BZP: „Ochrona Teatru Letniego w Szczecinie im. Heleny Majdaniec”
15.11.2024
2024/BZP 00597718/01
SZCZECIŃSKA AGENCJA ARTYSTYCZNA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Ochrona Teatru Letniego w Szczecinie im. Heleny Majdaniec”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZCZECIŃSKA AGENCJA ARTYSTYCZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279829
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Władysława Szafera 3/5/7
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-245
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 43 19 571
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@saa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.saa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Ochrona Teatru Letniego w Szczecinie im. Heleny Majdaniec”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52aa6d91-c36d-4fbc-b6be-023ad4800096
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597718
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001371/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Ochrona Teatru Letniego na rok 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
zgodnie z SWZ3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SAA/6/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 308380,49 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona mienia i monitoring z interwencją grup patrolowych terenu i obiektu Teatru Letniego im. H. Majdaniec w Szczecinie zlokalizowanego przy al Juliana Fałata 2, 70-953 Szczecin, od dnia 2 stycznia 2025r. od godziny 16:00 do dnia 2 stycznia 2026r. do godziny 16:00, w liczbie 8760 roboczogodzin
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2026-01-02
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielanie takich zamówień (przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości) w wymiarze 8760 godzin z zachowaniem następujących warunków określonych w SWZ, w tym we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ:
1) warunków realizacji zamówienia określonych w § 1,
2) terminu i warunków zapłaty określonych w § 4 ust. 2 oraz § 5,
3) odpowiedzialności za niewykonanie zobowiązania określona w § 7,
4) warunków odstąpienia od umowy określonych w § 8,
5) obowiązków wykonawcy określone w § 9,
6) warunków dotyczących podwykonawstwa określonych w § 10,
7) obowiązków wykonawcy wynikających z art. 95 Pzp,
8) warunków waloryzacji wynagrodzenia, o których mowa w § 14.
2. Warunki zamówienia inne niż określone w ust. 1, zostaną ustalone po przeprowadzeniu negocjacji z wykonawcą.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany warunków, o których mowa w ust. 1, w sposób nieistotny.
4. Dopuszczalna wartość zmiany ceny za jedną godzinę ochrony stanowiącej podstawę ustalenia wartości zamówienia dotyczącej postępowania SAA/6/2024 nie może być większa niż 10 %
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ZGODNIE Z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji grupy interwencyjnej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4