Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa kuchni w budynku wielofunkcyjnym w Areszcie Śledczym w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Lublinie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590444
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Poludniowa 5
1.4.2.) Miejscowość: Lublin
1.4.3.) Kod pocztowy: 20-482
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 81 7104400
1.4.8.) Numer faksu: +48 81 7445715
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594734
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00581527
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą:
2024-11-22 09:00
Po zmianie:
2024-11-25 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą:
2024-11-22 09:30
Po zmianie:
2024-11-25 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą
Przed zmianą:
2024-12-21
Po zmianie:
2024-12-24
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
1.Zmiany dokonano w zał. nr 9 - Projektowane postanowienia umowy do SWZ – w § 10 [Zaliczka]:- w pkt. 5: Było: „Zamawiający udzieli zaliczki na realizację Przedmiotu Umowy na kompletny wniosek Wykonawcy złożony wraz z całkowitym zabezpieczeniem z tytułu wypłaconej zaliczki z terminem ważności do dnia 18 kwietnia 2025 r.” Jest: „Zamawiający udzieli zaliczki na realizację Przedmiotu Umowy na kompletny wniosek Wykonawcy złożony wraz z całkowitym zabezpieczeniem z tytułu wnioskowanej zaliczki z terminem ważności do dnia 2 maja 2025 r.” - w pkt. 9: Było: „Rozliczenie zaliczki nastąpi poprzez potrącenie wartości wypłaconej zaliczki z właściwie wystawionych pierwszych faktur częściowych wystawionych w oparciu o protokół odbioru robót, w którym inspektor nadzoru potwierdza prawidłowe ich wykonanie zgodnie z zatwierdzonym „Harmonogramem rzeczowo–finansowy realizacji robót” za zrealizowane prace wystawione przez Wykonawcę. Jest: „Rozliczenie zaliczki nastąpi poprzez potrącenie z wartości wypłaconej zaliczki właściwie wystawionych pierwszych faktur częściowych wystawionych w oparciu o protokół odbioru robót, w którym inspektor nadzoru potwierdza prawidłowe ich wykonanie zgodnie z zatwierdzonym „Harmonogramem rzeczowo–finansowy realizacji robót” za zrealizowane prace wystawione przez Wykonawcę.” - w pkt. 11: Było: „Za termin rozliczenia zaliczki przyjmuje się dzień złożenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego prawidłowo wystawionej ostatniej z faktur częściowych, której wartość w sumie z wartością pozostałych faktur częściowych wystawionych po udzieleniu zaliczki będzie równa bądź wyższa od wartości udzielonej zaliczki.” Jest: „Za termin rozliczenia zaliczki przyjmuje się dzień złożenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego prawidłowo wystawionej ostatniej z faktur częściowych, której wartość w sumie z wartością poprzednich faktur częściowych wystawionych po udzieleniu zaliczki będzie równa bądź wyższa od wartości udzielonej zaliczki.” - w pkt. 12: Było: „Niezależnie od stopnia rozliczenia za roboty częściowe Wykonawca jest zobligowany do zwrotu nierozliczonej części zaliczki.” Jest: „Niezależnie od stopnia zaawansowania robót częściowych Wykonawca jest zobligowany do zwrotu nierozliczonej części zaliczki.” - w pkt. 14: Było: „W przypadku braku całkowitego rozliczenia wypłaconej, a nierozliczonej kwoty zaliczki Zamawiający niezwłocznie wystąpi do gwaranta o jej zwrot w wysokości różnicy pomiędzy kwotą udzielonej zaliczki a nie rozliczoną kwotą udzielonej zaliczki.” Jest: „W przypadku braku całkowitego zwrotu wypłaconej, a nierozliczonej kwoty zaliczki Zamawiający niezwłocznie wystąpi do gwaranta o jej zwrot w wysokości różnicy pomiędzy kwotą udzielonej zaliczki a nie rozliczoną kwotą udzielonej zaliczki.” 2.W związku z powyższymi zmianami treści SWZ Zamawiający zmienia w rozdz. XXI: - w pkt.9: Było: „Termin składania ofert upływa dnia 22.11.2024 r. o godz. 9:00” Jest: „ Termin składania ofert upływa dnia 25.11.2024 r. o godz. 9:00” - w pkt.10: Było: „Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.11.2024 r. o godz. 9:30” Jest: „Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.11.2024 r. o godz. 9:30” 3. Zamawiający zmienia treść SWZ w rozdziale XIX: - w pkt. 1: Było: „ Wykonawca będzie związany ofertą do dnia 21.12.2024 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert” Jest: „ Wykonawca będzie związany ofertą do dnia 24.12.2024 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert” 4.Zmiany dokonano w załączniku nr 1 – Formularz ofertowy- ZMIANA do SWZ – w pkt. 7: Było: „UWAŻAM się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni, do dnia 21.12.2024 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert” Jest: „UWAŻAM się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni, do dnia 24.12.2024 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert”