BZP: Dostawa paliwa do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi.
15.11.2024
2024/BZP 00597914/01
WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W ŁODZI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliwa do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471696235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowy Józefów 52
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 94-406
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426373196
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@word.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
wojewódzka samorządowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliwa do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf573a2b-20d4-4df6-b637-5d8348ae573e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597914
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00077078/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa paliwa do pojazdów WORD w Łodzi (WORD Łódź, OT Piotrków Tryb., Sieradz, Skierniewice, Kutno)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf573a2b-20d4-4df6-b637-5d8348ae573e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Wszelkie informacje wskazane w Rozdziale XIV SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje w tym zakresie znajdują się w Rozdziale XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązki informacyjne wynikające z RODO poprzez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumencie zamówienia (rozdział XXVIII SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WORD/DO/2300/18/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Łódź.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Łodzi, z możliwością pobierania paliwa w innych stacjach Wykonawcy na terenie całego kraju. Dostawa obejmuje następujące rodzaje paliw
PB 95 – w przewidywanej ilości 27.000 litrów (przez cały okres trwania umowy)
ON – w przewidywanej ilości 13.000 litrów (przez cały okres trwania umowy)
2. Paliwo objęte niniejszym zamówieniem tj. benzyna bezołowiowa (PB – 95) i olej napędowy
(ON), musi spełniać wymogi jakościowe dla paliw ciekłych zgodne z wymogami Polskich Norm
Jakościowych Paliwo powinno odpowiadać wymaganym normom, określonym w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024r. poz. 1018).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu większej lub mniejszej ilości paliw niż podane w specyfikacji. Ilość zakupionego paliwa będzie zależeć od potrzeb i możliwości finansowych
Zamawiającego
4. Wykonawca winien zaproponować Zamawiającemu możliwości wykorzystania przez niego
kart paliwowych bez limitu miesięcznego, wystawionych na pracowników Zamawiającego oraz 1 na Okaziciela. max. 10 sztuk kart imiennych, w tym 1 na okaziciela.
5. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będzie oferta nie mogą znajdować się w odległości większej niż 5 km od miejsca działalności Zamawiającego ul. Nowy Józefów 52 w Łodzi, liczoną najkrótszą drogą publiczną przeznaczoną dla pojazdów osobowych i ciężarowych.
6. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będą oferty częściowe winne być czynne siedem dni w tygodniu w godz. 6-22.
7. Rozliczenie jednostkowe każdego zakupu będą dokonywane bezgotówkowo za pomocą kart paliwowych imiennych, działających w systemie stacji paliw Wykonawcy. Wykonawca dostarczy bezpłatnie max. 10 sztuk kart imiennych, w tym 1 na okaziciela.
8. Rozliczenie paliwa fakturowane dwa razy w miesiącu (przelewem).
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w rozdziale XXII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość rabatu
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Średnia odległość między placem manewrowym (ul. Nowy Józefów 52 w Łodzi) a stacją paliw Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Sieradz.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Sieradz, z możliwością pobierania paliwa w innych stacjach Wykonawcy na terenie całego kraju. Dostawa obejmuje następujące rodzaje paliw
PB 95 – w przewidywanej ilości 19.700 litrów (przez cały okres trwania umowy)
ON – w przewidywanej ilości 12.500 litrów (przez cały okres trwania umowy)
2. Paliwo objęte niniejszym zamówieniem tj. benzyna bezołowiowa (PB – 95) i olej napędowy
ON, musi spełniać wymogi jakościowe dla paliw ciekłych zgodne z wymogami Polskich Norm
Jakościowych Paliwo powinno odpowiadać wymaganym normom, określonym w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024r. poz. 1018).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu większej lub mniejszej ilości paliw niż podane w specyfikacji. Ilość zakupionego paliwa będzie zależeć od potrzeb i możliwości finansowych
Zamawiającego
4. Wykonawca winien zaproponować Zamawiającemu możliwości wykorzystania przez niego
kart paliwowych bez limitu miesięcznego, wystawionych na pracowników Zamawiającego oraz 1 na Okaziciela. max. 10 sztuk kart imiennych, w tym 1 na okaziciela.
5. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będzie oferta nie mogą znajdować się w odległości większej niż 5 km od miejsca działalności Zamawiającego - ul. 3 maja 7 w Sieradzu,
liczoną najkrótszą drogą publiczną przeznaczoną dla pojazdów osobowych i ciężarowych.
6. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będą oferty częściowe winne być czynne siedem dni w tygodniu w godz. 6-22.
7. Rozliczenie jednostkowe każdego zakupu będą dokonywane bezgotówkowo za pomocą kart paliwowych imiennych, działających w systemie stacji paliw Wykonawcy. Wykonawca dostarczy bezpłatnie max. 10 sztuk kart imiennych, w tym 1 na okaziciela (dla każdego zadania
oddzielnie).
8. Rozliczenie paliwa fakturowane dwa razy w miesiącu (przelewem).
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla wszystkich zadań) znajduje się w Załączniku
nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w rozdziale XXII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość rabatu
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Średnia odległość między placem manewrowym (ul. 3 maja 7 w Sieradzu) a stacją paliw Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Skierniewice.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Skierniewic, z możliwością pobierania paliwa w innych stacjach Wykonawcy na terenie całego kraju. Dostawa obejmuje następujące rodzaje paliw
PB 95 – w przewidywanej ilości 10.000 litrów (przez cały okres trwania umowy)
ON – w przewidywanej ilości 11.500 litrów (przez cały okres trwania umowy)
2. Paliwo objęte niniejszym zamówieniem tj. benzyna bezołowiowa (PB – 95) i olej napędowy ON, musi spełniać wymogi jakościowe dla paliw ciekłych zgodne z wymogami Polskich Norm
Jakościowych Paliwo powinno odpowiadać wymaganym normom, określonym w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024r. poz. 1018).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu większej lub mniejszej ilości paliw niż podane w specyfikacji. Ilość zakupionego paliwa będzie zależeć od potrzeb i możliwości finansowych
Zamawiającego
4. Wykonawca winien zaproponować Zamawiającemu możliwości wykorzystania przez niego
kart paliwowych bez limitu miesięcznego, wystawionych na pracowników Zamawiającego oraz 1 na Okaziciela. max. 10 sztuk kart imiennych, w tym 1 na okaziciela.
5. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będzie oferta nie mogą znajdować się w odległości większej niż 5 km od miejsca działalności Zamawiającego - ul. St. Kaczyńskiego 7 w Skierniewicach, liczoną najkrótszą drogą publiczną przeznaczoną dla pojazdów osobowych i ciężarowych.
6. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będą oferty częściowe winne być czynne siedem dni w tygodniu w godz. 6-22.
7. Rozliczenie jednostkowe każdego zakupu będą dokonywane bezgotówkowo za pomocą kart paliwowych imiennych, działających w systemie stacji paliw Wykonawcy. Wykonawca dostarczy bezpłatnie max. 10 sztuk kart imiennych, w tym 1 na okaziciela (dla każdego zadania
oddzielnie).
8. Rozliczenie paliwa fakturowane dwa razy w miesiącu (przelewem).
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla wszystkich zadań) znajduje się w Załączniku
nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w rozdziale XXII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość rabatu
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Średnia odległość między placem manewrowym (ul. Kaczyńskiego 7 w Skierniewicach) a stacją paliw Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Piotrków Trybunalski.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Piotrków Tryb., z możliwością pobierania paliwa w innych stacjach Wykonawcy na terenie całego kraju. Dostawa obejmuje następujące rodzaje paliw
PB 95 – w przewidywanej ilości 16.600 litrów (przez cały okres trwania umowy)
ON – w przewidywanej ilości 15.700 litrów (przez cały okres trwania umowy)
2. Paliwo objęte niniejszym zamówieniem tj. benzyna bezołowiowa (PB – 95) i olej napędowy
ON, musi spełniać wymogi jakościowe dla paliw ciekłych zgodne z wymogami Polskich Norm
Jakościowych Paliwo powinno odpowiadać wymaganym normom, określonym w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024r. poz. 1018).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu większej lub mniejszej ilości paliw niż podane w specyfikacji. Ilość zakupionego paliwa będzie zależeć od potrzeb i możliwości finansowych
Zamawiającego
4. Wykonawca winien zaproponować Zamawiającemu możliwości wykorzystania przez niego
kart paliwowych bez limitu miesięcznego, wystawionych na pracowników Zamawiającego oraz 1 na Okaziciela. max. 10 sztuk kart imiennych, w tym 1 na okaziciela.
5. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będzie oferta nie mogą znajdować się w odległości większej niż 5 km od miejsca działalności Zamawiającego - ul. Gliniana 17 w Piotrkowie Trybunalskim, liczoną najkrótszą drogą publiczną przeznaczoną dla pojazdów osobowych i ciężarowych.
6. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będą oferty częściowe winne być czynne siedem dni w tygodniu w godz. 6-22.
7. Rozliczenie jednostkowe każdego zakupu będą dokonywane bezgotówkowo za pomocą kart paliwowych imiennych, działających w systemie stacji paliw Wykonawcy. Wykonawca dostarczy bezpłatnie max. 10 sztuk kart imiennych, w tym 1 na okaziciela (dla każdego zadania
oddzielnie).
8. Rozliczenie paliwa fakturowane dwa razy w miesiącu (przelewem).
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla wszystkich zadań) znajduje się w Załączniku
nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w rozdziale XXII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość rabatu
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Średnia odległość między placem manewrowym (ul. Gliniana 17 w Piotrkowie Tryb.) a stacją paliw Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Kutno.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Kutna, z możliwością pobierania paliwa w innych stacjach Wykonawcy na terenie całego kraju. Dostawa obejmuje następujące rodzaje paliw
PB 95 – w przewidywanej ilości 5.000 litrów (przez cały okres trwania umowy)
2. Paliwo objęte niniejszym zamówieniem tj. benzyna bezołowiowa (PB – 95), musi spełniać wymogi jakościowe dla paliw ciekłych zgodne z wymogami Polskich Norm Jakościowych Paliwo powinno odpowiadać wymaganym normom, określonym w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024r. poz. 1018).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu większej lub mniejszej ilości paliw niż podane w specyfikacji. Ilość zakupionego paliwa będzie zależeć od potrzeb i możliwości finansowych
Zamawiającego
4. Wykonawca winien zaproponować Zamawiającemu możliwości wykorzystania przez niego
kart paliwowych bez limitu miesięcznego, wystawionych na pracowników Zamawiającego oraz 1 na Okaziciela. max. 10 sztuk kart imiennych, w tym 1 na okaziciela.
5. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będzie oferta nie mogą znajdować się w odległości większej niż 5 km od miejsca działalności Zamawiającego – (ul. Karola Szymanowskiego 21 w Kutnie) liczoną najkrótszą drogą publiczną przeznaczoną dla pojazdów osobowych i ciężarowych.
6. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będą oferty częściowe winne być czynne siedem dni w tygodniu w godz. 6-22.
7. Rozliczenie jednostkowe każdego zakupu będą dokonywane bezgotówkowo za pomocą kart paliwowych imiennych, działających w systemie stacji paliw Wykonawcy. Wykonawca dostarczy bezpłatnie max. 10 sztuk kart imiennych, w tym 1 na okaziciela (dla każdego zadania
oddzielnie).
8. Rozliczenie paliwa fakturowane dwa razy w miesiącu (przelewem).
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla wszystkich zadań) znajduje się w Załączniku
nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w rozdziale XXII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość rabatu
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Średnia odległość między placem manewrowym (ul. Karola Szymanowskiego 21 w Kutnie) a stacją paliw Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca winien wykazać, iż posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną
przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (dla każdego z zadań).
2. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje:
Dla zadania I:
1. Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował po co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się w granicach administracyjnych miasta Łodzi:
a) położonej w odległości maksimum 5km od miejsca działalności Zamawiającego (ul. Nowy
Józefów 52 w Łodzi) czynnej siedem dni w tygodniu co najmniej w godz. 6-22.
b) obsługującej wszystkie pojazdy Zamawiającego wskazane w pkt. 10 i 11 Opisu przedmiotu
zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, w szczególności zapewniające swobodne
manewrowanie pojazdów Zamawiającego z uwzględnieniem ich parametrów tj.: długości, szerokości, rozstawu osi i średnicy zawracania.
c) posiadającej wjazd na stację paliw bezpośrednio z drogi publicznej,
d) posiadającej wyjazd ze stacji paliw bezpośrednio na drogę publiczną,
2. Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej pięcioma
stacjami paliw w każdym województwie na terenie całego kraju, czynnymi siedem dni w tygodniu co najmniej w godz. 6-22.
3. Wykonawca winien oświadczyć iż dysponuje systemem kart paliwowych, umożliwiających
Zamawiającemu bezgotówkowe tankowanie paliwa w stacjach paliwowych Wykonawcy, na terenie Polski.
Dla zadania II:
1. Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował po co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się w granicach administracyjnych miasta Sieradz:
a) położonej w odległości maksimum 5km od miejsca działalności Zamawiającego (ul. 3 maja w Sieradzu) czynnej siedem dni w tygodniu co najmniej w godz. 6-22.
b) obsługującej wszystkie pojazdy Zamawiającego wskazane w pkt. 10 i 11 Opisu przedmiotu
zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, w szczególności zapewniające swobodne
manewrowanie pojazdów Zamawiającego z uwzględnieniem ich parametrów tj.: długości, szerokości, rozstawu osi i średnicy zawracania.
c) posiadającej wjazd na stację bezpośrednio z drogi publicznej,
d) posiadającej wyjazd ze stacji paliw bezpośrednio na drogę publiczną,
2. Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej pięcioma
stacjami paliw w każdym województwie na terenie całego kraju, czynnymi siedem dni w tygodniu co najmniej w godz. 6-22.
3. Wykonawca winien oświadczyć iż dysponuje systemem kart paliwowych, umożliwiających
Zamawiającemu bezgotówkowe tankowanie paliwa w stacjach paliwowych Wykonawcy, na terenie Polski.
Dla zadania III:
1 Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował po co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się w granicach administracyjnych miasta Skierniewice:
a) położonej w odległości maksimum 5km od miejsca działalności Zamawiającego (ul. Stanisława Kaczyńskiego 7 w Skierniewicach) czynnej siedem dni w tygodniu co najmniej w godz. 6-22.
b) obsługującej wszystkie pojazdy Zamawiającego wskazane w pkt. 10 i 11 Opisu przedmiotu
zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, w szczególności zapewniające swobodne
manewrowanie pojazdów Zamawiającego z uwzględnieniem ich parametrów tj.: długości, szerokości, rozstawu osi i średnicy zawracania.
c) posiadającej wjazd na stację bezpośrednio z drogi publicznej,
d) posiadającej wyjazd ze stacji paliw bezpośrednio na drogę publiczną,
2. Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej pięcioma
stacjami paliw w każdym województwie na terenie całego kraju, czynnymi siedem dni w tygodniu co najmniej w godz. 6-22.
3. Wykonawca winien oświadczyć iż dysponuje systemem kart paliwowych, umożliwiających
Zamawiającemu bezgotówkowe tankowanie paliwa w stacjach paliwowych Wykonawcy, na terenie Polski.
Dla zadania IV:
1 Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował po co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się w granicach administracyjnych miasta Piotrków Trybunalski:
a) położonej w odległości maksimum 5km od miejsca działalności Zamawiającego (ul. Gliniana 17 w Piotrkowie Trybunalskim) czynnej siedem dni w tygodniu co najmniej w godz. 6-22.
b) obsługującej wszystkie pojazdy Zamawiającego wskazane w pkt. 10 i 11 Opisu przedmiotu
zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, w szczególności zapewniające swobodne
manewrowanie pojazdów Zamawiającego z uwzględnieniem ich parametrów tj.: długości, szerokości, rozstawu osi i średnicy zawracania.
c) posiadającej wjazd na stację bezpośrednio z drogi publicznej,
d) posiadającej wyjazd ze stacji paliw bezpośrednio na drogę publiczną,
2. Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej pięcioma
stacjami paliw w każdym województwie na terenie całego kraju, czynnymi siedem dni w tygodniu co najmniej w godz. 6-22.
3. Wykonawca winien oświadczyć iż dysponuje systemem kart paliwowych, umożliwiających
Zamawiającemu bezgotówkowe tankowanie paliwa w stacjach paliwowych Wykonawcy, na terenie Polski.
Dla zadania V:
1 Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował po co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się w granicach administracyjnych miasta Kutno:
a) położonej w odległości maksimum 5km od miejsca działalności Zamawiającego (ul. Karola Szymanowskiego 21 w Kutnie) czynnej siedem dni w tygodniu co najmniej w godz. 6-22.
b) obsługującej wszystkie pojazdy Zamawiającego wskazane w pkt. 10 i 11 Opisu przedmiotu
zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, w szczególności zapewniające swobodne
manewrowanie pojazdów Zamawiającego z uwzględnieniem ich parametrów tj.: długości, szerokości, rozstawu osi i średnicy zawracania.
c) posiadającej wjazd na stację bezpośrednio z drogi publicznej,
d) posiadającej wyjazd ze stacji paliw bezpośrednio na drogę publiczną,
2. Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej pięcioma
stacjami paliw w każdym województwie na terenie całego kraju, czynnymi siedem dni w tygodniu co najmniej w godz. 6-22.
3. Wykonawca winien oświadczyć iż dysponuje systemem kart paliwowych, umożliwiających
Zamawiającemu bezgotówkowe tankowanie paliwa w stacjach paliwowych Wykonawcy, na terenie Polski.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia, oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy stanowi załącznik numer 4 do SWZ.
Uwaga:
Oświadczenie składa również każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, składa również oświadczenia tych podmiotów, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia:
1) aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (dla każdego z zadań).
Uwaga:
Powyższy dokument potwierdza spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 rozdziału XI SWZ.
2) dla zadania I:
2.1. Wykaz stacji paliw na terenie miasta Łodzi i kraju (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ)
2.2. Oświadczenie Wykonawcy, iż dysponuje systemem kart paliwowych, umożliwiających Zamawiającemu bezgotówkowe tankowanie paliwa w stacjach paliwowych Wykonawcy, na terenie Polski. – Załącznik nr 6 do SWZ.
2.3. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu wymagań Zamawiającego w zakresie stacji paliw na której będzie realizowane zamówienie, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt 4 – dla Zadania I - SWZ–Załącznik nr 7 do SWZ.
3) dla zadania II:
3.1. Wykaz stacji paliw na terenie miasta Sieradz i kraju (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ)
3.2. Oświadczenie Wykonawcy, iż dysponuje systemem kart paliwowych, umożliwiających Zamawiającemu bezgotówkowe tankowanie paliwa w stacjach paliwowych Wykonawcy, na terenie Polski. – Załącznik nr 6 do SWZ.
3.3. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu wymagań Zamawiającego w zakresie stacji paliw na której będzie realizowane zamówienie, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt 4 – dla Zadania II - SWZ––Załącznik nr 7 do SWZ.
4) dla zadania III:
4.1. Wykaz stacji paliw na terenie miasta Skierniewice i kraju (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ)
4.2. Oświadczenie Wykonawcy, iż dysponuje systemem kart paliwowych, umożliwiających Zamawiającemu bezgotówkowe tankowanie paliwa w stacjach paliwowych Wykonawcy, na terenie Polski. – Załącznik nr 6 do SWZ.
4.3. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu wymagań Zamawiającego w zakresie stacji paliw na której będzie realizowane zamówienie, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt 4 – dla Zadania III - SWZ– Załącznik nr 7 do SWZ.
5) dla zadania IV:
5.1. Wykaz stacji paliw na terenie miasta Piotrków Trybunalski i kraju (wg wzoru stanowiącego
Załącznik nr 5 do SWZ)
5.2 Oświadczenie Wykonawcy, iż dysponuje systemem kart paliwowych, umożliwiających
Zamawiającemu bezgotówkowe tankowanie paliwa w stacjach paliwowych Wykonawcy, na terenie Polski. – Załącznik nr 6 do SWZ.
5.3 Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu wymagań Zamawiającego w zakresie stacji paliw na której będzie realizowane zamówienie, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt 4 – dla Zadania IV - SWZ– Załącznik nr 7 do SWZ.
6) dla zadania V:
6.1. Wykaz stacji paliw na terenie miasta Kutna i kraju (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ)
6.2. Oświadczenie Wykonawcy, iż dysponuje systemem kart paliwowych, umożliwiających Zamawiającemu bezgotówkowe tankowanie paliwa w stacjach paliwowych Wykonawcy, na terenie Polski. – Załącznik nr 6 do SWZ.
6.3. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu wymagań Zamawiającego w zakresie stacji paliw na której będzie realizowane zamówienie, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt 4 – dla Zadania V - SWZ– – Załącznik nr 7 do SWZ.
Uwaga:
Powyższe dokumenty potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 4 rozdziału XI SWZ.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, w wykazie dostaw wykonanych wskazuje tylko te dostawy, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta w kilku Zadaniach została najwyżej oceniona, może złożyć powyższe dokumenty w jednym egzemplarzu, spełniające wszystkie podmiotowe środki dowodowe dla poszczególnych Zadań.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowaniaWykonawcy (jeśli dotyczy);
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby oraz pełnomocnictwo lub inny dokument
potwierdzający umocowanie osoby do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik nr 9 do SWZ (jeśli dotyczy);
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (lidera) do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Nazwy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą zostać wskazane w ofercie.
4) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2.
5) W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców.
6) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant (lider) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Szczegółowe kwestie dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały uregulowane w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści złożonejoferty w następujących przypadkach:
1.1. W przypadku gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji umowy.
1.2. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego). W takiej sytuacji nie jest wymagane sporządzenie aneksu do umowy.
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.