BZP: ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH I KURIERSKICH W KRAJU I ZA GRANICĄ w 2025 r. NA RZECZ MIASTA MALBORK
14.11.2024
2024/BZP 00593636/01
MIASTO MALBORK
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH I KURIERSKICH W KRAJU I ZA GRANICĄ w 2025 r. NA RZECZ MIASTA MALBORK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MALBORK
1.3.) Oddział zamawiającego: MALBORK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747827
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PL. SŁOWIAŃSKI 5
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 556290400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.bucholc@um.malbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malbork.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH I KURIERSKICH W KRAJU I ZA GRANICĄ w 2025 r. NA RZECZ MIASTA MALBORK
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8d9014c-cdea-4e6c-afaf-45a6114ec4ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000756/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi pocztowe na 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.platformazakupowa.pl/transakcja/10166873.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1016687
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne
wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf; szyfrowanie na platformazakupowa.pl
odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.;
6) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Malbork, z/s Urząd Miasta, Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork
w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Miasta Malbork, Pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@um.malbork.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pan/Pani:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.271.23.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) zadanie 1 – świadczenie usług pocztowych w kraju i za granicą na rzecz Miasta Malbork, Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork w 2025 roku – usługi nadawania przesyłek pocztowych, których w związku z brakiem konieczności zapewnienia skutku, o którym mowa w art. 165pkt. 2 kodeksu postępowania cywilnego (oraz innych ustaw w odniesieniu do innych postępowań) nadanie nie jest wymagane w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2023 poz. 1640 );
2) Zadanie 2 – świadczenie usług kurierskich w kraju i za granicą na rzecz Miasta Malbork, Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork w 2025 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64110000-0 - Usługi pocztowe
64120000-3 - Usługi kurierskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Ustawy, dotychczasowemu wykonawcy usługi, polegające na powtórzeniu podobnych usług, do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia może nastąpić na podstawie odrębnej umowy w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów i ich znaczenia:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba pracowników zatrudnionych na umowę o pracę
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na
obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz za granicą, tzn. jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych, zgodnie z art. 6
ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2023 r. poz. 1640 ze zm.) prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu;
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt. 3-6 Pzp oraz w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz – wg wzoru będącego załącznikiem nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, z którego wynika, iż obszar, na którym będzie wykonywana działalność pocztowa obejmuje obszar Rzeczpospolitej Polskiej oraz zagranicę,
Wykonawca do oferty dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 „Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego”, . Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak
podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę na dzień składania ofert tymczasowo
zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (jeżeli dotyczy). Szczególowo zostało opisane w SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do formularza oferty należy dołączyć szczegółowe kalkulacje cenowe przesyłek pocztowych i przesyłek kurierskich według zał. Nr 3 i 3A do SWZ. Brak załączenia spowoduje odrzucenie oferty.a) oferta,
b) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (oświadczenia wstępne) oraz dotyczące przesłanek wykluczenia z
art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę,
c) podmiotowe środki dowodowe,
d) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp (oświadczenie dot. Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy) - jeśli dotyczy
e) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, - jeśli dotyczy
f) pełnomocnictwo - jeśli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 3.1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w załączniku nr 7 do oferty, które usługi wykonają
poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany do Umowy, waloryzacja1). Zmiany postanowień Umowy są dopuszczalne – poza innymi przypadkami określonymi w przepisach ustawy - Prawo
zamówień publicznych – w zakresie:
a) cen świadczonych usług - gdy ceny zawarte w formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr ..do Umowy, ulegną
zmniejszeniu w stosunku do cen usług pocztowych obowiązujących na rynku krajowym wskazanych w cenniku Wykonawcy;
b) aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy
itp.;
c) wprowadzenia przez Wykonawcę korzystnych dla Zamawiającego zmian w cennikach usług, polegających na obniżeniu
cen, wprowadzeniu rabatów itp.;
d) wprowadzenia przez Wykonawcę zmodyfikowanych usług, będących usługami pocztowymi, niewykraczających poza
przedmiot zamówienia, korzystnych dla Zamawiającego (np. przesyłka ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w formie
elektronicznej, spełniającym wymogi zawarte w odpowiednich przepisach), pod warunkiem, że cena jednostkowa za tę
usługę jest niższa lub równa cenie za obecnie wykonywaną usługę;
e) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu
Umowy, w tym przepisów o zmianie stawki VAT; gdy nastąpi zmiana wysokości obowiązujących stawek podatku VAT
dotyczących usług należących do przedmiotu Umowy, Strony ustalają zmianę cen jednostkowych brutto, uwzględniających
zmiany wysokości stawki podatku VAT; w powyższym przypadku, Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty
uwzględniającej podatek VAT, według stawki obowiązującej na moment powstania obowiązku podatkowego;
f) zmiany godzin urzędowania z zachowaniem 6 godzinnego czasu pracy od poniedziałku do piątku;
g) zmiany placówki nadawczej Wykonawcy, ze względów organizacyjnych lub z przyczyn losowych;
h) zmiany placówki nadawczej na inną, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, gdy nie ma możliwości utrzymania danej
placówki nadawczej. Wykonawca zgłosi pisemnie ten fakt Zamawiającemu, informując o terminie planowanego zamknięcia
placówki, wskazując jednocześnie Zamawiającemu najbliższą placówkę zastępczą wyznaczoną do obsługi do czasu
pozyskania nowej placówki nadawczej.
i) zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego, tj. aktualizacji danych Odbiorców, wymienionych w Wykazie
Nabywców i Odbiorców, który stanowi Załącznik nr 1 do Umowy, poprzez zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby,
zmianę formy prawnej Zamawiającego;
j) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy;
k) zmiany zakresu świadczenia lub sposobu realizacji Umowy, w przypadku zmian przepisów prawa lub pojawienia się
nowych wytycznych dotyczących przepisów związanych z realizacją Umowy, w tym dotyczących ochrony danych
osobowych;
l) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:
- stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
- wystąpienia okoliczności określonych w art. 439 ustawy Pzp., w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów
związanych z realizacją zamówienia tj. wzrostu lub obniżenia względem ceny lub kosztu dla wynagrodzenia ofertowego, w
oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych określony przez GUS, dotyczący cen wpływających na
realizację przedmiotu usługi;
ł) zmiany lub powierzenie realizacji Umowy podwykonawcow
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: http://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1016687
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-22 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-21
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (oświadczenia wstępne), składa się, pod rygoremnieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus.
Do formularza oferty należy dołączyć Szczegółowe kalkulacje cenowe przesyłek pocztowych i przesyłek kurierskich według zał. Nr 3 i 3A do SWZ. Brak załączenia spowoduje odrzucenie oferty.