BZP: Dostawa Artykułów Spożywczych Dla Domu Pomocy Społecznej w Jarosławiu od 01.01.2025 do 30.06.2025r.
19.11.2024
2024/BZP 00602405/01
Dom Pomocy Społecznej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa Artykułów Spożywczych Dla Domu Pomocy Społecznej w Jarosławiu od 01.01.2025 do 30.06.2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650959618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Mickiewicza
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jaroslaw@domypomocy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaroslawdomypomocy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa Artykułów Spożywczych Dla Domu Pomocy Społecznej w Jarosławiu od 01.01.2025 do 30.06.2025r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84573ed7-c723-4600-add8-93fcb774c1ec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00209832/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa różnych artykułów spożywczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw_domypomocy3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw_domypomocy
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw_domypomocy
2. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Marta Szklanny.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw_domypomocy
4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami w tym wszelkie zapytania, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
5. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
Poniżej przedstawiamy listę sugerowanych zapisów do specyfikacji:
1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
.zip
.7Z
3) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
5) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format . pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
6) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
7) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
8) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
9) Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.
10) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
11) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Jarosławiu, Pl. Mickiewicza 4, 37-500 Jarosław.
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę o kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej, pocztą elektroniczną na adres mail: : jaroslaw@domypomocy.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan: a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu: a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba, że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.AG.26.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy pieczywa
4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cenę oferty należy obliczyć z wykorzystaniem załączonego wzoru formularza cenowego (załącznik Nr 2 ), który obejmuje:
- cenę jednostkową netto za 1kg, 1 litr lub sztukę,
- cenę jednostkową brutto uzyskaną poprzez zwiększenie ceny jednostkowej netto o podatek VAT
- wartość zamówienia netto i brutto poszczególnych produktów,
- zsumowaną wartość oferty netto w poszczególnych częściach zamówienia,
- zsumowaną wartość oferty brutto w poszczególnych częściach zamówienia.
Tak obliczoną cenę przedstawiającą wartość brutto dostawy należy przenieść do formularza ofertowego (załącznik nr 1) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymaga się podania jednej ceny na każdy artykuł w przeliczeniu na podaną jednostkę miary. Podana w ofercie cena netto i brutto jest ostateczna i nie podlega negocjacjom.
Oceny ofert będzie dokonywała komisja DPS w Jarosławiu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu będzie stosowane kryterium-
• cena oferty – waga punktowa 100
Przy ocenie ofert w kryterium cena oferty komisja przyzna punkty za wartość brutto wynikającą z sumowania wszystkich pozycji w formularzu cenowym. Punkty przyznaje się w skali od 1-100 w następujący sposób:
- oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt.
- pozostałe oferty są punktowane wedle następującej formuły ( x/y)x100
- gdzie x= najniższa cena, a y= cena ocenianej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nabiału i produktów mleczarskich
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cenę oferty należy obliczyć z wykorzystaniem załączonego wzoru formularza cenowego (załącznik Nr 2 ), który obejmuje:
- cenę jednostkową netto za 1kg, 1 litr lub sztukę,
- cenę jednostkową brutto uzyskaną poprzez zwiększenie ceny jednostkowej netto o podatek VAT
- wartość zamówienia netto i brutto poszczególnych produktów,
- zsumowaną wartość oferty netto w poszczególnych częściach zamówienia,
- zsumowaną wartość oferty brutto w poszczególnych częściach zamówienia.
Tak obliczoną cenę przedstawiającą wartość brutto dostawy należy przenieść do formularza ofertowego (załącznik nr 1) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymaga się podania jednej ceny na każdy artykuł w przeliczeniu na podaną jednostkę miary. Podana w ofercie cena netto i brutto jest ostateczna i nie podlega negocjacjom.
Oceny ofert będzie dokonywała komisja DPS w Jarosławiu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu będzie stosowane kryterium-
• cena oferty – waga punktowa 100
Przy ocenie ofert w kryterium cena oferty komisja przyzna punkty za wartość brutto wynikającą z sumowania wszystkich pozycji w formularzu cenowym. Punkty przyznaje się w skali od 1-100 w następujący sposób:
- oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt.
- pozostałe oferty są punktowane wedle następującej formuły ( x/y)x100
- gdzie x= najniższa cena, a y= cena ocenianej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy mięsa, wędlin i wyrobów garmażeryjnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 15113000-3 - Wieprzowina
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cenę oferty należy obliczyć z wykorzystaniem załączonego wzoru formularza cenowego (załącznik Nr 2 ), który obejmuje:
- cenę jednostkową netto za 1kg, 1 litr lub sztukę,
- cenę jednostkową brutto uzyskaną poprzez zwiększenie ceny jednostkowej netto o podatek VAT
- wartość zamówienia netto i brutto poszczególnych produktów,
- zsumowaną wartość oferty netto w poszczególnych częściach zamówienia,
- zsumowaną wartość oferty brutto w poszczególnych częściach zamówienia.
Tak obliczoną cenę przedstawiającą wartość brutto dostawy należy przenieść do formularza ofertowego (załącznik nr 1) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymaga się podania jednej ceny na każdy artykuł w przeliczeniu na podaną jednostkę miary. Podana w ofercie cena netto i brutto jest ostateczna i nie podlega negocjacjom.
Oceny ofert będzie dokonywała komisja DPS w Jarosławiu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu będzie stosowane kryterium-
• cena oferty – waga punktowa 100
Przy ocenie ofert w kryterium cena oferty komisja przyzna punkty za wartość brutto wynikającą z sumowania wszystkich pozycji w formularzu cenowym. Punkty przyznaje się w skali od 1-100 w następujący sposób:
- oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt.
- pozostałe oferty są punktowane wedle następującej formuły ( x/y)x100
- gdzie x= najniższa cena, a y= cena ocenianej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy świeżego drobiu, wędlin drobiowych i podrobów
4.2.6.) Główny kod CPV: 15112100-7 - Świeży drób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cenę oferty należy obliczyć z wykorzystaniem załączonego wzoru formularza cenowego (załącznik Nr 2 ), który obejmuje:
- cenę jednostkową netto za 1kg, 1 litr lub sztukę,
- cenę jednostkową brutto uzyskaną poprzez zwiększenie ceny jednostkowej netto o podatek VAT
- wartość zamówienia netto i brutto poszczególnych produktów,
- zsumowaną wartość oferty netto w poszczególnych częściach zamówienia,
- zsumowaną wartość oferty brutto w poszczególnych częściach zamówienia.
Tak obliczoną cenę przedstawiającą wartość brutto dostawy należy przenieść do formularza ofertowego (załącznik nr 1) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymaga się podania jednej ceny na każdy artykuł w przeliczeniu na podaną jednostkę miary. Podana w ofercie cena netto i brutto jest ostateczna i nie podlega negocjacjom.
Oceny ofert będzie dokonywała komisja DPS w Jarosławiu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu będzie stosowane kryterium-
• cena oferty – waga punktowa 100
Przy ocenie ofert w kryterium cena oferty komisja przyzna punkty za wartość brutto wynikającą z sumowania wszystkich pozycji w formularzu cenowym. Punkty przyznaje się w skali od 1-100 w następujący sposób:
- oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt.
- pozostałe oferty są punktowane wedle następującej formuły ( x/y)x100
- gdzie x= najniższa cena, a y= cena ocenianej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy różnych artykułów spożywczych
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cenę oferty należy obliczyć z wykorzystaniem załączonego wzoru formularza cenowego (załącznik Nr 2 ), który obejmuje:
- cenę jednostkową netto za 1kg, 1 litr lub sztukę,
- cenę jednostkową brutto uzyskaną poprzez zwiększenie ceny jednostkowej netto o podatek VAT
- wartość zamówienia netto i brutto poszczególnych produktów,
- zsumowaną wartość oferty netto w poszczególnych częściach zamówienia,
- zsumowaną wartość oferty brutto w poszczególnych częściach zamówienia.
Tak obliczoną cenę przedstawiającą wartość brutto dostawy należy przenieść do formularza ofertowego (załącznik nr 1) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymaga się podania jednej ceny na każdy artykuł w przeliczeniu na podaną jednostkę miary. Podana w ofercie cena netto i brutto jest ostateczna i nie podlega negocjacjom.
Oceny ofert będzie dokonywała komisja DPS w Jarosławiu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu będzie stosowane kryterium-
• cena oferty – waga punktowa 100
Przy ocenie ofert w kryterium cena oferty komisja przyzna punkty za wartość brutto wynikającą z sumowania wszystkich pozycji w formularzu cenowym. Punkty przyznaje się w skali od 1-100 w następujący sposób:
- oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt.
- pozostałe oferty są punktowane wedle następującej formuły ( x/y)x100
- gdzie x= najniższa cena, a y= cena ocenianej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mrożonych owoców, warzyw i ryb
4.2.6.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cenę oferty należy obliczyć z wykorzystaniem załączonego wzoru formularza cenowego (załącznik Nr 2 ), który obejmuje:
- cenę jednostkową netto za 1kg, 1 litr lub sztukę,
- cenę jednostkową brutto uzyskaną poprzez zwiększenie ceny jednostkowej netto o podatek VAT
- wartość zamówienia netto i brutto poszczególnych produktów,
- zsumowaną wartość oferty netto w poszczególnych częściach zamówienia,
- zsumowaną wartość oferty brutto w poszczególnych częściach zamówienia.
Tak obliczoną cenę przedstawiającą wartość brutto dostawy należy przenieść do formularza ofertowego (załącznik nr 1) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymaga się podania jednej ceny na każdy artykuł w przeliczeniu na podaną jednostkę miary. Podana w ofercie cena netto i brutto jest ostateczna i nie podlega negocjacjom.
Oceny ofert będzie dokonywała komisja DPS w Jarosławiu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu będzie stosowane kryterium-
• cena oferty – waga punktowa 100
Przy ocenie ofert w kryterium cena oferty komisja przyzna punkty za wartość brutto wynikającą z sumowania wszystkich pozycji w formularzu cenowym. Punkty przyznaje się w skali od 1-100 w następujący sposób:
- oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt.
- pozostałe oferty są punktowane wedle następującej formuły ( x/y)x100
- gdzie x= najniższa cena, a y= cena ocenianej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy jaj
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cenę oferty należy obliczyć z wykorzystaniem załączonego wzoru formularza cenowego (załącznik Nr 2 ), który obejmuje:
- cenę jednostkową netto za 1kg, 1 litr lub sztukę,
- cenę jednostkową brutto uzyskaną poprzez zwiększenie ceny jednostkowej netto o podatek VAT
- wartość zamówienia netto i brutto poszczególnych produktów,
- zsumowaną wartość oferty netto w poszczególnych częściach zamówienia,
- zsumowaną wartość oferty brutto w poszczególnych częściach zamówienia.
Tak obliczoną cenę przedstawiającą wartość brutto dostawy należy przenieść do formularza ofertowego (załącznik nr 1) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymaga się podania jednej ceny na każdy artykuł w przeliczeniu na podaną jednostkę miary. Podana w ofercie cena netto i brutto jest ostateczna i nie podlega negocjacjom.
Oceny ofert będzie dokonywała komisja DPS w Jarosławiu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu będzie stosowane kryterium-
• cena oferty – waga punktowa 100
Przy ocenie ofert w kryterium cena oferty komisja przyzna punkty za wartość brutto wynikającą z sumowania wszystkich pozycji w formularzu cenowym. Punkty przyznaje się w skali od 1-100 w następujący sposób:
- oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt.
- pozostałe oferty są punktowane wedle następującej formuły ( x/y)x100
- gdzie x= najniższa cena, a y= cena ocenianej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy świeżych owoców, warzyw i podobnych produktów
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cenę oferty należy obliczyć z wykorzystaniem załączonego wzoru formularza cenowego (załącznik Nr 2 ), który obejmuje:
- cenę jednostkową netto za 1kg, 1 litr lub sztukę,
- cenę jednostkową brutto uzyskaną poprzez zwiększenie ceny jednostkowej netto o podatek VAT
- wartość zamówienia netto i brutto poszczególnych produktów,
- zsumowaną wartość oferty netto w poszczególnych częściach zamówienia,
- zsumowaną wartość oferty brutto w poszczególnych częściach zamówienia.
Tak obliczoną cenę przedstawiającą wartość brutto dostawy należy przenieść do formularza ofertowego (załącznik nr 1) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymaga się podania jednej ceny na każdy artykuł w przeliczeniu na podaną jednostkę miary. Podana w ofercie cena netto i brutto jest ostateczna i nie podlega negocjacjom.
Oceny ofert będzie dokonywała komisja DPS w Jarosławiu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu będzie stosowane kryterium-
• cena oferty – waga punktowa 100
Przy ocenie ofert w kryterium cena oferty komisja przyzna punkty za wartość brutto wynikającą z sumowania wszystkich pozycji w formularzu cenowym. Punkty przyznaje się w skali od 1-100 w następujący sposób:
- oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt.
- pozostałe oferty są punktowane wedle następującej formuły ( x/y)x100
- gdzie x= najniższa cena, a y= cena ocenianej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowe lub przetworzone
4.2.6.) Główny kod CPV: 15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cenę oferty należy obliczyć z wykorzystaniem załączonego wzoru formularza cenowego (załącznik Nr 2 ), który obejmuje:
- cenę jednostkową netto za 1kg, 1 litr lub sztukę,
- cenę jednostkową brutto uzyskaną poprzez zwiększenie ceny jednostkowej netto o podatek VAT
- wartość zamówienia netto i brutto poszczególnych produktów,
- zsumowaną wartość oferty netto w poszczególnych częściach zamówienia,
- zsumowaną wartość oferty brutto w poszczególnych częściach zamówienia.
Tak obliczoną cenę przedstawiającą wartość brutto dostawy należy przenieść do formularza ofertowego (załącznik nr 1) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymaga się podania jednej ceny na każdy artykuł w przeliczeniu na podaną jednostkę miary. Podana w ofercie cena netto i brutto jest ostateczna i nie podlega negocjacjom.
Oceny ofert będzie dokonywała komisja DPS w Jarosławiu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu będzie stosowane kryterium-
• cena oferty – waga punktowa 100
Przy ocenie ofert w kryterium cena oferty komisja przyzna punkty za wartość brutto wynikającą z sumowania wszystkich pozycji w formularzu cenowym. Punkty przyznaje się w skali od 1-100 w następujący sposób:
- oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt.
- pozostałe oferty są punktowane wedle następującej formuły ( x/y)x100
- gdzie x= najniższa cena, a y= cena ocenianej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki określone w SWZ.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowi dowód potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki określone w SWZ.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowi dowód potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie art. 273 ustawy Pzp Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
1) braku podstaw wykluczenia;
2) spełniania warunków udziału w postępowaniu.
2. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – Załącznik nr 3 do SWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, a w przypadku:
1) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby;
2) wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego co do zakresu zadania, ceny i terminu, może nastąpić na umotywowany pisemny wniosek jednej ze stron umowy po uzyskaniu zgody drugiej strony w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej w następujących przypadkach:a. zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.
b. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron
c. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby wykonawcy rażącą stratą w rozumieniu art. 357 [1] Kodeksu Cywilnego
d. Dopuszczalna jest również zmiana umowy bez przeprowadzania nowego postępowania na podst. art. 455 ust 2
e. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru w każdej z części o 20% z odpowiednim zmniejszeniem lub zwiększeniem wartości przedmiotu umowy art. 441 ust 1 pzp. Powyższe podyktowane może być mniejszą lub większą ilością mieszkańców do wyżywienia oraz inne okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć przy szacowaniu wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługują w tej sytuacji żadne roszczenia wobec Zamawiającego.