BZP: „Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego” II postępowanie
16.11.2024
2024/BZP 00598537/01
ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH W BIELICACH
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego” II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH W BIELICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000094679
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bielice 1
1.5.2.) Miejscowość: Gębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-330
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zs-bielice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs-bielice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego” II postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00322660-aee7-4f29-9482-c8b3d15a9d21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00329785/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zs_bielice3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie się komunikował z wykonawcami zostały zawarte w dziale XIII SWZ.
Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zs_bielice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.,
d)włączona obsługa JavaScript,
e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf,
f)Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g)oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar,
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
•akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący,
•zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1)Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zespól Szkół im. Powstańców Wielkopolskich w Bielicach, 88-330 Bielice 1, NIP: 5571277884, którego reprezentuje Dyrektor Zespołu Szkół.
2)administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: kancelaria@kancelariakrasna.pl lub pod nr telefonu: 664 720 236
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7)odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSB.261.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 150000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
„Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego”
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zaoferowany samochód musi zawierać niżej wymienione parametry i spełniać następujące wymagania:
1)Fabrycznie nowy, nieużywany, wcześniej nierejestrowany, wolny od wad
prawnych i fizycznych nie starszy niż 2024 r.;
2)Typ nadwozia: SUV
3)Silnik HYBRYDOWY o niżej wymienionych parametrach:
a)Pojemność silnika od 1550 cm3 do 2500 cm3,
b)Liczba cylindrów: minimum 4,
c)Moc silnika spalinowego od 150 KM do 220 KM,
d)Moc silnika elektrycznego minimum 50 KM (zamawiający dopuszcza
więcej niż jeden silnik elektryczny, ale ich łączna moc musi mieć minimum
50 KM),
e)Łączna moc układu silnikowego od 180 KM do 250 KM,
f)Norma emisji spalin EURO 6.
4)Skrzynia: automatyczna;
5)Długość całkowita w przedziale od 4500 mm do 4800 mm;
6)Szerokość całkowita w przedziale od 1800 mm do 2000 mm;
7)Wysokość całkowita w przedziale od 1600 mm do 1800 mm;
8)Pojemność zbiornika paliwa: minimum 50 l;
9)Napęd na przednią oś lub na przednią i tylną;
10)Kolor nadwozia: wszystkie za wyjątkiem koloru białego;
11)Rodzaj lakieru: perłowy lub metalik;
12)Felgi: aluminiowe o średnicy minimum 18 cali;
13)Elektryczny hamulec postojowy;
14)Systemy bezpieczeństwa oraz komfortu jakie w minimalnym stopniu wymaga Zamawiający:
• ESC - System stabilizacji toru jazdy,
• HAC - System wspomagający pokonywanie podjazdów,
• ABS - System zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania,
• DBC - system kontroli zjazdu ze wzniesienia,
• Asystent jazdy po autostradzie HDA,
• Asystent utrzymania auta pośrodku pasa ruchu LFA,
• Asystent utrzymania pasa ruchu LKA,
• System autonomicznego hamowania z funkcją wykrywania pojazdów,
pieszych i rowerzystów,
• System Bluetooth,
• System otwierania i uruchamiania pojazdu bez użycia kluczyka Smart Key
wyposażony w czujnik zbliżeniowy w drzwiach przednich oraz pokrywie
bagażnika, przycisk uruchamiający silnik Start/Stop,
• System powiadamiania ratunkowego E-CALL,
• System rozpoznający znaki ograniczeń prędkości z funkcją aktywnego
dostosowania prędkości,
• Tempomat aktywny,
• System monitorujący przestrzeń za pojazdem podczas cofania i mogący
aktywować hamulce w celu uniknięcia kolizji z pieszym lub przeszkodą,
• System kamer monitorujących otoczenie pojazdu 360°,
• System monitorowania martwego pola.
15)Poduszki powietrzne:
Poduszki powietrzne boczne dla kierowcy i pasażera oraz
pełnowymiarowe kurtyny powietrzne dla pasażerów przednich i tylnych
siedzeń,
Poduszki powietrzne czołowe dla kierowcy i pasażera, system
dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera,
16)Klamki zewnętrzne lakierowane w kolorze nadwozia lub innym;
17)Lusterka zewnętrzne lakierowane w kolorze nadwozia lub innym;
18)Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie z funkcją podgrzewania;
19)Lusterka zewnętrzne składane elektrycznie;
20)Ogrzewanie tylnej szyby z wyłącznikiem czasowym;
21)Przednie światła przeciwmgielne wykonane w technologii LED;
22)Przyciemniane szyby tylne;
23)Relingi dachowe;
24)Światła do jazdy dziennej;
25)Światła mijania i drogowe wykonane w technologii LED;
26)Światła pozycyjne wykonane w technologii LED;
27)Światła tylne wykonane w technologii LED;
28)Trzecie światło STOP wykonane w technologii LED;
29)Fotele wykonane z materiału lub skóry (naturalnej lub syntetycznej),
30)Elektryczna regulacja podparcia lędźwiowego odcinka kręgosłupa fotela
kierowcy;
31)Podgrzewane fotele przednie z trójstopniową regulacją oraz podgrzewane
skrajne tylne Siedzenia;
32)Regulacja wysokości fotela kierowcy;
33)Elektrycznie sterowane szyby;
34)Oświetlenie wnętrza;
35)Kierownica z przyciskami do sterowania systemem audio i obsługi
systemu Bluetooth, obszyta skórą i podgrzewana kierownica;
36)Podłokietnik przedni;
37)Minimum 10 calowy kolorowy ekran dotykowy nawigacji, radio DAB,
interfejs Apple CarPlay/Android oraz cyfrowe zegary;
38)Centralny zamek;
39)Czujnik deszczu z automatycznymi wycieraczkami;
40)Funkcja automatycznego odparowywania przedniej szyby lub podgrzewana szyba przednia;
41)Funkcja pomiaru ciśnienia w oponach z odczytem danych;
42)Głośniki w drzwiach przednich;
43)Głośniki w drzwiach tylnych;
44)Głośniki wysokotonowe;
45)Gniazdo 12V;
46)Immobilizer;
47)Indukcyjna ładowarka do telefonu;
48)Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa;
49)Nawiewy powietrza dla drugiego rzędu siedzeń;
50)Przednie oraz tylne czujniki parowania;
51)Dodatkowy komplet kół z oponami zimowymi, oryginalnymi felgami oferowanymi przez producenta i czujnikami ciśnienia.
52)Dywaniki i mata do bagażnika,
53)Ubezpieczenie na 1 rok (OC, AC, NW).
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 113 Pzp):
zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 114 Pzp):
zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 115 Pzp):
zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
d)zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 Pzp):
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
Wykonawca spełni warunek, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie samochodu o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto dla każdej dostawy osobno.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga od wykonawców złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga od wykonawców złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian do umowy poza zapisami uregulowanymi w art. 454-455 Pzp w następujących sytuacjach:1)w związku ze zmianą: adresu, siedziby, osób występujących po stronie
Zamawiającego lub Wykonawcy;
2)w związku z poprawieniem oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej;
3)jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w
zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub
świadczenia jednej lub obu Stron;
4)w przypadku powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub
sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny
sposób, a zmiana treści Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności
lub niejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej
interpretacji jej zapisów przez Strony;
5) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.
2.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla ich ważności zachowania
formy pisemnej w formie aneksu.
3.Niedopuszczalna jest zmiana postanowień umowy w stosunku do treści
oferty, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z
okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
Szczegółowe zapisy dot. rodzaju i zakresu zmian umowy zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ