BZP: Dostawa od dnia 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. artykułów spożywczych - różnych suchych, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
12.11.2024
2024/BZP 00590063/01
MIEJSKA BURSA SZKOLNA W ZABRZU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa od dnia 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. artykułów spożywczych - różnych suchych, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA BURSA SZKOLNA W ZABRZU
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejska Bursa Szkolna w Zabrzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241766920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Franciszkańska 13A
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-819
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 271 49 93
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bursa.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bursa-zabrze.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa od dnia 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. artykułów spożywczych - różnych suchych, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1416fdec-7708-427b-b6ff-a968ac590f94
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mo-client/notices/edit/ko/ContractNotice/08dd02f7-f66e-e487-b47b-0200016e9f9f/ocds-148610-1416fdec-7708-427b-b6ff-a968ac590f94#page=3 / bursa-zabrze.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal , sekretariat@bursa.zabrze.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisane są na stronie: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna w celu związanym z postępowaniem o udzieleniu zamówień publicznych:
1. Zgodnie z art. 13 ust. ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (RODO). Administratorem danych osobowych jest Miejska Bursa Szkolna w Zabrzu, ul. Franciszkańska 13a, 41-819 Zabrze, adres email: marcin@informatics.jaworzno.pl
2. Dane osobowe Wykonawcy i jego przedstawicieli będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy, a podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. Dane osobowe mogą zostać również wykorzystane w celu potwierdzenia kwalifikacji i uprawnień wymaganych przepisami prawa, które powinni posiadać przedstawiciele Wykonawcy w ramach współpracy z Administratorem. Jest to podstawa prawna przetwarzania danych osobowych wynikająca z Art.6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
3. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas realizacji umowy oraz okres wynikający z wymagań prawnych nakładanych na Administratora w zakresie prowadzenia postępowań zakupowych
i związanych z nim czynności. Dane osobowe Wykonawcy/Oferenta i jego przedstawicieli mogą zostać udostępnione dostawcom systemów informatycznych i kancelariom prawnym, z którymi współpracuje Administrator. Dane osobowe Wykonawcy/Oferenta mogą zostać upublicznione zgodnie z wymaganiami prawnymi w obszarze zamówień publicznych.
4. Dane osobowe Wykonawcy i jego przedstawicieli mogą zostać udostępnione dostawcom systemów informatycznych, firmom doradczym i audytowym oraz kancelariom prawnym, z którymi współpracuje Administrator.
5. Wykonawca lub jego przedstawiciele posiadają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. Wykonawca lub jego przedstawiciele mają prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uznają, iż przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy i współpracy z Administratorem.
6. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania niniejszej informacji swoim przedstawicielom, których dane zostaną przekazane Administratorowi w ramach realizacji umowy.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): bez ograniczeń
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r., w tym transport, ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek w miejscu dostawy wskazanym przez Zamawiającego, Pakietu nr 1 - artykułu spożywcze - różne suche do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03132000-5 - Przyprawy nieprzetworzone
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15899000-6 - Proszek do pieczenia
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15851000-8 - Produkty mączne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta spełniająca wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w SWZ oraz mające najniższą cenę. Zamawiający dokona oceny, a następnie dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wg. następującego wzoru: cena minimalna / cena badanej oferty*100 = liczbie punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r., w tym transport, ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek w miejscu dostawy wskazanym przez Zamawiającego, Pakietu nr 2 - warzyw, owoców do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03221000-6 - Warzywa
03222000-3 - Owoce i orzechy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta spełniająca wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w SWZ oraz mające najniższą cenę. Zamawiający dokona oceny, a następnie dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wg. następującego wzoru: cena minimalna / cena badanej oferty*100 = liczbie punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r., w tym transport, ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek w miejscu dostawy wskazanym przez Zamawiającego, Pakietu nr 3 - mięsa, wędlin i drobiu do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15111100-0 - Wołowina
15112000-6 - Drób
15113000-3 - Wieprzowina
15114000-0 - Podroby
15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
15131130-5 - Wędliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta spełniająca wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w SWZ oraz mające najniższą cenę. Zamawiający dokona oceny, a następnie dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wg. następującego wzoru: cena minimalna / cena badanej oferty*100 = liczbie punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r., w tym transport, ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek w miejscu dostawy wskazanym przez Zamawiającego, Pakietu nr 4- nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta spełniająca wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w SWZ oraz mające najniższą cenę. Zamawiający dokona oceny, a następnie dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wg. następującego wzoru: cena minimalna / cena badanej oferty*100 = liczbie punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancję jakości zdrowej i trwałości dostarczanej żywności.
2. Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku/klasy.
3. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty będą odpowiadały przepisom ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia / Dz. U. z 2019 r. poz. 1252, z 2020 r. poz. 284,285,1493,2021 / .
4. Dostarczane produkty będą oznakowane zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z 23 grudnia 2014 roku w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych / Dz. U. 2015 r. poz. 29 z dn. 08.01.2015, Dz.U. 2019 poz. 754 z dn. 17.04.2019 r. , Dz. U. 2020 poz. 1149 z dn. 22.06.2020/.
5. Dostarczane produkty winny odpowiadać Polskim Normom oraz być zgodne z normami określonymi i obowiązujących na obszarze Unii Europejskiej.
6. Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy.
8. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającego spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów / artykułów spożywczych /. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
wpis do ewidencji działalności gospodarczej5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zawartość oferty:1) formularz ofertowy - załącznik nr 1 - 4 do SWZ;
2) wzór umowy – załącznik nr 5 do SWZ / zaparafowany na każdej stronie /
3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu -załącznik nr 6 do SWZ;
4) oświadczenia wykonawcy – załącznik nr 7 - 9 do SWZ
5) jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo, upoważniające do złożenia oferty;
6) jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; jeżeli dotyczy - oświadczenie podwykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 6 do SWZ.
7) Projekt umowy zaparafowany przez upoważnioną do reprezentacji wykonawcy osobę (osoby).
8) Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej wykonawcy:
8.1 Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy
8.2 w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej – należy dołączyć umowę spółki cywilnej,
8.3 oświadczenie, że dostawy spełniają wszystkie odpowiednie normy oraz posiadają wszelkie niezbędne dokumenty i atesty dopuszczające do obrotu na terenie kraju.
UWAGI:
1. Dokumenty z pkt. 8.8.1 – 8.8.3 mogą być przedstawione w formie oryginałów albo czytelnych kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osoby upoważnione
do reprezentacji).
2. Oferty muszą spełniać warunki formalne: właściwy sposób reprezentacji zgodny z właściwym wypisem z rejestru, nadto zaznacza się, że forma prawna prowadzonej działalności winna
być dostosowana do obowiązujących aktualnie przepisów prawa, a mianowicie: ustawa
z 15 września 2000 roku – Kodeks spółek handlowych ( Dz. U. z 2000 roku nr 94 poz. 1037),
a. ustawa z 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 1997 roku nr 121
poz. 769 z późn zm.),
b. ustawa z 20 sierpnia1997 roku przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 1997 roku nr 121 poz. 770 z późn. zm.),
c. ustawa z 19 listopada 1999 roku Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. nr 1999 nr 101 poz. 1178 z późn. zm. ).