BZP: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki przy Szkole Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu, Przedszkola Publicznego w Wojniczu i Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wielkiej Wsi na rok kal. 2025
14.11.2024
2024/BZP 00595735/01
Przedszkole Publiczne
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki przy Szkole Podstawowej im. św. Jana Kantego w Wojniczu, Przedszkola Publicznego w Wojniczu i Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wielkiej Wsi na rok kal. 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Publiczne
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 852487726
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Krzywa 18
1.4.2.) Miejscowość: Wojnicz
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-830
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.4.7.) Numer telefonu: (14) 679-00-13
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@wojnicz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przedszkole.wojnicz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595735
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00587518
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
9.7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
9.8. Wykonawca dla pełnego korzystania z Platformy, w tym złożenia oferty, powinien oprócz rejestracji dokonać również aktywacji konta podmiotu oraz nadać pełne uprawnienia dla użytkowników. Interaktywne instrukcje dostępne są na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
12.4. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym, lub w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym (art. 63 ust. 2 PZP).
9.13. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
9.14. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
9.15. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia, wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9.16. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9.17. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej w zakresie złożenia próbek. Próbki winny być przekazane za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 i 2320), osobiście lub za pośrednictwem posłańca do siedziby Zamawiającego Wyznaczonego, tj.:
Przedszkole Publiczne w Wojniczu, ul. Krzywa 18, 32-830 Wojnicz, Sekretariat (czynny w godz. 7-15) najpóźniej do końca terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. do dnia 19.11.2024 r. do godz. 10:00.
Po zmianie:
9.7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
9.8. Wykonawca dla pełnego korzystania z Platformy, w tym złożenia oferty, powinien oprócz rejestracji dokonać również aktywacji konta podmiotu oraz nadać pełne uprawnienia dla użytkowników. Interaktywne instrukcje dostępne są na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
12.4. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym, lub w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym (art. 63 ust. 2 PZP).
9.13. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
9.14. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
9.15. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia, wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9.16. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9.17. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej w zakresie złożenia próbek. Próbki winny być przekazane za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 i 2320), osobiście lub za pośrednictwem posłańca do siedziby Zamawiającego Wyznaczonego, tj.:
Przedszkole Publiczne w Wojniczu, ul. Krzywa 18, 32-830 Wojnicz, Sekretariat (czynny w godz. 7-15) najpóźniej do końca terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. do dnia 20.11.2024 r. do godz. 10:00.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
8.1. Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1) Próbki oferowanego asortymentu;
Na próbki składają się produkty wskazane poniżej, które winny być przygotowane zgodnie z opisem znajdującym się w opisie przedmiotu zamówienia dla tej części postępowania (Załącznik nr 1.5. do SWZ) oraz jakościowo odzwierciedlać produkty, które będą dostarczane w ramach realizacji zamówienia. Próbki należy dostarczyć dla następującego asortymentu:
• Chleb pszenny krojony 1 szt. (poz. 3 kalkulacja dla Przedszkola Publicznego)
• Bułka kajzerka 1 szt. (poz. 14 kalkulacja dla Przedszkola Publicznego)
• Bułka fitness 1 szt. (poz. 12 kalkulacja dla Przedszkola Publicznego)
• Bułka cynamonka 1 szt. (poz. 9 kalkulacja dla Przedszkola Publicznego)
• Drożdżówka 1 szt. (poz. 3 kalkulacja dla Przedszkola Publicznego)
• Kołacz/Chałka 1 szt. (poz. 17 kalkulacja dla Przedszkola Publicznego)
8.2. Sposób przygotowania i dostarczenia próbek:
8.2.1. Na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej w zakresie złożenia próbek. Próbki winny być przekazane za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 i 2320), osobiście lub za pośrednictwem posłańca do siedziby Zamawiającego Wyznaczonego, tj.:
Przedszkole Publiczne w Wojniczu, ul. Krzywa 18, 32-830 Wojnicz, Sekretariat (czynny w godz.7-15) najpóźniej do końca terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. do dnia 19.11.2024 r. do godz. 10:00.
8.2.2. Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć próbki produktów, zapakowane i opisane nazwą Wykonawcy i nr. części postępowania – w zbiorczych opakowaniach, zawierających wszystkie próbki produktów wymagane przez Zamawiającego. Próbki produktów muszą być opakowane w sposób uniemożliwiający uszkodzenie, zniszczenie lub zepsucie produktu. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe, nieterminowe dostarczenie próbek przez Wykonawcę czy też pośrednika (np. firmę kurierską) bądź ich zniszczenie.
8.2.3. Dostarczone przez Wykonawcę próbki nie będą podlegały zwrotowi oraz Wykonawcy nie będzie przysługiwało za nie wynagrodzenie, za wyjątkiem sytuacji przedłożenia próbek w opakowaniu podlegającym zwrotowi.
Po zmianie:
8.1. Zamawiający żąda, by Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1) Próbki oferowanego asortymentu;
Na próbki składają się produkty wskazane poniżej, które winny być przygotowane zgodnie z opisem znajdującym się w opisie przedmiotu zamówienia dla tej części postępowania (Załącznik nr 1.5. do SWZ) oraz jakościowo odzwierciedlać produkty, które będą dostarczane w ramach realizacji zamówienia. Próbki należy dostarczyć dla następującego asortymentu:
• Chleb pszenny krojony 1 szt. (poz. 3 kalkulacja dla Przedszkola Publicznego)
• Bułka kajzerka 1 szt. (poz. 14 kalkulacja dla Przedszkola Publicznego)
• Bułka fitness 1 szt. (poz. 12 kalkulacja dla Przedszkola Publicznego)
• Bułka cynamonka 1 szt. (poz. 9 kalkulacja dla Przedszkola Publicznego)
• Drożdżówka 1 szt. (poz. 3 kalkulacja dla Przedszkola Publicznego)
• Chałka drożdżowa 1 szt. (poz. 17 kalkulacja dla Przedszkola Publicznego)
8.2. Sposób przygotowania i dostarczenia próbek:
8.2.1. Na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej w zakresie złożenia próbek. Próbki winny być przekazane za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 i 2320), osobiście lub za pośrednictwem posłańca do siedziby Zamawiającego Wyznaczonego, tj.:
Przedszkole Publiczne w Wojniczu, ul. Krzywa 18, 32-830 Wojnicz, Sekretariat (czynny w godz.7-15) najpóźniej do końca terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. do dnia 20.11.2024 r. do godz. 10:00.Zamawiający dokona oceny w kryterium jakość na podstawie złożonych próbek w dniu i godzinie terminu otwarcia ofert tj. 20.11.2014 godz. 10:30.
8.2.2. Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć próbki produktów, zapakowane i opisane nazwą Wykonawcy i nr. części postępowania – w zbiorczych opakowaniach, zawierających wszystkie próbki produktów wymagane przez Zamawiającego. Próbki produktów muszą być opakowane w sposób uniemożliwiający uszkodzenie, zniszczenie lub zepsucie produktu. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe, nieterminowe dostarczenie próbek przez Wykonawcę czy też pośrednika (np. firmę kurierską) bądź ich zniszczenie.
8.2.3. Dostarczone przez Wykonawcę próbki nie będą podlegały zwrotowi oraz Wykonawcy nie będzie przysługiwało za nie wynagrodzenie, za wyjątkiem sytuacji przedłożenia próbek w opakowaniu podlegającym zwrotowi.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-19 10:00
Po zmianie:
2024-11-20 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-19 10:30
Po zmianie:
2024-11-20 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-18
Po zmianie:
2024-12-19