BZP: Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej „Orunia” w Gdańsku
12.11.2024
2024/BZP 00590325/01
Gmina Miasta Gdańska
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług gastronomicznych
dla Domu Pomocy Społecznej „Orunia” w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska
1.2.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590325
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00567429
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia będzie obowiązywał od dnia 01.12.2024r. do dnia 30.06.2026r. W przypadku, gdy umowa nie zostanie zawarta przed dniem 01.12.2024r., termin realizacji zamówienia obowiązywać będzie od dnia następnego po jej zawarciu, do dnia 30.06.2026 r.
2. Zamawiający warunkuje złożenie oferty po uprzednim odbyciu wizji lokalnej. Zamawiający wymaga przeprowadzenia obligatoryjnej wizji lokalnej, w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w celu sprawdzenia miejsca świadczenia usługi. Osobą wyznaczoną do kontaktu w sprawie wizji lokalnej jest Pani Karolina Bajków, email: adm.gosp@dpsorunia.pl tel. 58 309 49 31 (kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 8-14).
Zamawiający wyznaczy dwa terminy wizji lokalnej:
- pierwszy w dniu 04.11.2024r. o godz.10:00,
- drugi w dniu 05.11.2024r. o godz. 10:00
w budynku DPS przy ul. Starogardzkiej 20 w Gdańsku.
Dodatkowo każdy z Wykonawców może zgłosić Zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej, najpóźniej na jeden dzień przed terminem wizji mailem lub telefonicznie, jeżeli nie może on uczestniczyć w wizji w terminach wyznaczonych powyżej przez Zamawiającego.
Zamawiający w trakcie wizji sporządzi protokół z wizji. Każdy z przedstawicieli Wykonawcy, którzy wzięli udział w wizji ma obowiązek podpisać protokół. Brak podpisu ze wskazaniem nazwy Wykonawcy będą traktowane jako brak odbycia wizji lokalnej i skutkować będą odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ust. Pzp.
Wizja lokalna służy tylko i wyłącz nie do sprawdzenia i poznania miejsca świadczenia usługi.
Uwaga.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczający będzie udział jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę bez odbycia wizji lokalnej, zostanie ona odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
3. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
4. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99.
lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce
„Zgłoś problem”.
5.Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej.
6. Zamawiającym w niniejszym postępowaniu jest:
Dom Pomocy Społecznej „Orunia” w Gdańsku
ul. Starogardzka 20, 80-058 Gdańsk
w imieniu którego działa
Gmina Miasta Gdańska - Urząd Miejski w Gdański
ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk,
wykonujący zadania Centralnego Zamawiającego poprzez wykonanie pomocniczych działań zakupowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Gdańska na podstawie uchwały nr XIII/267/19 Rady Miasta Gdańska z dnia 29 sierpnia 2019 r.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:
1) art. 108 ust. 1 pkt 1-6 Pzp,
2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) zwanej dalej: „ustawą o szczególnych rozwiązaniach”.
Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp zawiera przesłanki wykluczenia, o których mowa powyżej.
8. Zamawiający do realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 lit. a-c oraz e i g ustawy Pzp - Szczegółowe inf. znajdują się w SWZ.
Po zmianie:
1. Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia będzie obowiązywał od dnia 01.12.2024r. do dnia 30.06.2026r. W przypadku, gdy umowa nie zostanie zawarta przed dniem 01.12.2024r., termin realizacji zamówienia obowiązywać będzie od dnia następnego po jej zawarciu, do dnia 30.06.2026 r.
2. Zamawiający warunkuje złożenie oferty po uprzednim odbyciu wizji lokalnej. Zamawiający wymaga przeprowadzenia obligatoryjnej wizji lokalnej, w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w celu sprawdzenia miejsca świadczenia usługi. Osobą wyznaczoną do kontaktu w sprawie wizji lokalnej jest Pani Karolina Bajków, email: adm.gosp@dpsorunia.pl tel. 58 309 49 31 (kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 8-14).
Zamawiający wyznaczy dwa terminy wizji lokalnej:
- pierwszy w dniu 04.11.2024r. o godz.10:00,
- drugi w dniu 05.11.2024r. o godz. 10:00
- trzeci w dniu 14.11.2024r. o godz. 10:00
- czwarty w dniu 15.11.2024r. o godz. 10:00
w budynku DPS przy ul. Starogardzkiej 20 w Gdańsku.
Dodatkowo każdy z Wykonawców może zgłosić Zamawiającemu chęć dokonania wizji lokalnej, najpóźniej na jeden dzień przed terminem wizji mailem lub telefonicznie, jeżeli nie może on uczestniczyć w wizji w terminach wyznaczonych powyżej przez Zamawiającego.
Zamawiający w trakcie wizji sporządzi protokół z wizji. Każdy z przedstawicieli Wykonawcy, którzy wzięli udział w wizji ma obowiązek podpisać protokół. Brak podpisu ze wskazaniem nazwy Wykonawcy będą traktowane jako brak odbycia wizji lokalnej i skutkować będą odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ust. Pzp.
Wizja lokalna służy tylko i wyłącz nie do sprawdzenia i poznania miejsca świadczenia usługi.
Uwaga.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczający będzie udział jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę bez odbycia wizji lokalnej, zostanie ona odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
3. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
4. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99.
lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce
„Zgłoś problem”.
5.Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej.
6. Zamawiającym w niniejszym postępowaniu jest:
Dom Pomocy Społecznej „Orunia” w Gdańsku
ul. Starogardzka 20, 80-058 Gdańsk
w imieniu którego działa
Gmina Miasta Gdańska - Urząd Miejski w Gdański
ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk,
wykonujący zadania Centralnego Zamawiającego poprzez wykonanie pomocniczych działań zakupowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Gdańska na podstawie uchwały nr XIII/267/19 Rady Miasta Gdańska z dnia 29 sierpnia 2019 r.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:
1) art. 108 ust. 1 pkt 1-6 Pzp,
2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) zwanej dalej: „ustawą o szczególnych rozwiązaniach”.
Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp zawiera przesłanki wykluczenia, o których mowa powyżej.
8. Zamawiający do realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 lit. a-c oraz e i g ustawy Pzp - Szczegółowe inf. znajdują się w SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-15 09:00
Po zmianie:
2024-11-20 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-15 09:30
Po zmianie:
2024-11-20 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-14
Po zmianie:
2024-12-19