Warunkiem skorzystania ze wznowienia będzie złożenie przez Zamawiającego na miesiąc przed zakończeniem trwania umowy oświadczenia woli o skorzystaniu ze wznowienia, w którym Zamawiający określi dokładny czas trwania wznowienia;
5) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa wznowienia, usługa świadczona będzie na warunkach i zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ;
6) W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego ze wznowienia, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kara umowna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ochrona patrolowa nieruchomości - dz. nr 148/4 obr. Kolsk, gm. Bierzwnik. Wykonawca wykonując doraźną bezpośrednią ochronę fizyczną nieruchomości (ochrona patrolowa), będzie zobowiązany do podejmowania działań interwencyjnych mających na celu zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w tym w szczególności jego zniszczenia lub uszkodzenia lub zaboru. Wykonawca zobowiązany jest ochraniać obiekt i znajdujące się w nim mienie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, między innymi zobowiązany jest do:
a) zapewnienia całodobowej gotowości załóg patrolowo – interwencyjnych, które podejmą czynne działania interwencyjne w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek przypadków naruszenia, które będą miały miejsce na chronionych nieruchomościach;
b) wykonywania przynajmniej 4 razy na dobę w równych odstępach czasu (średnio co 6 godzin), przez siedem dni w tygodniu patroli obiektów podlegających ochronie; dokonywania obchodów chronionego terenu i znajdujących się na nim obiektów z zewnątrz. Szczegółowe informacje zawiera rozdział 3 SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-01 do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
2. Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie możliwość skorzystania ze wznowienia, o którym mowa w art. 35 ust. 1 ustawy pzp, na zasadach i warunkach określonych poniżej:1) Realizacja wznowienia polegać będzie na ewentualnym jednokrotnym powierzeniu realizacji przedmiotu zamówienia na okres od 1 miesiąca do maksymalnie 9 miesięcy po zakończeniu realizacji umowy podstawowej, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dla poszczególnych zadań częściowych okresy wznowień zostały wskazane w rozdziale 8 SWZ.
2) Wznowienie realizowane będzie na takich samych warunkach jak umowa podstawowa;
3) Ceny objęte wznowieniem będą takie same, jak określone w ofercie Wykonawcy;
4) Warunkiem skorzystania ze wznowienia będzie złożenie przez Zamawiającego na miesiąc przed zakończeniem trwania umowy oświadczenia woli o skorzystaniu ze wznowienia, w którym Zamawiający określi dokładny czas trwania wznowienia;
5) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa wznowienia, usługa świadczona będzie na warunkach i zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ;
6) W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego ze wznowienia, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kara umowna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ochrona patrolowa nieruchomości - dz. nr 41//6, 213 obr. Warszyn, gm. Dolice. Wykonawca wykonując doraźną bezpośrednią ochronę fizyczną nieruchomości (ochrona patrolowa), będzie zobowiązany do podejmowania działań interwencyjnych mających na celu zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w tym w szczególności jego zniszczenia lub uszkodzenia lub zaboru. Wykonawca zobowiązany jest ochraniać obiekt i znajdujące się w nim mienie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, między innymi zobowiązany jest do:
a) zapewnienia całodobowej gotowości załóg patrolowo – interwencyjnych, które podejmą czynne działania interwencyjne w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek przypadków naruszenia, które będą miały miejsce na chronionych nieruchomościach;
b) wykonywania przynajmniej 4 razy na dobę w równych odstępach czasu (średnio co 6 godzin), przez siedem dni w tygodniu patroli obiektów podlegających ochronie; dokonywania obchodów chronionego terenu i znajdujących się na nim obiektów z zewnątrz. Szczegółowe informacje zawiera rozdział 3 SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
2. Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie możliwość skorzystania ze wznowienia, o którym mowa w art. 35 ust. 1 ustawy pzp, na zasadach i warunkach określonych poniżej:1) Realizacja wznowienia polegać będzie na ewentualnym jednokrotnym powierzeniu realizacji przedmiotu zamówienia na okres od 1 miesiąca do maksymalnie 6 miesięcy po zakończeniu realizacji umowy podstawowej, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dla poszczególnych zadań częściowych okresy wznowień zostały wskazane w rozdziale 8 SWZ.
2) Wznowienie realizowane będzie na takich samych warunkach jak umowa podstawowa;
3) Ceny objęte wznowieniem będą takie same, jak określone w ofercie Wykonawcy;
4) Warunkiem skorzystania ze wznowienia będzie złożenie przez Zamawiającego na miesiąc przed zakończeniem trwania umowy oświadczenia woli o skorzystaniu ze wznowienia, w którym Zamawiający określi dokładny czas trwania wznowienia;
5) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa wznowienia, usługa świadczona będzie na warunkach i zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ;
6) W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego ze wznowienia, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kara umowna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ochrona patrolowa nieruchomości - dz. nr 8/12 obr. Brzezina, gm. Dolice. Wykonawca wykonując doraźną bezpośrednią ochronę fizyczną nieruchomości (ochrona patrolowa), będzie zobowiązany do podejmowania działań interwencyjnych mających na celu zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w tym w szczególności jego zniszczenia lub uszkodzenia lub zaboru. Wykonawca zobowiązany jest ochraniać obiekt i znajdujące się w nim mienie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, między innymi zobowiązany jest do:
a) zapewnienia całodobowej gotowości załóg patrolowo – interwencyjnych, które podejmą czynne działania interwencyjne w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek przypadków naruszenia, które będą miały miejsce na chronionych nieruchomościach;
b) wykonywania przynajmniej 4 razy na dobę w równych odstępach czasu (średnio co 6 godzin), przez siedem dni w tygodniu patroli obiektów podlegających ochronie; dokonywania obchodów chronionego terenu i znajdujących się na nim obiektów z zewnątrz. Szczegółowe informacje zawiera rozdział 3 SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie możliwość skorzystania ze wznowienia, o którym mowa w art. 35 ust. 1 ustawy pzp, na zasadach i warunkach określonych poniżej:1) Realizacja wznowienia polegać będzie na ewentualnym jednokrotnym powierzeniu realizacji przedmiotu zamówienia na okres od 1 miesiąca do maksymalnie 6 miesięcy po zakończeniu realizacji umowy podstawowej, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dla poszczególnych zadań częściowych okresy wznowień zostały wskazane w rozdziale 8 SWZ.
2) Wznowienie realizowane będzie na takich samych warunkach jak umowa podstawowa;
3) Ceny objęte wznowieniem będą takie same, jak określone w ofercie Wykonawcy;
4) Warunkiem skorzystania ze wznowienia będzie złożenie przez Zamawiającego na miesiąc przed zakończeniem trwania umowy oświadczenia woli o skorzystaniu ze wznowienia, w którym Zamawiający określi dokładny czas trwania wznowienia;
5) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa wznowienia, usługa świadczona będzie na warunkach i zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ;
6) W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego ze wznowienia, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kara umowna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ochrona patrolowa nieruchomości - dz. nr 11/18 Płoszkowo, gm. Dolice. Wykonawca wykonując doraźną bezpośrednią ochronę fizyczną nieruchomości (ochrona patrolowa), będzie zobowiązany do podejmowania działań interwencyjnych mających na celu zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w tym w szczególności jego zniszczenia lub uszkodzenia lub zaboru. Wykonawca zobowiązany jest ochraniać obiekt i znajdujące się w nim mienie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, między innymi zobowiązany jest do:
a) zapewnienia całodobowej gotowości załóg patrolowo – interwencyjnych, które podejmą czynne działania interwencyjne w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek przypadków naruszenia, które będą miały miejsce na chronionych nieruchomościach;
b) wykonywania przynajmniej 4 razy na dobę w równych odstępach czasu (średnio co 6 godzin), przez siedem dni w tygodniu patroli obiektów podlegających ochronie; dokonywania obchodów chronionego terenu i znajdujących się na nim obiektów z zewnątrz. Szczegółowe informacje zawiera rozdział 3 SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
2. Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie możliwość skorzystania ze wznowienia, o którym mowa w art. 35 ust. 1 ustawy pzp, na zasadach i warunkach określonych poniżej:1) Realizacja wznowienia polegać będzie na ewentualnym jednokrotnym powierzeniu realizacji przedmiotu zamówienia na okres od 1 miesiąca do maksymalnie 6 miesięcy po zakończeniu realizacji umowy podstawowej, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dla poszczególnych zadań częściowych okresy wznowień zostały wskazane w rozdziale 8 SWZ.
2) Wznowienie realizowane będzie na takich samych warunkach jak umowa podstawowa;
3) Ceny objęte wznowieniem będą takie same, jak określone w ofercie Wykonawcy;
4) Warunkiem skorzystania ze wznowienia będzie złożenie przez Zamawiającego na miesiąc przed zakończeniem trwania umowy oświadczenia woli o skorzystaniu ze wznowienia, w którym Zamawiający określi dokładny czas trwania wznowienia;
5) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa wznowienia, usługa świadczona będzie na warunkach i zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ;
6) W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego ze wznowienia, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kara umowna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ochrona patrolowa nieruchomości - dz. nr 28/26 obr. Drzenin, gm. Gryfino. Wykonawca wykonując doraźną bezpośrednią ochronę fizyczną nieruchomości (ochrona patrolowa), będzie zobowiązany do podejmowania działań interwencyjnych mających na celu zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w tym w szczególności jego zniszczenia lub uszkodzenia lub zaboru. Wykonawca zobowiązany jest ochraniać obiekt i znajdujące się w nim mienie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, między innymi zobowiązany jest do:
a) zapewnienia całodobowej gotowości załóg patrolowo – interwencyjnych, które podejmą czynne działania interwencyjne w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek przypadków naruszenia, które będą miały miejsce na chronionych nieruchomościach;
b) wykonywania przynajmniej 4 razy na dobę w równych odstępach czasu (średnio co 6 godzin), przez siedem dni w tygodniu patroli obiektów podlegających ochronie; dokonywania obchodów chronionego terenu i znajdujących się na nim obiektów z zewnątrz. Szczegółowe informacje zawiera rozdział 3 SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-01 do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
2. Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie możliwość skorzystania ze wznowienia, o którym mowa w art. 35 ust. 1 ustawy pzp, na zasadach i warunkach określonych poniżej:1) Realizacja wznowienia polegać będzie na ewentualnym jednokrotnym powierzeniu realizacji przedmiotu zamówienia na okres od 1 miesiąca do maksymalnie 9 miesięcy po zakończeniu realizacji umowy podstawowej, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dla poszczególnych zadań częściowych okresy wznowień zostały wskazane w rozdziale 8 SWZ.
2) Wznowienie realizowane będzie na takich samych warunkach jak umowa podstawowa;
3) Ceny objęte wznowieniem będą takie same, jak określone w ofercie Wykonawcy;
4) Warunkiem skorzystania ze wznowienia będzie złożenie przez Zamawiającego na miesiąc przed zakończeniem trwania umowy oświadczenia woli o skorzystaniu ze wznowienia, w którym Zamawiający określi dokładny czas trwania wznowienia;
5) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa wznowienia, usługa świadczona będzie na warunkach i zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ;
6) W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego ze wznowienia, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kara umowna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję w zakresie usług ochrony i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1995).
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca wykonujący działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia winien posiadać obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem lub zaniechaniem ubezpieczonego w związku z ochroną osób i mienia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia (Dz. U. 2013 r. poz. 1550),
-zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że dysponuje:
co najmniej dwoma pracownikami, którzy są wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzonej przez Komendanta Głównego Policji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1995), Osoby wskazane w ofercie muszą brać udział w realizacji zamówienia. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie częściowe wykonawca na każde zadanie częściowe może wskazać te same osoby.
b) Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje:
• co najmniej jedną usługę ochrony mienia realizowaną w formie doraźnej, bezpośredniej ochrony fizycznej o wartości usługi nie mniejszej niż 10.000,00 tys. zł brutto, która była lub jest świadczona przez okres co najmniej 3 m-cy (w przypadku usługi będącej w trakcie realizacji/wykonywanej Zamawiający uwzględni wartość tej części usługi, która została faktycznie wykonana do upływu terminu składania ofert i musi wynosić co najmniej 10.000,00 zł brutto. ).
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie częściowe wykonawca na każde zadanie częściowe może wskazać tę samą usługę.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.:
1. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (załącznik nr 7 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust 1 pkt 1 i 2,
b) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP,
c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
d) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
e) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP,
f) art. 109 ust. 1 pkt 4-10 ustawy PZP,
g) na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę aktualnej koncesji w zakresie usług ochrony i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1995).
2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: dokument potwierdzający posiadanie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem lub zaniechaniem ubezpieczonego w związku z ochroną osób i mienia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia (Dz. U. 2013 r. poz. 1550).
3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, tj.:
• co najmniej jedną usługę ochrony mienia realizowanej w formie doraźnej, bezpośredniej ochrony fizycznej o wartości usługi nie mniejszej niż 10.000 tys. zł brutto, która była lub jest świadczona przez okres co najmniej 3 m-cy (w przypadku usługi będącej w trakcie realizacji/wykonywanej Zamawiający uwzględni wartość tej części usługi, która została faktycznie wykonana do upływu terminu składania ofert i musi wynosić co najmniej 10.000,00 zł brutto)
- załącznik nr 5 do SWZ,
b) załączenie dowodów określających, czy te usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje co najmniej dwoma pracownikami, którzy są wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzonej przez Komendanta Głównego Policji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1995), na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej.
- załącznik nr 4 do SWZ;
d) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub osób, którymi dysponuje wykonawca.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w Umowie, poza okolicznościami wymienionymi w SWZ i w art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach:1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej;
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron;
3) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
2. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach:
1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej Umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę,
2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminach przewidzianych w ofercie;
3) w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych, cen urzędowych i innych niezależnych od Stron administracyjnych regulacji bezpośrednio wpływających na koszty wykonania przedmiotu umowy,
4) zmiany osób wskazanych w ofercie - pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzonej przez Komendanta Głównego Policji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia, o ile Wykonawca wykaże, że nowe osoby są wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzonej przez Komendanta Głównego Policji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia.
3. Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności usprawniających realizację zamówienia. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy.
4. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy