BZP: Zakup paliw płynnych
19.11.2024
2024/BZP 00602194/01
Gmina Bodzechów
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup paliw płynnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bodzechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009998
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Reja 10
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/gmina-bodzechow
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bodzechowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611941775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Kilińskiego 49L
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Św.
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dk@ugb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gops-bodzechow
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Gmina Bodzechów przeprowadza postępowanie w imieniu i na rzecz wszystkich zamawiających tj. Gminy Bodzechów i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bodzechowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliw płynnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4c96adb-c0fc-4d72-9211-5f84a9ae14f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602194
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058072/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup paliw płynnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4c96adb-c0fc-4d72-9211-5f84a9ae14f63.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d4c96adb-c0fc-4d72-9211-5f84a9ae14f6
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl Szczegółowe informacje - Rozdział 11 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagane informacje zamieszczone są w Rozdziale 22 SWZ- Ochrona Danych
Osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, w miarę pojawiających się potrzeb, bezgotówkowy zakup paliw płynnych w ilościach, odpowiednio: oleju napędowego do 41 200 litrów ( nie mniej niż 20 600 litrów), gazu propan – butan do 850 litrów ( nie mniej niż 425 litrów), etyliny Pb 95 oktan do 6250 litrów (w tym: 5550 litrów Gmina Bodzechów, nie mniej niż 2775 litrów; 700 litrów Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bodzechowie, nie mniej niż 350 litrów; ).
W przypadku zakupu paliwa w ilości mniejszej niż określone szacunkowo zapotrzebowanie, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zapłaci wykonawcy tylko za paliwo faktycznie pobrane. Paliwo płynne powinno spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2024 poz. 1018).
Zapłata za zakup paliwa będzie dokonywana w oparciu o cenę obowiązującą w dniu zakupu na stacji Wykonawcy (cena z dystrybutora) pomniejszoną o stały upust w odniesieniu do poszczególnych rodzajów paliw, wskazany przez Wykonawcę w ofercie przetargowej.
Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów oraz wykaz uprawnionych do tankowań kierowców zamawiającego będą zawarte w wykazie przekazanym przez Zamawiającego. Kierowcy umieszczeni w wykazie są uprawnieni do tankowania każdego z pojazdów wymienionych w wykazie oraz do tankowań do kanistrów- tylko wskazane osoby (paliwa do agregatów prądotwórczych, odśnieżarek, kosiarek, kos spalinowych, pił spalinowych, pił tarczowych, motopomp, zagęszczarek gruntu). Zamawiający zastrzega sobie możliwość aktualizacji wykazu osób uprawnionych do tankowania.
Stacja paliw musi znajdować się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Referatu Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Bodzechów (Szewna, ul. Dolna 3), liczone najkrótszą drogą publiczną - gminną, powiatową, wojewódzką, krajową.
Tankowania pojazdów mogą odbywać się całodobowo w okresie obowiązywania umowy, dlatego też oferta dostawcy musi wskazywać stację paliw działającą całodobowo.
Niezależnie od liczby klientów, każdy samochód zamawiającego winien być zatankowany w czasie nie dłuższym niż 15 minut od zgłoszenia się kierowcy do pracownika stacji.
Cyklicznie raz w miesiącu kalendarzowym – w ostatnim dniu każdego miesiąca wystawiona zostanie faktura VAT ustalająca należności za faktycznie zakupione paliwo, odrębnie dla każdego pojazdu. Do faktury wykonawca dołączy zestawienie w rozbiciu na poszczególne pojazdy, obejmujące informacje: data, godzina zakupu, rodzaj pobranego paliwa, ilość pobranego paliwa, dzienną cenę sprzedaży paliwa , a w odniesieniu do pojazdów: numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy, stan licznika pojazdu, cena netto, cena brutto oraz dzienną tabelę hurtowych cen paliw PKN Orlen S.A.
Zamawiający nie akceptuje transakcji bezgotówkowych realizowanych za pomocą kart paliwowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryterium określonym w Rozdziale 17 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Załącznik Nr 3 – Wzór oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniuZałącznik Nr 4 – Wzór oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenie o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
b) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów
załącznika nr 4 do SWZ.
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców