BZP: Dostawa koszulek sportowych na potrzeby realizacji programu Mały Mistrz na terenie województwa śląskiego
13.11.2024
2024/BZP 00593035/01
Śląski Szkolny Związek Sportowy
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa koszulek sportowych na potrzeby realizacji programu Mały Mistrz
na terenie województwa śląskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Szkolny Związek Sportowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272586644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Francuska 32
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-028
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 798-577-967
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: slaskiszs@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskiszs.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa koszulek sportowych na potrzeby realizacji programu Mały Mistrz
na terenie województwa śląskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d6246e9-2423-4feb-a142-2b610364ddf2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.slaskiszs.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.slaskiszs.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :Zamawiający określa porozumiewanie
się za pomocą poczty elektronicznej (slaskiszs@gmail.com) przy przekazywaniu następujących dokumentów:
1) pytania i wyjaśnienia dotyczące treści specyfikacji warunków zamówienia,
2) modyfikacje treści specyfikacji warunków zamówienia,
3) wniosek o wyjaśnienie treści oferty,
4) informacje z otwarcia ofert,
5) wezwanie kierowane do Wykonawców na podstawie art. art. 128 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
6) informacja o poprawieniu oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji
rachunkowych dokonanych poprawek oraz innych omyłek polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją warunków zamówienia, nie powodujących istotnych zmian w treści oferty,
7) oświadczenie Wykonawcy w kwestii wyrażenia zgody na poprawienie omyłek (o których mowa w pkt. 6),
8) wniosek Zamawiającego o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą oraz odpowiedź Wykonawcy,
9) zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, o Wykonawcach, którzy zostali z postępowania wykluczeni i Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone,
10) zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Wykonawca składa
ofertę (wraz z załącznikami – próbkami koszulek) osobiście lub poprzez operatora pocztowego na adres: Śląski Szkolny Związek Sportowy, ul. Francuska 32, 40-028 Katowice
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszulek sportowych na potrzeby realizacji programu Mały Mistrz na terenie województwa śląskiego w dwóch rozmiarach dziecięcych: wzrost 128 i 140 cm. Na koszulkach winny być umieszczone loga programu Mały Mistrz, MSiT oraz SZS
4.2.6.) Główny kod CPV: 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-02 do 2024-12-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena - minimalizacja, jakość - maksymalizacja
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 85
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – o udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa brutto przedmiotu zamówienia.Zdolność techniczna i zawodowa - o udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej, a w szczególności udokumentuje wykonanie co najmniej jednej dostawy odzieży
sportowej (wraz z rozwózką) na kwotę nie mniejszą niż 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł) wraz z stosownymi referencjami potwierdzającymi prawidłowe wykonanie zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Formularza oferty
2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu;
3. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku Sytuacji ekonomicznej i finansowej – Wykonawca winien przedstawić oświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego Zdolności technicznej i zawodowej – Wykonawca dołącza do oferty wykaz co
najmniej jednej dostawy odzieży sportowej (wraz z rozwózką) na kwotę nie mniejszą niż 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł) wraz z stosownymi referencjami potwierdzającymi prawidłowe wykonanie zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wzory/próbki koszulekDeklaracje zgodności z normami dopuszczającymi używanie oferowanej odzieży w szkołach i przedszkolach
Certyfikat poświadczający skład surowcowy i gramaturę koszulek