BZP: ,,Zakup aktualizacji licencji oprogramowania dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” z podziałem na Zadanie nr 1, Zadanie nr 2 i Zadanie nr 3.
12.11.2024
2024/BZP 00590161/01
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
,,Zakup aktualizacji licencji oprogramowania dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” z podziałem na Zadanie nr 1, Zadanie nr 2 i Zadanie nr 3.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 477013103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Zakup aktualizacji licencji oprogramowania dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” z podziałem na Zadanie nr 1, Zadanie nr 2 i Zadanie nr 3.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7402b1f-a8da-47ef-ac7e-452b41574308
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590161
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015659/51/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Zakup aktualizacji licencji oprogramowania dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego z podziałem na 3 zadania.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną
przy użyciu platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki
do oferty) za pośrednictwem dedykowanego formularza poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po
którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
ogłoszenia z BZP a dodatkowo numerem wewnętrznym postępowania.
4. Wykonawca ma dostęp do formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępny na stronie dotyczącej danego
postępowania.
5. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania
i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z
obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom do konkretnego wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub
powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, określają „REGULAMIN platformazakupowa.pl”, który znajduje się na stronie głównej Platformy oraz „Instrukcja dla
Wykonawców platformazakupowa.pl” dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pomocą dedykowanego formularza przy komunikacji to maksymalnie 500 MB.
9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail:
malgorzata.wojcik@ra.policja.gov.pl
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanej w SWZ.
11. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,
procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf,
f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar,
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szanowna Pani/Szanowny Panie,
w związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, dochowując warunków w nim zawartych informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom.
2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu sprawuje inspektor ochrony danych: Sylwia Fila - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom - e-mail: iod.kwp@ra.policja.gov.pl.
3. Cel i okres przetwarzania danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.
W KWP z siedzibą w Radomiu dane osobowe przetwarza się wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nie przetwarza się ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO) zgodnie z:
- Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej zwaną ustawą Pzp,
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 3 sierpnia 2023r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
- Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE.
Okres przetwarzania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa i jest adekwatny do celów.
4. Odbiorcy danych osobowych.
W rozumieniu RODO odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Dane osobowe nie są udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa. Dane będą udostępniane uprawnionym podmiotom jedynie w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej oraz tylko do upływu terminu na ich wniesienie.
5. Osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z RODO przysługuje:
- prawo dostępu do własnych danych osobowych na zasadach określonych w ustawie Pzp,
- prawo do żądania od administratora sprostowania, uzupełnienia danych, jednak nie może ono skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,
- prawo do ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych, ale to nie może ograniczać przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach przewidzianych prawem,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Przy przetwarzaniu danych osobowych w trybie RODO nie występuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowanie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 55/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Aktualizacja licencji na oprogramowanie Magnet AXIOM Complete (2 - licencje) Nr klucza licencji: B201705120003083, 04B13M3ZNNNVJYCG wraz ze świadczeniem 12 miesięcznego wsparcia technicznego.
2. Aktualizacja licencji na oprogramowanie MSAB XRY z upgradem do wersji PRO, nr licencji:
3-3652154 wraz ze świadczeniem 36 miesięcznego wsparcia technicznego.
Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. Zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” Zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”.
Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia bez odwołania się do nazw własnych oprogramowania. Wykonawcy mogą dostarczyć rozwiązania równoważne, przez co Zamawiający rozumie rozwiązanie takie samo bądź lepsze względem rozwiązania użytkowego i pożądanego, w szczególności w zakresie funkcjonalności cechujących rozwiązanie pożądane. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego Wykonawca zobowiązany jest wykazać jego równoważność w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby okres aktualizacji liczony był od daty dostarczenia aktualizacji oprogramowania.
Zamawiający dopuszcza wznowienie aktualizacji z dniem wygaśnięcia obecnie użytkowanej licencji oprogramowania w przypadku, gdy producent nie przewiduje wznowienia od daty dostarczenia aktualizacji.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania: – max 14 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a. cena - 60 %
b. termin realizacji - 40 %,
1.1. KRYTERIUM I – Cena(C)
SPOSÓB OBLICZANIA PUNKTÓW DLA KRYTERIUM I – Cena
Cena oferty brutto
waga 60% – cena oferty brutto (C)
Dla kryterium – „cena oferty brutto”, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:
C = (CN/ CO) x 60
gdzie:
C - przyznane punkty w kryterium cena,
CN- najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Co - cena oferty ocenianej (brutto).
1.2. KRYTERIUM II – termin realizacji (T)
SPOSÓB OBLICZANIA PUNKTÓW DLA KRYTERIUM II – termin realizacji
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz ofertowy dla danego Zadania wpisują oferowany termin realizacji tj. liczbę dni w których zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy.
W przypadku:
zaoferowania zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie od 1 do 5 dni kalendarzowych
od daty zawarcia umowy Zamawiający przyzna - 40 pkt;
zaoferowania zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie od 6 do 7 dni kalendarzowych
od daty zawarcia umowy Zamawiający przyzna - 30 pkt;
zaoferowania zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie od 8 do 9 dni kalendarzowych
od daty zawarcia umowy Zamawiający przyzna - 20 pkt;
zaoferowania zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie od 10 do 11 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy Zamawiający przyzna - 10 pkt;
zaoferowania zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie od 12 do 13 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy Zamawiający przyzna - 5 pkt;
zaoferowania zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy Zamawiający przyzna - 0 pkt.
Wymagany maksymalny termin realizacji przedmiotu umowy 14 dni kalendarzowych licząc
od dnia następnego po dniu zawarcia umowy.
W przypadku zaoferowania terminu realizacji dłuższego niż 14 dni kalendarzowych
od daty zawarcia umowy oferta podlegać będzie odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia.
W przypadku nie wpisania przez wykonawcę terminu realizacji oświadczam, że zaoferowano maksymalny wymagany termin realizacji przedmiotu umowy tj. 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy .
1.3. Łączna ilość punktów ocenianej oferty (łączna punktacja):
W = C + T
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Aktualizacja licencji na oprogramowanie X-Ways Forensics (2 - licencji) nr klucza licencyjnego: 210910S063869H (dongle id: 802F 280E), 210910S063892H (dongle id: 802F 282E) wraz ze świadczeniem 12 miesięcznego wsparcia technicznego.
2. Aktualizacja licencji na oprogramowanie CELLEBRITE MacOS Digital Collector 1 licencja Nr klucza licencji: BBAA000000000007403 wraz ze świadczeniem 12 miesięcznego wsparcia technicznego;
3. Aktualizacja licencji na oprogramowanie Passware Kit Forensics 1 licencja Nr klucza licencji: 63N8B-B5UZK-D97CS-Q8EMK-U5UF4-GL3X2-KC4HM-DK4JX wraz ze świadczeniem 12 miesięcznego wsparcia technicznego;
4. Aktualizacja licencji na oprogramowanie UFED 4PC Ultimate Subscription
(2 - licencje) Nr klucza licencji: 43079273, 10726820; wraz ze świadczeniem 12 miesięcznego wsparcia technicznego.
Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. Zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” Zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”.
Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia bez odwołania się do nazw własnych oprogramowania. Wykonawcy mogą dostarczyć rozwiązania równoważne, przez co Zamawiający rozumie rozwiązanie takie samo bądź lepsze względem rozwiązania użytkowego i pożądanego, w szczególności w zakresie funkcjonalności cechujących rozwiązanie pożądane. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego Wykonawca zobowiązany jest wykazać jego równoważność w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby okres aktualizacji liczony był od daty dostarczenia aktualizacji oprogramowania.
Zamawiający dopuszcza wznowienie aktualizacji z dniem wygaśnięcia obecnie użytkowanej licencji oprogramowania w przypadku, gdy producent nie przewiduje wznowienia od daty dostarczenia aktualizacji.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania: – max 14 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a. cena - 60 %
b. termin realizacji - 40 %,
1.1. KRYTERIUM I – Cena(C)
SPOSÓB OBLICZANIA PUNKTÓW DLA KRYTERIUM I – Cena
Cena oferty brutto
waga 60% – cena oferty brutto (C)
Dla kryterium – „cena oferty brutto”, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:
C = (CN/ CO) x 60
gdzie:
C - przyznane punkty w kryterium cena,
CN- najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Co - cena oferty ocenianej (brutto).
1.2. KRYTERIUM II – termin realizacji (T)
SPOSÓB OBLICZANIA PUNKTÓW DLA KRYTERIUM II – termin realizacji
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz ofertowy dla danego Zadania wpisują oferowany termin realizacji tj. liczbę dni w których zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy.
W przypadku:
zaoferowania zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie od 1 do 5 dni kalendarzowych
od daty zawarcia umowy Zamawiający przyzna - 40 pkt;
zaoferowania zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie od 6 do 7 dni kalendarzowych
od daty zawarcia umowy Zamawiający przyzna - 30 pkt;
zaoferowania zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie od 8 do 9 dni kalendarzowych
od daty zawarcia umowy Zamawiający przyzna - 20 pkt;
zaoferowania zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie od 10 do 11 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy Zamawiający przyzna - 10 pkt;
zaoferowania zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie od 12 do 13 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy Zamawiający przyzna - 5 pkt;
zaoferowania zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy Zamawiający przyzna - 0 pkt.
Wymagany maksymalny termin realizacji przedmiotu umowy 14 dni kalendarzowych licząc
od dnia następnego po dniu zawarcia umowy.
W przypadku zaoferowania terminu realizacji dłuższego niż 14 dni kalendarzowych
od daty zawarcia umowy oferta podlegać będzie odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia.
W przypadku nie wpisania przez wykonawcę terminu realizacji oświadczam, że zaoferowano maksymalny wymagany termin realizacji przedmiotu umowy tj. 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy .
1.3. Łączna ilość punktów ocenianej oferty (łączna punktacja):
W = C + T
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Aktualizacja licencji serwisowej AMS do urządzenia ABRITES AVDI72ANC s/n:1731BF wraz
ze świadczeniem 12 miesięcznego wsparcia technicznego
1. Aktualizacja licencji serwisowej AMS do urządzenia ABRITES AVDI72ANC s/n:1731BF wraz ze świadczeniem 12 miesięcznego wsparcia technicznego
Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. Zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” Zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”.
Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia bez odwołania się do nazw własnych oprogramowania. Wykonawcy mogą dostarczyć rozwiązania równoważne, przez co Zamawiający rozumie rozwiązanie takie samo bądź lepsze względem rozwiązania użytkowego i pożądanego, w szczególności w zakresie funkcjonalności cechujących rozwiązanie pożądane. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego Wykonawca zobowiązany jest wykazać jego równoważność w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby okres aktualizacji liczony był od daty dostarczenia aktualizacji oprogramowania.
Zamawiający dopuszcza wznowienie aktualizacji z dniem wygaśnięcia obecnie użytkowanej licencji oprogramowania w przypadku, gdy producent nie przewiduje wznowienia od daty dostarczenia aktualizacji.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania: – max 14 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a. cena - 60 %
b. termin realizacji - 40 %,
1.1. KRYTERIUM I – Cena(C)
SPOSÓB OBLICZANIA PUNKTÓW DLA KRYTERIUM I – Cena
Cena oferty brutto
waga 60% – cena oferty brutto (C)
Dla kryterium – „cena oferty brutto”, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:
C = (CN/ CO) x 60
gdzie:
C - przyznane punkty w kryterium cena,
CN- najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Co - cena oferty ocenianej (brutto).
1.2. KRYTERIUM II – termin realizacji (T)
SPOSÓB OBLICZANIA PUNKTÓW DLA KRYTERIUM II – termin realizacji
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz ofertowy dla danego Zadania wpisują oferowany termin realizacji tj. liczbę dni w których zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy.
W przypadku:
zaoferowania zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie od 1 do 5 dni kalendarzowych
od daty zawarcia umowy Zamawiający przyzna - 40 pkt;
zaoferowania zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie od 6 do 7 dni kalendarzowych
od daty zawarcia umowy Zamawiający przyzna - 30 pkt;
zaoferowania zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie od 8 do 9 dni kalendarzowych
od daty zawarcia umowy Zamawiający przyzna - 20 pkt;
zaoferowania zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie od 10 do 11 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy Zamawiający przyzna - 10 pkt;
zaoferowania zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie od 12 do 13 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy Zamawiający przyzna - 5 pkt;
zaoferowania zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy Zamawiający przyzna - 0 pkt.
Wymagany maksymalny termin realizacji przedmiotu umowy 14 dni kalendarzowych licząc
od dnia następnego po dniu zawarcia umowy.
W przypadku zaoferowania terminu realizacji dłuższego niż 14 dni kalendarzowych
od daty zawarcia umowy oferta podlegać będzie odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia.
W przypadku nie wpisania przez wykonawcę terminu realizacji oświadczam, że zaoferowano maksymalny wymagany termin realizacji przedmiotu umowy tj. 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy .
1.3. Łączna ilość punktów ocenianej oferty (łączna punktacja):
W = C + T
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci OPZ wraz z oświadczeniem, na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań, parametrów określonych przez Zamawiającego w OPZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć: 1) Formularz ofertowy (oferta) ,2) Przedmiotowe środki dowodowe w postaci OPZ wraz z oświadczeniem, na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań, parametrów określonych przez Zamawiającego w OPZ
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wkluczeniu z postępowania W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
4) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
5) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych wspólnie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
6) Oferta i oświadczenie o niepodleganiu wkluczeniu z postępowania muszą być złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
7) Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być sporządzone w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone w postaci papierowej przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu (skan) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych wspólnie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wkluczeniu z postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców
3) Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru oferty
jako najkorzystniejszej) przedstawią zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-20 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1) Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych: TAK2) Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych: liczba części zamówienia – 3 Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3,
3) Ofertę można złożyć na jedną, na wszystkie części. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć oferty częściowe.
4) Powód niedokonania podziału zamówienia na części: nie dotyczy
5) Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawców dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia.
6) Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych
7) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 lub 8,
8) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych,
9) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
10) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy.
11) Zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania - indywidualny identyfikator PEPPOL- GLN 5907714353659.
12) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
13) Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania, w przypadkach wskazanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm. ).
14) Termin wykonania – max 14 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy