BZP: Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Książnicy Pomorskiej w Szczecinie oraz sprzątanie magazynu książek przy ul. Hryniewieckiego w Szczecinie
15.11.2024
2024/BZP 00598079/01
Książnica Pomorska im. Stanisława Staszica w Szczecinie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Książnicy Pomorskiej w Szczecinie oraz sprzątanie magazynu książek przy ul. Hryniewieckiego w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Książnica Pomorska im. Stanisława Staszica w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000283311
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podgórna 15/16
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-205
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 091/4819110
1.5.8.) Numer faksu: 91/4819115
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ksiaznica@ksiaznica.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaznica.szczecin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Książnicy Pomorskiej w Szczecinie oraz sprzątanie magazynu książek przy ul. Hryniewieckiego w Szczecinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30362afe-b71d-4a6d-b74e-9a2f64add115
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598079
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022825/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Książnicy Pomorskiej w Szczecinie oraz sprzątanie magazynu książek przy ul. Hryniewieckiego w Szczecinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ksiaznica_szczecin3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ksiaznica_szczecin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1) ofertę i oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj.
przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym, o którym mowa
w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz.
670, z późn. zm.) lub podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie z dnia z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U.
z 2021 r. poz. 816 z późn. zm.).
2) w celu złożenia oferty Wykonawca może, ale nie musi założyć konto na Platformie Zakupowej. Instrukcja dotycząca rejestracji i
logowania dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .
3) przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie Zakupowej,
ani logowania.
4) korzystanie z Platformy Zakupowej przez Wykonawców jest bezpłatne.
5) za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuję się datę zapisania plików na serwerze. Aktualna
data i godzina, zsynchronizowane są z Głównym Urzędem Miar.
5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platforma Zakupowa działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę Zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg.
Czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Zasady określone w niniejszym rozdziale nie dotyczą dokumentów składanych przez Wykonawców po wyborze oferty, w celu
zawarcia umowy.
7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej, dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
Platformy Zakupowej, znajdują się w zakładce” Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Przystąpienie do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
musi być poprzedzone zapoznaniem się i stosowaniem Instrukcji.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Książnica Pomorska im. Stanisława Staszica z siedzibą przy ul. Podgórna
15/16, 70-205 Szczecin
2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod
adresem: daneosobowe@ksiaznica.szczecin.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/TP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a. Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Książnicy Pomorskiej przy ul. Podgórnej 15/16 (Budynek III –klatka schodowa od
ul. Podgórnej; Budynek II – klatka schodowa od ul. Dworcowej; Budynek I – klatka schodowa od ul. Podgórnej/Rybackiej);
b. Sprzątanie trzech pokoi hotelowych w budynku Książnicy Pomorskiej przy ul. Podgórnej 15/16 (budynek od ul.
Podgórnej/Rybackiej);
c. Sprzątanie posesji wokół Książnicy Pomorskiej przy ul. Podgórnej 15/16;
d. Sprzątanie magazynu książek przy ul. Hryniewieckiego 1 w Szczecinie;
e. Serwis
2. Metraż sprzątanych powierzchni wynosi:
1) od poniedziałku do piątku 14096,60 m2, w tym:
a. Budynek I – 8731,70 m2;
b. Budynek II – 3448,30 m2;
c. Budynek III – 1916,60 m2;
2) w soboty: 216,80 m2;
3) metraż posesji wynosi – 2 767,00 m2;
4) metraż magazynu książek - 876,91 m2:
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90919000-2 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z doświadczeniem w świadczeniu usług sprzątania w obiektach użyteczności publiczne
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Certyfikat „Gwarant czystości i higieny"
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji technicznej lub zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) Doświadczenie Wykonawcy - minimalny poziom zdolności:
Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje,
należycie co najmniej 1 usługę sprzątania polegającą na utrzymaniu czystości w budynkach i na terenach zewnętrznych
wykonywanej nieprzerwanie przez min. 8 miesięcy o wartości nie mniejszej niż równowartość kwoty 200 000,00 zł brutto
(słownie: dwieście tysięcy 00/100 złotych brutto).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o
których mowa w pkt 2) lit. a powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator
lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego
rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
5) Dokumenty, o których mowa w pkt 4) lit.a powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
6) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument
dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4) lit.a, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma
przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce
zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Postanowienia pkt 5) stosuje się.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji technicznej lub zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) Doświadczenie Wykonawcy - minimalny poziom zdolności:
Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, należycie co najmniej 1
usługę sprzątania polegającą na utrzymaniu czystości w budynkach i na terenach zewnętrznych wykonywanej nieprzerwanie przez
min. 8 miesięcy o wartości nie mniejszej niż równowartość kwoty 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy 00/100 złotych
brutto).
Jeżeli usługa jest w trakcie wykonywania, to wartość zrealizowanej usługi jw. w ramach tej umowy nie może być mniejsza niż 200
000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy 00/100 złotych brutto).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Certyfikat „Gwarant czystości i higieny” (na potrzeby kryterium oceny ofert – jeżeli dotyczy)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienieW przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej
Wykonawców, Zamawiający uzna wymagany warunek w pkt 4) lit.a) – Doświadczenie wykonawcy - za spełniony, jeżeli
spełni go co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z nich składa załącznik nr 2 do SWZ
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji wykonawca wypełnia stosowne
oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania uwzględniające przesłanki wykluczenia art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z
postępowania
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiajacy określił zakres i rodzaj zmian w zał nr 7 do SWZ w par 17 i par 187.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ksiaznica_szczecin
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-29 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-28
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Kryteria oceny ofert określone w Rozdziale XIII SWZ.SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
UWAGA! Z uwagi na planowane w drugim półroczu 2025 roku prace inwestycyjne w budynkach Książnicy Zamawiającyzastrzega możliwość ograniczenia powierzchni sprzątanych w następujący sposób:
1) od stycznia do czerwca – sprzątane będzie 100% ww. powierzchni;
2) od lipca do grudnia – możliwość ograniczenia powierzchni sprzątania zgodnie z Załącznikiem nr 6 – Opis przedmiotu
zamówienia i powierzchniami zaznaczonymi * o 3210,5 m2
Powyższe ograniczenie uzależnione jest od otrzymania dofinansowania z zewnętrznych źródeł oraz harmonogramu prac,
który będzie znany dopiero w połowie 2025 r. Zamawiający przewiduje, iż na skutek ograniczenia zakresu umowy, o którym
mowa powyżej wynagrodzenie wykonawcy zostanie proporcjonalnie obniżone według stawek za m2 podanych w ofercie
Wykonawcy. W związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa powyżej Zamawiający przewiduje możliwość
zwiększenia częstotliwości sprzątania w innych czynnych częściach budynku zamiast w częściach wyłączonych na których
będą prowadzone roboty budowlane.
Zamawiający informuje, iż przewidział przesłanki wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 poz. 1347) zwana „Ustawą sankcyjną”,