BZP: Dostawa sprzetu do badań endoskopowych, urologicznych oraz okulistycznych na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
19.11.2024
2024/BZP 00602416/01
Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzetu do badań endoskopowych, urologicznych oraz okulistycznych na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790319362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 60
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 562 95 82 ; 562 95 95
1.5.8.) Numer faksu: 562 95 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SP ZOZ
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzetu do badań endoskopowych, urologicznych oraz okulistycznych na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84410dd6-7130-4a1e-9d5d-ed55f1314d00
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602416
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=4cb2d0ee-edcb-462f-89f2-bd3f1bdf59873.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 59/TP/AK/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Klipsownica obrotowa, dł. 230 cm, maks. śr. części wprowadzanej 2,75 mm, do kanałów roboczych 2,8 mm, kompatybilne z modelem HX-110UR Olympus szt. 5
4.2.6.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Monopolarna, elastyczna sonda argonowa wielorazowego użytku, długość 1,5m, Ø1,5mm, wypływ gazu osiowy, zaokrąglona końcówka ceramiczna, sonda ze skalą, wtyczka płaska; przeznaczenie do min. 20 cykli sterylizacji szt. 2
2 Monopolarna, elastyczna sonda argonowa wielorazowego użytku, długość 2,2m, Ø2,3mm, wypływ gazu osiowy, zaokrąglona końcówka ceramiczna, sonda ze skalą, wtyczka płaska; przeznaczenie do min. 20 cykli sterylizacji szt. 10
4.2.6.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Ureterorenoskop kompaktowy (zintegrowana optyka 12°), średnica/rozmiar maks. części roboczej 9.9 charr., średnica/rozmiar dystalny maks. 8 charr., dł. robocza 430 mm, kanał roboczy "na wprost" do instrumentów o rozmiarze min. 5 charr., możliwość niezależnego wprowadzenia min. dwóch instrumentów (np. cewników, sond) o rozm. maks. 3 charr. szt. 2
2 Ureterorenoskop kompaktowy (zintegrowana optyka 5°), średnica/rozmiar maks. części roboczej 7.5 charr., średnica/rozmiar dystalny maks. 6 charr., dł. robocza 430 mm, kanał roboczy "na wprost" do instrumentów o rozmiarze min. 4 charr., możliwość niezależnego wprowadzenia min. dwóch instrumentów (np. cewników, sond) o rozm. maks. 2.2 charr. szt. 2
3 Ureterorenoskop kompaktowy (zintegrowana optyka 5°), średnica/rozmiar maks. części roboczej 6.5 charr., średnica/rozmiar dystalny maks. 4.5 charr., dł. robocza 430 mm, kanał roboczy "na wprost" do instrumentów o rozmiarze min. 3 charr. szt. 1
4 Optyka do resektoskopu, kąt patrzenia 30°, średnica 4 mm, dł. robocza optyki 300÷305 mm szt. 2
5 Optyka do resektoskopu XL, kąt patrzenia 25°, średnica 4 mm, dł. robocza optyki 340÷350 mm szt. 1
6 Optyka do resektoskopu, kąt patrzenia 12°, średnica 2.7 mm, dł. robocza optyki 305÷310 mm szt. 1
7 Elektroda tnąca (petla) monopolarna, do resektoskopu 22/24 Fr., średnica drutu 0.35 mm, do optyk rozm. 4 mm i 12°/30°, kolor kodu: zielony, wielorazowego uż. szt. 10
8 Elektroda koagulacyjna (wałek) monopolarna, do resektoskopu 22/24 Fr. i 24/26 Fr., do optyk rozm. 4 mm i 12°/30°, kolor kodu: zielony, wielorazowego uż. szt. 5
9 Elektroda koagulacyjna (kulka) monopolarna, do resektoskopu 22/24 Fr. i 24/26 Fr., do optyk rozm. 4 mm i 12°/30°, kolor kodu: zielony, wielorazowego uż. szt. 5
10 Elektroda tnąca (petla) bipolarna, do resektoskopu 22/24 Fr., średnica drutu 0.35 mm, do optyk rozm. 4 mm i 12°/30°, kolor kodu: niebieski, wielorazowego uż. szt. 10
11 Elektroda tnąca (petla) bipolarna, do resektoskopu 24/26 Fr., średnica drutu 0.35 mm, do optyk rozm. 4 mm i 12°/30°, kolor kodu: niebieski, wielorazowego uż. szt. 10
12 Elektroda koagulacyjna (wałek) bipolarna, do resektoskopu 22/24 Fr. i 24/26 Fr., średnica wałka 1.2 mm, do optyk rozm. 4 mm i 12°/30°, kolor kodu: niebieski, wielorazowego uż. szt. 5
13 Elektroda hakowa bipolarna, do resektoskopu 22/24 Fr. i 24/26 Fr., średnica wałka 1.2 mm, do optyk rozm. 4 mm i 12°/30°, kolor kodu: niebieski, wielorazowego uż. szt. 2
14 Elektroda tnąca (petla) monopolarna, do resektoskopu 24 Fr. - wydłużonym płaszczem, średnica drutu 0.3 mm, do optyk rozm. 4 mm i 25°, kolor kodu: zielony, wielorazowego uż. szt. 2
15 Elektroda koagulacykna (wałek) monopolarna, do resektoskopu 24 Fr. - z wydłużonym płaszczem, do optyk rozm. 4 mm i 25°, kolor kodu: niebieski, wielorazowego uż. szt. 2
16 Elektroda tnąca (petla) monopolarna, do resektoskopu 24.5 Fr., średnica drutu 0.3 mm, do optyk rozm. 2.7 mm i, kolor kodu: niebieski, wielorazowego uż. szt. 1
17 Elektroda koagulacyjna (wałek) monopolarna, do resektoskopu 24.5 Fr., do optyk rozm. 2.7 mm i, kolor kodu: czerwona, wielorazowego uż. szt. 1
18 Płaszcz zewnętrzny do resektoskopu 22/24 Fr., z dziurkami irygacyjnymi w czesci dystalnej oraz bruzdami wzdłuż osi płaszcza tzw. „ryflowanie”, płaszcz z dwoma przyłączami typu luer oraz kranikami regulującymi (dopływ/odpływ), kraniki wymienne wykoanne z tworzywa wpinane zatrzaskowo szt. 1
19 Płaszcz wewnętrzny do resektoskopu 22/24 Fr., systemem zapięcia zatrzaskowego do elementu roboczego, końcówka dystalna skośna wykonana z czarnego materiału ceramicznego umożliwiająca stosowanie skupionego strumienia irygacyjnego i zapobiegająca odbijaniu światła szt. 1
20 Płaszcz zewnętrzny do resektoskopu 24/26 Fr., z dziurkami irygacyjnymi w czesci dystalnej oraz bruzdami wzdłuż osi płaszcza tzw. „ryflowanie”, płaszcz z dwoma przyłączami typu luer oraz kranikami regulującymi (dopływ/odpływ), kraniki wymienne wykoanne z tworzywa wpinane zatrzaskowo szt. 1
21 Płaszcz wewnętrzny do resektoskopu 24/26 Fr., systemem zapięcia zatrzaskowego do elementu roboczego, końcówka dystalna skośna wykonana z czarnego materiału ceramicznego umożliwiająca stosowanie skupionego strumienia irygacyjnego i zapobiegająca odbijaniu światła szt. 1
22 Płaszcz resektoskopu XL - wydłużony, obrotowy, rozm. 24 Fr. szt. 1
23 Płaszcz zewnętrzny do resektoskopu 24.5 Fr., z dziurkami irygacyjnymi w czesci dystalnej, płaszcz z 1 przyłączem typu luer oraz kranikiem regulującymi (dopływ lub odpływ), kranik wymienny wykoanny z tworzywa wpinany zatrzaskowo szt. 1
24 Płaszcz wewnętrzny do resektoskopu 24.5 Fr., płaszcz z 1 przyłączem typu luer oraz kranikiem regulującymi (dopływ lub odpływ), kranik wymienny wykoanny z tworzywa wpinany zatrzaskowo, płaszcz z mozliwoscią zamocowania konektora obrotowego (umożliwiającego funkcję rotacji) szt. 1
25 Element roboczy resektoskopu monopolarnego, aktywny, z zamkniętym uchwytem, do optyk rozm. 4 mm i 0°/12°/30°, automatyczne i intuicyjne mocowanie elektrody dzięki zamkowi zatrzaskowemu szt. 1
26 Element roboczy resektoskopu bipolarnego, aktywny, z zamkniętym uchwytem, do optyk rozm. 4 mm i 0°/12°/30°, automatyczne i intuicyjne mocowanie elektrody dzięki zamkowi zatrzaskowemu szt. 1
27 Element roboczy resektoskopu mono- i bipolarnego (uniwersalny), aktywny, z otwartym uchwytem, do optyk rozm. 2.7 mm i 12°, automatyczne i intuicyjne mocowanie elektrody dzięki zamkowi zatrzaskowemu szt. 1
28 Światłowód do optyk, dł. robocza min. 2300 mm, średnica wiązki światłowodowej 2.5-3.0 mm, wpinany na klik/zatrzask szt. 1
29 Uszczelka gumowa do kanałów roboczych/irygacyjnych m.in.. cystoskopów i ureterorenoskopów, z otworem 0.8 mm, pomarańczowa (1 op.=10 szt.) op. 2
30 Membrana uszczelniająca do m.in. cystoskopów i ureterorenoskopów, średnica 7.5 mm, do stosowania instrumentów w rozm. 1 do 5 mm, żółta (1 op.=10 szt.) op. 2
31 Wkład roboczy - kleszcze chwytające urologiczne, bransze typu „szczęki szczupaka” wydłużone, średnica 5 Fr., dł. robocza 550 mm, do uchwytu serii HySafe R.Wolf szt. 2
32 Wkład roboczy - kleszcze chwytające urologiczne, bransze typu „ząb myszy”, średnica 5 Fr., dł. robocza 550 mm, do uchwytu serii HySafe R.Wolf szt. 4
33 Wkład roboczy - kleszcze chwytające urologiczne, bransze typu „ząb myszy”, średnica 4 Fr., dł. robocza 550 mm, do uchwytu serii HySafe R.Wolf szt. 4
34 Uchwyt do modułowych wkłądów roboczych kleszczy chwytających HySafe, uchwyt z zabezpieczeniem przed przeciążeniem szt. 1
35 Włókno do lasera holmowego MegaPulse70+, rozm. 272 µm, wielorazowego uż. szt. 10
36 Włókno do lasera holmowego MegaPulse70+, rozm. 365 µm, wielorazowego uż. szt. 10
37 Włókno do lasera holmowego MegaPulse70+, rozm. 550 µm, wielorazowego uż. szt. 10
38 Zestaw drenów (wąż ssący + klamra), do posiadanej pompy ssącej Piranha 2208, jednorazowego uż., pakowane sterylnie (1 op.=10 szt.) op. 1
39 Pojemnik/pułapka na skrawki morcelowanej tkanki, do posiadanej pompy ssącej Piranha 2208, jednorazowego uż. (1 op.=10 szt.) op. 1
40 Strzykawka urologiczna, dopęcherzowa (żaneta) 150 ml ze stałym stożkiem ,dł. 248 mm, wielorazowego uż. szt. 2
41 Zapasowy cylinder strzykawki dopęcherzowej 150 ml szt. 2
42 Ureterorenoskop giętki cyfrowy, wielorazowego uż., z limitowanym czasem pracy maks. 21h, kanał roboczo-irygacyjny 3.6 Fr./1.2 mm, kąt wygięcia końcówki G/D: 270°/270°, średnica wziernika: 8.5 Fr (końcówka dystalna 7.5 Fr), dł. robocza: 670 mm, pole widzenia: 110° szt. 10
43 Adapter do fiksacji włókna światłowodowego do urs, z dodatkowym portem umożliwiającym podłaczenie irygacji, jednorazowego uż., pakowany sterylnie (1 op.=25 szt.) op. 10
44 Szczotka czyszcząca do endoskopów giętkich (urs), do kanału roboczego o średnicy 1.0 - 1.5 mm, średnica szczotki 2 mm, dł. części czyszczącej 20 mm, dł. całkowita 1200 mm, jednorazowego uż. (1 op.=10 szt.) op. 10
45 Kleszcze chwytające - giętkie, rozm. maks. 3 Fr., bransze płaskie ząbkowane tzw. „zęby aligatora”, obie bransze ruchome, długość robocza 920 mm, wielorazowego uż. szt. 1
Uwaga: wszystkie narzędzia kompatybilne z urządzeniami będącymi na wyposażeniu szpitala
4.2.6.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Pętla tnąca, zagięta, monopolarna, 24/26 Fr., op 6 szt. szt. 1
2 Łącznik cystoskop-optyka, z jednym zamykanym kanałem instrumentowym szt. 5
3 Płaszcz cystoskopowy 20 Fr., z dwoma przyłączami LUER-Lock, z obturatorem 27026CO szt. 2
4 Płaszcz cystoskopowy 19 Fr., z dwoma przyłączami LUER-Lock, z obturatorem 27026DO szt. 2
5 Płaszcz cystoskopowy 17 Fr., z dwoma przyłączami LUER-Lock, z obturatorem 27026UO szt. 2
6 Kleszcze optyczne biopsyjne, obie bransze ruchome, do zast. z optyką 27005AA/AIA//BA/BIA/FA/FIA szt. 3
7 Optyka HOPKINS 0st, śr. 4 mm, dł. 30 cm, autoklawowalna szt. 2
8 Optyka HOPKINS 30st;, śr. 4 mm, dł. 30 cm, autoklawowalna szt. 2
9 Optyka HOPKINS 70st, śr. 4 mm, dł. 30 cm, autoklawowalna szt. 2
10 Optyka HOPKINS 12st, śr. 4 mm, dł. 30 cm, autoklawowalna szt. 2
11 Kleszcze chwytające, do dużych kamieni, 4 Fr., dł. 60 cm, obie bransze ruchome szt. 1
12 Światłowód, śr. 3,5 mm, dł. 230 cm szt. 1
13 Uszczelka kanału instrumentowego, z otworem o śr. 0,8 mm, opk. 10 szt. szt. 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Wielorazowe włókno światłowodowe śr. 365 μm. Włókno światłowodowe przystosowane do sterylizacji plazmowej lub w autoklawie szt. 3
2 Wielorazowe włókno światłowodowe śr. 272 μm. Włókno światłowodowe przystosowane do sterylizacji plazmowej lub w autoklawie szt. 3
3 Wielorazowe włókno światłowodowe śr. 550 μm. Włókno światłowodowe przystosowane do sterylizacji plazmowej lub w autoklawie szt. 3
4 Obieraczka lub nożyk do włókien laserowych o średnicach 0,12-0,4µm lub 0,3 - 1,0 µm szt. 2
5 Okulary ochronne dla długości fali 2100 nm szt. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nożyczki Matzenbaum długość całkowita 145mm, delikatnie zagięte, tępe, stal nierdzewna szt. 4
2 Pęseta chirurgiczna typ Castroviejo, ząbki 1x2, 0,12mm, z platformą, długość całkowita narzędzia 107mm, stal nierdzewna, narzędzie wielorazowe szt. 1
3 Pęseta chirurgiczna typ Castroviejo, ząbki 1x2, 0,12mm, z platformą oraz prowadnicą, długość całkowita narzędzia 107mm, stal nierdzewna, narzędzie wielorazowe szt. 2
4 Pęseta anatomiczna typ McPherson, szczęki 5mm długości, zagięte, długość całkowita narzędzia 100mm, stal nierdzewna, narzędzie wielorazowe szt. 1
5 Pęseta anatomiczna typ Kelman- McPherson, szczęki 7,5mm długości, zagięte, długość całkowita narzędzia 100mm, stal nierdzewna, narzędzie wielorazowe szt. 2
6 Pęseta tkankowa, 1x2 ząbki, delikatna, prosta, długość całowita 110 mm, stal nierdzewna szt. 2
7 Nożyczki tenotomijne Westcott, tępe i duże ostrza, prawe, dł całkowita 114 mm, stal nierdzewna szt. 2
8 Nożyczki tenotomijne Westcott, tępe i duże ostrza, lewe, dł całkowita 114 mm, stal nierdzewna szt. 2
9 Mikro haczyk tęczówkowy, prosty, delikatny, płaska rękojeść, dł całkowita 127 mm, stal nierdzewna szt. 1
10 Pętla soczewkowa Lewis, duża 10 mm, dł całkowita 137 mm, stal nierdzewna szt. 1
11 Punch Luntz-Dodick trabekulotomijny, średnica główki 1.0mm z końcówką w kształcie kuli, głębokość nacięcia 0.5mm, długość całkowita narzędzia 116mm, stal nierdzewna szt. 1
12 Rozwórka oczna typ Lieberman, blaszka otwarta, prostokątna o długości 15mm, długość całkowita narzędzia 73mm, stal nierdzewna, narzędzie wielorazowe szt. 3
13 Rozwórka Liberman K-WIRE, niemowlęca, rozkręcana, dł blanszy 5 mm, stal nierdzewna szt. 2
14 Imadło okulistyczne, bardzo delikatne szczęki, proste, bez zamka, długość całkowita 96 mm, stal nierdzewna, narzędzie wielorazowe szt. 2
15 Pęseta Arita do udrożniania gruczołów Meiboma na powiekach, długość całkowita 100 mm, stal nierdzewna szt. 1
16 Pęseta do szwów Harms, standard, zaokrąglona, (od 7-0 do 9-0), , zakrzywiona, dł całkowita 102 mm, stal nierzdewna szt. 2
17 Szpatułka tęczówkowa podwójna,lekko zakrzywiona, dł całkowita 130 mm, dł rękojesci 60 mm, stal nierdzewna szt. 1
18 Phaco Chopper Nagahara, okrągły, tępy tip, powierzchnia tnąca 0.9mm, długość całkowita narzędzia 112,5 mm, stal nierdzewna, narzędzie wielorazowe szt. 1
19 Pęseta do kapsuloreksji Cross-Action, 14mm, 45 stopni, długość całkowita 105mm, tytanowa szt. 6
20 Volk Vold Gonio szt. 2
21 Nóż okulistyczny Mini-Crescent 1.25Mm , jednorazowy (1 op= 6 szt) szt. 6
4.2.6.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Końcówka do aspiracji, Ø 21G, zakrzywiona, piaskowana końcówka, górny port 28G, tytanowy uchwyt szt. 2
2 Końcówka do irygacji, Ø 21G, zakrzywiona końcówka, dwa boczne porty 26G, tytanowy uchwyt szt. 2
3 Tacka do sterylizacji (15,24 x 25,40 x 1,90 cm) z matą na wiele instrumentów szt. 1
4 Silikonowa osłonka do sterylizacji kompatybilna z posiadanym systemem Eibos 2 szt. 3
5 Dźwignia do regulacji ostrości do sterylizacji, kompatybilna z posiadanym systemem Eibos 2 szt. 1
6 Pokrętło do regulacji ostrości do sterylizacji, kompatybilna z posiadanym systemem Eibos 2 szt. 1
7 Soczewka robocza 90D do sterylizacji, kompatybilna z posiadanym systemem Eibos 2 szt. 1
8 Soczewka robocza SPXL do sterylizacji, kompatybilna z posiadanym systemem Eibos 2 szt. 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Aktualne materiały informacyjne producenta w postaci katalogów, folderów potwierdzających wymagane parametryprzez zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ. Należy zaznaczyć kolorem oferowany asortyment (pozycja z kodem).
Oświadczenie, że oferowane w przetargu wyroby są dopuszczone do obrotu na terenie RP i spełniają wymogi Ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2023r.poz. 1938.) i zobowiązanie do dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego kopii aktualnych dokumentów potwierdzających zgodność oferowanych wyrobów z odnoszącymi się do nich wymaganiami zasadniczymi (tj. deklaracja zgodności wytwórcy oraz certyfikat jednostki notyfikowalnej – jeżeli dotyczy).
Uwaga! Jeżeli wyrób, nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych (Ustawa z dnia 7/04/2022. t.j. Dz. U. z 2023r.poz. 1938) i nie jest objęty deklaracjami zgodności oraz nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru, a więc nie posiada znaku CE, to w tym przypadku Zamawiający wymaga załączenia oświadczenia, że oferowany w przedmiotowym postępowaniu produkt .... (należy go wymienić) nie jest objęty tym wymogiem.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wzór oferty elektronicznej;SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
5. Zamawiający działając w oparciu o art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:1) wydłużenia terminu realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewyczerpania kwoty określonej w § 1 ust. 4
2) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, a o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć z chwilą zawarcia niniejszej umowy, na tzw. "zamiennik" pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto;
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy w zakresie łącznej wartości umowy, o której mowa w § 1 ust. 4 projektu umowy.
4) numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu, zmianę sposobu konfekcjonowania - w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany przy czym nie wpłynie to na zwiększenie wartości pakietu i będzie to produkt o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową; wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany lub udoskonalony.
5) dopuszcza się następujące zmiany cen jednostkowych brutto:
a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym - zmianie ulegnie wyłącznie kwota VAT w stopniu wynikającym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu stałej ceny netto;
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.