BZP: Dostawa oleju opałowego do placówek oświatowych i Środowiskowego Domu Samopomocy na terenie Gminy Rozogi w 2025 roku
14.11.2024
2024/BZP 00594320/01
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY ROZOGI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opałowego do placówek oświatowych i Środowiskowego Domu Samopomocy na terenie Gminy Rozogi w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY ROZOGI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366025338
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojciecha Kętrzyńskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Rozogi
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-114
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuwrozogi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/rozogi
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego do placówek oświatowych i Środowiskowego Domu Samopomocy na terenie Gminy Rozogi w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f43aa64f-6f0a-484e-bf30-c7c485daa810
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00251806/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oleju opałowego do placówek oświatowych i Środowiskowego Domu Samopomocy na terenie Gminy Rozogi w 2025 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/rozogi3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rozogi
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/rozogi
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w rozdziale 34 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisane w rozdziale 34 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUWR.260.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa oleju opałowego do kotłowni placówek oświatowych i Środowiskowego Domu Samopomocy na terenie Gminy Rozogi w 2024 roku:
1. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Rozogach, ul. Rynek 13, 12-114 Rozogi
2. Zespół Szkolno – Przedszkolny w Dąbrowach, Dąbrowy 238, 12-114 Rozogi
3. Zespołu Szkolno – Przedszkolny w Klonie, Klon 96, 12-114 Rozogi
4. Środowiskowy Domu Samopomocy w Orzeszkach, Orzeszki 3, 12-114 Rozogi
Wspólny słownik zamówień CPV: 09135100-5
Dostarczony olej powinien być zgodny z Polską Normą PN-C-96024:2011
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego.
2. Szacunkowe zapotrzebowanie na olej opałowy we wszystkich wyżej wymienionych kotłowniach wynosi około 111.000 dm3 .
3. Termin realizacji dostaw – w ciągu 48 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania lub
w innym uzgodnionym terminie przesłanego e-mailem lub przekazanego telefonicznie.
4. Olej opałowy odpowiadający parametrom dla oleju ,,Ekoterm Plus” lub LOTOS RED lub inny równoważny. Minimalne parametry jakie musi spełniać olej opałowy lekki:
1) wartość opałowa min. od 42,6 MJ/kg,
2) gęstość w temperaturze 150C
3) temperatura zapłonu powyżej 560C
4) lepkość klimatyczna w temperaturze 200C max. 6,00mm2/s
5) zawartość siarki mniejsza od 0,2 % m/m.
5. Przy dostawie oleju Zamawiający może żądać aktualnego świadectwa legalizacji urządzeń dystrybucyjnych, w którym zawarte są min. dane dotyczące plomb,
nr samochodu itp.
Dostawy oleju opałowego będą odbywać się przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 150C.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4