BZP: Zakup i wdrożenie oprogramowania e-Formularze-UMŁ w modelu SaaS wraz z usługą utrzymania i rozwoju na okres 24 miesięcy”
13.11.2024
2024/BZP 00592754/01
Urząd Miasta Łodzi
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i wdrożenie oprogramowania e-Formularze-UMŁ w modelu SaaS
wraz z usługą utrzymania i rozwoju na okres 24 miesięcy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.p
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592754
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00547444
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
24
Po zmianie:
22
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
ZAMAWIAJĄCY:
Miasto Łódź - Urząd Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź
NIP: 725-002-89-02
objęty działaniami Urzędu Miasta Łodzi jako podmiotu wykonującego zadania Centralnego Zamawiającego zgodnie z art. 44 ust. 2 i art. 49 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE:
Wydział Zamówień Publicznych
w Departamencie Organizacji Urzędu i Obsługi Mieszkańców
Urzędu Miasta Łodzi
ul. ks. Ignacego Skorupki 21
90-532 Łódź
tel.: +48 (42) 638-48-88
36.1. Zamawiający nie przewiduje:
36.1.1. zawarcia umowy ramowej,
36.1.2. składania ofert wariantowych i częściowych,
36.1.3. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
36.1.4. rozliczania w walutach obcych
36.1.5. wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
36.1.6. wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty,
Etap I – czas realizacji: do 15 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy;
Etap II – czas realizacji: 24 miesiące od daty zakończenia Etapu I.
Po zmianie:
ZAMAWIAJĄCY:
Miasto Łódź - Urząd Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź
NIP: 725-002-89-02
objęty działaniami Urzędu Miasta Łodzi jako podmiotu wykonującego zadania Centralnego Zamawiającego zgodnie z art. 44 ust. 2 i art. 49 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE:
Wydział Zamówień Publicznych
w Departamencie Organizacji Urzędu i Obsługi Mieszkańców
Urzędu Miasta Łodzi
ul. ks. Ignacego Skorupki 21
90-532 Łódź
tel.: +48 (42) 638-48-88
36.1. Zamawiający nie przewiduje:
36.1.1. zawarcia umowy ramowej,
36.1.2. składania ofert wariantowych i częściowych,
36.1.3. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
36.1.4. rozliczania w walutach obcych
36.1.5. wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
36.1.6. wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty,
Etap I – czas realizacji: do 15 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy;
Etap II – czas realizacji: 22 miesiące od daty zakończenia Etapu I.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
(numeracja zgodna z SWZ) Warunek zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
• Co najmniej 2 usługi o wartości minimum 300 000,00 PLN (brutto) każda, zrealizowane na rzecz jednostek samorządu terytorialnego o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 150 tys. polegające na dostawie i dostosowaniu i/lub wykonaniu oprogramowania w modelu Saas, za pomocą którego użytkownik ma możliwość wypełnić, podpisać i wysłać przez ePUAP formularz dla danej sprawy.
Uwaga:
1) W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać zakres /wartość każdego zamówienia, o którym mowa powyżej.
2) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie
i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie
i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur
3) Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego, powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany
4) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dostaw, dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył
10.2 Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Po zmianie:
(numeracja zgodna z SWZ) Warunek zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
• co najmniej 1 usługę o wartości minimum 150 000,00 PLN (brutto), zrealizowaną na rzecz jednostek samorządu terytorialnego o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 100 tys. polegającą na dostawie i dostosowaniu i/lub wykonaniu oprogramowania za pomocą którego użytkownik ma możliwość wypełnić, podpisać i wysłać przez ePUAP formularz dla danej sprawy
i
• co najmniej 1 usługę o wartości minimum 150 000,00 PLN (brutto), zrealizowaną na rzecz jednostek samorządu terytorialnego o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 100 tys. polegającą na dostawie i dostosowaniu i/lub wykonaniu oprogramowania w modelu SaaS.
albo
• co najmniej jedną usługę o wartości minimum 300 000,00 PLN (brutto), zrealizowaną na rzecz jednostek samorządu terytorialnego o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 100 tys. polegającą na dostawie i dostosowaniu i/lub wykonaniu oprogramowania za pomocą którego użytkownik ma możliwość wypełnić, podpisać i wysłać przez ePUAP formularz dla danej sprawy w modelu SaaS.
Uwaga:
1) W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać zakres /wartość każdego zamówienia, o którym mowa powyżej.
2) Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie
i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie
i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur
3) Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego, powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany
4) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dostaw, dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył
10.2 Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-15 10:00
Po zmianie:
2024-11-18 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-15 11:00
Po zmianie:
2024-11-18 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-14
Po zmianie:
2024-12-17