BZP: Zakup oleju napędowego i etyliny z tankowaniem pojazdów w 2025 roku
15.11.2024
2024/BZP 00597770/01
Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup oleju napędowego i etyliny z tankowaniem pojazdów w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710063672
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 6b
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@puik.lukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puik.lukow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
inny zamawiający
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oleju napędowego i etyliny z tankowaniem pojazdów w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbf812c8-c0ed-4226-9081-2b60baec5005
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://puik-lukow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://puik-lukow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Stały dostęp do sieci Internetowej o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej
niż 512 kb/s;
Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7,
Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
Włączona obsługa JavaScript;
Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://puik-lukow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 21/PN/TL/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzedaż oleju napędowego i etyliny spełniających wymagania jakościowe dla paliw ciekłych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ze zm. oraz rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.
z 2020 r. poz. 727),a także obowiązywaniem norm polsko-unijnych PN-EN 228+A1:2017-06
i PN-EN 590+A1:2017-6, z tankowaniem pojazdów Zamawiającego w stacji paliw.
4.5. Ze względów ekonomicznych i organizacyjnych ważnych dla Zamawiającego stacja paliw Wykonawcy może być zlokalizowana w odległości nie większej niż w promieniu 3 000 metrów od siedziby Zamawiającego przy ul. Partyzantów 6 b, 21-400 Łuków.
4.6. Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb, indywidualnie dla każdego pojazdu, maszyny lub urządzenia.
4.7. Częstotliwość tankowania w zależności od potrzeb średnio 4 do 8 pojazdów dziennie.
4.8. Przewidywany średni zakup w okresie obowiązywania umowy to:
ok. 120 000 litrów oleju napędowego,
ok. 7 300 litrów etyliny.
4.9. Podane ilości paliw są wielkościami szacunkowymi. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia w trakcie obowiązywania umowy ilości zakupu paliwa, jeżeli zaistnieje taka potrzeba, której Zamawiający z przyczyn niezależnych nie mógł przewidzieć.
4.10. Umożliwienie tankowania we wszystkie dni tygodnia w godz. 7.00 - 15.00.
4.11. Wykonawca będzie posiadał w swoich zasobach zbiornik na paliwo (olej napędowy)
o pojemności przynajmniej 20 000 litrów.
4.12. Wykonawca, będzie posiadał w swoich zasobach agregat prądotwórczy o odpowiedniej mocy zapewniającej uruchomienie dystrybutorów, lub inne niezależne źródło energii, które zapewni możliwość tankowania w czasie braku energii elektrycznej zasilającej dystrybutory paliwowe.
4.13. Wykonawca o ile nie posiada w swoich zasobach agregatu prądotwórczego lub innego niezależnego źródła zasilania, zobowiąże się do zaopatrzenia się w taki agregat, w okresie jednego miesiąca od chwili podpisania umowy.
4.14. Wykonawca jeżeli po upływie jednego miesiąca od podpisania umowy nie wykaże, że posiada agregat o odpowiedniej mocy, będzie mu naliczana kara umowna, w wysokości 100,00 zł dziennie.
4.15. Wykonawca ma zabezpieczyć rezerwową, minimalną ilość paliwa w swoich zbiornikach dla Zamawiającego, w ilości co najmniej 5000 litrów ON i 500 litrów etyliny i wydania tylko na polecenie Zarządu PUIK Sp. z o.o.
4.16. Wykonawca w zależności od potrzeb (ON letni po 2 maja, i po 1 listopada ON zimowy), dostarczy olej napędowy do dwóch zbiorników na paliwo o pojemności 2500 litrów każdy, będących w zasobach Zamawiającego, znajdujących się na terenie Zakładu Wodociągów
w Łukowie, ul. Partyzantów 6b oraz Zakładzie Oczyszczania Miasta przy ul. Świderskiej 128.
4.17. Zamawiający udostępni (wykaz pojazdów i pracowników upoważnionych do zakupu paliwa), tylko Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana - Załącznik Nr 1 do umowy.
4.18. Zamawiający nie przewiduje innej formy rozliczeń jak bezgotówkowe (karty mikroprocesorowe lub inne karty paliwowe) za zakup paliwa,
4.19. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy, który zapewnia bezgotówkowy zakup paliwa
za pomocą kart mikroprocesorowych lub innych kart paliwowych, do ewidencjonowania
w kartach drogowych lub raportach pracy sprzętu pobranego paliwa, o ile nie będzie możliwości zaewidencjonowania zakupionego paliwa w systemie elektronicznym (np.: awaria systemu, itp.),
4.20. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy:
udostępnienia Zamawiającemu ,,narzędzie’’ (program komputerowy, aplikację itp.
do pięciu komputerów wskazanych przez Zamawiającego w swoich Zakładach
i Administracji), posiadające możliwość do bieżącego wglądu w każdym czasie
w ewidencję zakupu paliwa przez pracowników Zamawiającego,
przeszkolenia wszystkich upoważnionych pracowników Zamawiającego do zakupu paliw
przy pomocy kart mikroprocesorowych lub innych kart paliwowych,
wystawienia kart paliwowych zapewniających bezgotówkowy zakup paliwa przypisanych
do numeru rejestracyjnego pojazdu i kierowcy (Załącznik nr 1 do umowy),
wystawienia określonej ilości kart paliwowych na okaziciela (na firmę), do tankowania innego rodzaju maszyny lub urządzenia Zamawiającego,
karty mikroprocesorowe lub inne karty paliwowe, powinny spełniać standardy zabezpieczeń i być zabezpieczone poufnym kodem identyfikacyjnym PIN, który będzie znany tylko ich użytkownikom,
Zamawiający oczekuje załączenia do oferty, wzoru wniosku o wydanie i użytkowanie kart do bezgotówkowego zakupu paliwa,
Zamawiający wymaga aby z ogółu wszystkich pojazdów, maszyn i urządzeń korzystających z paliw (ON i Etyliny) znajdujących się na stanie Zamawiającego
a będących na wyposażeniu poszczególnych Zakładów Zamawiającego, wyodrębnione zostały rozliczenia (ilości pobranego paliwa i oddzielnego fakturowania), dla ośmiu oddzielnych grup, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do umowy,
za wydanie kart mikroprocesorowych dla wszystkich pojazdów, maszyn lub urządzeń Zamawiającego, koszty ponosi Wykonawca,
w przypadku zgubienia, zniszczenia lub kradzieży karty, Wykonawca po telefonicznym zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego, dokona natychmiastowego zablokowania karty. Ponadto w przypadku zaistnienia takiej sytuacji, Wykonawca bezpłatnie wyda inną kartę lub dokona wymiany karty zniszczonej na nową nie później niż w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia,
koszty związane z obsługą kart mikroprocesorowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca.
Szczegółowe ustalenia w zakresie ilości kart paliwowych, ich rodzajów i opcji uzgodnione zostaną z wybranym Wykonawcą przed podpisaniem umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134220-5 - Paliwo do silników diesla (EN 590)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 26.1. Oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną poddane ocenie ofert w oparciu o kryteria podane poniżej.
26.2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów w oparciu
o podane poniżej kryteria i ustaloną punktację.
26.3. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
L.p Kryterium Waga [%] Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1 Cena (CON) 10 % [10,00] punktów
2 Cena (CPB) 10 % [10,00] punktów
2 Wysokość udzielonego upustu na wszystkie materiały pędne (U)
80 %
[80,00] punktów
RAZEM 100% 100,00 punktów
26.4. Sposób oceny ofert:
26.4.1. W kryterium Cena (CON) - z kolumny G tabeli 3.1 formularza ofert- ocena zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
gdzie:
𝐶𝑂𝑁
𝐶𝑁
= 𝑥10%(𝑤𝑎𝑔𝑎)𝑥100
𝐶𝑂𝐵
CON - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena olej napędowy
CN - najniższa zaoferowana cena
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
26.4.2. W kryterium Cena (CPB) - z kolumny G tabeli 3.1 formularza ofert- ocena zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
gdzie:
𝐶𝑃𝐵
𝐶𝑁
= 𝑥10%(𝑤𝑎𝑔𝑎)𝑥100
𝐶𝑂𝐵
CPB - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena benzyna
CN - najniższa zaoferowana cena
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
26.4.3. Zasady oceny kryterium „Wysokość udzielonego upustu na wszystkie materiały pędne
U”
a) W kryterium tym będzie oceniana wysokość upustu udzielonego na wszystkie materiały pędne olej napędowy i etylinę. Wykonawca będzie udzielać upustu przy każdorazowym rozliczeniu w okresie obowiązywania umowy - wykonywania zamówienia.
b) Wykonawca wpisuje wysokość upustu udzielonego na wszystkie materiały pędne w
procentach na FORMULARZU OFERTY.
c) Punkty za kryterium „Wysokość upustu udzielonego na wszystkie materiały pędne” będą liczone wg następującego wzoru:
𝑈𝑜𝑏
𝑈 = 𝑥80%(𝑤𝑎𝑔𝑎)𝑥100
𝑈𝑚𝑎𝑥
gdzie:
U - ilość punktów przyznanych danej ofercie za wysokość udzielonego upustu,
Uob - zaoferowana wysokość upustu w ofercie, która jest oceniana,
Umax - najwyższy upust zaoferowany w przetargu,
26.4.4. Łączna punktacja przyznana ofertom.
a) łączna punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
b) za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów w zastosowanych kryteriach.
c) maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100,00 pkt.
d) łączna ocena punktowa oferty zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:
L = CON + CPB +U
gdzie:
L – łączna liczba punktów przyznana ofercie,
C – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena,
U – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium Wysokość udzielonego upustu na wszystkie materiały pędne.
26.4.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz,
z uwzględnieniem art. 187, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
26.4.6. Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
− niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została
poprawiona.
26.4.7. W przypadku, o którym mowa w pkt.26.4.5 lit. c), Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena PB
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość udzielonego upustu na wszystkie materiały pędne
4.3.6.) Waga: 80
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
14.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:14.1.1. nie podlegają wykluczeniu,
14.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu.
14.2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:
14.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
14.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 220),
14.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
14.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować (w ramach własnej sieci lub na podstawie porozumień z innymi podmiotami) przynajmniej jedną stacją paliw zapewniającą możliwość tankowania paliw będących przedmiotem zamówienia we wszystkie dni tygodnia w godz. 7:00 – 15:00, która znajduje się w odległość nie większej niż w promieniu 3000 metrów od siedziby Zamawiającego przy ul. Partyzantów 6 b, 21-400 Łuków. Powyższy warunek Wykonawcy wskazują w formularzu oferty.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16.2. Wykonawca składając ofertę, zobowiązany jest złożyć:
16.2.1. formularz ofertowy (zalecaną treść formularza stanowi załącznik nr 1 do SWZ).
16.2.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ – załącznik nr 2 do SWZ.
16.2.3. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ – załącznik nr 3 do SWZ.
16.2.4. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 16.2.2, i 16.2.3 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
lub kryteriów selekcji.
16.2.5. w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ– załącznik nr 4 do SWZ.
16.2.6. w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, stosownie do art. 118 ust. 3 Pzp według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ – załącznik nr 5 do SWZ.
16.2.7. W przypadku, polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 16.2.2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
Uwaga: Powyższe dokumenty należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
29.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium - w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)29.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
29.3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku
następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
29.3.1. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PKO Bank Polski SA nr rachunku: 39 1020 1260 0000 0702 0012 6615; z dopiskiem „Wadium dostawa paliwa”.
29.3.2. gwarancjach bankowych;
29.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
29.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
29.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 29.3.2–
29.3.4 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci
elektronicznej.
29.5. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.
29.6. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium
wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie
z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa.
29.7. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt.
29.3.1. rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
29.8. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający
zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
29.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 Pzp.
29.10. Zamawiający zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
16.2.4. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 16.2.2, i 16.2.3 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdyz Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
lub kryteriów selekcji.
16.2.5. w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ– załącznik nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku zmiany: stawki podatku od towarów i usług,2. Zmiana adresu stacji paliw nie stanowi istotnej zmiany treści umowy pod warunkiem spełnienia warunku odległości w promieniu 3000 metrów od siedziby Zamawiającego przy ul. Partyzantów 6 b, 21-400 Łuków.
3. Wszelkie postanowienia oraz zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z wyłączeniem zmian określonych w § 5 ust. 2.