BZP: „Świadczenie usługi prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów na podst. art. 50a i 130a ustawy Pord w roku 2025, z wyłączeniem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.”
15.11.2024
2024/BZP 00598456/01
Miejski Zarząd Dróg i Mostów
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usługi prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów na podst. art. 50a i 130a ustawy Pord w roku 2025, z wyłączeniem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Administracyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240268900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 9
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mzdim.jaworzno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.jaworzno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie infrastrukturą drogową
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów na podst. art. 50a i 130a ustawy Pord w roku 2025, z wyłączeniem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92e0900b-74a5-421c-9ba4-2c7d5da842c6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046304/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 „Świadczenie usługi prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów na podst. art. 50a i 130a ustawy Pord w roku 2025, z wyłączeniem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92e0900b-74a5-421c-9ba4-2c7d5da842c63.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Przedmiotowe postępowanie jest
prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia
(https://ezamowienia.gov.pl/pl/) oraz w uzasadnionych przypadkach przy użyciu poczty
elektronicznej:zamowienia.publiczne@mzdim.jaworzno.pl
2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i
zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do
przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). 3. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub
rozporządzeniem ws. komunikacji elektronicznej (Dz. U z 2020r. Poz. 2452) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie
ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W
zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zew. wew.) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem
podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).4. Możliwość korzystania w postępowaniu z
„Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz
zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań
dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e
Zamówienia.5. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w
podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. 6.Składanie ofert następuje za pośrednictwem modułu składania ofert i
wniosków (MOW) Platformy eZamówienia .7. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem e-mail
(zamowienia.publiczne@mzdim.jaworzno.pl ) za wyjątkiem składania i wycofania oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, jeśli wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające komunikację przez platformę eZamowienia.
Każdorazowo przy przesyłaniu przez email Wykonawca musi uzasadnić zaistnienie takiej okoliczności i odpowiednio ją
udokumentować. 8.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać
konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie eZamówienia. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy:
złożenia, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont
podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e
Zamówienia określa Regulamin dostępny na https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce„Centrum
Pomocy”.10. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej „oferty, wnioski
i prace konkursowe” stanowiącą zał. do 8 do SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektyw 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie z siedzibą przy ul. Krakowskiej 9. 2) mail: iodo@mzdim.jaworzno.pl, tel. 32 614 23 03) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzania na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych
będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy
Pzp5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt. 3 celu, a po tym
czasie przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa6)obowiązek podania przez Panią/Pana
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 7)
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO 8) posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2,- prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO 9)nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust 3 lit b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych:- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzanych danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c ODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZDiM.SA.222.32.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi prowadzenia parkingu strzeżonego z przeznaczeniem na parkowanie pojazdów usuwanych z terenu miasta Jaworzna w sposób ciągły (24 godziny na dobę w dni robocze, soboty, niedziele i święta) oraz utrzymywaniu całodobowej gotowości do przyjęcia na parking pojazdów usuwanych na podstawie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, z wyłączeniem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ. 3. W ramach wykonywania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
1) przetransportowania pojazdów Zamawiającego usuniętych z drogi w trybie art. 50a i 130a znajdujących się obecnie na parkingu przy ul. Abstorskich 216 w Jaworznie przed objęciem dozorem pojazdów (wg stanu na dzień 31 grudnia 2024r. tj. ok. 40 szt. pojazdów o dmc do 3,5 t), na parking wskazany w formularzu ofertowym w pkt 4 wg Załącznika nr 3 do SWZ )*,
* w przypadku wystąpienia zmiany lokalizacji parkingu.
2) w przypadku o którym mowa w pkt 1) posiadania uprawnienia do zrealizowania przedmiotowej usługi, dysponowania środkami transportowymi oraz posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas przewozu w szczególności z tytułu utraty lub uszkodzenia pojazdów.
3) całodobowego przyjmowania na parking strzeżony pojazdów holowanych w trybie art. 50a oraz 130a Prawa o ruchu drogowym oraz zabezpieczenie pojazdów przed powstaniem wtórnych uszkodzeń (zniekształceń), a także niedopuszczenie osób trzecich do zabezpieczonych pojazdów z wyjątkiem umożliwienia niezbędnych oględzin uprawnionemu rzeczoznawcy samochodowemu, 4) wydanie oraz przekazanie pojazdu podmiotom uprawnionym, 5) prowadzenia ewidencji pojazdów przyjętych na parking 6) świadczenia usług towarzyszących na zlecenie Zamawiającego, polegających na dokonywaniu awaryjnego otwierania pojazdów7) dysponowania parkingiem spełniającym warunki jak niżej:
a) parking musi się znajdować na terenie miasta Jaworzna lub w odległości maksymalnie 10 km od granic administracyjnych miasta Jaworzna poruszając się drogą publiczną,
W przypadku, gdy odległość od granic administracyjnych miasta Jaworzna a parkingiem wskazanym w ofercie będzie wynosiła powyżej 10 km poruszając się drogą publiczną Zamawiający odrzuci ofertę, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy wykonawca nie określi lub błędnie określi odległość pomiędzy siedzibą Zamawiającego, a parkingiem/ami wskazanym/i w ofercie Zamawiający wpisze poprawną odległość, którą określi wg Google mapy, Polska.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże adresu parkingu, na którym będą świadczone usługi Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z treścią SWZ.
b) parking winien posiadać wydzielone stanowiska parkingowe w liczbie min. 48, w tym:
• 45 stanowisk dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony,
• 1 stanowisko dla pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony i nieprzekraczającej 7 ton,
• 1 stanowisko dla pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 7 ton i nieprzekraczającej 16 ton,
• 1 stanowisko dla pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 16 ton.
c) parking ma być strzeżony całodobowo przez co najmniej jedną osobę w celu zabezpieczenia pojazdów i ich części oraz ładunków przed dostępem osób postronnych,
d) teren parkingu ma być oświetlony w sposób zapewniający widoczność na terenie całego parkingu, ogrodzenie parkingu powinno być trwałe, betonowe lub metalowe o wysokości co najmniej 1,60 m z zamykaną bramą wjazdową, o nawierzchni twardej ulepszonej (np.: asfaltowej, klinkierowej, brukowej, z płyt kamienno-betonowych),
d) parking winien posiadać łączność telefoniczną (całodobową),
e) wjazd na parking powinien odbywać się bezpośrednio z drogi publicznej dwujezdniowej bez ograniczeń w zakresie masy pojazdów.
f) w okresie zimowym wjazd na teren parkingu winien być odśnieżany i zabezpieczony przed oblodzeniem.
g) na terenie parkingu powinien znajdować się zamykany garaż lub pomieszczenie o wymiarach co najmniej 3m x 5m do przechowywania pojazdów typu hulajnoga elektryczna lub urządzenie transportu osobistego, rower, motorower, motocykl oraz przedmiotów wartościowych znajdujących się w pojazdach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i całkowita jego wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienie podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: OFEROWANA ILOŚĆ DODATKOWYCH NIEODPŁATNYCH MIEJSC PARKINGOWYCH dla pojazdów o DMC do 3,5 tony
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych). Zamawiający nie ustala warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (np. zezwolenia, licencje, koncesje, wpis do rejestru działalności regulowanej, status członka organizacji). Zamawiający nie ustala warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (np. minimalne roczne przychody, stosunek aktywów do zobowiązań, ubezpieczenie OC, posiadanie określonej zdolności kredytowej lub środków finansowych). Zamawiający nie ustala warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej (w tym: wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, potencjał techniczny Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, normy zarządzania jakością, systemy lub normy zarządzania środowiskowego). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się należytym wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na świadczeniu nieprzerwanie usług parkowania przechowywania pojazdów usuniętych z dróg na rzecz jednostek samorządowych przez okres co najmniej 10 miesięcy wraz z załączeniem dowodów, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wiedzy i doświadczenia wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN, dla porównania wartości Zamawiający przyjmie średni kurs NBP, z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - złożone na formularzu zgodnym ze wzorem
stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta zostałanajwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów: 1) odpisu lub informacji z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 2) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca może skorzystać ze wzoru, stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu tego oświadczenia w postaci elektronicznej - oryginał dokumentu
opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3. Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia i odpowiednio spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (art. 125 ust. 5 ustawy Pzp) jest zobowiązany do złożenia oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu i odpowiednio spełniania warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu tego zobowiązanie w postaci elektronicznej - oryginał dokumentu opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostępniającego zasobu- jako załącznik do oferty.
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 4 potwierdza, że
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu - złożone na formularzu zgodnym ze wzorem
stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie, że: a) wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 4 SWZ tj.
• wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty miejsca wykonywania podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, potwierdzający, że wykonawca wykonał co najmniej 1 usługę polegającej na świadczeniu nieprzerwanie usług parkowania i przechowywania pojazdów usuniętych z dróg na rzecz jednostek samorządowych przez okres co najmniej10 miesięcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Wypełniony formularz ofertowy Załącznika nr 3 do SWZ oraz Formularz cenowy wg Załącznika nr 3a do SWZ udostępnione na Platformie e-Zamówienia. Brak złożenia Załącznika nr 3a do SWZ tj. Formularza cenowego, będzie stanowił podstawę do odrzucenia oferty.2) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Pełnomocnictwo do złożenia oferty składa się w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 roku – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - złożone na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. 2) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o którym mowa w pkt. 1) składa każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4). Pełnomocnictwo do złożenia oferty składa się w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 roku – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez
opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na warunkach określonych w wzorze umowy w § 10, która stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-26 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zamówienia w terminie: począwszy od dnia protokolarnego przekazania pod dozór pojazdów (wg protokołu stanowiącego załącznik nr 6 do umowy), jednak nie później niż od dnia 1 stycznia 2025 r. do 30 listopada 2025r. do godz.23.59.** w przypadku, gdy przed objęciem dozorem pojazdów wykonawca będzie zobowiązany do przetransportowania pojazdów Zamawiającego usuniętych z drogi w trybie art. 50a i 130a znajdujących się obecnie na parkingu przy ul. Abstorskich 216 w Jaworznie na miejsce prowadzonego parkingu ( wskazanego w formularzu ofertowym w pkt 4 wg Załącznika nr 3 do
SWZ) Zamawiający zastrzega, iż termin rozpoczęcia wykonywania usługi rozpoczyna się od dnia przekazania przez Zamawiającego pojazdów do przewiezienia protokołem zdawczo-odbiorczym.
2. XIX. Kryteria i sposób oceny ofert.
1. Zamawiający nie będzie oceniał ofert odrzuconych..
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
1) CENA – 60%
2) OFEROWANA ILOŚĆ DODATKOWYCH NIEODPŁATNYCH MIEJSC PARKINGOWYCH dla
pojazdów o DMC do 3,5 tony- 40%
1) Oferty w kryterium cena będą oceniane wg następującego wzoru:
ilość punktów (C) = najniższa zaoferowana cena x 60pkt x 100%
cena badanej oferty
2) Oferty w kryterium ilość dodatkowych nieodpłatnych miejsc parkingowych dla pojazdów o DMC do 3,5 tony będą oceniane w następujący sposób:
• za zaoferowanie minimalnej ilości miejsc parkingowych dla pojazdów o DMC do 3,5 tony tj. 45 miejsc - 0 pkt,
• za zaoferowanie dodatkowych nieodpłatnych ilości miejsc parkingowych dla pojazdów o DMC do 3,5 tony – 5 dodatkowych miejsc – 50 pkt,
• za zaoferowanie dodatkowych nieodpłatnych ilości miejsc parkingowych dla pojazdów o DMC do 3,5 tony – 10 dodatkowych miejsc - 100 pkt
Wykonawca, który nie zadeklaruje w formularzu ofertowym zaoferowanej dodatkowej nieodpłatnej ilości miejsc parkingowych lub zadeklaruje minimalną ilość miejsc parkingowych dla pojazdów do 3,5 tony tj. 45 miejsc otrzyma zero punktów
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców wobec każdego kryterium.
N = C + G
Gdzie:
N – liczba wszystkich punktów uzyskanych przez badaną ofertę
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium cena oferty
I – liczba punktów uzyskanych w kryterium ilość dodatkowych nieodpłatnych miejsc parkingowych
dla pojazdów o DMC do 3,5 tony
1) Oferty w kryterium cena będą oceniane wg następującego wzoru:
ilość punktów (C) = najniższa zaoferowana cena x 100pkt x 60%
cena badanej oferty
2) Oferty w kryterium ilość dodatkowych nieodpłatnych miejsc parkingowych dla pojazdów o DMC do 3,5 tony będą oceniane wg następującego wzoru:
ilość punktów (I) = ilość punktów za zaoferowanie dodatkowych nieodpłatnych miejsc parkingowych dla pojazdów o DMC do 3,5 tony x 40%