BZP: „Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Sulęczyno wraz z prowadzeniem punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w 2025 roku”
19.11.2024
2024/BZP 00602775/01
Gmina Sulęczyno
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Sulęczyno wraz z prowadzeniem punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w 2025 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulęczyno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675072
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaszubska 26
1.5.2.) Miejscowość: Sulęczyno
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-320
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suleczyno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suleczyno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Sulęczyno wraz z prowadzeniem punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w 2025 roku”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d5239ca-587e-4ff1-babf-933e99e93a01
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602775
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052705/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Sulęczyno wraz z prowadzeniem Punktu Selektywnej Zbiórki odpadów Komunalnych w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10201683.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/suleczyno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/suleczyno
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdz. XXIV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdz. XXIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 1 ZAMÓWIENIA: ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY SULĘCZYNO
1) Odbieranie i transport odpadów komunalnych powstałych i odebranych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Sulęczyno. Zamawiający umożliwi Wykonawcy dostęp do bazy danych utworzonej na podstawie złożonych przez właścicieli nieruchomości deklaracji o wysokości opłaty za zagospodarowanie odpadami komunalnymi, o których mowa w art. 6m ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
2) Odbieranie i transport odpadów komunalnych zebranych z koszy ulicznych i pojemników w miejscach publicznych na terenie Gminy Sulęczyno.
3) Odbiór i transport odpadów komunalnych zebranych w ramach akcji „Sprzątanie Świata”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłaszane reklamacje
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 2 ZAMÓWIENIA: PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH:
1) Odbieranie i transport odpadów komunalnych powstałych i zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, który znajduje się pod adresem: Nowy Dwór 16A (działka nr 16/5, obręb geodezyjny Kłodno).
2) Obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych mieszczącego się pod adresem: Nowy Dwór 16A (działka nr 16/5, obręb geodezyjny Kłodno).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłaszane reklamacje
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:A. CZĘŚĆ NR 1 ZAMÓWIENIA: ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY SULĘCZYNO
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b i następne ustawy o odpadach prowadzonego przez właściwy organ, obejmującego odpady określone kodami 15 01 01, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 99, 20 03 01,
posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez właściwego marszałka na podstawie przepisów ww. ustawy o odpadach;
posiada właściwe zezwolenie na transport odpadów (w tym odpadów niebezpiecznych) wydane przez właściwy organ, zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze odpadów komunalnych o łącznej masie odpadów min. 500 Mg/rok (nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych usług objętych odrębnymi umowami lub zleceniami). W przypadku aktualnie wykonywanych świadczeń ciągłych, Wykonawca musi wykazać, że w zrealizowanej dotąd usłudze odzyskał lub unieszkodliwił odpady o łącznej masie co najmniej 500 MG/rok.
dysponuje następującymi narzędziami – pojazdami w celu realizacji zamówienia, w tym:
• co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z funkcją kompaktującą;
• co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z funkcją kompaktującą;
• co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
Sprzęt powinien spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz.U. z 2013 r., poz. Nr 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Pojazdy samochodowe muszą spełniać klasę emisji spalin EURO 5.
Pojazdy powinny być w pełni sprawne, posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczone do ruchu oraz oznakowane widoczną nazwą przedsiębiorcy, danymi adresowymi i numerem jego telefonu.
CZĘŚĆ NR 2 ZAMÓWIENIA: PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b i następne ustawy o odpadach prowadzonego przez właściwy organ, obejmującego odpady określone kodami: 15 01 01, 15 01 06, 15 01 07, 16 01 03, 17 01 07, 17 03 80, 17 06 04, 17 09 04, 20 01 11, 20 01 21*, 20 01 23*, 20 01 28, 20 01 32, 20 01 34, 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 99, 20 02 01, 20 03 07;
posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez właściwego marszałka na podstawie przepisów ww. ustawy o odpadach.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze odpadów komunalnych o łącznej masie odpadów min. 120 Mg/rok (nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych usług objętych odrębnymi umowami lub zleceniami). W przypadku aktualnie wykonywanych świadczeń ciągłych, Wykonawca musi wykazać, że w zrealizowanej dotąd usłudze odzyskał lub unieszkodliwił odpady o łącznej masie co najmniej 120 MG/rok.
dysponuje narzędziem: pojazdem w celu realizacji zamówienia, w tym:
• co najmniej jeden pojazd przystosowany do odbioru kontenerów na odpady typu KP-5, KP-7 i KP-10;
Sprzęt powinien spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz.U. z 2013 r., poz. Nr 122) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Pojazdy samochodowe muszą spełniać minimalną klasę emisji spalin EURO 5.
Pojazdy powinny być w pełni sprawne, posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczone do ruchu oraz oznakowane widoczną nazwą przedsiębiorcy, danymi adresowymi i numerem jego telefonu.
- dysponuje narzędziem: bazą magazynowo – transportową w celu realizacji zamówienia - usytuowaną na terenie gminy Sulęczyno, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy miejscowości Sulęczyno, na terenie do którego posiada tytuł prawny. Baza musi spełniać następujące warunki:
• teren bazy magazynowo – transportowej musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym;
• miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu;
• miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych oraz legalizowaną wagę najazdową (potwierdzoną Świadectwem legalizacji wagi wydanym przez Naczelnika Urzędu Miar) – w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów przed ich transportem do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych;
• miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych muszą być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz przed działaniem czynników atmosferycznych;
• teren bazy musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymogami określonymi przepisami ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne (tj. Dz. U. z 2023r., poz. 1478 ze zm.);
• baza magazynowo – transportowa musi być wyposażona w miejsca przeznaczone
do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób;
• na terenie bazy magazynowo – transportowej powinien znajdować się punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty poza terenem bazy magazynowo – transportowej.
5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, m.in. gdy zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Podmiotowe środki dowodowe (dotyczy części nr 1 i części nr 2):
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: CZĘŚĆ NR 1 ZAMÓWIENIA: ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY SULĘCZYNO
a) dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zawodowej Zamawiający wymaga przedłożenia:
kopii wpisu do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b i następne ustawy, prowadzonego przez właściwy organ, obejmującego co najmniej odpady określone kodami 15 01 01, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 99, 20 03 01,
zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez właściwego marszałka na podstawie przepisów ww. ustawy o odpadach;
aktualne zezwolenie Starosty na transport odpadów komunalnych w tym odpadów niebezpiecznych;
b) w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej:
wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizowanych, były wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiot, dat wykonania oraz podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik Nr 8 do SWZ);
wykaz narzędzi, wyposażenia lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi zasobami (załącznik Nr 9 do SWZ);
CZĘŚĆ NR 2 ZAMÓWIENIA: PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zawodowej:
kopii wpisu do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b i następne ustawy, prowadzonego przez właściwy organ, obejmującego co najmniej odpady określone kodami 15 01 01, 15 01 06, 15 01 07, 16 01 03, 17 01 07, 17 03 80, 17 06 04, 17 09 04, 20 01 11, 20 01 21*, 20 01 23*, 20 01 28, 20 01 32, 20 01 34, 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 99, 20 02 01, 20 03 07;
zaświadczenia o wpisie do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez właściwego marszałka na podstawie przepisów ww. ustawy o odpadach;
aktualne zezwolenie Starosty na transport odpadów komunalnych w tym odpadów niebezpiecznych;
c) w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej:
wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizowanych, były wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiot, dat wykonania oraz podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonane, (załącznik Nr 8 do SWZ);
wykaz narzędzi, wyposażenia lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy (załącznik Nr 9 do SWZ);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z §13 projektowanych postanowień umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/suleczyno
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-27 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-26
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak