BZP: Zakup ciągnika wraz z osprzętem
14.11.2024
2024/BZP 00594106/01
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup ciągnika wraz z osprzętem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Władysława Stanisława Reymonta 32
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat-gniezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
drogownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika wraz z osprzętem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3eb127c-ae49-40dc-a226-e2c9c92f6f62
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004622/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup ciągnika wraz z osprzętem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b3eb127c-ae49-40dc-a226-e2c9c92f6f623.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg z siedzibą przy Al. Reymonta 32, 62-200 Gniezno.
Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: rodo.pzd@powiat-gniezno.pl
2) Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować poprze e-mail: pzd@powiat-gniezno.pl.
3) Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, realizacji umowy, bądź
udzielonej zgody.
4) W związku z przetwarzaniem danych w celu wypełniania obowiązków wynikających z przepisów prawa odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych mogą być:
- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w
zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechne obowiązującego prawa,
- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Powiatowym Zarządem Dróg przetwarzają dane osobowe.
5. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez
okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz z zastrzeżeniem powszechnie obowiązujących przepisów
prawa, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie, Realizacja powyższych praw musi być
zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych, a także m. in. z zasadami wynikającymi z
kodeksu postępowania administracyjnego czy archiwizacji: usunięcie danych jest niemożliwe z uwagi na konieczność wywiązywania
się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania danych.
7. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku
informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w
związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu,
chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W przypadku, gdy wykonanie
obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa
w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679,nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych
zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16
rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DT.3921.32.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I Ciągnik rolniczy:
Wymagania techniczne
• Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w 2024 roku, gotowy do użytku.
• Świadectwo homologacji pozwalające na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części ( Dz. U. z 2015r. poz. 343 z zm.)
• Silnik wysokoprężny 4 cylindrowy turbodoładowany, o pojemności z przedziału 3600 cm3 – 4000 cm3
• Norma emisji spalin Stage V
• moc maksymalna min. 115 KM
• Rodzaj paliwa: olej napędowy,
• Zbiornik paliwa: min. 100 l
• Zbiornik AdBlue: min. 10 l
• Napęd na wszystkie 4 koła 4x4, włączany elektrohydraulicznie przyciskiem oraz włączany automatycznie podczas hamowania,
• Hamulce ciągnika tarczowe mokre na wszystkie 4 koła,
• Hamulec skrzyni biegów,
• Instalacja hamulcowa do przyczep - pneumatyczna jednoprzewodowa i dwuprzewodowa,
• Układ przeniesienia napędu: skrzynia z półbiegami pod obciążeniem, minimum 30 biegów do przodu i 30 do tyłu, zmiana biegów bez użycia pedału sprzęgła, możliwość zatrzymywania ciągnika bez używania sprzęgła; rewers do zmiany kierunku jazdy - elektrohydrauliczny,
• Wspomaganie układu kierowniczego z oddzielną, niezależną pompą hydrauliczną,
• Pamięć obrotów silnika (min. dwa położenia),
• Nadbieg (prędkość maksymalna przy obniżonych obrotach silnika),
• Prędkość jazdy maksymalna: min. 40 km/h,
• Sprzęgło wielotarczowe typu mokrego,
• Przekładnia główna 6 przełożeń z 1 półbiegiem,
• Układ hydrauliczny z pompą o wydatku minimum 55 L/min. Rozdzielacze hydrauliki z tyłu - minimum 2 pary (4 sztuki) gniazd z szybkozłączami i gniazdo wolnego spływu oleju,
• Podnośnik tylny TUZ kategorii 2 z hakami + łącznik górny z hakiem, maksymalny udźwig tylnego TUZa: minimum 4000 kg,
• Tylny wałek WOM załączany przyciskiem, minimum 2 prędkości: 540 / 540ECO obr./min.,
• Kabina minimum cztero-słupkowa, wyposażona w ogrzewanie, wentylację oraz klimatyzację, fotel kierowcy z amortyzacją pneumatyczną i z pasem bezpieczeństwa oraz z podłokietnikami, 2 drzwi zamykane na kluczyk, wycieraczki na przedniej i tylnej szybie ze spryskiwaczami, światła robocze minimum 6 szt., radio, urządzenie sygnalizacyjne (kogut) na dachu 2 sztuki, lub belka sygnalizacyjna pomarańczowa, z opisem „Służba Drogowa”, fotel pomocnika kierowcy z pasem bezpieczeństwa i homologacją.
• Kabina z możliwością rejestracji na minimum 2 osoby,
• Koła: ogumienie przód - minimum 360/70 R24, ogumienie tył – minimum 480/70 R34; felgi kół przednich i tylnych pełne, spawane;
• Zaczepy tylne: górny automatyczny regulowany na szynach góra-dół i dolna belka transportowa,
• Waga ciągnika z płynami eksploatacyjnymi minimum 3,6 t,
• Podnośnik trójpunktowy – TUZ,
• Obciążnik do ciągnika min. 750 kg w zestawie,
• Komputer pokładowy,
• Fabryczny zestaw narzędzi,
• 2 kamizelki odblaskowe,
• Gaśnica -zgodna z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym – 1 szt.,
• Apteczka pierwszej pomocy minimum wg. DIN 13164 – 1 szt.,
• Trójkąt ostrzegawczy – 1 szt.,
• Trójkątna tablica wyróżniająca – 1 szt.,
• Komplet zapasowych żarówek wszystkich świateł zewnętrznych.
II osprzęt kompatybilny do ciągnika:
1. Kosiarka bijakowa mocowana na wysięgniku wielofunkcyjnym:
• Kosiarka fabrycznie nowa bez wad prawnych i fizycznych
• Przystosowana do koszenia i rozdrabniania chwastów, zarośli i trawy na poboczach i rowach przydrożnych,
• Szerokość koszenia: 1200 mm
• Sposób mocowania na ciągniku: tylny TUZ
• Liczba noży bijakowych: od 20 szt do 54 szt.
• Obroty WOM: 540 obr/min
• Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 38/28 KM/kW
• Napęd hydrauliczny własny, poj. zbiornika: min. 130 l
• Średnica wału roboczego: min. 89 mm
• Średnica wału kopiującego: min. 101,6 mm
• Zasięg pracy wysięgnika z głowicą koszącą: min. 4,81 m
• Rodzaj noży: Bijakowe typu Y
• Waga: 800 kg (tolerancja wagi ± 60 kg )
• Sterowanie: elektryczne On-Off
• Kąt obrotu głowicy: min. 190°
• Położenie wysięgnika względem nośnika: prawe
4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16310000-1 - Kosiarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę.
2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ważnych ofert.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
Cena: 60
Okres gwarancji dla ciągnika rolniczego: 25
Odległość autoryzowanego serwisu dla ciągnika od siedziby Zamawiającego: 15
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Razem: 100
Kryterium „Okres gwarancji dla ciągnika rolniczego”
Okres gwarancji dla ciągnika rolniczego Liczba punktów
Maksymalny okres gwarancji 36 miesięcy 25 pkt.
Okres gwarancji 24 miesiące 15 pkt.
Okres gwarancji 18 miesięcy 10 pkt.
Minimalny/wymagany okres gwarancji 12 miesięcy 0 pkt.
Kryterium „odległość autoryzowanego serwisu dla ciągnika od siedziby Zamawiającego”
Odległość autoryzowanego serwisu dla ciągnika od siedziby Zamawiającego Liczba punktów
Odległość autoryzowanego serwisu dla ciągnika od siedziby Zamawiającego wyrażona w kilometrach od 0 do 49 15 pkt.
Odległość autoryzowanego serwisu dla ciągnika od siedziby Zamawiającego wyrażona w kilometrach od 50 do 99 10 pkt.
Odległość autoryzowanego serwisu dla ciągnika od siedziby Zamawiającego wyrażona w kilometrach od 100 do 150 0 pkt. Odległość autoryzowanego serwisu dla ciągnika od siedziby Zamawiającego zaoferowana przez Wykonawcę będzie mierzona od
adresu Gniezno al. Reymonta 32. Podaną przez Wykonawcę odległość Zamawiający zweryfikuje na podstawie danych ze strony
https://www.google.pl/maps/@52.5397075,17.6032785,14z?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI0MTAyMi4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D
biorąc pod uwagę odległość (trasę do przejazdu) pomiędzy adresem najbliższego serwisu (miejscowości) podanego w ofercie przez
Wykonawcę, a siedzibą Zamawiającego. Maksymalna odległość autoryzowanego serwisu dla ciągnika siedziby Zamawiającego to
150 km.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji dla ciągnika rolniczego
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość autoryzowanego serwisu dla ciągnika od siedziby Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
2) Posiadania kompetencji lub uprawnień do wykonania określonej działalności zawodowej jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
3) Zdolności technicznej i zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 1 dostawę (potwierdzoną
dowodami określającymi, czy dostawa ta została wykonana w sposób należyty i prawidłowo ukończona) fabrycznie nowego
ciągnika rolniczego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto.
4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007r.o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną
ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowe. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
UWAGA! Wykonawca jest zobowiązany złożyć załącznik nr 3 zarówno w sytuacji gdy należy jak również gdy nie należy do grupy
kapitałowej, zgodnie z opisem na w/w załączniku.
5) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
6) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i
opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku
zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu
składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłat tych należności;
7) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów
potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2)
wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich nazwy, wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz podmiotów, na rzecz których
dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały
wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wraz z ofertą wymaga od Wykonawcy złożenia następującychprzedmiotowych środków dowodowych:
a) Dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty spełniają parametry zawarte w OPZ np.: karty katalogowe, certyfikaty,
atesty lub inne dokumenty, z których będzie można ustalić zgodność z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w
Załączniku - Opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym, należy składać
wraz z tłumaczeniem na język polski.
b) Działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje, że w sytuacji, w której Wykonawca nie złożył
przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie
do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
c) Zamawiający na podstawie art. 107 ust. 4 ustawy Pzp może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający wraz z ofertą wymaga od Wykonawcy złożenia następującychprzedmiotowych środków dowodowych:
a) Dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty spełniają parametry zawarte w OPZ np.: karty katalogowe, certyfikaty,
atesty lub inne dokumenty, z których będzie można ustalić zgodność z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w
Załączniku - Opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym, należy składać
wraz z tłumaczeniem na język polski.
b) Działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje, że w sytuacji, w której Wykonawca nie złożył
przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie
do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
c) Zamawiający na podstawie art. 107 ust. 4 ustawy Pzp może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy PZP oraz zapisów istotnych postanowień umowy(zał. nr 5 do SWZ). Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu
podpisanego przez obydwie strony.