BZP: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Słupia
18.11.2024
2024/BZP 00599773/01
Gmina Słupia
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Słupia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słupia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słupia 136
1.5.2.) Miejscowość: Słupia
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-128
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 831 55 91
1.5.8.) Numer faksu: 46 831 55 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slupia.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupia.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Słupia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4fefae1-b3f5-49e6-af77-4481bb61d1ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00599773
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000661/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Słupia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4fefae1-b3f5-49e6-af77-4481bb61d1ba3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/, gmina@slupia.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zostały wskazane w § 13, § 16 i § 17 Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina Słupia mająca siedzibę w Słupia 136, 96-128 Słupia. Kontakt jest możliwy za pomocą telefonu: nr 46 831-55- 91 lub pisemnie na adres siedziby, e-mail gmina@slupia.com.pl, bądź pod wskazanym wyżej adresem siedziby.
2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez adres e-mail: iod@slupia.com.pl
3. Administrator będzie przetwarzał Pana/Pani dane osobowe w celu realizacji obowiązku prawnego nałożonego na administratora (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania wymaganych danych jest brak możliwości przeprowadzenia zapytania ofertowego.
5. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są lub mogą być:
a) właściwie upoważnione osoby f izyczne, prawne lub inni odbiorcy posiadający podstawę prawną żądania dostępu do danych osobowych oraz odbiorcy, którym muszą zostać ujawnione dane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
b) podmioty obsługujące systemy teleinformatyczne, podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie, informatyczne oraz prawne na rzecz Urzędu.
6. Administrator będzie przechowywać Pana/Pani dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, a następnie przez okres wynikający z zasad określonych w Rozporządzeniu z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
7. Ma Pan/Pani prawo:
a) otrzymać od administratora kopię swoich danych osobowych oraz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania tych danych osobowych;
b) zażądać zmiany lub uzupełnienia swoich danych osobowych, które są niepoprawne, niekompletne lub nieaktualne;
c) zażądać usunięcia swoich danych osobowych, jeżeli zachodzą uzasadnione prawnie okoliczności;
d) zażądać we wskazanym zakresie ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, jeżeli zachodzą uzasadnione prawnie okoliczności;
e) zażądać przesłania swoich danych osobowych przez administratora do innego wskazanego administratora, jeżeli jest to technicznie możliwe i jeżeli zachodzą uzasadnione prawnie okoliczności;
f) wnieść sprzeciw w stosunku do przetwarzania jej danych, jeżeli zachodzą uzasadnione prawnie okoliczności;
g) wnieść skargę do organu nadzorczego. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIGKiOŚ.271.15.2024.JJ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Słupia, na których zamieszkują mieszkańcy, nieruchomości niezamieszkałych oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe w sposób zapewniający osiągnięcie wymaganych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w instalacjach komunalnych. W przypadku selektywnie odebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji, która prowadzić będzie odzysk, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm),
a) zakres zamówienia obejmuje odbiór u źródła i zagospodarowanie odpadów komunalnych:
niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych kod 20 03 01,
segregowane i gromadzone selektywnie) o podanych poniżej kodach odpadów
(w tym opakowań):
- szkło (kod 20 01 02, 15 01 07),
- papier i tektura (kod 20 01 01, 15 01 01),
- tworzywa sztuczne (kody 20 01 39, 15 01 02),
- metale (kod 20 01 40, 15 01 04),
- opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05),
- zmieszane odpady opakowaniowe (kod 15 01 06),
- odpady ulegające biodegradacji w tym odpady zielone (kod 20 02 01),
- popiół z palenisk domowych (kod 20 01 99);
b) Wykonawca będzie wykonywał przez cały okres obowiązywania umowy odbiór i zagospodarowanie odpadów zmieszanych oraz odpadów zebranych selektywnie w pojemnikach i z częstotliwością, określonymi w Uchwale Nr XX/111/2020 Rady Gminy Słupia z dnia 30 listopada 2020 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości
i porządku na terenie Gminy Słupia (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z 2020 r. poz. 6569) zmienionej Uchwałą Nr XLIII/250/2023 Rady Gminy Słupia z dnia 24 marca 2023 r. (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z 2023 r. poz. 3091);
c) odpady komunalne będą odbierane z pojemników wyłącznie do tego celu przeznaczonych, dostarczonych mieszkańcom przez Wykonawcę i odpowiednio przez niego oznaczonych:
w zabudowie jednorodzinnej – pojemniki na odpady o poj. od 120 l
w zabudowie wielorodzinnej – pojemniki o poj. od 240 l
w obiektach użyteczności publicznej – pojemniki o poj. od 120 l
Dopuszcza się odbieranie odpadów w workach zgodnie z zapisami określonymi w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Słupia.
d) odbiór odpadów będzie następował z pojemników bezpośrednio z nieruchomości wystawionych przez właściciela nieruchomości na zewnątrz posesji, do drogi dojazdowej lub ustawionych w pergolach śmietnikowych, do których zapewniony jest swobodny dojazd;
e) Wykonawca zobowiązany jest do odebrania odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, nieruchomości niezamieszkałych oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe w nieograniczonej ilości, z zastrzeżeniem zapisów określonych w Uchwale Nr XIX/102/2020 Rady Gminy Słupia
z dnia 19 października 2020 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z 2020 roku poz. 5718) zmienionej Uchwałą Nr XLIII/248/2023 Rady Gminy Słupia z dnia 24 marca 2023 r. (Dz. Urz. Woj. Łódzkiego z 2023 r. poz. 3090); także w wystawionych przez właścicieli nieruchomości w workach.
W takim przypadku właściciel nieruchomości będzie otrzymywał nowe worki, po każdym odbiorze odpadów przez Wykonawcę. Wykonawca ma obowiązek zostawić tyle worków do segregacji ile odebrał z danej nieruchomości. Wykonawca będzie dostarczał do siedziby Zamawiającego worki, każdorazowo na jego zgłoszenie;
f) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności do:
zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników podczas dokonywania
odbioru lub transportu,
posprzątania miejsca, z którego odbierane były wystawione odpady, jeśli zanieczyszczenie terenu nastąpiło z winy Wykonawcy w wyniku niewłaściwego odbioru,
zabezpieczenia przewożonych odpadów przed rozsypywaniem oraz w sposób gwarantujący bezpieczeństwo ruchu drogowego;
g) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych baterii i akumulatorów
z placówek oświatowych oraz obiektów użyteczności publicznej tj.:
Urząd Gminy w Słupi, Słupia 136, 96-128 Słupia
Szkoła Podstawowa w Słupi, Słupia 144, 96-128 Słupia
Szkoła Podstawowa w Winnej Górze, Winna Góra 40, 96-128 Słupia;
h) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania zużytych baterii i akumulatorów z placówek oświatowych oraz obiektów użyteczności publicznej, o których mowa w lit. g) w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego;
i) odbiór i wywóz danej frakcji odpadów komunalnych Wykonawca będzie realizował w poszczególnych miejscowościach zawsze w ten sam dzień roboczy tygodnia. W sytuacji, gdy dzień wywozu jest ustawowo dniem wolnym od pracy (święto), wywóz odpadów nastąpi w pierwszym dniu roboczym po dniu wolnym lub w innym dniu ustalonym w harmonogramie wywozu;
j) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia właścicielom nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, właścicielom nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, właścicielom nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy oraz właścicielom nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, harmonogramu odbioru odpadów w terminie do dnia 10 stycznia 2025 roku na rok 2025;
k) harmonogram odbioru odpadów, a także wszelkie jego zmiany wymagają akceptacji ze strony Zamawiającego;
l) Wykonawca umieści harmonogram odbioru odpadów na własnej stronie internetowej przez cały okres świadczenia usługi oraz przekaże ww. harmonogram w wersji elektronicznej Zamawiającemu do dnia 03 stycznia 2025 roku w celu zamieszczenia na jego stronie internetowej;
ł) w przypadku nowozgłoszonej nieruchomości Wykonawca odbierze odpady komunalne z tej nieruchomości przy najbliższym odbiorze zgodnie z ustalonym harmonogramem odbioru odpadów;
m) Wykonawca w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania aktualizacji wykazu nieruchomości dostarczy nowozgłoszonym nieruchomościom harmonogram odbioru odpadów;
n) podczas realizacji umowy niedopuszczalne jest mieszanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych z odpadami niesegregowanymi.;
2) dostawa pojemników na odpady komunalne niesegregowane oraz dostawę stosownie do prowadzonej zbiórki pojemników na odpady zbierane selektywnie do wszystkich nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz nieruchomości na których znajduje się domek letniskowy lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku wskazanych przez Zamawiającego – wykaz nieruchomości stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ;
3) zorganizowanie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w odległości nie większej niż 30 km od granic administracyjnych gminy Słupia;
4) zorganizowanie i przeprowadzenie zbiórki odpadów wielkogabarytowych pochodzących bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe;
a) zbiórka odpadów polega na:
- załadunku na środek transportu odpadów wystawionych przed nieruchomość do utwardzonej publicznej drogi dojazdowej lub z pergoli śmietnikowych, do których zapewniony jest swobodny dojazd i dostęp z zewnątrz,
- zagospodarowaniu odebranych odpadów,
- posprzątaniu miejsc, z których odbierane są wystawione odpady, jeżeli w wyniku odbioru, teren został zanieczyszczony;
b) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zbiórki odpadów wielkogabarytowych z częstotliwością jeden raz w ciągu roku;
c) szczegółowe terminy zbiórki w poszczególnych miejscowościach oraz zasady zbiórki powinny być każdorazowo uzgodnione z Zamawiającym. Informację o planowanej zbiórce Wykonawca i Zamawiający zamieszczą na 14 dni przed jej rozpoczęciem na swoich stronach internetowych;
d) zbiórka nie obejmuje odpadów powstałych w trakcie prowadzonej działalności przez podmioty gospodarcze;
e) w ramach zbiórki odpadów wielkogabarytowych Wykonawca odbierze następujące rodzaje odpadów:
zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36),
odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07),
zużyte opony do rozmiaru 1250x400mm w liczbie 4 szt. rocznie z każdej nieruchomości niezamieszkałej, zamieszkałej oraz nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe (kod 16 01 03).
4) Szacowana ilość odpadów komunalnych do odbioru w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 500,00 Mg.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny
ofert: Cena brutto przedmiotu zamówienia - C - 60 pkt oraz Termin płatności faktury - 40 pkt
1. Cena brutto przedmiotu zamówienia - C zostanie obliczona w następujący sposób:
cena najniższa spośród badanych ofert
C = ---------------------------------------------- x 60
cena badanej oferty
2. Termin płatności faktury - T - 40, zostanie obliczona w następujący sposób:
1) 0 pkt za zaoferowanie przez Wykonawcę 14 dni terminu płatności
2) 20 pkt za zaoferowanie przez Wykonawcę 21 dni terminu płatności
3) 40 pkt za zaoferowanie przez Wykonawcę 30 dni terminu płatności
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P), będącą sumą punktów przyznanych w
poszczególnych kryteriach:
P= C +T
P – łączna liczba punktów przyznanych w kryterium cena brutto przedmiotu zamówienia oraz termin płatności faktury
C – liczba punktów, jakie otrzyma oferta za kryterium cena brutto przedmiotu zamówienia
T – liczba punktów, jakie otrzyma oferta za kryterium termin płatności faktury
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający odstępuje od określenia niniejszego warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Słupia, o którym mowa w art. 9b i następnych ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2024 r. poz. 399),
b) aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonego przez Marszałka Województwa, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.),
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający odstępuje od określenia niniejszego warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
1) posiada doświadczenie, tj.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy, w ramach jednej umowy, w zakresie zbierania odpadów komunalnych o masie nie mniejszej niż 400 Mg,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru formularza stanowiącego Załącznik Nr 3 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Słupia, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2024 r., poz. 399),
2) aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonego przez Marszałka Województwa, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.),
3) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, wg wzoru formularza stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy,2) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno zawierać dane wskazane w § 12 ust. 1 SWZ,
3) oświadczenie, o których mowa w § 7 ust. 1 SWZ wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przekaże także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego pod- miotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby,
4) zobowiązanie i oświadczenie, o których mowa w § 7 ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy),
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w § 7 ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.