BZP: Ubezpieczenie Gminy Pszczyna, Urzędu Miejskiego w Pszczynie i jednostek organizacyjnych na rok 2025
18.11.2024
2024/BZP 00599366/01
Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie Gminy Pszczyna, Urzędu Miejskiego w Pszczynie i jednostek organizacyjnych na rok 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258339
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pszczyna@pszczyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Urząd Miejski w Pszczynie
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6380013784
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Rynek 2
1.11.4.) Miejscowość: Pszczyna
1.11.5.) Kod pocztowy: 43-200
1.11.6.) Województwo: śląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: pszczyna@pszczyna.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: http://pszczyna.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie Gminy Pszczyna, Urzędu Miejskiego w Pszczynie i jednostek organizacyjnych na rok 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d201fad-3448-45cb-bb71-7997641021a1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00599366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031493/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Ubezpieczenie Gminy Pszczyna, Urzędu Miejskiego w Pszczynie i jednostek organizacyjnych na lata 2025-2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pszczyna.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Środkiem komunikacji elektronicznej, przy użyciu którego zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami jest platforma (Marketplanet): https://pszczyna.ezamawiajacy.pl i we wszelkiej korespondencji
związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się nr sprawy IZP.271.1.44.2024
2. Dokumenty elektroniczne, oferta, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub elektroniczne kopie dokumentów
lub oświadczeń, wnioski, informacje, składane są przez wykonawcę za pośrednictwem platformy (Marketplanet)
https://pszczyna.ezamawiajacy.pl
3. Korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
platformy (Marketplanet) https://pszczyna.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i
organizacyjne sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w instrukcji dla wykonawcy
dostępnej na platformie Marketplanet: https://pszczyna.ezamawiajacy.pl
2. Wykonawca składający ofertę w formie elektronicznej, musi posiadać konto na platformie e-Zamawiający (Marketplanet), wówczas
ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty.
3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z w/w platformy i
obowiązujących Regulaminów dostępnych na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformie
Marketplanet: https://pszczyna.ezamawiajacy.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub
powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zostały opisane w Rozdziale XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zostały opisane w Rozdziale XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.44.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej, obejmuje:
- ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczenie maszyn i urządzeń od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SWZ i dodatek nr 1, nr 2 i nr 3 do do Załącznika nr 8
4.2.6.) Główny kod CPV: 66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
1. Zakres przewidywanych usług do udzielenia: usługi polegające na dodatkowym ubezpieczeniu stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowe-go.
2. Warunki, na jakich zostaną udzielone ww. zamówienia: - na warunkach nie mniej korzystnych dla Zamawiającego niż zaoferowane przez Wykonawcę w zamówieniu podstawowym (w szczególności w zakresie cen i warunków płatności), – sposób rozliczenia opisano w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Udzielenie usług podobnych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy PZP przewiduje się
w szczególności, w następujących przypadkach:
a. podwyższenia lub uzupełnienia skonsumowanych limitów, sum ubezpie-czenia/gwarancyjnych,
b. wzrostu wartości ubezpieczonego majątku,
c. nowo nabywanego mienia, przyjmowania nowych inwestycji, obejmowania ochroną mienia, które nie było ubezpieczone,
d. zmiany ryzyka ubezpieczeniowego, ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń,
e. zmiany wysokości franszyz i udziałów własnych,
f. przedłużenia okresu ubezpieczenia,
g. zmiany liczby osób ubezpieczonych oraz wysokości sumy ubezpieczenia na osobę w ubezpieczeniu następstw nieszczęśliwych wypadków,
h. zaistnienia potrzeby rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione,
i. w przypadku konieczności udzielenia usług podobnych dla konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zastaną odpowiednie aneksy do umów określające szczegółowo przedmiot, zakres, cenę i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, obejmuje:
- obowiązkowe ubezpieczenie posiadaczy pojazdów mechanicznych,
- ubezpieczenie autocasco,
- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów,
- ubezpieczenie assistance.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 9 do SWZ i dodatek nr 1 do Załącznika nr 9
4.2.6.) Główny kod CPV: 66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
1. Zakres przewidywanych usług do udzielenia: usługi polegające na dodatkowym ubezpieczeniu stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowe-go.
2. Warunki, na jakich zostaną udzielone ww. zamówienia: - na warunkach nie mniej korzystnych dla Zamawiającego niż zaoferowane przez Wykonawcę w zamówieniu podstawowym (w szczególności w zakresie cen i warunków płatności), – sposób rozliczenia opisano w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Udzielenie usług podobnych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy PZP przewiduje się
w szczególności, w następujących przypadkach:
a. podwyższenia lub uzupełnienia skonsumowanych limitów, sum ubezpieczenia/gwarancyjnych,
b. wzrostu wartości ubezpieczonego majątku,
c. nowo nabywanego mienia, przyjmowania nowych inwestycji, obejmowania ochroną mienia, które nie było ubezpieczone,
d. zmiany ryzyka ubezpieczeniowego, ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń,
e. zmiany wysokości franszyz i udziałów własnych,
f. przedłużenia okresu ubezpieczenia,
g. zmiany liczby osób ubezpieczonych oraz wysokości sumy ubezpieczenia na osobę w ubezpieczeniu następstw nieszczęśliwych wypadków,
h. zaistnienia potrzeby rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione,
i. w przypadku konieczności udzielenia usług podobnych dla konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zastaną odpowiednie aneksy do umów określające szczegółowo przedmiot, zakres, cenę i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa w zakresie ubezpieczenia sprzętu pływającego, obejmuje:
- ubezpieczenie jacht-casco,
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej użytkownika sprzętu pływającego,
- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,
- ubezpieczenie rzeczy osobistych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 10 do SWZ i dodatek nr 1 do Załącznika nr 10
4.2.6.) Główny kod CPV: 66516300-3 - Usługi ubezpieczenia jednostek pływających od odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-01 do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
1. Zakres przewidywanych usług do udzielenia: usługi polegające na dodatkowym ubezpieczeniu stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowe-go.
2. Warunki, na jakich zostaną udzielone ww. zamówienia: - na warunkach nie mniej korzystnych dla Zamawiającego niż zaoferowane przez Wykonawcę w zamówieniu podstawowym (w szczególności w zakresie cen i warunków płatności), – sposób rozliczenia opisano w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Udzielenie usług podobnych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy PZP przewiduje się
w szczególności, w następujących przypadkach:
a. podwyższenia lub uzupełnienia skonsumowanych limitów, sum ubezpie-czenia/gwarancyjnych,
b. wzrostu wartości ubezpieczonego majątku,
c. nowo nabywanego mienia, przyjmowania nowych inwestycji, obejmowania ochroną mienia, które nie było ubezpieczone,
d. zmiany ryzyka ubezpieczeniowego, ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń,
e. zmiany wysokości franszyz i udziałów własnych,
f. przedłużenia okresu ubezpieczenia,
g. zmiany liczby osób ubezpieczonych oraz wysokości sumy ubezpieczenia na osobę w ubezpieczeniu następstw nieszczęśliwych wypadków,
h. zaistnienia potrzeby rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione,
i. w przypadku konieczności udzielenia usług podobnych dla konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zastaną odpowiednie aneksy do umów określające szczegółowo przedmiot, zakres, cenę i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa w zakresie ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych, Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych oraz Dziecięcych Drużyn Pożarniczych, obejmuje:
- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych oraz Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 11 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
1. Zakres przewidywanych usług do udzielenia: usługi polegające na dodatkowym ubezpieczeniu stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowe-go.
2. Warunki, na jakich zostaną udzielone ww. zamówienia: - na warunkach nie mniej korzystnych dla Zamawiającego niż zaoferowane przez Wykonawcę w zamówieniu podstawowym (w szczególności w zakresie cen i warunków płatności), – sposób rozliczenia opisano w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Udzielenie usług podobnych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy PZP przewiduje się
w szczególności, w następujących przypadkach:
a. podwyższenia lub uzupełnienia skonsumowanych limitów, sum ubezpie-czenia/gwarancyjnych,
b. wzrostu wartości ubezpieczonego majątku,
c. nowo nabywanego mienia, przyjmowania nowych inwestycji, obejmowania ochroną mienia, które nie było ubezpieczone,
d. zmiany ryzyka ubezpieczeniowego, ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń,
e. zmiany wysokości franszyz i udziałów własnych,
f. przedłużenia okresu ubezpieczenia,
g. zmiany liczby osób ubezpieczonych oraz wysokości sumy ubezpieczenia na osobę w ubezpieczeniu następstw nieszczęśliwych wypadków,
h. zaistnienia potrzeby rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione,
i. w przypadku konieczności udzielenia usług podobnych dla konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zastaną odpowiednie aneksy do umów określające szczegółowo przedmiot, zakres, cenę i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5: Usługa w zakresie ubezpieczenia ochrony prawnopodatkowej, obejmuje:
- ubezpieczenie kosztów doradztwa podatkowego,
- ubezpieczenie kosztów organizacji i sfinansowania pomocy prawnopodatkowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 12 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
1. Zakres przewidywanych usług do udzielenia: usługi polegające na dodatkowym ubezpieczeniu stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowe-go.
2. Warunki, na jakich zostaną udzielone ww. zamówienia: - na warunkach nie mniej korzystnych dla Zamawiającego niż zaoferowane przez Wykonawcę w zamówieniu podstawowym (w szczególności w zakresie cen i warunków płatności), – sposób rozliczenia opisano w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Udzielenie usług podobnych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy PZP przewiduje się
w szczególności, w następujących przypadkach:
a. podwyższenia lub uzupełnienia skonsumowanych limitów, sum ubezpie-czenia/gwarancyjnych,
b. wzrostu wartości ubezpieczonego majątku,
c. nowo nabywanego mienia, przyjmowania nowych inwestycji, obejmowania ochroną mienia, które nie było ubezpieczone,
d. zmiany ryzyka ubezpieczeniowego, ubezpieczenia dodatkowego zakresu w ramach podstawowych ubezpieczeń,
e. zmiany wysokości franszyz i udziałów własnych,
f. przedłużenia okresu ubezpieczenia,
g. zmiany liczby osób ubezpieczonych oraz wysokości sumy ubezpieczenia na osobę w ubezpieczeniu następstw nieszczęśliwych wypadków,
h. zaistnienia potrzeby rozszerzenia zakresu ubezpieczenia wynikającej z innej przyczyny niż wyżej wymienione,
i. w przypadku konieczności udzielenia usług podobnych dla konkretnych rodzajów ubezpieczeń sporządzone zastaną odpowiednie aneksy do umów określające szczegółowo przedmiot, zakres, cenę i termin udzielanej ochrony ubezpieczeniowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca musi wykazać, iż posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie lub Wykonawcy łącznie spełnią warunek.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zezwolenie lub inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem; wykonawca winien posiadać zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j Dz. U. 2024 poz. 838 z późniejszymi zmianami) w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem lub jego częścią (w przypadku złożenia oferty na daną część zamówienia) lub w przypadku prowadzenia działalności na podstawie innej niż przedmiotowe zezwolenie - inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem lub jego częścią (w przypadku złożenia oferty na daną część zamówienia).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo pod rygorem nieważności składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy (jeżeli dotyczy).
3. Oświadczenie z art. 117 ustawy Pzp w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy zawierają załączone do niniejszej SWZ załączniki nr:- 13 – wzór umowy dla Zadania 1,
- 14 – wzór umowy dla Zadania 2,
- 15 – wzór umowy dla Zadania 3,
- 16 – wzór umowy dla Zadania 4,
- 17 – wzór umowy dla Zadania 5.
2. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany, na zasadach przewidzianych w art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4), ust. 2 Pzp
3. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 454 oraz 455 Pzp następujące zmiany:
1.1. danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego,
1.2. danych teleadresowych,
1.3. danych rejestrowych,
1.4. będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiących załączniki nr 13, 14, 15, 16 i 17 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://pszczyna.ezamawiajacy.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-29 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. Podmioty objęte przedmiotem zamówienia:1.1. Urząd Miejski w Pszczynie, ul. Rynek 2, 43-200 Pszczyna
1.2. Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, ul. Basztowa 4, 43-200 Pszczyna
1.3. Administracja Zasobów Komunalnych, ul. Sznelowiec 12, 43-241 Łąka
1.4. Przedszkole nr 1 w Pszczynie, ul Jana Kupca 1, 43-200 Pszczyna
1.5. Przedszkole nr 2 im. Juliana Tuwima w Pszczynie, ul. Zamenhofa 12, 43-200 Pszczyna
1.6. Przedszkole nr 4 w Pszczynie, ul. Narcyzów 30, 43-200 Pszczyna
1.7. Przedszkole nr 5 w Pszczynie, ul. Marii Skłodowskiej–Curie 3a, 43-200 Pszczyna
1.8. Przedszkole nr 6 z Oddziałami Specjalnymi im. Misia Puchatka w Pszczynie, ul. Księżycowa 27, 43-200 Pszczyna
1.9. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Książąt Pszczyńskich w Pszczynie, ul. ks. Bp. Bogedaina 1, 43-200 Pszczyna
1.10. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jadwigi Śląskiej w Pszczynie, ul. Katowicka 47, 43-200 Pszczyna
1.11. Szkoła Podstawowa nr 4 im. Józefa Pukowca w Pszczynie, ul. Marii Konopnickiej 44, 43-200 Pszczyna
1.12. Szkoła Podstawowa nr 6 im. ks. Jana Twardowskiego w Pszczynie, ul. Księżycowa 25, 43-200 Pszczyna
1.13. Szkoła Podstawowa im. Józefa Weszki w Rudołtowicach, ul. Anieli Krzywoń 5, 43-229 Rudołtowice
1.14. Szkoła Podstawowa w Porębie, ul. Szkolna 8, 43-200 Poręba
1.15. Szkoła Podstawowa w Wiśle Małej, ul. Sokola 10, 43-243 Wisła Mała
1.16. Szkoła Podstawowa w Brzeźcach, ul. Pokoju 2, 43-200 Brzeźce
1.17. Zespół Szkół nr 1, ul. Kazimierza Wielkiego 5, 43-200 Pszczyna
1.18. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Pszczynie, ul. Staromiejska 41, 43-200 Pszczyna
1.19. Zespół Szkolno - Przedszkolny w Czarkowie, ul. Powstańców Śląskich 25, 43-211 Czarków
1.20. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łące, ul. Fitelberga 1, 43-241 Łąka
1.21. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Piasku, ul. Szkolna 4, 43-211 Piasek
1.22. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Studzionce, ul. Henryka Jordana 3, 43-245 Studzionka
1.23. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wiśle Wielkiej, ul. Hodowców 38, 43-243 Wisła Wielka
1.24. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Jankowicach, ul. Baziowa 17, 43-215 Jankowice
1.25. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Studzienicach, ul. św. Jana Pawła II 74, 43-215 Studzienice
1.26. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ćwiklicach, ul. Męczenników Oświęcimskich 71, 43-229 Ćwiklice
2. Miejsko – Powiatowa Biblioteka Publiczna w Pszczynie, ul. Piastowska 1, 43-200 Pszczyna.
3. Miejski Zakład Zieleni, ul Francuska 16, 43-200 Pszczyna.
4. Żłobek Miejski, ul. Kazimierza Wielkiego 5, 43-200 Pszczyna.
5. Pszczyńskie Centrum Kultury, ul. Władysława Jagiełły 1, 43-200 Pszczyna.
6. Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kilińskiego 5a, 43-200 Pszczyna.
7. Pszczyński Zarząd Edukacji, ul. Zdrojowa 4, 43-200 Pszczyna
II. Obligatoryjne przesłanki wykluczenia: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust.1-6 ustawy Pzp, w art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służącym ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022, poz. 835), oraz w art. 5k rozporządzenia Rady UE nr 833/2014 z 13 lipca 2014 roku - przesłanki obligatoryjne.